tarviiko ftom ihmisten ikinä käydä ffs-leikkauksessa?
tehdäänkö suomessa ollenkaan ffs-leikkauksia?Lähin paikka suomen ulkopuolella?
jos on kapea ja pieni leuka ,pieni apinapenger,hyvänkokoiset poskipäät(miehiin verrattaessa),mutta kohtalaisen iso ja miehekäs nenä ja miehen kallo niin onko toivoa mtof:änä mennä joskus läpi?voiko nenää korjailla leikkauksilla naisellisemman näköiseksi?(tulee michael jackson mieleen).
JOS jaksatte kirjoittaa omia selviytymis tarinoita muutoksistanne niin olisin enemmän kuin kiitollinen!
facial feminization surgery=FFS-leikkaus
6
3184
Vastaukset
- nopee noppa
tosiaankin niin mulla on kuitenkin vähän apinapengertä ja nenänreiät on isot.sitten vielä se että mulla on hiusraja ylhäällä miesten tavoin.onko vaikea korjata?
onko se niin epäreilua että ts-ftom:ien ei tarvitse tehdä mitään kasvoilleen?
jos kalloa tarvitsee lähteä muuttamaan niin luovun suosiolla leikistä!- nopee noppa
haittaako homoseksuaalisuus jotenkin mtof:än hoitoon pääsyä?
- Käsitteet sekaisin
nopee noppa kirjoitti:
>haittaako homoseksuaalisuus jotenkin mtof:än hoitoon pääsyä?
---
???
Homoseksuaalisuus=MtoF tykkää naisista (Lesbo).
Homoseksuaalisuus=FtoM tykkää miehistä (Homo).
Muissa eri variaatioissa voitaneen puhua heteroseksuaaleista (tai bi-seksuaaleista).
Sukupuolen kokeminen ei ole seksuaalisuutta vaan sukupuolisuutta. - Meeri-Anneli
nopee noppa kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta mitenkään hoitoon pääsyyn. Kyllähän tutkimushenkilökunta siitäkin on kiinnostunut (ainakin kyselee siitä) mutta muuta vaikutusta ei liene.
Jos olet nyt homoseksuaali, niin hoitojen jälkeenhän oletkin hetero. Itsekin aikoinaan ihmettelin itsessäni homoseksuaalisia ajatuksia, mutta nythän olen sitten hetero nainen. Moni MtoF elää lesbosuhteessa hoitojen jälkeen, ei se ole mitenkään kummallista.
FFS:stä. Jos apinapenger ja kulmakarvojen seutu ei ole kovin voimakas, ei sille kannata tehdä mitään, monilla tavallisillakin naisilla on miehekkäitä kasvonpiirteitä. Eikä kallon koko sinällään vaikuta yhtään mitään, sopiva kampaus peittää tarvittaessa. Hiusrajan pakenemisen voi ehkä korjata lääkkeilläkin. Finasteridi lisää hiustenkasvua, ellei hiustupet ole totaalisesti kuolleet. Suomessakin tehdään hiusten siirtoja, jos rahaa löytyy lääkärilaskuun. Ainakin luustoon kohdistuvia FFS-leikkauksia tehdään vain ulkomailla. Hinta-laatu-suhde lienee paras Thaimaassa. Kevyempiä korjauksia esim. rasvansiirrolla tai implanteilla tehdään Suomessakin. - Kikka
Meeri-Anneli kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta mitenkään hoitoon pääsyyn. Kyllähän tutkimushenkilökunta siitäkin on kiinnostunut (ainakin kyselee siitä) mutta muuta vaikutusta ei liene.
Jos olet nyt homoseksuaali, niin hoitojen jälkeenhän oletkin hetero. Itsekin aikoinaan ihmettelin itsessäni homoseksuaalisia ajatuksia, mutta nythän olen sitten hetero nainen. Moni MtoF elää lesbosuhteessa hoitojen jälkeen, ei se ole mitenkään kummallista.
FFS:stä. Jos apinapenger ja kulmakarvojen seutu ei ole kovin voimakas, ei sille kannata tehdä mitään, monilla tavallisillakin naisilla on miehekkäitä kasvonpiirteitä. Eikä kallon koko sinällään vaikuta yhtään mitään, sopiva kampaus peittää tarvittaessa. Hiusrajan pakenemisen voi ehkä korjata lääkkeilläkin. Finasteridi lisää hiustenkasvua, ellei hiustupet ole totaalisesti kuolleet. Suomessakin tehdään hiusten siirtoja, jos rahaa löytyy lääkärilaskuun. Ainakin luustoon kohdistuvia FFS-leikkauksia tehdään vain ulkomailla. Hinta-laatu-suhde lienee paras Thaimaassa. Kevyempiä korjauksia esim. rasvansiirrolla tai implanteilla tehdään Suomessakin."Kevyempiä korjauksia esim. rasvansiirrolla tai implanteilla tehdään Suomessakin. "
Mitä tarkoitat näillä korjauksilla? Ovatko nämä nimenomaan kasvoihin kohdistuvia? Itse haaveilen poskipäistä luisevien kasvojeni pehmennykseksi. - Meeri-Anneli
Kikka kirjoitti:
"Kevyempiä korjauksia esim. rasvansiirrolla tai implanteilla tehdään Suomessakin. "
Mitä tarkoitat näillä korjauksilla? Ovatko nämä nimenomaan kasvoihin kohdistuvia? Itse haaveilen poskipäistä luisevien kasvojeni pehmennykseksi.Kovin tarkkoja tietoja minulla ei ole Suomessa tehtävistä kauneusleikkauksista, niistä voi kysellä ao. lääkäreiltä.
Minulle tarjottiin joskus rasvansiirtoa kasvoihin naisellisten piirteiden saamiseksi. Hinta oli kova ja nyt tilanne on mennyt osittain ohi. Hormonihoidot on tuonut pehmeyttä ja pyöreyttä kasvoihin. Todennäköisesti tapauksessasi kasvojen luisevuus katoaa hormonihoidossa (ainakin osittain), näin kävi minullekin. Kasvojen piirteet on makuasia, itse olen tyytyväinen ettei minulla ole voimakkaita poskipäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398