tietääkö

weasley.r

tietääkö kukaan miten,missä,milloin melkein päätön nick on kuollut? lukeeko missään kirjassa ?

8

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oljo.

Lukee. En kunnolla muista. Eikös se joku iskenyt hirveen monta kirveen iskua melkein päättömän nickin kaulaan, mutta silti kaula ei mennyt ihan kokonaan poikki.

• weasley.r

kiitos! osaisitko sinä tai joku muu sanoa missä kirjassa noin sanottiin viellä?

• elisaliisa
        weasley.r kirjoitti:

kiitos! osaisitko sinä tai joku muu sanoa missä kirjassa noin sanottiin viellä?

Ainakin HP ja Viisasten kivessä, ja varmaan parissa muussakin, en osaa varmana sanoa :)

• Vanaja
        elisaliisa kirjoitti:

Ainakin HP ja Viisasten kivessä, ja varmaan parissa muussakin, en osaa varmana sanoa :)

Ellen väärin muista, tämä kerrottiin Sir Nicholaksen kuolemanpäivä juhlissa Salaisuuksien kammio-kirjassa. En siis todellakaan ole varma.

• edutu1990

päättömäön nickin kuolemantapa eli äärettömän monta iskua tylsästä kirveestä kerrottiin kirjassa harry pottr ja salaisuuksien kammio

• fleshwound!

Kun kerran melkein päätöntä Nickiä esitti Potter-leffoissa John Cleese, eli se tyyppi, joka esitti "Monty Python ja hullu maailma"-leffassa sitä mustaa ritaria, joka vain nauroi "it`s just a fleshwound", kun häneltä leikattiin kaikki raajat irti, niin olisihan jonkun niistä oppilaista pitänyt sanoa samoin "Viisasten kivi"-leffassa siinä kohtaa, kun Melkein päätön Nick näyttää, kuinka voi olla melkein päätön.

• potter94
        fleshwound! kirjoitti:

Kun kerran melkein päätöntä Nickiä esitti Potter-leffoissa John Cleese, eli se tyyppi, joka esitti "Monty Python ja hullu maailma"-leffassa sitä mustaa ritaria, joka vain nauroi "it`s just a fleshwound", kun häneltä leikattiin kaikki raajat irti, niin olisihan jonkun niistä oppilaista pitänyt sanoa samoin "Viisasten kivi"-leffassa siinä kohtaa, kun Melkein päätön Nick näyttää, kuinka voi olla melkein päätön.

52 tylpän kirveen iskua kaulaan ja kuoli lopulta verenhukkaan. hän kuoli maanpetoksessa chingaporessa.

• Anonyymi
        potter94 kirjoitti:

52 tylpän kirveen iskua kaulaan ja kuoli lopulta verenhukkaan. hän kuoli maanpetoksessa chingaporessa.

John Cleese täyttää 85, eikä näytä päivääkään vanhemmalta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      252
      2672
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1566
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1260
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe