Onko tosiaan näin, että savukkeet Belomorkanal ovat pannassa Venäjän tullissa?
Minulla oli pari askia tullissa näkyvillä auton takapenkillä tänään. Ostettuna aivan pilailutupakoiksi, itse kun en polta.
Tullimies huomasi savukkeet, mainitsi siitä kolleegoilleen ja toinen tullivirkailija usutti saman tien huumekoiran autooni. Koira ei löytänyt mitään, mutta minun piti purkaa koko farmariauton lasti pihalle.
No, hemmetti, enhän minä mitään huumeita kuljeta. En tietenkään. Vanha äijä.
Mutta, mikä yhteys on Belomorkanalilla ja hassiksella.
Muistelen, että 135-kiloisella olisi ollut joku selitys asialle aiemmin. Petroskoista.
Voitko vastata?
Pystykorva
Belomorkanal
7
2825
Vastaukset
- Novy.most
Siitä saa kai hyvän sätkäaihion kun puristelee mahorkat ulos ja laittaa jotenkin omaa tavaraa sisään.
Kai ne siksi tullissa usuttivat huumekoirat kimppuusi.
Itse olen tuonut niitä myös tuliaisiksi tupakoiville kamuille, ja joku jopa on tykästynyt mahorkan makuun. Ilman siis mitään laittomia ja epäterveellisiä lisäaineita ja -mausteita. ;)
Paitsi että eipä tuo mahorkka ja tavan tupakkakaan terveyttä edistä, vaikka ilman hassista pössyttelisikin...
Nový "huumeita vastaan" most- mutta miksi
juuri Belomorkanal?
Siinähän on poltettavaa tupakkaa noin 31 mm. Mutta tosin lisänä paperiholkki.
Belomorkanal on hirveää poltettavaa, tämä on vain muistikuva seitsemän vuoden takaa.
Olen ostanut monia "tarjoilutupakoita" tarjottavaksi tupakkimiehille. Pirullinen ihminen kun olen. Esim. "Kosmos" on hyvä tarjoilutupakki. "Stalin" tupakkaa en enää löytänyt. Vieläköhän sitä valmistetaan? Aski on puna-musta-valkoinen. Hirveetä poltettavaa. Paras tapa on polttaa savuke nuotiossa.
Hyvää Vappua ja kevättä Novy.......
Ressu - Novy.most
mutta miksi kirjoitti:
juuri Belomorkanal?
Siinähän on poltettavaa tupakkaa noin 31 mm. Mutta tosin lisänä paperiholkki.
Belomorkanal on hirveää poltettavaa, tämä on vain muistikuva seitsemän vuoden takaa.
Olen ostanut monia "tarjoilutupakoita" tarjottavaksi tupakkimiehille. Pirullinen ihminen kun olen. Esim. "Kosmos" on hyvä tarjoilutupakki. "Stalin" tupakkaa en enää löytänyt. Vieläköhän sitä valmistetaan? Aski on puna-musta-valkoinen. Hirveetä poltettavaa. Paras tapa on polttaa savuke nuotiossa.
Hyvää Vappua ja kevättä Novy.......
RessuNo just sen holkin takia kun sen sisään saa tötteröllisen tötsyä. Emmie sen tarkemmin muista, niistä ajoista on niin kauan kun olen tupaikoinut. ;)
Kyllä joskus tuli poltettua belomorkanalia tai muita mahorkkatupakkeja. Naama vihreenä niitä imuttelin jos muuta savuketta ei enää illan hämärtyessä ollut tarjolla.
Opin Pietarissa oikeaoppisesti taittamaan sen tamponin asettimen näköisen jottei purut kulkeudu suuhun.
Normaalisti poltin North Staria, Magnaa tai Nevskojeta, mutta aina menttoolia. Mahorkkaa ei saanu vihreenä... :(
Nový "entinen nikotinisti muistelee" most - epäilin vaan,
Novy.most kirjoitti:
No just sen holkin takia kun sen sisään saa tötteröllisen tötsyä. Emmie sen tarkemmin muista, niistä ajoista on niin kauan kun olen tupaikoinut. ;)
Kyllä joskus tuli poltettua belomorkanalia tai muita mahorkkatupakkeja. Naama vihreenä niitä imuttelin jos muuta savuketta ei enää illan hämärtyessä ollut tarjolla.
Opin Pietarissa oikeaoppisesti taittamaan sen tamponin asettimen näköisen jottei purut kulkeudu suuhun.
Normaalisti poltin North Staria, Magnaa tai Nevskojeta, mutta aina menttoolia. Mahorkkaa ei saanu vihreenä... :(
Nový "entinen nikotinisti muistelee" mostettä miten sitä voisi käyttää. Sitä paperiholkkia.
Mutta eikö se paperin käry ole melkoinen? Lähes pahvia.
Leikattiinko se tupakkiosa pois? Ja täytettiin se holkkiosa toivomillaan tuotteilla?
Palstalla joku iso äijä kertoi siitä, mutta en ymmärtänyt asian ydintä.
Mutta voiko olla edelleen, että Pietarilainen tupakkatehdas tekee Belomorkanalia kysynnän vuoksi? Minusta se on niin karsea tupakki, jotta sitä ei voi polttaa muuten kuin nuotiolla.
Toivotan Sinulle Novy.... oikein Iloista Vappua.
Pystykorva. - Novy.most
epäilin vaan, kirjoitti:
että miten sitä voisi käyttää. Sitä paperiholkkia.
Mutta eikö se paperin käry ole melkoinen? Lähes pahvia.
Leikattiinko se tupakkiosa pois? Ja täytettiin se holkkiosa toivomillaan tuotteilla?
Palstalla joku iso äijä kertoi siitä, mutta en ymmärtänyt asian ydintä.
Mutta voiko olla edelleen, että Pietarilainen tupakkatehdas tekee Belomorkanalia kysynnän vuoksi? Minusta se on niin karsea tupakki, jotta sitä ei voi polttaa muuten kuin nuotiolla.
Toivotan Sinulle Novy.... oikein Iloista Vappua.
Pystykorva.En tiijä tarkkaan, mutta se ohut, silkkipaperinen tupakka-osa tyhjennettiin puristelemalla purut vex, tai jotenkin. Ei siis leikattu hyvää sätkäpaperikohtaa pois.
Mutta en tiedä tosiaankaan miten kävi sille pahviselle, kuten mainittua tampaxin asettimen näköiselle osalle. Ei kai sitä sentään polteta, huh sentään. Kai se vaan on mukavampi suussa ja menettelee puisen hienon imukkeen puutteessa...?
Spadduilijat, siis nykyiset,tietänevät paremmin.
Kiitos koiruudelle ja muillekin myös oikein aurinkoista vappua! Työn orjat sorron yöstä nouskaa!
Nový most Novy.most kirjoitti:
En tiijä tarkkaan, mutta se ohut, silkkipaperinen tupakka-osa tyhjennettiin puristelemalla purut vex, tai jotenkin. Ei siis leikattu hyvää sätkäpaperikohtaa pois.
Mutta en tiedä tosiaankaan miten kävi sille pahviselle, kuten mainittua tampaxin asettimen näköiselle osalle. Ei kai sitä sentään polteta, huh sentään. Kai se vaan on mukavampi suussa ja menettelee puisen hienon imukkeen puutteessa...?
Spadduilijat, siis nykyiset,tietänevät paremmin.
Kiitos koiruudelle ja muillekin myös oikein aurinkoista vappua! Työn orjat sorron yöstä nouskaa!
Nový mostSen verran laaja tuttavapiiri tuolla rajan takana, että olen samaan kysymykseen Belomorkan suosiosta hamputtelijoiden keskuudessa saanut joskus seuraavantyylisen vastauksen (en varma joka detaljista muttaa suunnilleen näin).
Ensin puristetaan silkkipaperin sisällä oleva mahorkkasekoitus esim. paperin päälle, sitten sinne sekaan vedetään mitä sopivaa kannabistuotetta sattuu olemaan ja po. sekoitus ladataan uudestaan. Jossain välissä se pahvifiltteri jotenkin taitellaan ja kierretään ettei irtopurut ym. tule suuhun. Sitten vaan pöllyttelemään. Kazbek ja Belomorka tunnetuimmat pilliröökit ja kumpikin on aina ollut myös (jo Brezhnevin aikoina) hamppuilijoiden suosiossa, joten siinä mielessä tullin reaktio on ymmärrettävä. Eivät vain tajua, että Belomorka edustaa läntisille ihmisille muutenkin kadonnutta eksotiikaa eikä vain hampuntössyttelyapuvälinettä. Muun muassa William Hurt vei Gorky Parkin kuvauksista Helsingissä 80-luvun alussa monta toppaa kotiin Hollywoodiin kun ehti kuvauksissa tykästyä paitsi muotoon myös makuun.
- Anonyymi
Sellainen tieto että Vienanmeren-Itämeren kanavan, jonka mukaan mahorkka papirossit ovat nimetty, rantavallipato sortui osittain Karjalassa ja tulva hukutti alleen lukuisiä viljelypalstoja ja mökkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156