Onko kenelläkään tietoa Maiju Jokisen vaiheista nykyään? Jokinenhan on tuttu mm. tv-sarjoista Mummo ja Kyllä isä osaa. Kuvia?
Maiju Jokinen
27
40978
Vastaukset
- näki sen
se oli jossain sketsijutussa, joka esitettiin ainakin noin vuosi sitten. Siinä hän oli jonkin valtion viraston virkailijana, Esko Raipia ( matsoloissa lakimies ) esitti lääkäriä ja Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski.
- näki sen tuossa
tarkoitit kirjoitti:
Kyllä juuri tuota palvelijat juttua
- jokinennn
näki sen tuossa kirjoitti:
Kyllä juuri tuota palvelijat juttua
asuu turussa ja tekee teatterihommia
- Jep jep
jokinennn kirjoitti:
asuu turussa ja tekee teatterihommia
...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)
- bvnvbn
Jep jep kirjoitti:
...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)
Ettei vaan olisi Ideapark? ;)
- aaidq
tarkoitit kirjoitti:
Kyllä ainakin Maijulta näyttää vanhempana :D
- mortonki
>"Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski. "
Ei vaan Ilkka A.Jokinen, tunnettu myös mm. Tampereenkiälisten uutisten Hönttänä.
- Shadow
Tiedätkö mitään Maijun tulevaisuuden suunnitelmista? Tiedän ainakin, että hänellä tanssirooli jossain näytelmässä. Muuten kuukausi(?) Maijusta oli juttu NYT lehdessä.
- .........
Asuuko hän siis nyt Uudessakaupungissa vaiko Tampereella tällä hetkellä?
- -----
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
- ,.,.,..,
----- kirjoitti:
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
Mulle voisit pistää skannauksen: [email protected]
- esiintyy
tällä hetkellä näyttelemässä ttt:ssä patukkaoopperassa.
- Mr__Bean
----- kirjoitti:
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
Saisinko minäkin sen NYT-lehden skannauksen? [email protected]
- pommi78
----- kirjoitti:
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
pistätkö sen maiju jokisen haastattelun mulle tulemaan osoitteeseen
[email protected] - katjuska-80
----- kirjoitti:
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
Oisko sulla vielä haastattelua Maiju Jokisesta ? Jos on, niin voisinko saada sen vielä skannattuna ?. Kiitos jo etukäteen.
S-posti osoitteeni on: [email protected].
- popina
Maiju Jokinen on töissä Nokian citymarketissa Hemtexissä.
- tietää
onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?
- Mervi20
tietää kirjoitti:
onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?
Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.
- Mummon katsoja
Mervi20 kirjoitti:
Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.
Tuija Ernamo on Maiju Jokisen äiti eli näyttelijäperheestä on lähtöisin hänkin! :-)
- Tino08
Maiju Jokinen on keski-suomessa tänä kesänä Eurooppa neljän kesäteatteri esityksessä SIUNATTU HULLUUS..
Ja on tosi hyvä näyttelemään on vielä aika monta roolia esitettävänä =) - soranen
näyttelee nykyää eurooppa nelosessa
- ...
Asui ainakin viellä muutama vuosi sitten Turussa, ja oli töissä Hansan euroihmeessä. Tuli ihan varmistettua asia..
- Janne H.
Eilen näin sappeen kesäteatterissa, roolina Tankki täyteen Ullana. Aivan yhtä ihana on kun ennenkin.
- Anonyymi
Maiju on mun täti :)
- Anonyymi
Oon rakastunu nuoreen maijuun
- Anonyymi
minäkin rakastuin siihen ,samoin nuoreen mari rantasilaan,nuoreen outi mäenpäähän ja outi alaseen.satu silvo meni jo seksifantasia puolelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522