pieniä tehtäviä polttareihin...?

kaaso

polttareita suunnitellaan, suunnitelmat ihan hyvällä mallilla. Tarkoituksena järjestää morsiammelle mm amazing race, mutta tehtävien keksiminen on osoittautunut hankalaksi, apua siis kaivataan... Ei nyt ihan maailmanympärimatkalle kuitenkaan, jos kunnan rajojen sisällä pysyisi!

7

21614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma

      Heippa!

      Katos vaan, kun kuulostaa ihan meikäläisen pulmalta.

      Meillä on koossa noin 10hlön porukka,suunnitelmissa oli alkupäivälle eräs extreme-juttu, mutta järjestäjä perui sen. Polttarit on parin viikon päästä. Tää amazing race on siitä tosi hyvä, et on halpa. Meillä on joka rastille kuitenkin jotain pientä kivaa. En tiedä, missä teidän polttarit pidetään, mutta kannattaa tutustua vaikka keltaisiin sivuihin, sieltä voi löytää kaikkea kivaa. Meillä morsian löytää joka rastilta uuden ystävän joka antaa vihjeen seuraavalle rastille. Käydään terassilla, jätskillä, pikamanikyyrissä yms. Jotain halvahkoa nopeaa kivaa pitäis vielä keksiä. Illalle on vähän hinnakkaampia suunnitelmia, joten alkupäivän kustannukset ei sais olla kovin huimat.
      Ai niin, joka rastilla morsian joutuu ratkomaan laatimiamme tehtäviä, joiden perusteella tienaa rahaa iltaa varten.

      Kannattaa miettiä, millainen morsian oikein on, mitä harrastaa, mistä tykkää, millainen menneisyys hänellä on. Kohdepaikoissa tekeminen voisi liittyä jotenkin hänen historiaansa. Niinkuin vertauskuvallinen matka lapsuudesta alttarille...

      Milloin teillä on ne polttarit? Voin myöhemmin kertoa tarkemmin, mitä rasteilla tehtiin. Nyt en uskalla, koska pelkään että morsian lukee tätä palstaa.

      • Kusma

        Hei! Me ajattelimme myös amazcing race polttareita, jotka ovat heinäkuun alussa. Voisitko lähettää sähköpostiini ([email protected]) teidän tehtävänne rasteilla, niin mietimme otammeko jotain samaa. Kiitos!


      • kaaso

        Näistä vinkeistänne viisastuneena sain muutaman hyvän idean ja nyt alkaa amazing racen runko olemaan aika purkissa! Yksityiskohtia täytyy vielä viilailla kuten esim, miten morsian siirtyy paikasta toiseen jne jne

        Mutta pistä ihmeessä juttua teidän amazing racesta sitten kun olette sen pitäneet! Myös jos joku suunnitelma ym osoittautui hankalaksi toteuttaa. Jos vaikka tulisi vielä lisää ideoita!!!


    • andee

      meillä aika samanlaisia suunnitelmia, hommat aika pitkälle kasassa, mutta jo ennakkoon tuskastelen sen kaiken kirjaamisen kanssa. oon ollut jo ideamoottori näissä tehtävissä, mutta sitten pitäis vielä koota polttarikansio häitä varten, ja pelkään etten itse pääse pitämään hauskaa ollenkaan kun pitää kameran ja kynän kanssa heilua.

      miten teillä muilla, onko samanlaista angstia?

      • Amazing race nettiin

        Aivan loistava idis on laittaa amazing race nettiin tallennettuna. Käy vilkaisemassa http://www.polttarikansiot.com. Se palvelu on ilmainen ja siellä voi mm. suunnitella ton ohjelman reitin ja tehtävät porukalla.

        Mikä kuitenkin parasta, sinne voi nakata polttareista suoraan kännykällä kamaa. Viestejä, kuvia, videota. Sen pystyy sitten saamaan suoraan tiedostona käyttöön, eli saa sähköisen polttarikansion. Se kato tätä päivää..


      • Amazingiä..
        Amazing race nettiin kirjoitti:

        Aivan loistava idis on laittaa amazing race nettiin tallennettuna. Käy vilkaisemassa http://www.polttarikansiot.com. Se palvelu on ilmainen ja siellä voi mm. suunnitella ton ohjelman reitin ja tehtävät porukalla.

        Mikä kuitenkin parasta, sinne voi nakata polttareista suoraan kännykällä kamaa. Viestejä, kuvia, videota. Sen pystyy sitten saamaan suoraan tiedostona käyttöön, eli saa sähköisen polttarikansion. Se kato tätä päivää..

        Mistä sai Amazing racen polttareihin?


      • tarvitaan
        Amazingiä.. kirjoitti:

        Mistä sai Amazing racen polttareihin?

        tietysti, mutta siis pitää hieman itse suunnitella.

        Teet tehtäviä, jotka pitää suorittaa, ennen kuin pääsee keppanalle. Kato uudelleen noi aiemmat, kyllä se aika selkeää on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe