VEKA-TRANS

vm-84

autot hyvännäköisiä, entäs muuten?

8

6507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyt?

haluatko nimmarin ? veijo kyllä antaa

• se Veijokin

Onhan niiden autojen lisäksi se Veijokin aika hyvän näköinen.

• vähän
        se Veijokin kirjoitti:

Onhan niiden autojen lisäksi se Veijokin aika hyvän näköinen.

Mistä tykkää

• moduuli
        vähän kirjoitti:

Mistä tykkää

ja kukkiihan se perunakin.

• Rekkaeetu

Maksaa ulosajosta kokonaiset 26 centtiä/km, sisältää päivärahat, laivapäiviltä ei maksa mitään. Veijon motto: Minä en turhasta maksa.
      Kosiskeli töihin, kun kertoi palkan niin keskustelu loppu siihen.

• Q 8

vähän kuuluu rintamalta että ilmaiset miehet käy vähiin! saas nähdä koska veijo joutuu alkaa maksaa kuskeilleen oikeata palkkaa että kalusto liikkuu?

• mysteryx
        Q 8 kirjoitti:

vähän kuuluu rintamalta että ilmaiset miehet käy vähiin! saas nähdä koska veijo joutuu alkaa maksaa kuskeilleen oikeata palkkaa että kalusto liikkuu?

Tuskin milloinkaan sillä uusia nuoria kuskeja koulutetaan kauhealla kiireellä.
        Tosin näille aikalailla saattaa sattua vahinkoja kun nuoria iältään ja vauhti vielä nupissa.
        Kilometritaksalla maksaminen lain mukaan on laitonta.
        Lakihan sanoo jos kilometritaksalla ajaessa palkka on pienempi kuin normaalina tuntityönä tehtynä on se laitonta ja myöskin mikäli kilometritaksalla ajattaminen yllyttää ajoaikalain rikkomiseen on se laitonta eli toisinsanoen laitonta PISTE.
        Niin kauan kun näihin asioihin ei puututa raskaalla kädellä ei niihin tule muutosta.
        Niin kauan kun suomessa ei osata vetää yhtäköyttä tulee kuskien palkoissa olemaan viidakon lait.
        Toisaalta palkkoihin myöskin vaikuttaa se seikka kun työnantajatkaan eivät osaa vetää sitä samaa köyttä ja vaatia rahdinhintoja nykypäivän tasolle.
        Jolloinka olisi varaa maksaa kuskeille sellaista palkkaa joks vastaisi työtä itseään.
        Valtio estää tämän sanomalla ,että se on laitonta kartellitoimintaa tai what ever.
        Kuitenkin jos ajatellaan keskoa tai jotain muuta vastaavaa jolla täysin kartellimaista toimintaa tähän ei puututa :)
        Jos joku yrittäjä koittaa saada rahdin hintaa hieman paremmaksi jo nurkantakana odottaa toinen yrittäjä joka lupaa ajaa jopa hieman halvemmalla :D
        Eipä tarvitse ihmetellä miksi asiat ovat niinkuin ne nykyään ovat.
        Ennenhän rekkakuskit tienasivat jopa jotakin mutta nykyään on ja tulee lisää koko ajan rajoituksia säännöksiä jne...
        Jotka eivät mielestäni ole kovinkaan hyviä edistämään alaa.
        Se joka itseäni ihmetyttää suuresti on se seikka ,että ulkomaankuskeista pidetään huomattavasti huonompaa huolta kuin kotimaan.
        Yksinkertaisesti kaiketi se johtunee siitä,että laki ei päde enää kun ajetaan rajan yli:(

• Lkw fahrer

Jepp... Totta on, ettei Veijo maksa mitään markkinoiden parasta palkkaa. Kuitenkin se mikä on sovittu tulee ajallaan ja sellaisena kuin on sovittu. Tosin jos sattuu kuljettaja olemaa kova juoruileen puelimessa (firman) niin silloin lähtee tilistä osa puh. laskuun. Kuitenkin Veijon kanssa pystyy asioista sopimaan vapaat yms. eikä tarvi touhuta rikkinäisellä kalustolla. Jos autoon tulee vikaa sen saa korjauttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe