Keskiarvosi?

Unforgettable_92

Mikä on tällä hetkellä uusin keskiarvonne?Sukupuoli,luokka ja ikä mukaan kiitos :D

Jos joku ei siis osaa laskea keskiarvoaan (vaikka kaikki varmaankin osaa)niin lasket siis kaikki numerosi yhteen ja jaat tuloksen yhteenlaskemiesi numeroiden lukumäärällä..KÄYTÖSTÄ EI SIIS LASKETA KESKIARVOON.

Omat vastaukset:

Keskiarvo 9,3
Luokka: 7
Ikä: 13,syksyllä 14
Sukupuoli: Nainen (Tyttö :D xD)

44

4098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joooel

      ...nörtit pistää näitä keskiarvotiedusteluja.

      8,86 on vastaukseni...

    • asffsasd

      ka 8.6
      luokka 8
      ikä 14
      sp mies

    • hikke -90

      Keskiarvo: lukuaineet 9,9; kaikki aineet 9,4
      Luokka: 9
      Ikä: 16
      Sukupuoli: mies

    • pikkuinen_filosofi

      keskiarvo: 7.9
      luokka 7
      ikä 14
      sukupuoli tyttönainen xP

    • hikaripinko

      9.8 lukiossa

      yläkoulun pinkojen ka suhteutettuna lukioon, L, on suurinpiirtein:

      L = 0.75Y

      missä Y = KA yläkoulussa.

      • pave 88

        ilmeisesti oma keskiarvosi oli yläasteella tämä:

        Tehdään yhtälö, kun tiedetään, että L on 9,8.

        0,75Y=9,8
        Y=9,8/0,75
        Y=13,07

        On tuo 13,07 aika hyvä keskiarvo, kyllä minä olisin tyytyväinen. Muuten oma keskiarvoni oli yläasteella 9,2, nyt lukiossa 8,75 eli kaavasi ei taida ihan toimia. Sinun kaavasi avulla keskiarvoni pitäisi olla 6,9.


    • .. . . .

      Noooh....

      Keskiarvo:8,56
      Luokka:7
      Ikä:14
      Sukupuoli:Nainen/tyttö

    • Unforgettable_92

      Hyviä keskiarvoja teillä :) Mietin vain että missä se yleisin keskiarvo liikkuu.Ja sille,joka sanoi minua hikeksi,en kyllä pidä itseäni hikkenä..Matikasta tuli 7,tosin se on ainoa alle 9 menevä :)


      Muuten,ne jotka eivät ole tyytyväisiä keskiarvoonsa:

      Keskiarvo joka on siinä kahdeksikon paikkeilla luokitellaan hyväksi.
      Keskiarvo kahdeksan ja puoli luokitellaan jo erittäin hyväksi.
      Ja keskiarvo 9 tai yli 9 luokitellaan erinomaiseksi.

      Elikkä kaikki tähän asti vastanneet ovat AINAKIN hyviä,en ole nähnyt vielä yhtään alle 7,5 :D
      Monet jopa erinomaisia! :DD

      • pave 88

        Kukaan, jolla on huono keskiarvo ei viitsi sitä täällä ilmoittaa. siksi kaikilla vastaajilla on niin hyvät keskiarvot.

        Omani lukiossa 8,75 ja mielestäni ihan ok.


    • sporty_summer_girl

      eli jouluna k.a oli 9,3
      luokka 7
      ikää mulla on nyt 14 v.
      ja tytsy oon =]

      ..ja en oo hikke jos joku nii sanoo, aineet vaan on mulle helppoja, paitsi tekninen kässä, se oli ainoo 8.. ja lisäkysymys; mikä teiän liiksanumba oli? itellä oli 10. *häpi*

      • Unforgettable92

        jeeh mul on sama keskiarvo kun sulla :D Mutta tosin liikka oli 7 xDD


    • dwefer

      Mun keskiarvo lukion ekan luokan nelosjaksossa on 6.73. Oottepa hikkejä.

    • repikää siitä

      Keskiarvo: 6.5
      Luokka: päästötodistuksen sain sillo käteeni
      Ikä: nyt 18 ja toista vuotta kauppiksessa (kävin lukiota vuoden))
      Sukupuoli: Nainen

    • JJAd...

      Keskiarvo : 6.4
      Luokka : 8
      Ikä : 15 (täytin tässä kuussa)
      Sukupuoli : Miäs

    • jgkhgrtjgm

      ka: 6,8
      lk: 8
      sp: poika..

      • Lancter

        Keskiarvo: 5,2
        Luokka: 8
        Sukupuoli: Tyttö


    • Viivi131313

      Ka: 8.5, 8-luokan tavoite 6.6
      Luokka: 7
      Sp: Tyttö
      Ja niin, on ollut nyt kaksi vuotta aikuisten miesten tasolta henkistä ja taloudellista hyväksikäyttöä, en ole saanut lupaa nukkua yli neljää tuntia öisin joten vetelin siis 6-luokan, kesäloman ja 7-luokan syksyn 3h yöunilla, vakavasti masentuneena, paniikkihäiriöisenä ja itsetuhoisena saaden yli kasin keskiarvon... Marraskuussa mut lähetettiin siis nuorten psykiatriselle osastolle eri kaupunkiin ambulanssilla koska muuten en olisi elänyt enää montaa päivää niiden miesten takia. Lisäksi minua on syrjitty ala-asteella, isäni on alkoholisti joka ei halua nähdä minua ja äitini käyttäytyy minua kohtaan miesystävänsä kanssa ilkeästi saaden minut tuntemaan itseni kamalaksi ihmiseksi. Minut on pakotettu tappamaan laittomasti eläimiä, jopa oma rakkain pupuni 😭😭😢 Läheisiä ihmisiä ja sairastunut ja kuollut, itse olen nyt niin väsynyt, että en välillä jaksa pyöräillä kilsaakaan, pyörtyilen, en saa henkeä, kuumeilen (kuumetta joka päivä 38) ja tunnen 24/7 kipua... Että minulla vähän erilainen syy miksi en ole saanut haluamaani keskiarvoa...

      • Viivi13131313

        Niin siis uusi tavoite 9.6! 😂 Ei 6.6 😂😂👍🏻


      • MoikkaViivi

        Moi Viivi, toivottavasti pärjäisit kasilla paremmin, tiiän että sulla on hankalaa ja tiiän että oot kuumeisena usein, toivon vaan parasta sulle ja tiiän kans että rakastat kaikkia kaneja ja pupuja ja hevosia niin toivon että sulle ei tapahtuis enää ikinä mitään noin kamalaa >.<
        Vaikutitkin usein väsyneeltä kun menit klinikalle :(


      • Anonyymi

        Toivottavasti ne rikolliset tyypit ovat joutuneet vastuuseen teoistaan ja sinä sait oikeutta.


    • En muista.

    • hikeksikutsuttu

      Keskiarvo kaikki aineet n. 9 ja kirja-aineet. 9,8
      ikä: 13v
      luokka: 6

    • Jotain 6.

      Kaikkien ei katsos ole tarkoitus menestyä. Tässä keskustelussa voi erotella tulevaisuuden hyväpalkkaiset veronmaksajat ja autistiset loiseilijat.

      • Anonyymi

        Elämä voi joskus yllättää. Ei oo aivan noin suoraviivaista aina.


    • 14v

      Kaikkien aineiden ka 9,4 ja lukuaineiden 10.
      7lk
      14v
      Tyttö

    • Hikkekö

      Lukuaineiden ka. 9,9 ja kaikkien 9,8
      Luokka 9
      Ikä 16 v.
      Tyttö

    • melkee_hikari

      KA: 8,8
      Luokka: 9
      Ikä: 16
      Sukupuoli: Mies

    • moinitemenee

      keskiarvo : 6.5
      luokka : 8
      ikä : 15
      sukupuoli : poika

    • Keskiarvo: 8.5
      Luokka: 7
      Ikä: 13
      Skp: Tyttö
      :)

    • Anonyymi

      Keskiarvo 8,0
      Luokka5
      Ikä 12
      SP poika

    • Anonyymi

      9.7
      Kuudes luokka
      Tyttö

      • Anonyymi

        Nii ja kirja-aineet 10
        Ja kaikki aineet 9.7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja kirja-aineet 10
        Ja kaikki aineet 9.7

        Mulla on tismalleen sama homma!


    • Anonyymi

      keskiarvo: 8.5
      5lk
      12v
      sp tyttö

    • Anonyymi

      Ikä 15
      Keskiarvo 6,9
      Nainen kait

    • Anonyymi

      Oon tyttö
      Täytän syksyl 12
      Oon 5 luokal
      Ja nyt vitosen päättötoikkarissa ka 8,8

    • Anonyymi

      Keskiarvo (lukuaineet): 9.9
      Luokka:8
      Ikä:14
      Poika

    • Anonyymi

      Keskiarvo: 9,9 (ilman 7lk kä ja 7lk ko ois 10,0)
      Luokka: 9
      Ikä: 15v
      Sukupuoli: male

    • Keskiarvo: 8,8, Luokka: 7 (syksyllä siis 8), Ikä: 13 (kohta 14), sukupuoli: Mies,(Poika) XD

    • Anonyymi

      Keskiarvo: 9,62
      Ikä:12
      Luokka: 6
      Sukupuoli: tyttö

    • Anonyymi

      Hei! Oon aika hikke🤭 ja kokoajan luen ja parannan tuloksia. Oon nyt siis 5lk. Viime kevään keskiarvo oli 10!😁🤭 Mikäs muukaan? Tällä hetkellä kun saatiin elokuun arviointitulokset niin 10.... Mulla on kiva Opettaja, joka saa oppimaan. Aina teen kaikki ensimmäisenä ja viittaan kokoajan, kerron perustelut ja kysyn myös perusteluja. Yleensä perustelut ovat hyväksytyt ja siitä opettajat tykkäävät kun vähän haastaa heitä. Nyt kun oli move testit ja piti juosta viivajuoksua 36 viivaa, juoksin 66. Olen siis myös liikunnallinen ja musikaalinen. Punnerruksia tein minuutissa 50/26, vatsalihaksia tahdissa 86/43, heittokiinniottoja kahdestakymmenestä yrityksestä 20/14, vauhditon viisiloikka 10,10m/8,10m. Kehon liikkuvuus täydet pisteet. Aina kun on joitain kisoja, mut ilmoitetaan sinne ennen kuin multa ees keretään kysyy haluunko mä 😅😂no ne tietää vastauksen: HALUUN! KAIKKEEN MAHOLLISEEN! Ja no siis, pidän itteä hikkenä. Oon siis tyttö ja 10v. Täytän joulukuussa 11. Aina kun ollaan vaikka käyty joku aihe läpi esim, äidinkielessä virkkeen tunnusmerkit, opettelen sitä vielä kotona, niin että muistan sen. Ja sit käyn jo läpi huomisen aiheen, että sitten voin näyttää opettajalle, kuinka osaan, TAAS. Ja sit heit kun tiedän millon keo, on, alan heti opiskelemaan. Sit käyn vielä sellotunneilla.. Kiirehän tässä tulee, mut ku perheen ainur lapsi niin äiti ja isi tykkää 😅😂😂😂😍🤭😁😁🙈🙈❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Keskiarvonihan menee yli 9 jos vain käytöstä ei lasketa! :D Ite ollaan aina laskettu vain lukuaineet jolloin n. 8:n luokaa. Niin ja siis oon tyttö 13v 7lk tän vuoden toikkaria ole vielä tullut mutta pianhan saan jo joulutoikkaarin. :)

    • Anonyymi

      Mul on melkee täsmälleen sama, paitsi että oon jo 14 ja oon poika😂

      • Anonyymi

        Siis sama ku ap:lla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe