NintenDogs keskustelu

Esci93

Elikäs, tiedän, että näitä on tehty miljoonia, mutta, kun en nyt nähnyt yhtään tällä aukeamalla niin päätin tehdä oman. Olis siis hyvä, jos kaikki NintenDogsia koskevat asiat laitettas tänne (niin kauan, kuin tämä nyt tällä sivulla pysyy), jotta säästettäisiin tilaa tuolta sivulta. Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan. Tänne siis vaan viestit, kyssät, neuvot sunmuut. Tänne vaan jutskaa ja anteeksi vielä, kun eihän tämä oma ideani ole! xD

83

6630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esci93

      Minkä nimisiä koiria teillä on/tulee olemaan tai mistä nimistä pidätte? Tässä minun suosikkejani:
      Joonas
      Pontus
      Iippo
      Miska
      Dara
      Daisy
      Lucky


      Listatkaa tänne teidän suosikkeja, niin meiltä kaikila menis vähemmän aikaa nimien keksimisessä! xD

      • .a.l.

        Mulla on 7 koiraa ja niiden nimet on: Lucky,Miiko,Ain,Kim,Taneli,Diesel ja Nalle


      • Esci93
        .a.l. kirjoitti:

        Mulla on 7 koiraa ja niiden nimet on: Lucky,Miiko,Ain,Kim,Taneli,Diesel ja Nalle

        Diesel siis! Minkä rotusii sun koirat on?


      • .a.l.
        Esci93 kirjoitti:

        Diesel siis! Minkä rotusii sun koirat on?

        Diesel on husky,Miiko,Lucky ´ja Kim on shetlanninlammaskoiria,Nalle on kultainennoutaja,Ain on welsh corgi Taneli on shiba inu(Tanelin mää muuten ostin äitille niin se saa aina hoitaa sitä kun mää oon koulussa)
        noin,siinä ne oli


      • Esci93
        .a.l. kirjoitti:

        Diesel on husky,Miiko,Lucky ´ja Kim on shetlanninlammaskoiria,Nalle on kultainennoutaja,Ain on welsh corgi Taneli on shiba inu(Tanelin mää muuten ostin äitille niin se saa aina hoitaa sitä kun mää oon koulussa)
        noin,siinä ne oli

        Pelaaks sekin NintenDogsia? Mein äitiä ei vois vähempää kiinnostaa! xD


      • .a..l.
        Esci93 kirjoitti:

        Pelaaks sekin NintenDogsia? Mein äitiä ei vois vähempää kiinnostaa! xD

        Se nyt vaan sattuu tykkään koirista ja ku just nyt tällä hetkellä se ei käy töissä niin sillä on hyvää aikaa hoitaa niitä kun minä olen koulussa =D


      • Esci93
        .a..l. kirjoitti:

        Se nyt vaan sattuu tykkään koirista ja ku just nyt tällä hetkellä se ei käy töissä niin sillä on hyvää aikaa hoitaa niitä kun minä olen koulussa =D

        Oispa mullakin tollanen äiti! :)


      • MimsQu

        Mun lemppareita on:

        Misha
        Emma
        Faxe
        Mira
        Nellie
        Ellie
        Nelly
        Daisy
        Dara
        Lucky
        Mimi

        :D


      • moidhsgkj

        maksi, muru, jesse, manne, cici, hannes, tassu, tessu,musti,kusti,ressu, sissi ....


      • Mira-Julia
        .a.l. kirjoitti:

        Diesel on husky,Miiko,Lucky ´ja Kim on shetlanninlammaskoiria,Nalle on kultainennoutaja,Ain on welsh corgi Taneli on shiba inu(Tanelin mää muuten ostin äitille niin se saa aina hoitaa sitä kun mää oon koulussa)
        noin,siinä ne oli

        Mull on ollu diesel-husky, mut nintendo varastettiin. nyyh


      • :D:D:D:D

        Golgie (varmaan arvelitte kultsin nimeks)
        Pilkku (koska meillä on koira nimeltä Pilkku)
        Honey (jollekkin ihanan hunajan väriselle)

        No siinä oli muutama ja laitoin viel hieman perusteluja miks ne on kivoi nimii


      • Nibby

        Aika vasta oli nostettu tätä keskustelua niin päätin sitten liittyä mukaan :)
        Nimiä: (on kiire, ulkona sataa ja oon niin hullu että tekee mieli mennä sinne pomppimaan. Kokeilkaa, mikään ei oo niin virkistävää kun kunnon kesäsade!)

        Suosikkinimet:
        Daisy (mielikuvitukseton, oli eka koirani ja kultainennoutaja)
        Lucky (sen kennelin 'esimerkkikoira')
        Leaf
        Snowy tai Snow
        Windy (joojoo, nimet on luontoaiheisia)
        Lassie (tiedätte varmaan mistä, ihana nimi vaikka luulinkin Lassieta aina pojaksi :P Tiesittekö että Lassie on englantia ja tarkoittaa tyttönen?)
        Bibi
        Stella
        Star
        Goldie tai Goldy
        Love
        Hope
        Silver (yhym, Goldy ja Silver... 8|)
        Mystery
        Feral
        Faith
        Soul tai Breath
        Fathom (se yks mäyris lenkillä)
        Dawn Treader (maailman ääriin, ei ehkä paras nimi mutta kuulostaa nätille :) Sen kesällä tulevan Narnialeffan (LOVE THEM!!!) nimi on The Voyage Of Dawn Treader, eli matka maailman ääriin, tulee siitä Kaspianin matka maailman ääriin kirjasta)
        Dawn
        Joy
        Sorrow
        Willy (tunnetteko leffan 'Free Willy, 'Pelastakaa Willy'?)
        Color (joo pelkkään englantii...)
        Candy (bokserini nimi)
        Treat
        Biscuit
        Joo ei kaikki välttämättä ollut hyviä nimiä esim. koiralle mutta ne kuulostaa kivoille :) Jotkut on suosikkikoirannimiä blah blah ottakaa jos näette hyviä


      • Candymonster

        mun koirulaisten nimet tulee tässä:

        Momoko~chihu
        Tomoka~dalmis
        Miyoko~shitzu
        Taku~shitzu

        meni oudosti muuten silleen et naaraitten nimet alkaa m:llä ja urosten t:llä x3 vahingossa mut iha kiva


      • KIINNOSTUNUT

        yhden hevosen nimi on Pontus mut ei se haittaa.


    • ashitu

      MInkä ikäsii ootte jos pelaatte nintendogsii? Alottajan iän nyt kyllä näkee, mutta muut. Musta ei oo noloo, et oo 14 ja haluisin sitä aivan kauheesti. Mut onks teist? Mun mielest se on peli, ku peli. Onko sen pelaamisessa nyt niin paljon erikoista? Mut mitä mielt ootte?

      • Esci93

        Minusta se ei ole lainkaan noloa! Minua ärsyttää ne tyypit, jotka valitti, että NintenDogsia pelaa vaan 93:set ja 94:set. Tässä nyt elävä todiste, että näin ei ole! xD


      • ashitu
        Esci93 kirjoitti:

        Minusta se ei ole lainkaan noloa! Minua ärsyttää ne tyypit, jotka valitti, että NintenDogsia pelaa vaan 93:set ja 94:set. Tässä nyt elävä todiste, että näin ei ole! xD

        monet on nimittäin sitä mielt et oon nolo ku haluun sen :)


      • Esci93
        ashitu kirjoitti:

        monet on nimittäin sitä mielt et oon nolo ku haluun sen :)

        Toivottavasti saat pian pelin hankittua! Kannattava ostos! :)


      • koirat on iihanii
        Esci93 kirjoitti:

        Toivottavasti saat pian pelin hankittua! Kannattava ostos! :)

        minkä lainen se seaside asuntto on kuvailkaa kun ei viittis iha turhaan ostaa jotakin rumaa asuntoa.
        kiitti etukäteen


      • Esci93
        koirat on iihanii kirjoitti:

        minkä lainen se seaside asuntto on kuvailkaa kun ei viittis iha turhaan ostaa jotakin rumaa asuntoa.
        kiitti etukäteen

        Minäkin ajattelin noin, ennen kuin ostin sen, mutta kyllä ostos kannatti. Asunto on tosi mukava ja koiranikin tykkäävät siitä. Muista, että kertää montakin tuntia, ennen kuin muutto asuntoon saadaan tehtyä! Ja, jos asunto ei miellytä, niin vanhan asunnon saa takaisin ilmaiseksi!


      • Elina...

        sitä mieltä ettei ole yhtään noloa vaikka olisit 18v. minun isosiskoni on ihan hulluna nintendogsiin vaikka on 18 ja 16 päivän päästä 19 en usko että mieli muuttuu senkään jälkeen pelaa ihan rauhassa ei tarvitse nolostella yhtään enkä tosin usko että nolosteletkaan.


    • Stu

      Niiku oon miettiny jo mun koirille nimii, vaik mul ei ees oo nintendogsii viel :)
      eli tässä muutamia:
      -Bambole (lausuttais bambulii ja kirjotettais oikeesti Bamboo-Lee, mut siihen ei kai mahu... )
      -Slo-Lee
      -Dorro
      -Frodo
      -Jaro
      -Bilbo
      -Vanda

      ja kuten varmaan huomasitte noi on vedetty leffoista ja ohjelmista :D

      • Stu

        Niin ettäö palautetta noista nimistä :) jotkut ei kyl oo leffoist ja sillee...


      • Esci93

        Mäkin mietin jo kauan, ennen kuin ostin NintenDogsin, että mitä rotuja ottaisin ja mitä nimiä koirille laittaisin. Mietin, vaikka mein oli vanhemmat jyrkästi peliä vastaan, kun se oli kuulemma ihan turha. :-/


      • Esci93
        Stu kirjoitti:

        Niin ettäö palautetta noista nimistä :) jotkut ei kyl oo leffoist ja sillee...

        Kaikki muut olivat hienoja, mutta itse en laittaisi koiralle nimeksi Bambu-Lee, enkä Slo-Lee. Mutta makunsa kullakin. ^^)


      • newfoundland
        Esci93 kirjoitti:

        Mäkin mietin jo kauan, ennen kuin ostin NintenDogsin, että mitä rotuja ottaisin ja mitä nimiä koirille laittaisin. Mietin, vaikka mein oli vanhemmat jyrkästi peliä vastaan, kun se oli kuulemma ihan turha. :-/

        tehään sillä lintu lelulla nintendogsissa???


      • Esci93
        newfoundland kirjoitti:

        tehään sillä lintu lelulla nintendogsissa???

        En ole koskaan saanut sellaista, mutta yritän auttaa. Tuliko se sinne Toys-kohtaan? Kai sitä vain heitellään koiralle. Tai onko siinä sellaista kääntöhommaa? Silloin sitä täytyy pyörittää ja sitten heittää. Voisitko kuvailla sitä vähän enemmän?


      • newfoundland
        Esci93 kirjoitti:

        En ole koskaan saanut sellaista, mutta yritän auttaa. Tuliko se sinne Toys-kohtaan? Kai sitä vain heitellään koiralle. Tai onko siinä sellaista kääntöhommaa? Silloin sitä täytyy pyörittää ja sitten heittää. Voisitko kuvailla sitä vähän enemmän?

        no se on siinä toys kohassa.ja siinä pitää painaa jostain napista joka on sen mahassa ja joku tais sanoo et se laulaa...


      • Papukaijaa
        newfoundland kirjoitti:

        no se on siinä toys kohassa.ja siinä pitää painaa jostain napista joka on sen mahassa ja joku tais sanoo et se laulaa...

        no se on sellane äänigeneraattori, vähän ku white record mut surkeempi


      • Bemo

        Koska meillä on oikee saksanpaimen koira jonka nimi on Jaro :D täytti just vuoden et ihan pentu viel


    • Esci93

      Kannattaa käydä osoitteessa:
      http://www.freewebs.com/ntdnintendo/Index2.htm
      Siellä on paljon tietoa NintenDogsista ja sen roduista, hyödyllisiä pelivinkkejä ja foorumi, johon kannattaa liittyä! Sanon nyt vielä, että, jos tämä olisi oma tekemäni, niin saisitte vapaasti haukkua törkeästä mainostuksesta, mutta, kun ei ole, niin haukkujat voivat jättää tämän viestin kommentoimisen toiseen kertaan!

    • Esci93

      Voisiko joku suomentaa minulle yhden luonteen? Suomensin sitä itse sanakirjan kanssa eilen, mutta en oikein saanut järkevää luonnetta. Joten, jos joku viitsii, niin vastatkaa! Ai niin! Tässä se luonne:

      This laid-back young male has a very serene personality. It´s easy to become attached to him.

      Laid-back ja to become attached ovat sellaisia juttuja, joista en saanut selvää, joten toivottavasti joku auttaa!

      • huskie

        Tuli ihan mun ensimmäinen Nintendogini mieleen tuosta. Laid-back tarkottaa rauhallista (eli melkein samaa kuin tuo serene) ja become attached to someone on kiintyä johonkin tai oppia tykkäämään tms.


    • Esci93

      Aloitin eilen, kun aloitin koko pelin alusta, kirjoittamaan vihkoon tietynlaisia tietoja koirastani ja päivän tapahtumista. Jos joku haluaa lukea, tai kokeilla samaa, niin tässä siis eilisen päivän päiväys ja koiran esittely:

      Koirani
      Nimi: Pontus
      Rotu: Mopsi
      Sukupuoli: Uros
      Hankittu: 15.05.2006
      Hinta: 590 L (Saako tietokoneessa mistään punnanmerkkiä?)
      Luonne: This laid-back young male has a very serene personality. It´s easy to become attached to him (Suomentakaa toi mulle, please!)

      15.05.2006

      Oppi: Nimensä, istumisen, maahan menon.
      Harjoiteltiin: Istumista, maahan menoa.
      Lenkit ja siellä tavatut koirat ja sieltä löydetyt tavarat: 3. Copy (Chiuhuahua), Logan (Saksanpaimenkoira), Rusty (Yorkshiren terrieri). Mehupullo, keppi, tennispallo.
      Kaupassa käynnit ja ostokset: 5 vesipulloa, 5 kuivamuona säkkiä, sininen fresbee (miten kirjoitetaankaan), lyhyt turkki shampoo, harja lyhyelle turkille.
      Puistossa käynnit ja siellä tavatut koirat: 1. Charlie (Shih Tzu).
      Harjaukset: 3.
      Yhteinen aika: 15min.
      Kouluttajan pisteet: 88
      Rahat: 363,50L (se punnan merkki?)

      Mielipiteitä kiitos! ^^)

      • Annie93

        Ihan kiva tuollainen Nintendogs-päivyri! :D
        Kirjoitin edellisessä seivissäni lenkillä tulevien kouluttajien kertomia juttuja johonkin vihkoseen ja aina, kun oli aika, niin niitä sitten suomentelin. ;)

        Punta-merkin saat, kun painat Alt Gr:rää ja kolmosta. ;)


      • newfoundland
        Annie93 kirjoitti:

        Ihan kiva tuollainen Nintendogs-päivyri! :D
        Kirjoitin edellisessä seivissäni lenkillä tulevien kouluttajien kertomia juttuja johonkin vihkoseen ja aina, kun oli aika, niin niitä sitten suomentelin. ;)

        Punta-merkin saat, kun painat Alt Gr:rää ja kolmosta. ;)

        sin jack russelin!


      • Esci93
        Annie93 kirjoitti:

        Ihan kiva tuollainen Nintendogs-päivyri! :D
        Kirjoitin edellisessä seivissäni lenkillä tulevien kouluttajien kertomia juttuja johonkin vihkoseen ja aina, kun oli aika, niin niitä sitten suomentelin. ;)

        Punta-merkin saat, kun painat Alt Gr:rää ja kolmosta. ;)

        Se on todellakin tarpeen!


      • Esci93
        newfoundland kirjoitti:

        sin jack russelin!

        Hieno homma! Itselläni ei ole pelissäni vielä muita kuin perusrodut, koska aloitin alusta. Minulla on mäyräkoira-versio, johon edellisessä tallennuksessa olen saanut Shiban, Yorkin ja vielä jonkun, jota en nyt muista... ^^) Olen yrittänyt nyt uuden pelin aikana mennä lenkille aina, kun kuuluu paloauton ääntä, tai koirien haukuntaa, mutta olen koirani kanssa niin alkutekiöissä, että kaikille kysymysmerkeille ei pääse millään...


      • minävaan joujou
        Esci93 kirjoitti:

        Hieno homma! Itselläni ei ole pelissäni vielä muita kuin perusrodut, koska aloitin alusta. Minulla on mäyräkoira-versio, johon edellisessä tallennuksessa olen saanut Shiban, Yorkin ja vielä jonkun, jota en nyt muista... ^^) Olen yrittänyt nyt uuden pelin aikana mennä lenkille aina, kun kuuluu paloauton ääntä, tai koirien haukuntaa, mutta olen koirani kanssa niin alkutekiöissä, että kaikille kysymysmerkeille ei pääse millään...

        ..menin lenkille vaikka ei kuulunut paloauton ääntä ja sain fire man-hatun.


      • lauraheyy
        Esci93 kirjoitti:

        Hieno homma! Itselläni ei ole pelissäni vielä muita kuin perusrodut, koska aloitin alusta. Minulla on mäyräkoira-versio, johon edellisessä tallennuksessa olen saanut Shiban, Yorkin ja vielä jonkun, jota en nyt muista... ^^) Olen yrittänyt nyt uuden pelin aikana mennä lenkille aina, kun kuuluu paloauton ääntä, tai koirien haukuntaa, mutta olen koirani kanssa niin alkutekiöissä, että kaikille kysymysmerkeille ei pääse millään...

        mitä yleensä tapahtuu jos menee siihen aikaan lenkille kun kuuluu paloauton ääni tai koiran haukuntaa? yleensä kun kuuluu jompi kumpi noista äänistä niin Netta koirani rupeaa ulvomaan ja haukkumaan. ja sitten vielä sellanen kysymys että kun pelaa peliä tarpeeksi pitkälle niin voiko saada muistakin nintendogs peleistä koirarodut? ku mulla on peli labrador & friends niin voinko saada esim. Dachshund & friends pelistä siinä olevat rodut? :o

        Kiitos vastanneille !


      • Elssalwill
        Esci93 kirjoitti:

        Hieno homma! Itselläni ei ole pelissäni vielä muita kuin perusrodut, koska aloitin alusta. Minulla on mäyräkoira-versio, johon edellisessä tallennuksessa olen saanut Shiban, Yorkin ja vielä jonkun, jota en nyt muista... ^^) Olen yrittänyt nyt uuden pelin aikana mennä lenkille aina, kun kuuluu paloauton ääntä, tai koirien haukuntaa, mutta olen koirani kanssa niin alkutekiöissä, että kaikille kysymysmerkeille ei pääse millään...

        No mie sain dalmarin ennen jack russelii.. Mut siis jos sie hoidat koirias toosi hyvin nii saat nuo rodut


      • Elssalwilll
        lauraheyy kirjoitti:

        mitä yleensä tapahtuu jos menee siihen aikaan lenkille kun kuuluu paloauton ääni tai koiran haukuntaa? yleensä kun kuuluu jompi kumpi noista äänistä niin Netta koirani rupeaa ulvomaan ja haukkumaan. ja sitten vielä sellanen kysymys että kun pelaa peliä tarpeeksi pitkälle niin voiko saada muistakin nintendogs peleistä koirarodut? ku mulla on peli labrador & friends niin voinko saada esim. Dachshund & friends pelistä siinä olevat rodut? :o

        Kiitos vastanneille !

        Ja siis kyl saa nuo kaikki peliversioden rodut kunha vaa on tarpeeks trainereita :))


    • Esci93

      Oletteko huomanneet, että, kun koiraa rapsuttaa tarpeeksi kauan, tulee siihen alle sellainen koirankeksin kuva, jonka voi kynällä ottaa ja, kun sen vie koiran suun eteen, koira syö sen? Samoin voi tehdä sille lampulle, mikä tulee koiran pään päälle, kun se ymmärtää kouluttaessa. Hyötyykö tämän lampun syöttämisestä jotain?

      • minävaan joujou

        ..trainerpointseja ku syötät niitä keksejä ja kun antaa niitä tarpeeks paljonm,koira alkaa yhä enemmän luottamaan ja tottelee paremmin ja tekee temppuja pidempään(ainaskin mun koirat)


      • Esci93
        minävaan joujou kirjoitti:

        ..trainerpointseja ku syötät niitä keksejä ja kun antaa niitä tarpeeks paljonm,koira alkaa yhä enemmän luottamaan ja tottelee paremmin ja tekee temppuja pidempään(ainaskin mun koirat)

        Pidetään mielessä! :)


      • newfoundland
        Esci93 kirjoitti:

        Pidetään mielessä! :)

        samana päivänä kaks fireman hattuu ja jack russel boogin eikä siinä mitään palo auton äänii tarvita.

        mulla ois sellanen kysymys et onko se seaside asunto niiku ranta joka on ulkona vai ja kannataako ostaa desktop vai kerätä rahaa seasideen???
        (on vasta 20 000 puntaa)


      • hirael
        newfoundland kirjoitti:

        samana päivänä kaks fireman hattuu ja jack russel boogin eikä siinä mitään palo auton äänii tarvita.

        mulla ois sellanen kysymys et onko se seaside asunto niiku ranta joka on ulkona vai ja kannataako ostaa desktop vai kerätä rahaa seasideen???
        (on vasta 20 000 puntaa)

        Mulla valmitu just seaside,eli kqantsii ostaa seaside.Jos ostat deskoptin,siinä kestäää ja se on nii kallis.Mee vaa joka päivä kaikilla koirilla 3 kertaa kisoihin ja voita nnii sitä rahaaa tulee.tänäänkin ku aamulla pelasin ja vedin kaikki kisat niin sain 8 tonnia.


      • a.l.
        hirael kirjoitti:

        Mulla valmitu just seaside,eli kqantsii ostaa seaside.Jos ostat deskoptin,siinä kestäää ja se on nii kallis.Mee vaa joka päivä kaikilla koirilla 3 kertaa kisoihin ja voita nnii sitä rahaaa tulee.tänäänkin ku aamulla pelasin ja vedin kaikki kisat niin sain 8 tonnia.

        Deskopt maksaa? saan joka päivä nintendogsissa n.19-21 tonnia niin rahaa kyllä riittää..Rahaa tulee sen takia niin paljon, koksa minulla on pelissä 7 koiraa ja kaikki voittaa joka päivä kolmessa eri kilpailussa 1000


      • hamtamdogs
        a.l. kirjoitti:

        Deskopt maksaa? saan joka päivä nintendogsissa n.19-21 tonnia niin rahaa kyllä riittää..Rahaa tulee sen takia niin paljon, koksa minulla on pelissä 7 koiraa ja kaikki voittaa joka päivä kolmessa eri kilpailussa 1000

        maksaa 20 000 puntaa.Itse ajattelin hankkia Seasiden,koska se on mun lemppari kämppä.


    • Samikka96

      Moi! Minulla on Labbis versio ja 4koiraa. Niiden nimet on Ride(tyttö),Bike(poika),Stella(tyttö) Ja Troy(poika) Minusta ehkä hienoin tavara on Biken löytämä Lion's Mane koska kun laitan sen Troylle se näyttää ihan Leijonalta! Kaikki koirani ovat hyviä Agilityssä. Minulla olisi kysymyksiäkin. Mitä rotuja tulee vielä Saksanpaimenkoiran jälkeen? Mikä on viimeinen tavara mikä tulee kauppaan? Kiitos jos autatte:D.

      • JanJaa

        Tartteeko koirii laittaa koirahotelliin jos niitä on kämpässä enemmän kun 3? itelläni on jkolme eikä tosta jutusta mitään hajua ja mista niitä rotu kirjoja saa?? Help mee!! Kiits.


      • Tuntski
        JanJaa kirjoitti:

        Tartteeko koirii laittaa koirahotelliin jos niitä on kämpässä enemmän kun 3? itelläni on jkolme eikä tosta jutusta mitään hajua ja mista niitä rotu kirjoja saa?? Help mee!! Kiits.

        ........Itse saan joululahjaksi Nintendo DS Liten! Ihanaa! Faija ostaa siihen luultavasti Pokémon Diamondin, ja yritän kinuta tädiltäni sitä Nintendogsia!

        Minulla on Järvenpääläinen ystävä Heidi, jolla oli Nintendogs ja ollessani Heidin kanssa sen mummon mökillä sain pelata sitä aikas reilusti. :D Lisäksi Hannalla on Nintendokoiria. (:
        Jos saan, niin haluan Mäyräkoira & Ystävät pelin. Tuo Nintendo päiväkirja voisi olla hyvä idea, voisinkos minäkin testata? :)
        Jups.
        P.S. HARMI, ETTÄ se kiva Nintendogs-sivu suljettiin matkimisen takia. :'((
        P.S.S.
        JANJAA, kodissasi saa olla vain 3 koiraa, loput koirahotelliin. Itse olen kuullut että raja on 9 koiraa.


      • Bubble.
        Tuntski kirjoitti:

        ........Itse saan joululahjaksi Nintendo DS Liten! Ihanaa! Faija ostaa siihen luultavasti Pokémon Diamondin, ja yritän kinuta tädiltäni sitä Nintendogsia!

        Minulla on Järvenpääläinen ystävä Heidi, jolla oli Nintendogs ja ollessani Heidin kanssa sen mummon mökillä sain pelata sitä aikas reilusti. :D Lisäksi Hannalla on Nintendokoiria. (:
        Jos saan, niin haluan Mäyräkoira & Ystävät pelin. Tuo Nintendo päiväkirja voisi olla hyvä idea, voisinkos minäkin testata? :)
        Jups.
        P.S. HARMI, ETTÄ se kiva Nintendogs-sivu suljettiin matkimisen takia. :'((
        P.S.S.
        JANJAA, kodissasi saa olla vain 3 koiraa, loput koirahotelliin. Itse olen kuullut että raja on 9 koiraa.

        Mmm.. Nintendogs on elämäni. Pelaan sitä joka päivä, pari tuntia päivässä. Minulla on kolme aivan ihanaa Chihuahuaa, Angel, Michel ja uusin koirani Maddie. Koirani ovat uskomattoman hyviä Tokossa ja Agilityssä. Kyllä Frisbeessäkin ollaan tosi hyviä, mutta siinä ollaan pari astetta alempana kuin tokossa ja Agilityssä. En ole ikinä aloittanut alusta, olen omistanut nämä tasan samat koirat jo yli vuoden. Hoidan Nintendogsia vähän kuin oikeaa koiraa. Voin nyt vaikka kertoa päivärutiinistamme;) Aamu: Ihan ensimmäiseksi annan niille sitä ''purkkiruokaa'' ja sitten maitoa. Sitten käytän ne lenkillä,en millään pitkällä, ihan siinä lähiössä vain. ja sitten on harjauksen vuoro. Sitten lopuksi leikitään jollain kivalla lelulla, vaikka jalkapallolla. (Se on yksi koirieni lempileluista) :) Päivä: Ensin ruokin koirani sillä kuivaruoalla ja juotan ne vedellä. Sitten on leikin vuoro. Koirani rakastavat sitä köyttä, mitä ne voivat vetää keskenään. He pitävät myös todella paljon niistä saippuakuplista, niitä on varmasti kiva poksautella;) Sitten kävelylle! Käydään pitkällä lenkillä ja suunnataan kuononpää kohti puistoa. Siellä sitten treenataan oikein kunnolla fresbeetä ja hypätään hyppynarulla:) Sitten kauppaan. Ostetaan vain vähän shampoota, ruokaa, kekseja ja juotavaa. Kun ollaan päästy kotiin, juotan koirani vedellä. Sitten tulee harjaus. Harjauksen jalkeen on kaikilla kolmella koirilla kahdet kilpailut. jos koirani pääsevät sijoille, palkitsen ne kekseillä. Vaikka ei sijoille pääsäisikään, olen silti todella ylpeä pikku kullanupuistani. Palkinnoksi todella hyvästä yrityksestä, saa todella mehevät rapsutukset;) Sitten annan taas koirilleni vettä. Harjaus. Ilta: Ensin ruokin koirani Purkkiruoalla ja juotan maidolla. Sitten vien koirani lenkille, sen jälkeen harjaan ne. Sitten juotan koirani maidolla ja sitten harjaan ne. Sitten on leikkiaika! Nyt leikitään ja temmelletään kuin viimeistä päivää! Hypitään hyppynarua, tanssitaan musiikin tahdissa, heitellään fresbeetä, ihan mitä vaan, hurjastellaan vaikka kartilla ;) Sitten Kilpailuihin! Kaikki koirani käyvät kisaamassa vielä yhden kerran. Sitten pestään ja harjataan kaikki koirat! Sitten purkkiruokaa ja maitoa. Sitten vielä telmitään ja touhutaan yhdessä vielä vähän aikaa. Sitten laitan Naptimen soimaan, koirani nukahtavat, eivät huomaa kun lähden. En kestä katsella kun koirani vinkuvat perääni kun minun pitää lopettaa pelaaminen. Se oli minun, ja koirieni normaali päivä. En pysty aloittamaan alusta, olen niin kiintynyt koiriini. En voisi kuvitellakkaan elämääni ilman Nintendogsiani ja ihania koiriani!


    • minnnau

      voiko sen jackrusselin saada, vaikka on chihuahua versio? ;o Mie en oo pitkään aikaan ajatellu sitä pelaamista silleen, että on pakko saaha rahaa ja käydä kisoissa, vaan sillain et ihan ku oikeeta koiraa hoitais. Siis et ihan rauhassa ja kärsivällisesti ja kunnolla teen ne perusjutut ja kouluttamisen. (: Saako siinä muuten lpulta ne kaikki rodut, mitä on muissakin versioissa, mitä enemmä pelaa? ;o sain eilen shiba inun.

      • minagh

        voin sanoa, että jokaisessa nintendogspelissä saa kaikki rodut. eli voi saada jackrusselin chihuahuassakin :)


      • homsse
        minagh kirjoitti:

        voin sanoa, että jokaisessa nintendogspelissä saa kaikki rodut. eli voi saada jackrusselin chihuahuassakin :)

        ...kauppaan tai ulos? Mulla ei näy mitään valikkoa josta voisi päästä ulos tai ostoksille tai oikeastaan yhtään mitään? Pitääkö pentua kouluttaa jonkin aikaa ennen kuin ne valikot ilmaantuvat näkyviin vai kuiinka?


      • roxy776
        homsse kirjoitti:

        ...kauppaan tai ulos? Mulla ei näy mitään valikkoa josta voisi päästä ulos tai ostoksille tai oikeastaan yhtään mitään? Pitääkö pentua kouluttaa jonkin aikaa ennen kuin ne valikot ilmaantuvat näkyviin vai kuiinka?

        Moikka! haluisin joululahjaksi nintendogsii ja kysyisin, että jos nyt ostaisin vaik lab & friend, ni saanko niitä koirarotuja koko ajan lisää, esim voinko saada mäyriksen vaikka lab & friendissä ei ole sitä rotua


    • Anni =)

      Olen toivomassa Nintendo DS lite:ä, mutta minulla ei ole mitään tietoa siitä, että onko litessä muuta eroa, kuin se, että se on uudempi versio ja siinä on hienommat toiminnot... Kun ajattelin, että käykö siihen se nintendögs labratori & friends -peli? ja ne samat muut pelit mitkä käy tavalliseenkin nintendo DS:ään.

      • Sinnuska

        Oi vitsit kun ratkesin täysin tossa ikä kohdassa.. :D
        Nimittäin mä oon 27v ja mulla on nintendogs.. Ostin sen chihuahua pelin mun tytölle ja innostuin siitä itekkin niin et ostin sen dalmatian pelin itelleni.. Varmaankin jonkinlaista sijaistoimintaa, kun haluaisin oikean koiran, mutta sellaista ei oo just nyt mahdollista hankkia..
        No, mikäs siinä hauska pelihän tuo on ja niinku joku tuolla ylempänä jo mainitsikin, niin sielläkin jonkun äiti tota pelailee.. :)


    • nancie

      saan nintendo ds liten ja nintendogsin joululahjaks mut oon miettinyt et kun siinä pelin esittelyssä sanotaan et sitä koiraa voi puhutella sen omalla nimellä, ni jos koiralle antaa nimeks vaikka Mandy niin pitääkö sitä sit kutsua MANDY vai voiks sitä kutsua niinkun se nimi kuuluis lausua eli 'Mändi'.

      Jos ymmärsitte mitä tarkoitan =) kiitokset vastauksil!

      • symis

        Voit kutsua koiraa vaikka nimellä Pekka, vaikka kirjoittaisit Lulu, koska se kirjoitus on vaan itselle muistiin:D


      • symis
        symis kirjoitti:

        Voit kutsua koiraa vaikka nimellä Pekka, vaikka kirjoittaisit Lulu, koska se kirjoitus on vaan itselle muistiin:D

        Niin että jotku sanoo että os seittemän koiraa, mutta niitähän voi olla vain kolme kerrallaan, ja kolme koirahotellissa. Ihmettelen vaan...


      • Koirahullu98
        symis kirjoitti:

        Niin että jotku sanoo että os seittemän koiraa, mutta niitähän voi olla vain kolme kerrallaan, ja kolme koirahotellissa. Ihmettelen vaan...

        Hei tietääks joku miten voi saada dalmaltialaisen tai jakrusselin? Ois tosi kiva jos kertositte. kaikki varmaan tietää jo et nintendogsissa voi saada pentuja! Kokeilen sitä just XD


      • Koirahullu98:lle
        Koirahullu98 kirjoitti:

        Hei tietääks joku miten voi saada dalmaltialaisen tai jakrusselin? Ois tosi kiva jos kertositte. kaikki varmaan tietää jo et nintendogsissa voi saada pentuja! Kokeilen sitä just XD

        Jackrusselin saa jos löytää lenkiltä jackrussel bookin ja dalmiksen saa jos löytää fireman´s hatin (palomieshattu).

        Mulla on nintendogs, ja siinä 5 koiraa joista kaks on siskoni. ;) Niiden nimet ja rodut saamisjärjestyksessä: (Angel ja Prinssi on siskon)

        Sally - Sheltie
        Angel - Cavalier
        Nipsu - Chihuahua
        Prinssi - Mäyris
        Tara - Kääpiöpinseri


      • Nintendogsss
        Koirahullu98:lle kirjoitti:

        Jackrusselin saa jos löytää lenkiltä jackrussel bookin ja dalmiksen saa jos löytää fireman´s hatin (palomieshattu).

        Mulla on nintendogs, ja siinä 5 koiraa joista kaks on siskoni. ;) Niiden nimet ja rodut saamisjärjestyksessä: (Angel ja Prinssi on siskon)

        Sally - Sheltie
        Angel - Cavalier
        Nipsu - Chihuahua
        Prinssi - Mäyris
        Tara - Kääpiöpinseri

        Elikkäs koiria voi olla samassa tallennuksessa korkeintaan 8, viis koirahotellissa ja kolme kotona. Ittelläni on chihuversio ja siinä tällä hetkellä 2 koiraa, sheltti Tara ja chihuahua Figo. Oon 12v eikä nintendogsin pelaaminen oo mun mielestä ollenkaan lapsellista, vaikka ois miten vanha pelaaja :)

        Muuten, mikä on koirienne lempilelu nintendogsissa? Ja samalla vaikka myös teidän ;) koirieni lempilelu on joko tennispallo tai rubber mushroom, siis se ihanaa ääntä pitävä keltapunainen sienilelu... Itseni lemppari on toi rubber, kun se pitää niin kivaa poingotusta ja koirat tykkää.

        Trainereita mulla on 1906 eli aika vähän, tosin aloitin nintendogsin uusimman tallennukseni tänään. Rahaa on 1262,50 dollaria. (Nintendogsin rahayksikkö on dollari, tarkistin ohjekirjasta ja netistä).

        Onko kukaan muuten saanut sitä sinistä vetolelua, joka on Toys-kohdassa? Jos on, niin oletteko kokeilleet lennättää koirianne sillä? Jos ette tienneet "lennättämisestä" mitään niin tässä vinkki: anna koiran ottaa lelun toinen pää suuhunsa ja tartu itte toiseen päähän. Sitten vaan nykäiset sitä lelua tosi nopeesti sitä ruudun ylälaitaa kohti niin se kuvakulma tulee niinkuin katosta alaspäin ja se koira roikkuu siellä alhaalla ;) Ja kun pyörität sitä lelua niin koira alkaa pyöriä ja lentää mukana... älkää huoliko, se ei mitenkään vahingoitu vaikka tippuukin "kyydistä" =)


      • hopsu4ever
        Nintendogsss kirjoitti:

        Elikkäs koiria voi olla samassa tallennuksessa korkeintaan 8, viis koirahotellissa ja kolme kotona. Ittelläni on chihuversio ja siinä tällä hetkellä 2 koiraa, sheltti Tara ja chihuahua Figo. Oon 12v eikä nintendogsin pelaaminen oo mun mielestä ollenkaan lapsellista, vaikka ois miten vanha pelaaja :)

        Muuten, mikä on koirienne lempilelu nintendogsissa? Ja samalla vaikka myös teidän ;) koirieni lempilelu on joko tennispallo tai rubber mushroom, siis se ihanaa ääntä pitävä keltapunainen sienilelu... Itseni lemppari on toi rubber, kun se pitää niin kivaa poingotusta ja koirat tykkää.

        Trainereita mulla on 1906 eli aika vähän, tosin aloitin nintendogsin uusimman tallennukseni tänään. Rahaa on 1262,50 dollaria. (Nintendogsin rahayksikkö on dollari, tarkistin ohjekirjasta ja netistä).

        Onko kukaan muuten saanut sitä sinistä vetolelua, joka on Toys-kohdassa? Jos on, niin oletteko kokeilleet lennättää koirianne sillä? Jos ette tienneet "lennättämisestä" mitään niin tässä vinkki: anna koiran ottaa lelun toinen pää suuhunsa ja tartu itte toiseen päähän. Sitten vaan nykäiset sitä lelua tosi nopeesti sitä ruudun ylälaitaa kohti niin se kuvakulma tulee niinkuin katosta alaspäin ja se koira roikkuu siellä alhaalla ;) Ja kun pyörität sitä lelua niin koira alkaa pyöriä ja lentää mukana... älkää huoliko, se ei mitenkään vahingoitu vaikka tippuukin "kyydistä" =)

        öö, onks tää viel voimassa kun tääl ei ketään näy
        ??? :0


      • innininninen
        Nintendogsss kirjoitti:

        Elikkäs koiria voi olla samassa tallennuksessa korkeintaan 8, viis koirahotellissa ja kolme kotona. Ittelläni on chihuversio ja siinä tällä hetkellä 2 koiraa, sheltti Tara ja chihuahua Figo. Oon 12v eikä nintendogsin pelaaminen oo mun mielestä ollenkaan lapsellista, vaikka ois miten vanha pelaaja :)

        Muuten, mikä on koirienne lempilelu nintendogsissa? Ja samalla vaikka myös teidän ;) koirieni lempilelu on joko tennispallo tai rubber mushroom, siis se ihanaa ääntä pitävä keltapunainen sienilelu... Itseni lemppari on toi rubber, kun se pitää niin kivaa poingotusta ja koirat tykkää.

        Trainereita mulla on 1906 eli aika vähän, tosin aloitin nintendogsin uusimman tallennukseni tänään. Rahaa on 1262,50 dollaria. (Nintendogsin rahayksikkö on dollari, tarkistin ohjekirjasta ja netistä).

        Onko kukaan muuten saanut sitä sinistä vetolelua, joka on Toys-kohdassa? Jos on, niin oletteko kokeilleet lennättää koirianne sillä? Jos ette tienneet "lennättämisestä" mitään niin tässä vinkki: anna koiran ottaa lelun toinen pää suuhunsa ja tartu itte toiseen päähän. Sitten vaan nykäiset sitä lelua tosi nopeesti sitä ruudun ylälaitaa kohti niin se kuvakulma tulee niinkuin katosta alaspäin ja se koira roikkuu siellä alhaalla ;) Ja kun pyörität sitä lelua niin koira alkaa pyöriä ja lentää mukana... älkää huoliko, se ei mitenkään vahingoitu vaikka tippuukin "kyydistä" =)

        hei nintendogsss, nintendogsin rahayksikkö on kyllä punta............


      • viisaskata
        innininninen kirjoitti:

        hei nintendogsss, nintendogsin rahayksikkö on kyllä punta............

        Minkä näkönen se Jack Russel book on? Ja miten sen saa ja kuinka monta trainereita tarvitsee sen saantiin?


      • Dalkkupentu Lucky
        viisaskata kirjoitti:

        Minkä näkönen se Jack Russel book on? Ja miten sen saa ja kuinka monta trainereita tarvitsee sen saantiin?

        täs on mun koirien nimiä (älkää ihmetelkö mulla on kolme versiota)

        Lucky-dalmis
        Honey-saksuli
        Remi-jackki
        Riina-sheltti
        Kiki-chihu
        Rico-chihu
        Jack-corgi
        Alma-mäykky
        Rinda-corgi
        Taffel-shiba
        Nami-shiba

        noi on niin ihania.!


      • tyhmäjatietämätön
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        täs on mun koirien nimiä (älkää ihmetelkö mulla on kolme versiota)

        Lucky-dalmis
        Honey-saksuli
        Remi-jackki
        Riina-sheltti
        Kiki-chihu
        Rico-chihu
        Jack-corgi
        Alma-mäykky
        Rinda-corgi
        Taffel-shiba
        Nami-shiba

        noi on niin ihania.!

        ..tää keskustelu viel kuollu vai käykö tääl enää ketään?? :O


      • Nellyhh
        tyhmäjatietämätön kirjoitti:

        ..tää keskustelu viel kuollu vai käykö tääl enää ketään?? :O

        Millä hinnalla te ostitte Nintendogsin ja sen DS Liten ? Meilläpäin ne maksaa Litet 200 e ja pelit 40 e .. Kaverini sanoi löytäneensä kuudella kympillä, mutta itse en niin 'halpoja' ole nähnyt. Haluaisin hankkia varmaankin sen mäyräkoira - version :)


      • lumiukko(:
        Nellyhh kirjoitti:

        Millä hinnalla te ostitte Nintendogsin ja sen DS Liten ? Meilläpäin ne maksaa Litet 200 e ja pelit 40 e .. Kaverini sanoi löytäneensä kuudella kympillä, mutta itse en niin 'halpoja' ole nähnyt. Haluaisin hankkia varmaankin sen mäyräkoira - version :)

        Sain viimejouluna (tasan vuosi sitten) oman DSi:ni. Se on se uusin versio ja makso160e. Nintendogs peli makso noin 40e...

        Mulla on labrador-versio ja kolme koiraa: tumma corgipoika Neo, vaalea labbistyttö Jade ja harmaa mopsipoika Tico. Seuraava koirani tulee olemaantyttö ja sen nimi juuri tuo Honey eli Hani(: ihana nimi♥ kerron vähän koiristani:

        Nimi:Neo
        Rotu:Pembroke welsh corgi
        Väri: se tummin
        Luonne: iloinen mutta tottelevainen. Neo tulee lenkillä melkein kaikkien koirien kanssa toimeen, mutta on joskus niin riehakkaalla päällä ettei tutustumisesta tule mitään:D
        Vahvuudet: Frisbeekisat ja Neo on eka koirani(:

        Nimi: Jade
        Rotu: Labrador Retriever
        Väri: vaalea
        Luonne: supertottelevainen, kiltti ja rauhallinen. Jade on lenkilläkin kaikkien koirien kaveri ja ystävystyy lähes kenen tahansa kanssa(:
        Vahvuudet: Tottelevaisuuskisat Jade on toinen koirani(:

        Nimi: Tico
        Rotu: Pug
        Väri: harmaa musta kuono ja korvat
        Luonne: aivan ä-lyt-tö-män villi ja energinen pakkaus! Tico ei osaa kuin istua, sillä se on tosi vaikea opettaa kun lähtee vaan ryntäilemään ja leikkimään muiden kanssa;/ Muuten Tico on tosi ihana ja söpö koira(:
        Vahvuudet: juuri alotettiin agilityharjoitukset,joten toivotaan että se on tarpeeksi vauhdikas laji Ticolle... Tico on kolmas koirani(:


    • Dogs...

      Sain tänään dalmantilais paketin :) mutta siinä ei ole mitään valikkoa ulos ymm kanneliin ja sinne niin että missäkäs se on?

      • nintendogsy

        Sun täytyy eka opettaa koirallesi sen nimen. Eli toistat nimen 2-10 kertaa aina suunnilleen samanlaisella äänellä, ja kun se oppii nimensä, niin sun täytyy varmistaa että se myös osaa sen.

        Eli kun oot kutsunut koiraasi noin 3 kertaa sen nimellä, ja se on aina haukahtanut eli ymmärtänyt, niin sun täytyy opettaa se istumaan. Taas sama juttu, vedät sen tikulla istumaan ja painat lamppua, ja sitten toistat "istu" tai "sit down" tai minkä vaan haluat, ja taas samanlaisella äänellä joka kerta(: kun koira oppii istumaan, niin kirjoitat sen komennon siihen.

        Sitten sun täytyy kutsua koiraa nimeltä, ja kun se on tullut luoksesi, niin käsket istumaan. Jos se tottelee nämä, niin saat Supplies List- ja Go Out-valikot näkyviin:)


      • Nellyhh
        nintendogsy kirjoitti:

        Sun täytyy eka opettaa koirallesi sen nimen. Eli toistat nimen 2-10 kertaa aina suunnilleen samanlaisella äänellä, ja kun se oppii nimensä, niin sun täytyy varmistaa että se myös osaa sen.

        Eli kun oot kutsunut koiraasi noin 3 kertaa sen nimellä, ja se on aina haukahtanut eli ymmärtänyt, niin sun täytyy opettaa se istumaan. Taas sama juttu, vedät sen tikulla istumaan ja painat lamppua, ja sitten toistat "istu" tai "sit down" tai minkä vaan haluat, ja taas samanlaisella äänellä joka kerta(: kun koira oppii istumaan, niin kirjoitat sen komennon siihen.

        Sitten sun täytyy kutsua koiraa nimeltä, ja kun se on tullut luoksesi, niin käsket istumaan. Jos se tottelee nämä, niin saat Supplies List- ja Go Out-valikot näkyviin:)

        Sain jouluna Liten ja iskä ostaa siihen netistä mäyräkoira version. (= Aika kiwa, iskä hommasi sen sinisen konsolin, ja siihen netinkin vielä.


      • Katsuriina
        Nellyhh kirjoitti:

        Sain jouluna Liten ja iskä ostaa siihen netistä mäyräkoira version. (= Aika kiwa, iskä hommasi sen sinisen konsolin, ja siihen netinkin vielä.

        tää keskustelu jo kuollu? D: Toivottavasti ei, ku haluaisin jutella.

        Mulla on tällä hetkellä kotona;
        Vanilja - Chihuahua
        Suklaa - Chihuahua

        Ja koirahotellissa on;
        Colin - Siberian Husky
        Marenki - Toy Poodle

        Tulin vähän aikaa sitte Vaniljan kanssa lenkiltä. :) Saatiin sieltä; Dog Photo, Stuffed Bear, Green Hat ja Party Hat, en muista oliko muita mut ainaki noi saatiin.


      • Nellyhh
        Katsuriina kirjoitti:

        tää keskustelu jo kuollu? D: Toivottavasti ei, ku haluaisin jutella.

        Mulla on tällä hetkellä kotona;
        Vanilja - Chihuahua
        Suklaa - Chihuahua

        Ja koirahotellissa on;
        Colin - Siberian Husky
        Marenki - Toy Poodle

        Tulin vähän aikaa sitte Vaniljan kanssa lenkiltä. :) Saatiin sieltä; Dog Photo, Stuffed Bear, Green Hat ja Party Hat, en muista oliko muita mut ainaki noi saatiin.

        Mun osalta ei ainakaan oo kuollu. (; mullakin nykyään koira , huomenna saan _luultavasti_ toisen. ( kilpailurahoista ) Mullahan on siis mäyris-versio ja siinä beagletyttö Lina. Lina on aika kömpelö yksilö, mutta hyvin oppivainen ja kiltti. Ihana koira


      • Nellyhh

        eli asiani : onko teillä amerikkalainen vai japanilainen versio nintendogsista ? mulla on amerikkalainen, ostettiin käytetty. miten niin siihen saa rotuja ? minulla niitä ei saa, vaan ne pitää antaa bark modella. :o miksi ?
        eikä minulla tule mitään jack russel boogeja vaikka pääsen kaikkiin kysymysmerkkeihin ! minulla ei tule yhtään rotuja. kerran annoin nintendogsin olla päällä *koirapesussa* 10 tuntia. trainerpointseja tuli kyllä.
        kiitos kaikille avusta!


    • Käykää täällä: http://kuvablogi.com/kb/37527/ . Kertokaa tarinoita nintendo koirista, lukekaa nintendogs neuvoja, kommentoikaa kirjoituksia ja katsokaa kuvia koiristani. Paikka tarvitsisi lisää kävijöitä. Joka kommentista ollaan iloisia. Rekistöröitymään!

    • nintendogsi

      mullakin on diesel-husky ;D

    • kissa280

      mun koirat joita mulla ennen oli:
      Lili, vili, Milli, Minni, Seela, Tiiti, Tara, Elli, Nella, Kukka, Kiera, Milo, Lotta, Maria, Maxwell, Viivi, Fifi, Mia, Siru ja Suklaa.
      On mulla ollu muitaki mut en vaan muista.

    • Nintendogsi love

      Hei!
      Mulla on 6 koiraa nämä:
      Kinuski. Tietoa Sukupuoli tyttö, Väri kerma, Rotu Kultainennoutaja.
      Sira. Tietoa Sukupuoli tyttö, Väri kerma, Rotu Shiba Inu.
      Poju. Tietoa Sukupuoli poika, Väri oranssi, Rotu Shiba Inu.
      Blackie. Tietoa Sukupuoli poika, Väri musta, Rotu Labradorinnoutaja.
      Elli. Tietoa Sukupuoli tyttö, Väri ruskea, Rotu Puudeli.
      Nita. Tietoa Sukupuoli tyttö, Väri Vaaleanruskea-valkoinen, Rotu Shih Tzu.
      Siinä ovat!
      Onko joku nyt pelaamas!

      • Rusettikoirat

        Mulla on Carolia tumman ruskea mäyräkoira, Sara yorkienterrieri se kaikista vaalein, Tatu kultainen noutaja ihan vaalea, Lulu snautteri harmaa, Pepi wels gorgi tumman ruskea musta.


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe