Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen aloitteleva

-81 P.P.

kuski ja olen iskenyt silmäni -03 malliseen Thunderbird Sportiin. Onko ok pyörä näin toiseksi pyöräksi kevarin jälkeen? 82heppaa näyttäis olevan. Jotain mitä kannattaa tarkistaa ennen ostopäätöstä. Kiitos.

10

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihinkään

      ristuksen trumpan paskaan! Varsinkaan tollaseen paappojen mopoon...

      • osta

        satakiloinen ja kaksisataa heppainen jaappanilainen muoviohjus jolla ei ehdi minnekkään. Ja sellainen on tosi persoonallinen pyörä, niitä on tehty kymmeniä tuhansia!! Yhtä persoonallinen on edellinen kirjoittaja, sellaisia on täällä varmaan enemmänkin. Mistähän tänne löytävätkään, ristus sentään!!


      • muoviohjuksella
        osta kirjoitti:

        satakiloinen ja kaksisataa heppainen jaappanilainen muoviohjus jolla ei ehdi minnekkään. Ja sellainen on tosi persoonallinen pyörä, niitä on tehty kymmeniä tuhansia!! Yhtä persoonallinen on edellinen kirjoittaja, sellaisia on täällä varmaan enemmänkin. Mistähän tänne löytävätkään, ristus sentään!!

        ei kerkeä?! Taidat olla aika nuija! 80 heppasella paappojen pärrälläkö kerkee? Kuka helvetti haluaa omistaa vanhoillisen brittipyörän? No tietysti joku vanhanaikainen vanhapieru!


      • Vanha pieru
        muoviohjuksella kirjoitti:

        ei kerkeä?! Taidat olla aika nuija! 80 heppasella paappojen pärrälläkö kerkee? Kuka helvetti haluaa omistaa vanhoillisen brittipyörän? No tietysti joku vanhanaikainen vanhapieru!

        Mä olen tosi nuija brittipyörä-kuski ja kerkeen paljon alle 80 heppasella. Sinä räkänokka joka ehkä omistat muoviohjuksen et ehdi sillä minnekkään, korkeintaan hautaan. Minkä vitun takia tarvitaan kolmesataa kulkeva kakssataaheppainen pyörä. Elvistelyynkö. Siitä vaan, tollaiset ne tilastoja kasvattaa. Kiitos sun kaltaisten ääliöiden että vakuutusmaksut ovat mitä ovat, eli kalliita. Sitä paitsi Thunderbird sport ei ole paappojen pyörä vaan moderni sporttinen peruspyörä joka sopii jollekkin. Sinä joka kysyit sportista niin valinta, suosittelen!


      • sama kun edellä
        Vanha pieru kirjoitti:

        Mä olen tosi nuija brittipyörä-kuski ja kerkeen paljon alle 80 heppasella. Sinä räkänokka joka ehkä omistat muoviohjuksen et ehdi sillä minnekkään, korkeintaan hautaan. Minkä vitun takia tarvitaan kolmesataa kulkeva kakssataaheppainen pyörä. Elvistelyynkö. Siitä vaan, tollaiset ne tilastoja kasvattaa. Kiitos sun kaltaisten ääliöiden että vakuutusmaksut ovat mitä ovat, eli kalliita. Sitä paitsi Thunderbird sport ei ole paappojen pyörä vaan moderni sporttinen peruspyörä joka sopii jollekkin. Sinä joka kysyit sportista niin valinta, suosittelen!

        suosittelen


      • vanhaa piarua
        Vanha pieru kirjoitti:

        Mä olen tosi nuija brittipyörä-kuski ja kerkeen paljon alle 80 heppasella. Sinä räkänokka joka ehkä omistat muoviohjuksen et ehdi sillä minnekkään, korkeintaan hautaan. Minkä vitun takia tarvitaan kolmesataa kulkeva kakssataaheppainen pyörä. Elvistelyynkö. Siitä vaan, tollaiset ne tilastoja kasvattaa. Kiitos sun kaltaisten ääliöiden että vakuutusmaksut ovat mitä ovat, eli kalliita. Sitä paitsi Thunderbird sport ei ole paappojen pyörä vaan moderni sporttinen peruspyörä joka sopii jollekkin. Sinä joka kysyit sportista niin valinta, suosittelen!

        pattiin ajella mopolla?! Tiedoksi vain, että koskaan en ole mällännyt pyöriäni ja on se hauska tunne, kun adrenaliini nousee kun mittari on kolmesmarkassa.


      • vanhaa pierua
        vanhaa piarua kirjoitti:

        pattiin ajella mopolla?! Tiedoksi vain, että koskaan en ole mällännyt pyöriäni ja on se hauska tunne, kun adrenaliini nousee kun mittari on kolmesmarkassa.

        yhtään pattiin koska tämä vanha pieru ehtii haista kotona ja kylässä vaikka mopolla menisikin. Ja on pirun hyvä jos et ole mällänny muovileluas, toivottavasti pysyy kumipuoli alaspäin vastaisuudessakin. Ja toivottavasti myös mietit muita tiellä liikkujia kun ajat sitä kolmeasataa. Jos/kun olet itse tämän ikäinen vanha pieru niin taatusti ehdit jo mopollakin. Kaltaisesi tyypit jotka "eivät koskaan ole ajaneet kolaria" tai "eivät koskaan ole mällännyt pyöriään" vois miettiä montako vaaratilannetta on luonu ajamalla vaikka sitä "kolmeasataa". Mutta räkänokilla on räkänokkien jutut ja leuhkimisen aiheet. Vanha pieru lopettaa tästä aiheesta tähän!


      • senkin vanha piaru!
        vanhaa pierua kirjoitti:

        yhtään pattiin koska tämä vanha pieru ehtii haista kotona ja kylässä vaikka mopolla menisikin. Ja on pirun hyvä jos et ole mällänny muovileluas, toivottavasti pysyy kumipuoli alaspäin vastaisuudessakin. Ja toivottavasti myös mietit muita tiellä liikkujia kun ajat sitä kolmeasataa. Jos/kun olet itse tämän ikäinen vanha pieru niin taatusti ehdit jo mopollakin. Kaltaisesi tyypit jotka "eivät koskaan ole ajaneet kolaria" tai "eivät koskaan ole mällännyt pyöriään" vois miettiä montako vaaratilannetta on luonu ajamalla vaikka sitä "kolmeasataa". Mutta räkänokilla on räkänokkien jutut ja leuhkimisen aiheet. Vanha pieru lopettaa tästä aiheesta tähän!

        Vittuako se sulle kuuluu montaako vaaratilannetta olen aiheuttanut, eikä voisi vähempää kiinnostaa...


      • wäbäwäbä
        senkin vanha piaru! kirjoitti:

        Vittuako se sulle kuuluu montaako vaaratilannetta olen aiheuttanut, eikä voisi vähempää kiinnostaa...

        silti triumphin palstalla pyöriä..ettei nyt olisi se isin ostama mopo lauennut tielle..


      • ei, mutta
        wäbäwäbä kirjoitti:

        silti triumphin palstalla pyöriä..ettei nyt olisi se isin ostama mopo lauennut tielle..

        kun täälä brittiralli pojat käy niin kuumana, niin kiva täälä on turista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe