OPISKELUMOTIVAATIO 000000

OMMMEEOO

Ei jaksa kiinnosta koulu pätkääkään. Ajattelin ilmoittautua vuodeksi poissaolevaksi. Luultavammin en kuitenkaan enää palaa kyseiseen opinahjoon. Täytyypi vaan hartaasti toivoa, että menee yliopiston pääsykokeet nappiin. Ei tarvi sitten välivuottakaan pitää, vaan suoraa jättöön eroilmoitus! No varalla on vuodeksi töitä, jos ei onnistu. Mites muitten opiskelumotivaatio jaksaa?

6

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ännimänni

      Eipä se yliopistokaan lohtua tuo... Ekalta yrittämältä sisään ja evvk koko paikka. Nooh...jos kesä auttas...

      • mulla on

        ihan sama tilanne!!!

        Vannon, etten keksi tätä ilahduttaakseni sua, vannon!

        Olen 19-vuotias nainen ja pääsin myös ensimmäiseltä yrittämältä yliopistoon suoraan sisään. Mutta murheena on ollut se, että opiskelun motivaatio on ollut nollassa! Kokonaan. Pahemmin kuin koskaan aiemmin...


      • näin tällä kertaa
        mulla on kirjoitti:

        ihan sama tilanne!!!

        Vannon, etten keksi tätä ilahduttaakseni sua, vannon!

        Olen 19-vuotias nainen ja pääsin myös ensimmäiseltä yrittämältä yliopistoon suoraan sisään. Mutta murheena on ollut se, että opiskelun motivaatio on ollut nollassa! Kokonaan. Pahemmin kuin koskaan aiemmin...

        Menkää kämpillenne, kaivautukaa petiinne ja surkaa onnetonta osaanne. Voitte te välillä tietysti piipahtaa soskussa, että asunnossa, ruuassa ja kessuissa pysytte. Tietysti mieltä piristää välillä osallistua mielenosoitukseen sosiaaliturvan parantamiseksi ja etenkin kansalaispalkan toteuttamiseksi.

        Toivotan tilallenne sydämellisesti tervetulleiksi ne Kiinasta, Intiasta tai Bangladeshista tulleet opiskelijat, joilla motivaatiota ja yrityshalua riittää.

        Ai niin. Voitte jo nyt aloittaa vollotuksenne siitä, miten ulkomaalaiset ovat vieneet TEIDÄN opiskelupaikkanne.


    • urpo

      eipä minusta datanomia tule..

    • Marcus12

      Tämä on se hyvä puoli välivuodessa. Kun välivuosi alkaa olla lopuillaan, opiskelumotivaatio on enemmän kuin 100%! Välivuoden jälkeen ei varmasti halua palata sinne aamulehden varhaisjakeluun tms.

    • santskuli

      olen ajatellut nyt kun tuli kouluun kulkemisesta suuri ongelma kyydin ja muun vastaavan puolesta etä lopetan mistä vain saan nuo ero paprut... jos ens vuonna pääsisi lähemmäksi opiskelemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe