Miten meidän nyt käy jos mikään ilmaiskanava ei näytä champions liigaa???!!! Toivottavasti YLE korjaa tilanteen ja näyttää matsit jatkossa. Ja Pasi Rautiaisen on pakko pysyä mukana, se mies on viihdettä parhaimmillaan!!!
NELONEN lopettaa
4
661
Vastaukset
- Tuoppi
Nyt puhut vähän mutta asiaa. Kyllähän noita muita matseja voi urheilukanavaltakin katsoa mutta keskiviikkoillat on pyhitetty popcorn/olut/futikselle!! Herätys nelonen!!
- PAINKILLER
Olin harvinaisen tyrmistynyt kuullesssani että nelonen lopettaa parhaan tarjontansa tähän kauteen.
Viasat korjasi tilanteen,mutta ei kovin monella taida tällaista olla.joka tapauksessa murha jalkapalloväkeä kohtaan...
- Jalkapallofani
Sikamaista jos ne lopettaa maailman parhaan futiksen lähettämisen. Mitäs nyt tehdään keskiviikkoisin?
- Samudinho
Jep Nelonen lopetti toistaiseksi. Mutta seuraavalla kaudella UCL:ää näyttää Canal , harmi kyllä koska minulla ei näy tätä maksullista kanavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1045715Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401552- 941333
- 1241077
- 64843
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8841- 66837
- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731