Graafista masturbointia

Pärsereikä

Täytyy sanoa että mediasoittimista kaunein ja korein lienee Winamp.. uskomatonta grafiikkaa tarjolla eri plug-inien kautta. Kokeilkaa AVS:ää, jos takertelee niin säätömahdollisuudet ovat todella "linuxin luokkaa" eli lähes rajattomat.. Tai Milkdrop 1.04 todella upeaa ja mikä uskomattominta, kokeilepa "desktop modea" niin grafiikka rupeaa pyörimään työpöydän taustakuvana. Acidspunk ja Geiss edustavat jo perinteisempää tyyliä mutta todella upeita ovat nekin. Tässä kohtaa useimmat linuxistit eivät todella edes ymmärrä mistä visuaalisesta ilotulituksesta puhutaan eikä XMMS siinä mielessä todellakaan vastaa Winampia.

Kai se on sitten niin että kun grafiikka sidotaan kerneliin niin se on kuin kukkanen, kaunis mutta hauras?

13

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikkisoittimen paras ominaisuus on sen sisältämät grafiikkaominaisuudet ? No voihan siitäkin kiistellä.

      • Pärsereikä

        Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.


      • huoh
        Pärsereikä kirjoitti:

        Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.

        miten toi nyt enää liittyy yhtään mihinkään?


      • parasta...
        Pärsereikä kirjoitti:

        Eihän ne grafiikat tietenkään ole ydin mutta kelpo mausteita kyllä. Winampissa on samalla tavalla "presetsit" kuin xmms:ssä mutta winampissa on valmiina hyvin monipuoliset tyylit, esim, pop, rock, soft rock, techno, ska jne. Asiahan on siis niinpäin että xmms on matkittu winampista.

        parasta on tietenkin käytön kannalta, että winampiin saa monipuoliset komentorivi-työkalut.
        http://www.flippet.org/wacommand.html

        silloin on itse helppo tehdä sovelluksia, joilla winampia ohjataan. itse tein delphillä cgi-ohjelman, jotta voin kännykällä ohjata winampia.


      • erkki.

        http://fatcat.ftj.agh.edu.pl/~nelchael/varia/Fuck The System.png


    • linuksinisti
      • noilla pingviinellä

        todella kivat *lääh*


      • alentavaa touhua
        noilla pingviinellä kirjoitti:

        todella kivat *lääh*

        Ota sä hanuriisi samanlainen maalaus ja lähetä se nettiin kaikkien "ihasteltavaksi".


      • ihan selkeesti
        alentavaa touhua kirjoitti:

        Ota sä hanuriisi samanlainen maalaus ja lähetä se nettiin kaikkien "ihasteltavaksi".

        naista alentavaa varmaan joo, luuletko että toi eukko on pakotettu tohon?


      • homppeli..
        ihan selkeesti kirjoitti:

        naista alentavaa varmaan joo, luuletko että toi eukko on pakotettu tohon?

        Mitäs tykkäisit, jos äitisi esiintyisi tossa samanlailla rinnat paljaana? Mä ainakin vetäisin sun äitiäsi katsellessa käteeni.


      • olla
        homppeli.. kirjoitti:

        Mitäs tykkäisit, jos äitisi esiintyisi tossa samanlailla rinnat paljaana? Mä ainakin vetäisin sun äitiäsi katsellessa käteeni.

        >...jos äitisi esiintyisi tossa...

        Tai sitten olet niin nuori että reaalimaailma ei vielä ole avautunut. Sitten isona kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia "teinihyppyreitä". :)


      • olet
        olla kirjoitti:

        >...jos äitisi esiintyisi tossa...

        Tai sitten olet niin nuori että reaalimaailma ei vielä ole avautunut. Sitten isona kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia "teinihyppyreitä". :)

        "kun näet äitejä ilman pyjamaa niin huomaat ettei niillä ole esitellä tuollaisia"

        Eipä ole tullut pyjamattomia äitejä katseltua. Mutta hyvä, kun sä olet tähän aiheeseen perehtynyt. Jatka samaan malliin. Olenko muuten jossain väittänyt, että tuo kuvassa oleva henkilö olisi jonkun äiti? Minähän puhuin vaan sun äidistäsi. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe