Maiju Jokinen

sipe

Onko kenelläkään tietoa Maiju Jokisen vaiheista nykyään? Jokinenhan on tuttu mm. tv-sarjoista Mummo ja Kyllä isä osaa. Kuvia?

27

40978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näki sen

      se oli jossain sketsijutussa, joka esitettiin ainakin noin vuosi sitten. Siinä hän oli jonkin valtion viraston virkailijana, Esko Raipia ( matsoloissa lakimies ) esitti lääkäriä ja Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski.

      • tarkoitit

      • näki sen tuossa

      • jokinennn
        näki sen tuossa kirjoitti:

        Kyllä juuri tuota palvelijat juttua

        asuu turussa ja tekee teatterihommia


      • Jep jep
        jokinennn kirjoitti:

        asuu turussa ja tekee teatterihommia

        ...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)


      • bvnvbn
        Jep jep kirjoitti:

        ...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)

        Ettei vaan olisi Ideapark? ;)


      • aaidq

      • mortonki

        >"Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski. "

        Ei vaan Ilkka A.Jokinen, tunnettu myös mm. Tampereenkiälisten uutisten Hönttänä.


    • Shadow

      Tiedätkö mitään Maijun tulevaisuuden suunnitelmista? Tiedän ainakin, että hänellä tanssirooli jossain näytelmässä. Muuten kuukausi(?) Maijusta oli juttu NYT lehdessä.

    • .........

      Asuuko hän siis nyt Uudessakaupungissa vaiko Tampereella tällä hetkellä?

      • -----

        Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.


      • ,.,.,..,
        ----- kirjoitti:

        Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.

        Mulle voisit pistää skannauksen: [email protected]


      • esiintyy

        tällä hetkellä näyttelemässä ttt:ssä patukkaoopperassa.


      • Mr__Bean
        ----- kirjoitti:

        Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.

        Saisinko minäkin sen NYT-lehden skannauksen? [email protected]


      • pommi78
        ----- kirjoitti:

        Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.

        pistätkö sen maiju jokisen haastattelun mulle tulemaan osoitteeseen

        [email protected]


      • katjuska-80
        ----- kirjoitti:

        Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.

        Oisko sulla vielä haastattelua Maiju Jokisesta ? Jos on, niin voisinko saada sen vielä skannattuna ?. Kiitos jo etukäteen.
        S-posti osoitteeni on: [email protected].


    • popina

      Maiju Jokinen on töissä Nokian citymarketissa Hemtexissä.

      • tietää

        onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?


      • Mervi20
        tietää kirjoitti:

        onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?

        Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.


      • Mummon katsoja
        Mervi20 kirjoitti:

        Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.

        Tuija Ernamo on Maiju Jokisen äiti eli näyttelijäperheestä on lähtöisin hänkin! :-)


    • Tino08

      Maiju Jokinen on keski-suomessa tänä kesänä Eurooppa neljän kesäteatteri esityksessä SIUNATTU HULLUUS..
      Ja on tosi hyvä näyttelemään on vielä aika monta roolia esitettävänä =)

    • soranen

      näyttelee nykyää eurooppa nelosessa

    • ...

      Asui ainakin viellä muutama vuosi sitten Turussa, ja oli töissä Hansan euroihmeessä. Tuli ihan varmistettua asia..

    • Janne H.

      Eilen näin sappeen kesäteatterissa, roolina Tankki täyteen Ullana. Aivan yhtä ihana on kun ennenkin.

    • Anonyymi

      Maiju on mun täti :)

    • Anonyymi

      Oon rakastunu nuoreen maijuun

      • Anonyymi

        minäkin rakastuin siihen ,samoin nuoreen mari rantasilaan,nuoreen outi mäenpäähän ja outi alaseen.satu silvo meni jo seksifantasia puolelle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe