Onko kenelläkään tietoa Maiju Jokisen vaiheista nykyään? Jokinenhan on tuttu mm. tv-sarjoista Mummo ja Kyllä isä osaa. Kuvia?
Maiju Jokinen
27
40750
Vastaukset
- näki sen
se oli jossain sketsijutussa, joka esitettiin ainakin noin vuosi sitten. Siinä hän oli jonkin valtion viraston virkailijana, Esko Raipia ( matsoloissa lakimies ) esitti lääkäriä ja Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski.
- näki sen tuossa
tarkoitit kirjoitti:
Kyllä juuri tuota palvelijat juttua
- jokinennn
näki sen tuossa kirjoitti:
Kyllä juuri tuota palvelijat juttua
asuu turussa ja tekee teatterihommia
- Jep jep
jokinennn kirjoitti:
asuu turussa ja tekee teatterihommia
...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)
- bvnvbn
Jep jep kirjoitti:
...Korjaus edelliseen. Asuu Tampereen keskustassa ja työskentelee eräässä sisustusliikkeessä viereisellä paikkakunnalla. :)
Ettei vaan olisi Ideapark? ;)
- aaidq
tarkoitit kirjoitti:
Kyllä ainakin Maijulta näyttää vanhempana :D
- mortonki
>"Tom Lindholm? (isä osaa sarjan isä( oli taksikuski. "
Ei vaan Ilkka A.Jokinen, tunnettu myös mm. Tampereenkiälisten uutisten Hönttänä.
- Shadow
Tiedätkö mitään Maijun tulevaisuuden suunnitelmista? Tiedän ainakin, että hänellä tanssirooli jossain näytelmässä. Muuten kuukausi(?) Maijusta oli juttu NYT lehdessä.
- .........
Asuuko hän siis nyt Uudessakaupungissa vaiko Tampereella tällä hetkellä?
- -----
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
- ,.,.,..,
----- kirjoitti:
Tampereella NYT-lehden mukaan. Voin lähettää jollekin skannauksen Nyt lehden haastattelusta, joka haluaa lukea sen.
Mulle voisit pistää skannauksen: [email protected]
- esiintyy
tällä hetkellä näyttelemässä ttt:ssä patukkaoopperassa.
- Mr__Bean
----- kirjoitti:
Saisinko minäkin sen NYT-lehden skannauksen? [email protected]
- pommi78
----- kirjoitti:
pistätkö sen maiju jokisen haastattelun mulle tulemaan osoitteeseen
[email protected] - katjuska-80
----- kirjoitti:
Oisko sulla vielä haastattelua Maiju Jokisesta ? Jos on, niin voisinko saada sen vielä skannattuna ?. Kiitos jo etukäteen.
S-posti osoitteeni on: [email protected].
- popina
Maiju Jokinen on töissä Nokian citymarketissa Hemtexissä.
- tietää
onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?
- Mervi20
tietää kirjoitti:
onkohan Ahti Jokinen Maijun isä?
Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.
- Mummon katsoja
Mervi20 kirjoitti:
Ahti Jokinen ei ole Maiju Jokisen isä mutta hän on kyllä Jarno Jokisen isä.
Tuija Ernamo on Maiju Jokisen äiti eli näyttelijäperheestä on lähtöisin hänkin! :-)
- Tino08
Maiju Jokinen on keski-suomessa tänä kesänä Eurooppa neljän kesäteatteri esityksessä SIUNATTU HULLUUS..
Ja on tosi hyvä näyttelemään on vielä aika monta roolia esitettävänä =) - soranen
näyttelee nykyää eurooppa nelosessa
- ...
Asui ainakin viellä muutama vuosi sitten Turussa, ja oli töissä Hansan euroihmeessä. Tuli ihan varmistettua asia..
- Janne H.
Eilen näin sappeen kesäteatterissa, roolina Tankki täyteen Ullana. Aivan yhtä ihana on kun ennenkin.
- Anonyymi
Maiju on mun täti :)
- Anonyymi
Oon rakastunu nuoreen maijuun
- Anonyymi
minäkin rakastuin siihen ,samoin nuoreen mari rantasilaan,nuoreen outi mäenpäähän ja outi alaseen.satu silvo meni jo seksifantasia puolelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154