Sheriffiksikö

Olen huomannut, että palstalle tahtoo tulla aika paljon epäasiallisia viestejä, sekä tahallisesti harhaan johtavia vastauksia asiallisiin kysymyksiin. Tämän takia olen ruvennut pohtimaan, että pitäisikö palstalle saada sheriffi? itse voisin tähän hommaan ryhtyä, jos kannatusta idealle löytyy.

9

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole erityisesti minkään merkin kannattaja, ankä erikoisemmin "vihaa" mitään merkkiä, joten ei tarvitse pelätä sitä, että rupeisin poistelemaan joitain tiettyjä merkkejä koskevia kysymyksiä.

• dfgdfgdf

Itse taas olen sitä mieltä että sensuuri ei kuulu demokratiaan, ei täällä eikä missään muuallakaan.

Itse en ole häirikkö.

Tämä vain siksi, että olen huomannut, että nämä seriffit poistavat kyllä paljon sellaistakin, mikä ei ole mitenkään loukkaavaa tai muutenkaan häiritsevää..

• dfgdfgdf kirjoitti:

Itse taas olen sitä mieltä että sensuuri ei kuulu demokratiaan, ei täällä eikä missään muuallakaan.

Itse en ole häirikkö.

Tämä vain siksi, että olen huomannut, että nämä seriffit poistavat kyllä paljon sellaistakin, mikä ei ole mitenkään loukkaavaa tai muutenkaan häiritsevää..

muutamilta palstoilta, mutta tarkoitukseni onkin poistaa viestejä jotka ovat tyyliin "V**UN TUNARIT MITÄ TE LUULETTE OKEEN OLEVANNE HANKKIKAA ELÄMÄ S***ANAN PELLET" "sekä tommosii mitä on vastattu nimim "errg" otsikolla "tumm.kalvoa" eka ja (ainakin toistaseks) neljäs vastaus, jotka selkeästi johtaa harhaan.

• Sierra-90
        jannetin82 kirjoitti:

muutamilta palstoilta, mutta tarkoitukseni onkin poistaa viestejä jotka ovat tyyliin "V**UN TUNARIT MITÄ TE LUULETTE OKEEN OLEVANNE HANKKIKAA ELÄMÄ S***ANAN PELLET" "sekä tommosii mitä on vastattu nimim "errg" otsikolla "tumm.kalvoa" eka ja (ainakin toistaseks) neljäs vastaus, jotka selkeästi johtaa harhaan.

Totta on että jotain rajaa tarttis vetää...
        Kyllä toi homma mun puolesta sulle passais kun olet todellakin asiasta tietävä ym.

Ei muuta kuin onnea yritykselle.
        Toivottavasti pääset seriffiksi juuri nimen omaa tälle palstalle, että ne paskaviestit lähtis pois.

• kake

toi laupias samarialainen-leikki ja unohda
      pampun hommat.suutari pysyköön lestissään.

• sehän ei tarkota että pääsisin seriffiksi, mutta kattotaan ny, saa nähä miten käy.

• mutta täällä pysyn, "aktiivikeskustelijana" ja koitan avustaa harrastelijoita parhaani mukaan.

• ei tu mittäää
        jannetin82 kirjoitti:

mutta täällä pysyn, "aktiivikeskustelijana" ja koitan avustaa harrastelijoita parhaani mukaan.

voi voi..täältä tulee cowboyt ja ryöstää kylän pankin kun ei oo seriffiä..kopppoti kop kop kop kop kop ja pam pam pam

• surkee palsta

tätä voi lukea 1kk välein, kun ei tule edes epäasiallisia viestejä paljon yhtään. hinjainen palsta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe