CSS suomi-servut

Jonzah

Mitä mieltä olette suomi-servuista Counter-Strike Sourcessa? Onko suomalaiset parempia servereitä kuin ulkomaiset ja mitkä servut ovat hyviä?

Itse olen pelaillut enimmäkseen vain Suomi Invisiom palvelimella missä aina riittää porukkaa ja tasokin on ihan haastavaa. Onko parempia servereitä olemassa vai kannattaako pysyä Invisiomin pelaajana?

www.invisiom.net

46

17619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvemmin noi serverit vaihtelee hirveesti tasoittain... Mut sitä löytää kyllä erilaisia
      Joku tykkää servuista joissa on AWP/A.Sniper otettu pois, Toiset taas siitä et on joku RPG modi mens jne...

      Et kannattaa ladata "ASE" ( the all seeing eye )
      Sillä yleensä löytää hyvin servuja sieltä mistä haluaa

      • sitä mikä

        ottaa suomi-servuissa päähän: KIROILU.

        Niin kuin sinäkin "vittu huhhuh".

        voi voi ....


      • Jonzah

        No olen itse pelaillut enimmäkseen tuolla mainitsemallani servulla ja siellä on autosniput ja awikkaa estetty ostamasta eli ei paljon näe kämppäreitä. Omiakaan ei voi tappaa.
        Kyllä mä rakastin awikkaa cs aikoina mutten enää näin css pelaajana... ehkä juuri tuon serverin löydettyäni muutin mieleni, mutta ainahan sitä ajattelee että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella kun nytkin etsin lisää hyviä servuja =)


      • mä vain

        mikä on rpg modi?


      • Jp38

        jaa-a mitä itse oon suomiservereitä käynyt läpi [WB , pelit surffi yms.].. niin Virasto on erottunut joukosta ihan vaan sen takia kun siellä ei oteta vakavasti ja suhteellisen hyvät adminitkin löytyy serveriltä...
        cs.virasto.com
        cs2.virasto.com
        cs3.virasto.com
        cs4.virasto.com
        siinä ois virastojen ip t ... eli kuitenki sanon , että kyseessä on vaan oma mielipide , mutta näin vanhempiki jamppa on kyl nauttinu siellä pelaamisesta...

        www.virasto.com pitänee vielä mainita.


    • Jonzah

      Onko olemassa jonkinlaista tasomittaria netissä, mikä nuuskisi frägien määrää pelaajilta yms? Olen huomannut että invisiomilla on statistiikka sivulla käytössä game monitorin Yearly Rank History chartti...mutta en kässää mihin se perustuu

      http://www.invisiom.net/statistiikat.php

      • Samudinho

        No, suomalaisilla servereillä on hyvä pelata, koska pingi on todella pieni, koska se on suomalainen servu. Tarkoitan siis sitä, että Suomen servereillä on esimerkiksi USAn servereitä pienempi ping(selkeästi), koska USA on niin kaukana.


    • ArMaZ

      Ei kannata jos haluaa haastetta, suomi invasiom kickaa ja bannaa parempia pelaajia kuin admini itse..Admin "Mancheri" ketä on keskiluokan pelaaja toimii just näin..suosittelen netgames.2

      • kasd

        mite olis jos kirjottasit sen servun nimen (SUOMI INVISIOM) ja adminin nimen (MANCERI) oikein :DDDD


    • Roope %

      Pelaan itsekkin aina invasiomilla ja olen myöskin huomannut että on aika reilusti keskitasoa parempi servu.

      • Jonzah

        Se o Invisiom, kirjoittakaapa edes oikein... Ja kyllä se on pingeiltään suomen parhaimpia ja adminitkin on reiluja niille jotka eivät ole pellejä... ASIALLINEN !


      • Jokke
        Jonzah kirjoitti:

        Se o Invisiom, kirjoittakaapa edes oikein... Ja kyllä se on pingeiltään suomen parhaimpia ja adminitkin on reiluja niille jotka eivät ole pellejä... ASIALLINEN !

        mikä se Invisiomin ip o


    • Rockweiler

      moro.
      Meillä ois kova serveri mikä on kylläkin niin uusi, että siellä ei vielä käy oikein porukkaa mutta tuus joskus kattoo kun siel on pelaajia...serverin IP on 213.139.163.101:30073!

      ei muuta kuin tervetuloa!
      T: Rockweiler

    • Arce

      juu kannattaa pysyä...
      kannattaa myös katsastaa tämä servu >213.157.92.115:27015

    • Silence^

      Painileiri on kyl jees. Tuli muistikatko enkä löydä mistään painileiriä. Voisko joku laittaa id osotteen? kiitodz

    • .-tob.-

      Olen pelannut counterstrikea kentässä nimeltä big_city tai big_city2. Siinä voi ajaa autolla yms. mutta en tiedä miten niillä ajetaan. osaako joku neuvoa?

    • derkker
    • aeksijiiVeppae

      kyllä suomiservut voiton vie tässä ois yks tosihyvä suomi servu: IP 83.245.143.93,

      • Systeemi | NoppA

        Eli täs olis nyt sit yks suomi servu jolla itsekin pelaan ja olen adminina ---> 94.75.249.172:27015 Servulla pelattiin aijemmin 24/7 sauna mappeja mutta vaihdettiin normi mapit. Systeemillä on myös sauna servu jonka IP on --> 94.75.238.205:27015

        Systeemi | Nolifes 24/7 [94.75.249.172:27015]
        Systeemi | Sauna 24/7 [94.75.238.205:27015]

        Käykää toki molemmilla servereillä ja minut näette varmaan tuolla ''Nolifes'' puolella. Pelaan nimellä Systeemi | NoppA

        Tulkaa pelaamaan rennolla serverillä ja pitäkää hauskaa!

        NoppA kiittää ja kumartaa.


      • HYber
        Systeemi | NoppA kirjoitti:

        Eli täs olis nyt sit yks suomi servu jolla itsekin pelaan ja olen adminina ---> 94.75.249.172:27015 Servulla pelattiin aijemmin 24/7 sauna mappeja mutta vaihdettiin normi mapit. Systeemillä on myös sauna servu jonka IP on --> 94.75.238.205:27015

        Systeemi | Nolifes 24/7 [94.75.249.172:27015]
        Systeemi | Sauna 24/7 [94.75.238.205:27015]

        Käykää toki molemmilla servereillä ja minut näette varmaan tuolla ''Nolifes'' puolella. Pelaan nimellä Systeemi | NoppA

        Tulkaa pelaamaan rennolla serverillä ja pitäkää hauskaa!

        NoppA kiittää ja kumartaa.

        Paratiisi on paras ( Vasta kaadettu joten rankit, votekickit ja bannit yms muut lähteny vittuun) Thx for SHOCKWAVE Borat ;)) Sitte uusi Kaljiksen (Divinen) tekemä sauna servu josta tulee taas vanha kunnon suomen paras saunaservu :DD (niinku joskus talvel) Sinne vaa, mut nyt mul ei oo ip ;(


      • Kalju888
        HYber kirjoitti:

        Paratiisi on paras ( Vasta kaadettu joten rankit, votekickit ja bannit yms muut lähteny vittuun) Thx for SHOCKWAVE Borat ;)) Sitte uusi Kaljiksen (Divinen) tekemä sauna servu josta tulee taas vanha kunnon suomen paras saunaservu :DD (niinku joskus talvel) Sinne vaa, mut nyt mul ei oo ip ;(

        Gameframe.net - Niskalaukaus 82.133.193.145:30015

        Hyvä uusi servu! Laittakaa suosikkeihin ja tulkaa joskus koittaan.

        Servu perus asetuksilla ja mapeilla, adminit hyviä tyyppejä!


      • ilove_sub-zone4ever
        HYber kirjoitti:

        Paratiisi on paras ( Vasta kaadettu joten rankit, votekickit ja bannit yms muut lähteny vittuun) Thx for SHOCKWAVE Borat ;)) Sitte uusi Kaljiksen (Divinen) tekemä sauna servu josta tulee taas vanha kunnon suomen paras saunaservu :DD (niinku joskus talvel) Sinne vaa, mut nyt mul ei oo ip ;(

        Sub-Zone - Sauna


      • Divine onkin gay?
        HYber kirjoitti:

        Paratiisi on paras ( Vasta kaadettu joten rankit, votekickit ja bannit yms muut lähteny vittuun) Thx for SHOCKWAVE Borat ;)) Sitte uusi Kaljiksen (Divinen) tekemä sauna servu josta tulee taas vanha kunnon suomen paras saunaservu :DD (niinku joskus talvel) Sinne vaa, mut nyt mul ei oo ip ;(

        vitu nolo. Divine on ollu ain joku pien munane nörtti joka esittää kovaa ja saa puhumalla ihmiset uskoon et servu on aivan loistava vaik ois todellisuudes täyttä kuraa...
        ja no kai se on "paras" servu jos kaikki muut kaatuu sillein iha sattumalta just sillon ku Divine ite laittaa servun pystyy et veä kätee vitu homo runkkarin vitu homo huoran lapsen äpärä. lol?


    • rehellinen pelaaja

      Joukossa muutama hyvä mutta myös erittäin surkeita on kuten http://www.supermuroserver.com/ -serverit.
      Admineita ei kiinnosta pätkääkään jos joku huijaa ja ne jotka asian ottavat esille saavat bannit. Mennään niin sanotusti kaveri/kaveri meiningillä.

      Muutamia huijareita mainitakseni
      pwder
      Unelma
      GIN Painajainen

      Useimmiten kaverukset löytyvät Muro 1# serveriltä.

      En suosittele!

      • xczcxzxxc

        Kukaan Noista nimeltä mainitsemista pelaajista ei koodaa, he vaan osavat pelata kyseistä peliä.
        #murot (Y)

        Suosittelen


      • ASDFasadde
        xczcxzxxc kirjoitti:

        Kukaan Noista nimeltä mainitsemista pelaajista ei koodaa, he vaan osavat pelata kyseistä peliä.
        #murot (Y)

        Suosittelen

        http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1434340 Painajainen sattuu vaan olemaan claanissa, joka on clanbasen europ 4on4 ladderissa toisena, että kyllä se varmaan osaa pelatakkin. Taidon ja koodin erottaa kyllä, ei nuo kyseiset pelaajat kooda. Jotkut on vaan yksinkertasesti toisia parempia pelaamaan.


    • temeX/FIN

      six-daysillä on suomalaisia servuja kaikki six-daysillä on jailbreak, deathrun, minigames,ja taitaa olla saunakin
      sitä voit käydy vilkasemassa tässä ipeet:jailbreak:212.187.209.113:27015,deathrun:217.119.39.226:27015,minigames:212.86.21.238:27015.

      • loololololololol

        Pingi on ainakin hyvä, välikllä servut täynnä vittu saatanaa huutavia mic spämmääjiä :/


    • Guerrilla Warfare

      Niin harmittaa se että ei ole oikein yhtään Suomalaista zombie servua :( Kertokaa jos joku löytäisi suomenkielisen zombie servun. Ja myös Gmodissa [Garry`s Mod] siellä on harvinaisen vähän suomalaisia servuja.

      • zombizombiiezomppi

        Tietääkö joku niitä zombie servuja missä koko tiimi tappaa niitä zombeja tietyn määrän per aalto ja sit siinä on joku loppu vastus viellä eli left4dead tyylinen . En siis tarkoita niitä joissa pelaajatkin ovat zombeja ja niillä on joku 1000000 hp joka on naurettavaa.


    • Suomi Sauna
    • douth

      Eli tässänyt tämä kohuttu Steam suomi lisäosa =) ladatkaa ihmeessä itselläni toiminut ainakin loistavasti eli tässähän oli kaikki suomeksi ja listattu kaikki suomalaiset cs/css servut muuta kivaa =) LInkkii : http://www.megaupload.com/?d=DE20S1DK

      • HEAD HUNTER

        mun virustorjuntaohjelma poisti tän miks? T:HEAD HUNTER :D


    • Sheikki Tapani

      Itse olen pelaillut paljon sub zonen eri servuissa. Taso on ihan okei, mutta admineilla menee homma välillä vähän överiksi. Itse 5kk ollessani hyvä admin tahdoin lopettaa siellä ja vaihdoin pelipaikkaa. Sub zonesta sen verran, että ihan jees servut, mutta välillä siellä ilmenee turhaa säätöö, joten itselläni paloi pinna ja halu jatkaa sub zonen toiminnassa...

      Olen hiljalleen alkanut käymään Failzone nimisen "yhteisön" servuilla. Siellä on ihan asiallinen porukka ja asialliset adminit. Negatiivisia huhu puheita kuuluu muilla servuilla, mutta tällä hetkellä en itse ole löytänyt niille vastinetta. Suosittelen lämpimästi Failzonee.

      Failzone Surf 188.127.199.227:31015
      Failzone Multigames 188.127.199.233:31015
      Failzone Anal (Norm. mod) 188.127.199.230:30015

      Tervetuloa ja raikkaita pelihetkiä...

    • css-pate

      tse olen pelaillut Ilta-Fragit serverillä taso ihan okei. Pelaajat kivoja.. Adminit osaavat asiansa.

      88.115.142.216:27015 suosittelen kaikille css ystäville!

      Serveriin pääset consoleen

      Connect 88.115.142.216:27015

    • CSS-GerBer [FIN]

      SUPERMUROSERVER.COM

      Muro #1 - SUOMEN CSS PUBLA 84.20.137.167:27015
      Muro #2 - DEATHMATCH 84.20.137.161:27016
      Muro #3 - ZOMBIE ESCAPE 84.20.137.161:27216
      Muro #5 - GUNGAME DM 84.20.137.161:27316
      Muro #6 - SAUNA 84.20.137.161:30101
      Muro #7 - JAILBREAK 84.20.137.167:27025
      Muro #8 - DEATHRUN84.20.137.167:30131
      Muro #9 - SURF 84.20.137.167:30231
      Muro #11 - PROPPI SOTA 84.20.137.167:27316
      Muro #12 - MINIGAMES 176.9.8.156:27015
      Muro #13 - CSS - WOW 176.9.8.156:27025
      Muro #15 - PROPSWAR 176.9.8.156:27045
      Muro #16 - ZOMBIE RIOT 176.9.8.156:27035

    • suomipelaajat

      http://suomipelaajat.phpbb.fi/viewtopic.php?f=7&t=21
      Nimi: [Suomipelaajat] Server #1 | Normaali kentät
      Ip: 62.236.108.142:29015
      Slotit: 14 (väliaikainen)
      Pluginit: -
      Kentät: Normaalit kentät
      Muut tiedot: Tulossa kaikkea pikku spessua, kuten VIP:it ja gameme statsit

      GameFrame.net Suosittelukoodi: 35XXO

    • Invision
    • kaakkaa

      Kaikki mun servuun 5.135.142.114:27075

    • Wolfyy

      Tässä minun CSS Serverini 24/7 jossa 18 pelaajaslottia. Olette kaikki tervetulleita! :) Tänne vaan pelailee! 5.135.142.114:27115

    • ugBOT

      [FI] UhkaGaming.net CSS: Tervetuloa RapBattle avajaisiin! --> TULE RÄPPÄÄMÄÄN NYTTEN IP: 5.135.142.114:27055

    • CloudServers

      Juuh elikkäs nyt on saapunut cs:s serveri nimeltänsä Cloudin Sauna!

      Palvelin on tilattu Dlamingilta joten kohtalaisen pienet pingit taattu!
      Mahtuu 13 pelaajaa (tulevaisuudessa enemmän)!
      Mahtavat plugiinit!

      Vipin voit ostaa 5e paypal tai 10e psc. lifetime
      Adminit 10e paypal tai 20e psc. 1kk

      Myös pari kokenutta ja aktiivista adminia otamme servulle maksutta :)

      Omistajana toimii: tzeemu

      IP: 192.130.243.59:27018
      Muistathan antaa palautetta & tykätä cloudin fb sivuista? www.facebook.com/cloudhotelli

    • haistakaavittu1

      siis mitä vittua te paskapäät laittelette tänne servuja joista yksikään ei toimi!!!

    • Luksus

      LuksusSauna [NoVac] [FastDL]

      ip: 192.130.243.57:27025
      group: http://steamcommunity.com/groups/luksussauna

      Uusi sauna servu missä ei ole vac myös vac bannitut siis pääsee pelaamaan.
      admin hinnastot: 10€/2kk permat: 25€
      Ping on alhainen
      Mappeja suht paljon ja lisää saa ehdottaa :)

    • Murolainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe