Onko väärin haluta isoja rintoja?

Poika 85

Onko todellakin väärin jos poika haluaa tytöltään isoja rintoja? Itse en vielä seurustele ja se melkeinpä yksinään johtuu juuri siitä syystä että en suostu seurustelemaan tytön kanssa jolla ei ole isoja rintoja.

Älkää ymmärtäkö kuitenkaan väärin, minulle on oikeastaan paljon tärkeämpää tytön luonne kuin rinnat, mutta en yksinkeraisesti ole kiinnostunut pienistä/normaaleista rinnoista ja ne eivät kiihota minua. Jos alkaisin seurustelemaan tytön kanssa jolla on pienet/keskikokoiset rinnat ja meillä menisi muuten hyvin niin entä sitten seksuaalinen puoli? En olisi kiinostunut hänestä seksuaalisesti yhtään ja suhde hyvin suurella todennäköisyydellä kaatuisi siihen. Olisimme todella harvoin intiimisti ja lopulta se johtaisi eroon.

Ajatelkaa nyt itse. Otetaan nyt esimerkiksi että sinä olet normaali painoinen ja tykkäät normaalista tytön vartalosta. Mitäs sitten jos alat seurustelemaan lihavan kanssa jonka kanssa teillä synkkaa luonteiden kanssa mutta harrastaisitko mielelläsi seksiä hänen kanssaan koska et pidä lihavaa vartaloa kiihottavana ollenkaan? Itselläni on juuri tällain isoista rinnoista, pieniä/keskikokoisia rintoja en pidä viehättävinä joten en haluaisi tällaisen kanssa rakastella.

Jos tytöllä olisi isot rinnat ja sitten taas kamala luonne niin en tietenkään halua alkaa täten seurustella kyseisen tytön kanssa. Koska minä en ole vain ja ainoastaan rintojen perässä. Mutta isot rinnat ovat kuitenin tärkeä asia minulle viehätyksen/seksuaalisuuden merkeissä.

Tottakai tämä tekee minusta hieman pinnallisen mutta miettikääs, eikös me kaikki olla hieman pinnallisia? Kaikki me katsomme ensiksi ulkonäköä kun partneria etsimme, vasta sen jälkeen tutustutaan luonteeseen. Ja jokaisella meillä on joitakin vaatimuksia mitä me mahdolliselta kumppanilta haluamme, ja minulla ne on isot rinnat.

Minulle isot rinnat ovat ensimmäinen asia mitä katson tytössä, sen jälkeen juttelemaan ja jos synkkaa niin synkkaa ja jos ei niin ei. Kaikilla on omat kriteerinsä oman kumppanin etsinnässä. Jotkut miehet kiihottuvat lihavista tytöistä joten tottakai he tällöin hakevat lihavaa seuraa. Minä pidän isorintaisista joten tietty etsin sellaisia tyttöjä. Tekeekö tämä minusta sitten kusipään?

Ja vielä se lisäys että en pidä silikoni rinnoista. Joten en alkaisi seurustelemaan tytön kanssa joka ottaisi sitten jälkikäteen silikoni rinnat vain minun mieliksi, se olisi väärin.

37

3804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-kuppiinsa tyytyväinen

No on se vähän kusipäämaista.Mutta jokaisella on omat mielipiteensä.

Kovinkaan monella ei niitä isoja luomurintoja ole.Ne tuppaavat sitäpaitsi lerpsahtamaan siinä kaksikymppisenä.Vaikka pysyvätkin rintsikoills pystyssä,enää sängyssä roikkuvat mummon rinnat eivät ehkä olisikaan niin mukava näky..

etköhän sinäkin vielä aikuistu.Ainakin toivon.

• Poika 85

"No on se vähän kusipäämaista.Mutta jokaisella on omat mielipiteensä."

Noh, sitten me kaikki ollaan lauma kusipäitä etsimässä kumppania.

"Ne tuppaavat sitäpaitsi lerpsahtamaan siinä kaksikymppisenä."

Ei minua häiritse että ne lerpsahtaa.

"etköhän sinäkin vielä aikuistu.Ainakin toivon."

Jep, samat sulle. Vaikka sulla onkin pienet tissit niin ei tarvi mulle vihoitella.

• Tanttu

Eipä tuo ole yhtään pinnallista.
      Selitit tuon oikein hyvin, tuli erityisen selväksi.
      Se on sinun makusi, ja minä arvostan sinua.
      Se , että pidät isoista rinnoista ei tee sinusta kusipäätä.
      Voit olla rauhassa ja tsemppiä sitten isorintaisen naisen löytämisessä ;>

• Poika 85

Etsintä jatkuu, saa nähdä miten käy.

• ....

Kerrankin joku puhuu asiaa, vaikka en tise pidä isoja rintoja mitenkäään tärkeinä(ei kyllä liittynyt asiaan). Ei se tee ihmisestä lapsellista, pinnallista jne. jos haluaa vaikka isorintaisen tytön. Kuuluu ihmisen luonteeseen etsiä parteri, joka miellyttää silmää.

• Poika 85

"Kuuluu ihmisen luonteeseen etsiä parteri, joka miellyttää silmää."

Aivan, näinhän se nimenomaan on. Kaikki etsivät sellaista partneria joka miellyttää omaa silmää. Itse pidän isoista rinnoista ja en sille mitään voi.

• Geishatar
        Poika 85 kirjoitti:

"Kuuluu ihmisen luonteeseen etsiä parteri, joka miellyttää silmää."

Aivan, näinhän se nimenomaan on. Kaikki etsivät sellaista partneria joka miellyttää omaa silmää. Itse pidän isoista rinnoista ja en sille mitään voi.

Millaiset on sit isot rinnat sun mielestä? C-kuppi (täyteläiset), vai D (isot), DD (erittäin isot)vai sitäkin isommat? Jos C-kuppi kelpaa, niin eiköhän sulla sit oo aika hyvät mahdollisuudet löytää tyttöystävä, ku suomalaisten naisten yleisin kuppikoko on C. Isompirintaisia on, mut ei niin paljoo kuin C-kuppeja. Itselläni on C ja olen enemmän kuin tyytyväinen rintojen kokooni ja poikaystävänikin kehui kovasti... =)

Mun mielestä ei oo mitään väärää siinä, että haet kumppania yhtenä kriteerinä rintojen koko. Ainakin olet hyvä tyyppi, koska et halua etkä seurustele sellaisen kanssa, joka ei mielytä myös silmää. Ja totuushan on (vai oletteko samaa mieltä naiset?), että jokainen nainen haluaa olla haluttava ja kiihottava oman poikaystävänsä silmissä. Ainakin minä teen sen eteen kaikkeni, että olisin sit mahdollisimman haluttava hänen silmissään. Harrastan urheilua ja huolehdin ulkonäöstäni. Mut sisäinen kauneus on kyllä kaikkein tärkeintä. =)

• No-Face

erilaisia. ja fetissinsä kullakin.

minullakin tietysti on kauneusihanteeni, mutta ne pätevät melkein aina vain tuntemattomiin ihmisiin. eli vieraan ihmisen kanssa en haluaisi harrastaa seksiä ellei tämä ole hyvännäköinen (eikä minun tosin tarvitsekaan).

mutta jos seurustelen, niin kiihotun kyllä sängyssä ihan yhtä paljon vaikka kumppani ei olisi niin hyvännäköinen. en enää ajattele siinä vaiheessa asioita niin pinnallisesti.

mutta onhan tämä henkilökohtaista. itse olen sikäli hyvässä tilanteessa että poikaystävän luonne ja ulkonäkö miellyttää molemmat ^^ entisistä tässä puhun.

mutta en sanoisi että tuo on väärin. en usko että ihmisenä pidät pienirintaisempia sen huonompina,äläkä vaan mene sitä heille sanomaan "en voi seurustella sun kanssa ku sulla on liian pienet rinnat, sorry". Tosin sen verran sulla taitaa itelläskin olla aivoja että tajuat.

Mutta onnea etsinnöille. Mikä kuppikoko mielestäsi menee ison puolelle? Monilla tutuilla kavereillani ainakin on luonnostaan D-kuppi ja vielä ihan hyvin heille sopivat. Kannattaa vaan varautua että suurin osa ko. naisista on ehkä vähän pyöreitä (ei välttämättä lihavia vaan pyöreitä).

• No-Face

tulipa taas muttaa viljeltyä :D anteeksi. täytyypä tuokin tapa karsia pois.

• pompula

että iso rintaiset ovat usein myös pyöreämpiä? eli on hankalaa löytää isorintainen, laiha ja pieni perseinen tyttö. tietenkin plastiikkakirurgi tekee ihmeitä, mutta sellaset akat ovat tyhmiä jotka silikonit ottavat! tykkäätkö edes pyöreämmistä naisista? usein se iso rintaisuus ja pyöreys tulevat samassa paketissa. ja mikä kuppi koko on mielestäsi "iso"? ja muisya että esim. geelirintsikoilla saa rinnat näyttämään isommilta, joten voi tulla huijatuksi..

• Joku vaan

Ei ne geelirintaliivit nyt mielestäni niin paljon rintoja isonna, mitä viestistäsi voisi ymmärtää... Toki ne tuo povea ehkä vähän enemmän esille. Geelirintaliivit ovat muuten yllättävän miellyttävät päällä ja tuntuvat aidoilta.

• Luokkaus

Siis sori pompula mut toi oli loukkaus siis mä oon laiha ja pieni pyllynen tyttö ja mulla on suuret rinnat. Eli tarkottaako se aina että suur rintaset naiset/tyttöset olisivat pyöreitä?
        Ja jos nyt epäilyttää en oo käyny plastiikkakirurgilla enkä käytä gellirintsikoita.

• Milkakuu

Itse käytän normaaleja rintsikoita, olen normaalipainoinen (160 cm ja 53 kg) ja omaan D-kupin tissit.

Mutta muistakaamme ettei isojen tissien kanssa eläminen ole aina ihanaa. Tässä nyt jotain negatiivisiä mitä omasta kokemuksesta tulee mieleen:
        1. Selkäkivut ja ryhti. Tissit painavat muuten aika paljon ja huonontavat ryhtiä mikäli ei omaa hyviä vatsalihaksia.
        2. Miehet kyyläävät usein isoja tissejä puhuessaan naiselle. Tämä jos mikä ärsyttää.
        3. Vaatteiden löytäminen. Jos joskus löydän kivan paidan, niin ei hitto. Just ja just menee tissien kohdalta ja se vasta näyttää aivan kamalalta.

Joten pienirintaiset, OLKAA ONNELLISIA OMISTANNE! Ei tissit naista tee! ;) Naisessa on paljon muutakin kuin tissit, jos haluaa olla nainen.

• loukkaus
        Milkakuu kirjoitti:

Itse käytän normaaleja rintsikoita, olen normaalipainoinen (160 cm ja 53 kg) ja omaan D-kupin tissit.

Mutta muistakaamme ettei isojen tissien kanssa eläminen ole aina ihanaa. Tässä nyt jotain negatiivisiä mitä omasta kokemuksesta tulee mieleen:
        1. Selkäkivut ja ryhti. Tissit painavat muuten aika paljon ja huonontavat ryhtiä mikäli ei omaa hyviä vatsalihaksia.
        2. Miehet kyyläävät usein isoja tissejä puhuessaan naiselle. Tämä jos mikä ärsyttää.
        3. Vaatteiden löytäminen. Jos joskus löydän kivan paidan, niin ei hitto. Just ja just menee tissien kohdalta ja se vasta näyttää aivan kamalalta.

Joten pienirintaiset, OLKAA ONNELLISIA OMISTANNE! Ei tissit naista tee! ;) Naisessa on paljon muutakin kuin tissit, jos haluaa olla nainen.

samaa mieltä olen no mutta mä kyllä löydän yhestä putiikista sopivat paidat ittelleni ja toi kakkonen kyllä paikkansa pitää, mutta olen jo siihen tottunut ku minulla on jo pienestä pitäen ollut nuo suuret rinnat. Ja minulla ei ONNEKSI ole ollut mitään kipuja tai ryhtionglemia eli on vatsassa jotain pientä lihasta tietty miten sen nyt ottaa.

Niin olkaa onnellisia ei se iso rintaisuus tee naisesta naista mutta minuakaan se ei haittaa :DDD

• Athletico (m)

haluta isoja rintoja. Ymmärrän hyvin tuon pointtisi mitä perustelitkin, eli suhteessa ei riitä pelkästään se että synkkaa. Itse punttisalia harrastavana katselen myös mielellään tyttöjä, jotka huolehtivat ulkonäöstään eli juurikin näitä fitness/aerobic tyttöjä joidenka kanssa tulee myös paljon salilla juteltua. Näissä tytöissä on myös se hyvä puoli, että omat ajatukset kohtaavat heidän kanssaan melko hyvin. Jos olen kusipää jonkun mielestä, niin "so what". Sitä harva kuitenkaan uskaltaa tulla nenän eteen sanomaan ;)

• Olet sinä aika pinnallinen, mutta tuskin se sinusta pahaa ihmistä tekee.
      Eiköhän asia ole niin että me kaikki olemme enemmän tai vähemmän pinnallisia. Miettikää nyt. Ei ulkonäkö ole täysin sivuseikka, vaikkakin tosiasia on että kun ihastuu ja rakastuu, niin alkaa tyttö näyttää paremmalta. Jos rakastaa toista, niin ei se ulkonäkö enää niin paljon merkitse.
      Samahan se silti on muille mitä odotat. Ne, jotka eivät sulle kelpaa, saavat etsiä jonkun joka arvostaa heitä sellaisina kuin ovat. Mutta mietipä kuitenkin onko seksi todellakin niin tärkeää? Tai mahdotonta vaikkei rinnat miellytä? Entä jos ihastut pienirintaiseen tyttöön?
      vastaus otsikon kysymykseen; ei se niin väärinkään ole, mutta on tärkeämpiäkin asioita joita odottaa tytössä.

• nainen21v

mut mun mielestä ihmissuhdeasioissa yleensä vaan kolahtaa. mikäs siinä jos et kiinnostu romanttisessa mielessä pienirintaisista, keneltä se muka on pois? ihan vapaasti. mutta jos ihastutkin yllättäen pienirintaiseen ja ihan tietoisesti toppuuttelet tunteitasi vaan, koska tytöllä on pienet rinnat, ja koska et ehkä muutaman vuoden päästä enää olisi kiinnostunut olemaan intiimisti... silloin ehkä voit miettiä vähän, ihan oman itsesi takia.

jos vaimosi saa rintasyövän ja toinen rinta leikataan, niin onko se suhteen loppu? vai riittääkö yksi rinta? :D

• nainen21v kirjoitti:

mut mun mielestä ihmissuhdeasioissa yleensä vaan kolahtaa. mikäs siinä jos et kiinnostu romanttisessa mielessä pienirintaisista, keneltä se muka on pois? ihan vapaasti. mutta jos ihastutkin yllättäen pienirintaiseen ja ihan tietoisesti toppuuttelet tunteitasi vaan, koska tytöllä on pienet rinnat, ja koska et ehkä muutaman vuoden päästä enää olisi kiinnostunut olemaan intiimisti... silloin ehkä voit miettiä vähän, ihan oman itsesi takia.

jos vaimosi saa rintasyövän ja toinen rinta leikataan, niin onko se suhteen loppu? vai riittääkö yksi rinta? :D

Jatkoit mielipidettäni. Olen samaa mieltä. Ei kai se keneltäkään ole pois, jos joku on pinnallinen. Omien tunteiden hautaaminen ulkonäöllisistä syistä ei olisi vain kovin hyvä pitemmälle tähtäimelle.
        Mutta voihan se olla niinkin että pitää jotakin ulkoista seikkaa niin merkittävänä että se estää kertakaikkiaan ihastumasta. Jos ajattelee että tytöllä pitää olla isot rinnat, niin ei todellakaan ihastu pienrintaisiin tyttöihin.
        Rakkaushan on jo vähän toinen juttu. Se ei taida enää paljon ulkonäköä katsella. Tuskin nyt kenenkään rakkaus on rintojen varassa ja se loppuisi jos rinta leikataan pois.

• ENKELIMÄINEN

EN TIEDÄ MUTTA OLISI IHANAA IHAILLA TYTÖN RINTOJA OLISI IHANAA SUORASTAAN PALVOA NIITÄ JA KOSKETTAA AAMULLA SIIS SITTE JOS ON NAIMISISSA JOSKUS

• asdsdfsdff

jos tapaat jonkun super kivan tytön johon ihastut palavasti MUTTA tytöllä on pienet tissit. Mitäs sitten?
        sanotko, että sori ei me voida olla yhdessä sun tissien takia?

• dsada
        asdsdfsdff kirjoitti:

jos tapaat jonkun super kivan tytön johon ihastut palavasti MUTTA tytöllä on pienet tissit. Mitäs sitten?
        sanotko, että sori ei me voida olla yhdessä sun tissien takia?

Ja luultavasti myös joku 5cm munan omaava rumilus. Tuskin sä koskaan naista saatkaan, et pieni- etkä isorintaista. Säälittävä, pelkkä tisseihin tuijottava kusipää.

• tyttö vain
        dsada kirjoitti:

Ja luultavasti myös joku 5cm munan omaava rumilus. Tuskin sä koskaan naista saatkaan, et pieni- etkä isorintaista. Säälittävä, pelkkä tisseihin tuijottava kusipää.

Olet varmaan juurikin sellainen kusipää, joka odotat saavasi sekä hoikan hyväpeppuisen ja samalla kertaa isotissisen tytön, jonkalaisia on harvassa. Useimmat tuntevani suuririntaiset ovat vähän pyöreämpiä. Oot pelkkä kusipää. Ehe, sama ku tyttö haluis vähintään 20cm pitkän munan omaavan poikkiksen. Ei hitto. Toivottavasti (ja näin uskon) et koskaan löydä itsellesi ketään.

• fdfsf
        tyttö vain kirjoitti:

Olet varmaan juurikin sellainen kusipää, joka odotat saavasi sekä hoikan hyväpeppuisen ja samalla kertaa isotissisen tytön, jonkalaisia on harvassa. Useimmat tuntevani suuririntaiset ovat vähän pyöreämpiä. Oot pelkkä kusipää. Ehe, sama ku tyttö haluis vähintään 20cm pitkän munan omaavan poikkiksen. Ei hitto. Toivottavasti (ja näin uskon) et koskaan löydä itsellesi ketään.

Olet '85 etkä ole seurustellut? No tossa vaiheessa on kyllä syytä vilkasta peiliin. Kusipää oot, hankippa elämä ja herää siihen todellisuuteen, ettei useimmat tytöt ole mitään langanlaihoja mallikasvoisia povipommeja. Itse olet joko itkettävän ruma tai päässä niin pahasti paskaa, kun olet noin vanha etkä seurustellut.

• mih
        fdfsf kirjoitti:

Olet '85 etkä ole seurustellut? No tossa vaiheessa on kyllä syytä vilkasta peiliin. Kusipää oot, hankippa elämä ja herää siihen todellisuuteen, ettei useimmat tytöt ole mitään langanlaihoja mallikasvoisia povipommeja. Itse olet joko itkettävän ruma tai päässä niin pahasti paskaa, kun olet noin vanha etkä seurustellut.

"Itse olet joko itkettävän ruma tai päässä niin pahasti paskaa, kun olet noin vanha etkä seurustellut."

Ja varmaan vielä köyhäkin. Hah.

• loukkaus
        mih kirjoitti:

"Itse olet joko itkettävän ruma tai päässä niin pahasti paskaa, kun olet noin vanha etkä seurustellut."

Ja varmaan vielä köyhäkin. Hah.

Mitä helekutin väärää on haluta isorintaista tyttöä/naista. Siis toihan on ihan normaalia ja edelleen kaikki isorintaset eivät ole pyöreitä esimerkkinä minä, olen syvästi loukkaantunut tuohon. Tunnen minäkin poikia jotka eivät voi seurustella pikkurintaiset naisten/tyttöjen kanssa
        esim yks bestikseni poikafrendi. Eli mitä OUTOA siinä on? kertokaa mulle

• elfie

... väärin, omasta mielestäni. No saat toki olla tuota mieltä, mutta muistutan, rinnät EIVÄT OLE SINULLE! Tajuatko? Sinulla ei ole oikeutta ajatella niitä sinulle tulevana "tavarana". Sama asia on esim. Lapsi, joka haluaa lelukoiralleen isot ruskeat silmät. Naiset EIVÄT OLE LELUJA! Ymmärrä se, pervo sovinisti.

• paukkis

Isot rinnat voivat olla/ovat todella tuskaisia naisille. Selkä on usein kipeä ymym. muuta vaivaa. Mietis poika vähäsen vielä mitä sä oikeesti siltä tyttöystävältä haluat :)

• loukkaus
        paukkis kirjoitti:

Isot rinnat voivat olla/ovat todella tuskaisia naisille. Selkä on usein kipeä ymym. muuta vaivaa. Mietis poika vähäsen vielä mitä sä oikeesti siltä tyttöystävältä haluat :)

Sori ei niissä mitään vaivaa ole jos nyt multa kysytään tietty olen jo oppinut niiden kanssa elämään ja sit tohon edellisen no sehän on sen oma juttu ei teiden tarvii alkaa v-tuttelee
        ja mistä sitä tietää jos naiset/tytöt vaikka antaa sen omia omat rintansa

• dgzsdfggsdz
        loukkaus kirjoitti:

Sori ei niissä mitään vaivaa ole jos nyt multa kysytään tietty olen jo oppinut niiden kanssa elämään ja sit tohon edellisen no sehän on sen oma juttu ei teiden tarvii alkaa v-tuttelee
        ja mistä sitä tietää jos naiset/tytöt vaikka antaa sen omia omat rintansa

Rinnat EI ole tarkoitettu miksikään vitun miesten leikkikaluiksi, pervo ääliö.

• tyttö.
        dgzsdfggsdz kirjoitti:

Rinnat EI ole tarkoitettu miksikään vitun miesten leikkikaluiksi, pervo ääliö.

"Itse en vielä seurustele ja se melkeinpä yksinään johtuu juuri siitä syystä että en suostu seurustelemaan tytön kanssa jolla ei ole isoja rintoja."

:'D itsessäsi ei TIETENKÄÄN ole voinut olla mitään vikaa, vika on tietysti ollut tyttöjen rintavarustuksessa, niinhän?

Inhoan tuollaisia pervopaskoja.

• loukkaus
        tyttö. kirjoitti:

"Itse en vielä seurustele ja se melkeinpä yksinään johtuu juuri siitä syystä että en suostu seurustelemaan tytön kanssa jolla ei ole isoja rintoja."

:'D itsessäsi ei TIETENKÄÄN ole voinut olla mitään vikaa, vika on tietysti ollut tyttöjen rintavarustuksessa, niinhän?

Inhoan tuollaisia pervopaskoja.

ei siinä ole mitää pervoutta siis se on ihan normaalia jos haluaa isorintaista naista/tyttöä
        en minäkään ole viellä seurustellut koska en löydä sopivaa ittelleni ja ei se pelkkä synkkaaminen riitä pitää nyt tuntea jotain kiinnostusta kumppaninsa ulkonäöstäkin

• ostaporo

ajattelevat, kun hakevat kumppanikseen treenattua jätkää? :) Eiköhän siinä tyttökin havittele "tavaroita" itselleen leikkikaluiksi. Sama asia, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa...

• Elfie
        ostaporo kirjoitti:

ajattelevat, kun hakevat kumppanikseen treenattua jätkää? :) Eiköhän siinä tyttökin havittele "tavaroita" itselleen leikkikaluiksi. Sama asia, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa...

No jotkut hakee, jotkut ei. Ei tietenkään ole (myöskään)oikein kohdella miehiä niin kuin tavaroita, mutta kukaan ei täällä tietääkseni ole ilmoittanut haluavansa treenatun jätkän. Itse en sellaista punttisalilla bodannutta haluaisi vaan ihan normaali hyvä fyysinen kunto riittää.

• ostaporo
        Elfie kirjoitti:

No jotkut hakee, jotkut ei. Ei tietenkään ole (myöskään)oikein kohdella miehiä niin kuin tavaroita, mutta kukaan ei täällä tietääkseni ole ilmoittanut haluavansa treenatun jätkän. Itse en sellaista punttisalilla bodannutta haluaisi vaan ihan normaali hyvä fyysinen kunto riittää.

eiväthän kaikki pojatkaan välttämättä hae tytöltä isoja rintoja. Aivan kuten sanoit, että kaikki tytötkään eivät hae treenattua jätkää. Eli jotkut tykkää isoista rinnoista tytöillä, toiset taas eivät. Jotkut tykkää treenatusta kropasta jätkällä, toiset taas eivät. Ihmiset tykkää niin eri asioista. Itse en ainakaan haukkuisi tyttöä kusipääksi, vaikka se katsoisikin ekana jätkässä ainoastaan käsivarren kokoa. Se tyttö sattuu tykkäämään treenatusta olemuksesta, kun taas vieruskaveri arvostaa enemmän verbaalista lahjakkuutta...aivan kuten tämän ketjun aloittaja pitää isoista rinnoista, kun taas hänen koulukaverinsa arvostaa luonnetta yli kaiken. Kaikilla omat mieltymyksensä...

• m18 sadasdas

Jokaisella on oma fetissinsä. Joillain se voi olla s/m, jollakulla toisella kumisaappaat ja jollakin vain vastakkainen sukupuoli. Sinun fetissisi nyt vain näyttää olevan suuret rinnat, eikä siinä ole mitään pahaa. Et voi itse valita, mitkä ominaisuudet sinua vetävät puoleensa, elikkä suuret rinnat.

Jokainen etsii kumppaniaan tiettyjen mieltymystensä mukaan, jotka vaihtelevat täysin laidasta laitaan. Ei ole lainkaan naisia halventavaa haluta suuria rintoja. Kyllähän jotkut naisetkin haluavat mieheltään suurta penistä...

• miisa

Olet aivan oikeassa, että monet naiset haluaisivat mieheltään suuren peniksen, trimmatun vartalon ym., mutta suurimmalle osalle kuitenkin käy niin, että kun se Joku tulee ja nappaa jalat alta, siinä ei enää paljoa tule mietittyä peniksen pituutta.
        Sama pätee tietysti moniin miehiinkin tissien, perseen tai muun vastaavan suhteen.

Mutta jos tilanne on noinkin paha kuin alkuperäisellä kirjottajalla, vaikka yrittikin kovasti vakuutella että ne rinnat eivät ole se tärkein asia.. -Ovathan ne, jollei pienirintaisen kanssa voi kerran seurustella.

Tokihan ulkonäkö auttaa löytämään kumppanin, mutta parisuhteen edetessä niillä isoilla tisseillä ei ole enää mitään virkaa. Vai perustuvatko luottamus, rehellisyys ynnä muut suhteen kulmakivet sittenkin tisseihin? Minun on kerrassaan vaikea kuvitella, että mikäli kumppani muuten on itselle "täydellinen", hän ei vetäisi seksuaalisesti puoleensa ilman isoja tissejä. Pohjimmiltaan kun se seksuaalinen viehättävyyskin lähtee jostain muualta kuin pelkästä ulkonäöstä, itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on ovat kaikista vetävintä. Vai kiihottaisiko itseäsi enemmän tyttö jolla on täydellinen vartalo, mutta joka ei pystyisi olemaan edes alasti edessäsi koska näkisit kaikki hänen vartalonsa "viat"?

En yritä tuomita alkuperäistä kirjoittajaa, pitäköön jokainen mielipiteensä, ja mikäpä sitä pakottaisi seurustelemaan mielestään epäviehättävän naisen kanssa. Suosittelen kuitenkin vilkaisua sinne peiliin ja miettimään, että löytyykö sen seurustelemattomuuden syy todellakin vain naisista. Miten kohtelet pienirintaisia tyttöjä, halveksuen vai? Usko pois, mutta maine leviää nopeasti, eikä kukaan isorintainenkaan tyttö halua olla miehelleen pelkät tissit.

• niinp
        miisa kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, että monet naiset haluaisivat mieheltään suuren peniksen, trimmatun vartalon ym., mutta suurimmalle osalle kuitenkin käy niin, että kun se Joku tulee ja nappaa jalat alta, siinä ei enää paljoa tule mietittyä peniksen pituutta.
        Sama pätee tietysti moniin miehiinkin tissien, perseen tai muun vastaavan suhteen.

Mutta jos tilanne on noinkin paha kuin alkuperäisellä kirjottajalla, vaikka yrittikin kovasti vakuutella että ne rinnat eivät ole se tärkein asia.. -Ovathan ne, jollei pienirintaisen kanssa voi kerran seurustella.

Tokihan ulkonäkö auttaa löytämään kumppanin, mutta parisuhteen edetessä niillä isoilla tisseillä ei ole enää mitään virkaa. Vai perustuvatko luottamus, rehellisyys ynnä muut suhteen kulmakivet sittenkin tisseihin? Minun on kerrassaan vaikea kuvitella, että mikäli kumppani muuten on itselle "täydellinen", hän ei vetäisi seksuaalisesti puoleensa ilman isoja tissejä. Pohjimmiltaan kun se seksuaalinen viehättävyyskin lähtee jostain muualta kuin pelkästä ulkonäöstä, itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on ovat kaikista vetävintä. Vai kiihottaisiko itseäsi enemmän tyttö jolla on täydellinen vartalo, mutta joka ei pystyisi olemaan edes alasti edessäsi koska näkisit kaikki hänen vartalonsa "viat"?

En yritä tuomita alkuperäistä kirjoittajaa, pitäköön jokainen mielipiteensä, ja mikäpä sitä pakottaisi seurustelemaan mielestään epäviehättävän naisen kanssa. Suosittelen kuitenkin vilkaisua sinne peiliin ja miettimään, että löytyykö sen seurustelemattomuuden syy todellakin vain naisista. Miten kohtelet pienirintaisia tyttöjä, halveksuen vai? Usko pois, mutta maine leviää nopeasti, eikä kukaan isorintainenkaan tyttö halua olla miehelleen pelkät tissit.

Yhdyn täysin edelliseen kommenttiin. Katso idiootti peiliin vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe