Pohjois-Koreaan töihin?

Ydinfyysikko

Luit aivan oikein: olen pyrkimässä töihin Pohjois-Koreaan, mutta tietoa Pohjois-Korean työsuhdeasioista on vaikea löytää. Olen koulutukseltani ydinfyysikko ja olen ollut kansainvälisessä harjoittelussa mm. IAEA:ssa Euroopassa ja USA:ssa. Väitöstyöni ydinaseista ja niiden vaikutuksista valmistunee (kop, kop) tämän vuoden aikana yhdysvaltalaisessa yliopistossa.

Tiedän, että Pohjois-Koreassa on maan koulutusrakenteesta johtuen tarvetta myös länsimaisille osaajille ja arvioin että ydinaseosaamiseni tuo lisäarvoa hakiessani paikkaa. Voisiko joku kertoa, kuinka markkinoida itseään Pohjois-Koreaan? Minkälaista siellä on työskennellä länsimaisena työntekijänä?

5

3193

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyijylasikombinaatin Sankari

Mukavaahan se on, valtio järjestää sinulle huoran anteeksi siis vaimon ja olet joka päivän johtotähti jatkuvan valvonnan ansiosta. Jos olet sosiopaattinen exhibitionisti tämä on sinun juttusi. Extrabonuksena "saat" ehkä jäädä maahan koko loppuelämäksesi.

• Pyongyang

Soita suoraan Kimille se vastaa kaikesta siina maassa, myos kidnappauksista.

• Aka Teemikko

ja yllät, ole hyvä ja potkaise itseäsi p*****lle.

• pang nuixing

huono juttu.
      ja feikki.

• lentoyhteys

kyllä pohjois-koreaankin pääsee. en muista mistä maasta sinne lennetään, mutta ota selvää. varmaan ko. maasta saat myös lisätietoja. tai sitten markkinoi itseäsi vasta paikanpäällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      51
      1323
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      17
      1031
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      470
    7. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      439
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe