jee

weasley.r

tere taas.

elikkä nyt alotin lukemaan ensimmäistä harry potter kirjaani. alotin puoliverisestä prinssistä. mulla meni 1h 10min kun luin 45d. elikkä oon varmaa hidas lukemaan mut haluaisin tietää kauan teillä menee kun luette harry potter kirjoi.

10

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun minä luin Potter kirjoja eka kertaa
      viisasten kivessä meni 3 päivää. Salaisuusien kammiossa 3 päivää. Azkabanin vangissa 3 päivää.
      Liekehtivässä pikarissa viikko. Feeniksin killassa
      viikko ja yks päivä ja Puoliverissä prinssissä 5 päivää. Oon minäkin hias lukemaan, kun mulla on lukihäiriö.

• weasley.r

hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)

• oljo.
        weasley.r kirjoitti:

hyvä että en siis ole hitain lukija täältä. tai siis eihän se varmaa ole hauskaa jos on lukihäiriö mut kyll se siitä parantuu =)

Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)

• wealey.r
        oljo. kirjoitti:

Tuota, sanot lukihäiriöiselle, "et kyl se siitä parantuu", tietämättä lukihäiriöistä mitään. Minä luin viidennen potterin kahessa päivässä ja tämän uusimman päivässä. (Tunteja en laskenu) :)

kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.

• amäproo
        wealey.r kirjoitti:

kuules mullaki on ollu lukihäiriö mutta se on jo melkeen korjaantunu.

Onnitteluni :)
        Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
        tästä opiskelua ja muita harrastuksia.

• Lukihäiriöinen
        amäproo kirjoitti:

Onnitteluni :)
        Lukuaika riippuu yleensäkin siitä, miten paljon keskittyy ja selaa kirjaa taaksepäin saadakseen selvää jokaisesta yksityiskohdasta, ja minulla meni varmaan 2 viikkoa lukea puoliverinen prinssi. Syytän
        tästä opiskelua ja muita harrastuksia.

Mullakin on lukihäiriö, ainoa asia joka ei oo parantunut on luetun ymmärtäminen joten menee aika pitkään lukiessa. Mulle tehtiin tässä noin viikkositten testi ja todettiin, että se luetun ymmärtäminen mättää vieläkin, oon 23v. Luen kuitenkin kirjoja niin paljon kuin ehdin. Puoliverinen prinssi taisi mennä kahdessa viikossa, outoa että luin feeniksin killan noin viikossa vaikka se on paksumpi ja mulla oli sillon enemmän muuta tekemistä.

• ..........

Miks ihmeessä alotit puoloverisestä prinssistä, kirjat on yleensä tapana lukee järjestyksessä. Nyt kun alotit vimesimmästä et tiedä yhtään mitä on tapahtunu, ja toisaalta sit kun luet lopulta ne ekat kirjat ei niidenkään lukeminen oo niin mukavaa kun tiedät jo monet asiat mitä tulee tapahtuun.
      Niin ja kirjoissa muuten tapahtuu paljon enemmän kuin elokuvissa, että ei niistäkään ihan hirveesti apua ole.

• ra´zac

Viisasten kivi; 2päivää
      Salaisuuksienkammio; reilut 1päivä
      Azkabanin vanki; 2päivää
      Liekehtivä pikari; 2-3 päivää, en muista tarkkaan....
      Feeniksin kilta; 3päivää
      Puoliverinen prinssi:2päivää.

Sori jos kirjotin nimet väärin.... Mä oon aika himolukija. Luin yhen 200 sivusen kirjan muutamassa tunnissa:D... 120 sivusessa meni vaan 2tuntii... Eli silleesä...

• öööö

vaan Feniksen kilan ja siin meni 3 päivää...
      Muut oon kattonnu elokuvina mut puoliverisestä prinsistä en tiie mitään...

• Legolas

Mulla meni 12 tuntia kun luin Puoliverisen prinssin ekaa kertaa olen lukenut sen jo kolme kertaa... En muista kuinka kauan muitten lukemiseen meni... Ei tässä muuta paitsi, että vaikka olisi lukihäiriö kannattaa silti lukea koska lukeminen on kehittävä harrastus, ja sitä paitsi lukiessa voi oppia paljon jos haluaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      83
      998
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe