TOllanen olis kaupassa ja oon miettiny et geissin siihen vaihtais.. voimaa olis 120 heppaa ja vuosmalli -87. Onko kellään tietoa minkälainen kyseinen ford on koneena? tyyppiviat? kestävyys? kaikki info otetaan kiitollisena vastaa :)
FORD 8210
5
7600
Vastaukset
- vakiona
110 hv DIN 400 Nm@1200 r/min
Siinä moottorissa on joko turbo tai mahdottomat savut, jos se oikeasti antaa 120 hevosvoimaa. Mutta TW-forteissa tetenkin antaa vaikka 180 hv kun on turbo ja välijäähdytin...
Kun muistetaan, että koneessa on muut osat tarkoitettu huomattavasti pienempään 4-sylinteriseen kymppisarjan koneeseen (no, vahvistettu taka-akseli) , on mahdollista, että rasitat voimansiirtolinjaa turhankin paljon. Osta ennemmin jokin vastaavalla moottorilla varustettu TW-sarjan traktori(tai joku 8630 - malli) .
Itse olen sitä mieltä, että tuo Ford on mukava ja ergonominen, ja että voimansiirtokin on tilanteen tasalla, ainakin varovaisele kuskille, kytkin on keraaminen (oli viistonnisissakin joskus 70-luvun alussa keraamiset kytkimet !) kaksi apusylinteriä lienee tarpeen, mutta pelkään noissa kuusisylinterisissä kahdenkymmen vuoden vähittäisen tehonnoston noin 65:sta hv:sta 110-120 hevosvoimaan olevan jo vähän liikaa..
Joku syy siinä on, että noita hyljeksitään käytettyjen tarhoilla, hinnasta päätellen, vierastaakohan ihmiset 3 metrin korkeutta, valtavaa akseliväliä ja takakenollaan pönöttävää korskeata ulkopmuotoa ?
-SS-- Jesse James
Jos se on takaveto niin vaikeaa saada edes paripyöriä pitämään, paitsi maantiellä.
Äkeen edessä sutii takapotku, kynnössä myös. Nelikko on vetopeli, mutta molemmat kömpelöitä. Siinä kuski istuu korkealla. Siellä kuski heiluu kuin puolukka p....ssa. Maantiellä ajelee, hyvä näkyvyys. Kestää se ellet ruuvaile syöttöä lisää. - Ford
Jesse James kirjoitti:
Jos se on takaveto niin vaikeaa saada edes paripyöriä pitämään, paitsi maantiellä.
Äkeen edessä sutii takapotku, kynnössä myös. Nelikko on vetopeli, mutta molemmat kömpelöitä. Siinä kuski istuu korkealla. Siellä kuski heiluu kuin puolukka p....ssa. Maantiellä ajelee, hyvä näkyvyys. Kestää se ellet ruuvaile syöttöä lisää.Takavetoihin kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset lipsuttimet pois ja tilalle jotain 20.8-R38 tai vaikka 520 sarjalaiset kuten itsellä on pienemmässä takavetoisessa.
Tuo 8210 lienee kuitenkin neliveto. - Kartza
Ford kirjoitti:
Takavetoihin kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset lipsuttimet pois ja tilalle jotain 20.8-R38 tai vaikka 520 sarjalaiset kuten itsellä on pienemmässä takavetoisessa.
Tuo 8210 lienee kuitenkin neliveto.Kyl toi nelikko olis.. kova vetokone varmasti.. Siihen tulis mp liftin kuormaaja vielä nokalle.. turbolla siitä on otettu se 120. Kankee se on kyl varmasti käännellä.. ja iso..mut saapahan koulun pihassa vietyä vielä vähä enemmän opettajilta parkkitilaa :D:D
- LASU
elellään tämmösen vapaasti hengittävän kutosen.
t: L.Julin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275