jee

weasley.r

tere taas.

elikkä nyt alotin lukemaan ensimmäistä harry potter kirjaani. alotin puoliverisestä prinssistä. mulla meni 1h 10min kun luin 45d. elikkä oon varmaa hidas lukemaan mut haluaisin tietää kauan teillä menee kun luette harry potter kirjoi.

10

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun minä luin Potter kirjoja eka kertaa
      viisasten kivessä meni 3 päivää. Salaisuusien kammiossa 3 päivää. Azkabanin vangissa 3 päivää.
      Liekehtivässä pikarissa viikko. Feeniksin killassa
      viikko ja yks päivä ja Puoliverissä prinssissä 5 päivää. Oon minäkin hias lukemaan, kun mulla on lukihäiriö.

      • weasley.r

        hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)


      • oljo.
        weasley.r kirjoitti:

        hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)

        Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)


      • wealey.r
        oljo. kirjoitti:

        Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)

        kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.


      • amäproo
        wealey.r kirjoitti:

        kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.

        Onnitteluni :)
        Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
        tästä opiskelua ja muita harrastuksia.


      • Lukihäiriöinen
        amäproo kirjoitti:

        Onnitteluni :)
        Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
        tästä opiskelua ja muita harrastuksia.

        Mullakin on lukihäiriö, ainoa asia joka ei oo parantunut on luetun ymmärtäminen joten menee aika pitkään lukiessa. Mulle tehtiin tässä noin viikkositten testi ja todettiin, että se luetun ymmärtäminen mättää vieläkin, oon 23v. Luen kuitenkin kirjoja niin paljon kuin ehdin. Puoliverinen prinssi taisi mennä kahdessa viikossa, outoa että luin feeniksin killan noin viikossa vaikka se on paksumpi ja mulla oli sillon enemmän muuta tekemistä.


    • ..........

      Miks ihmeessä alotit puoloverisestä prinssistä, kirjat on yleensä tapana lukee järjestyksessä. Nyt kun alotit vimesimmästä et tiedä yhtään mitä on tapahtunu, ja toisaalta sit kun luet lopulta ne ekat kirjat ei niidenkään lukeminen oo niin mukavaa kun tiedät jo monet asiat mitä tulee tapahtuun.
      Niin ja kirjoissa muuten tapahtuu paljon enemmän kuin elokuvissa, että ei niistäkään ihan hirveesti apua ole.

    • ra´zac

      Viisasten kivi; 2päivää
      Salaisuuksienkammio; reilut 1päivä
      Azkabanin vanki; 2päivää
      Liekehtivä pikari; 2-3 päivää, en muista tarkkaan....
      Feeniksin kilta; 3päivää
      Puoliverinen prinssi:2päivää.

      Sori jos kirjotin nimet väärin.... Mä oon aika himolukija. Luin yhen 200 sivusen kirjan muutamassa tunnissa:D... 120 sivusessa meni vaan 2tuntii... Eli silleesä...

    • öööö

      vaan Feniksen kilan ja siin meni 3 päivää...
      Muut oon kattonnu elokuvina mut puoliverisestä prinsistä en tiie mitään...

    • Legolas

      Mulla meni 12 tuntia kun luin Puoliverisen prinssin ekaa kertaa olen lukenut sen jo kolme kertaa... En muista kuinka kauan muitten lukemiseen meni... Ei tässä muuta paitsi, että vaikka olisi lukihäiriö kannattaa silti lukea koska lukeminen on kehittävä harrastus, ja sitä paitsi lukiessa voi oppia paljon jos haluaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe