Täytyy sanoa että mediasoittimista kaunein ja korein lienee Winamp.. uskomatonta grafiikkaa tarjolla eri plug-inien kautta. Kokeilkaa AVS:ää, jos takertelee niin säätömahdollisuudet ovat todella "linuxin luokkaa" eli lähes rajattomat.. Tai Milkdrop 1.04 todella upeaa ja mikä uskomattominta, kokeilepa "desktop modea" niin grafiikka rupeaa pyörimään työpöydän taustakuvana. Acidspunk ja Geiss edustavat jo perinteisempää tyyliä mutta todella upeita ovat nekin. Tässä kohtaa useimmat linuxistit eivät todella edes ymmärrä mistä visuaalisesta ilotulituksesta puhutaan eikä XMMS siinä mielessä todellakaan vastaa Winampia.
Kai se on sitten niin että kun grafiikka sidotaan kerneliin niin se on kuin kukkanen, kaunis mutta hauras?
Graafista masturbointia
13
922
Vastaukset
Musiikkisoittimen paras ominaisuus on sen sisältämät grafiikkaominaisuudet ? No voihan siitäkin kiistellä.
- Pärsereikä
Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.
- huoh
Pärsereikä kirjoitti:
Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.
miten toi nyt enää liittyy yhtään mihinkään?
- parasta...
Pärsereikä kirjoitti:
Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.
parasta on tietenkin käytön kannalta, että winampiin saa monipuoliset komentorivi-työkalut.
http://www.flippet.org/wacommand.html
silloin on itse helppo tehdä sovelluksia, joilla winampia ohjataan. itse tein delphillä cgi-ohjelman, jotta voin kännykällä ohjata winampia.
- linuksinisti
Keskittyisit mieluummin oikeeseen grafiikkaan, etkä vänkkäilisi sitä winamppiasi...
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:450px-Body_painting.jpg- noilla pingviinellä
todella kivat *lääh*
- alentavaa touhua
noilla pingviinellä kirjoitti:
todella kivat *lääh*
Ota sä hanuriisi samanlainen maalaus ja lähetä se nettiin kaikkien "ihasteltavaksi".
- ihan selkeesti
alentavaa touhua kirjoitti:
Ota sä hanuriisi samanlainen maalaus ja lähetä se nettiin kaikkien "ihasteltavaksi".
naista alentavaa varmaan joo, luuletko että toi eukko on pakotettu tohon?
- homppeli..
ihan selkeesti kirjoitti:
naista alentavaa varmaan joo, luuletko että toi eukko on pakotettu tohon?
Mitäs tykkäisit, jos äitisi esiintyisi tossa samanlailla rinnat paljaana? Mä ainakin vetäisin sun äitiäsi katsellessa käteeni.
- olla
homppeli.. kirjoitti:
Mitäs tykkäisit, jos äitisi esiintyisi tossa samanlailla rinnat paljaana? Mä ainakin vetäisin sun äitiäsi katsellessa käteeni.
>...jos äitisi esiintyisi tossa...
Tai sitten olet niin nuori että reaalimaailma ei vielä ole avautunut. Sitten isona kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia "teinihyppyreitä". :) - olet
olla kirjoitti:
>...jos äitisi esiintyisi tossa...
Tai sitten olet niin nuori että reaalimaailma ei vielä ole avautunut. Sitten isona kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia "teinihyppyreitä". :)"kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia"
Eipä ole tullut pyjamattomia äitejä katseltua. Mutta hyvä, kun sä olet tähän aiheeseen perehtynyt. Jatka samaan malliin. Olenko muuten jossain väittänyt, että tuo kuvassa oleva henkilö olisi jonkun äiti? Minähän puhuin vaan sun äidistäsi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504