Luit aivan oikein: olen pyrkimässä töihin Pohjois-Koreaan, mutta tietoa Pohjois-Korean työsuhdeasioista on vaikea löytää. Olen koulutukseltani ydinfyysikko ja olen ollut kansainvälisessä harjoittelussa mm. IAEA:ssa Euroopassa ja USA:ssa. Väitöstyöni ydinaseista ja niiden vaikutuksista valmistunee (kop, kop) tämän vuoden aikana yhdysvaltalaisessa yliopistossa.
Tiedän, että Pohjois-Koreassa on maan koulutusrakenteesta johtuen tarvetta myös länsimaisille osaajille ja arvioin että ydinaseosaamiseni tuo lisäarvoa hakiessani paikkaa. Voisiko joku kertoa, kuinka markkinoida itseään Pohjois-Koreaan? Minkälaista siellä on työskennellä länsimaisena työntekijänä?
Pohjois-Koreaan töihin?
5
3145
Vastaukset
- Lyijylasikombinaatin Sankari
Mukavaahan se on, valtio järjestää sinulle huoran anteeksi siis vaimon ja olet joka päivän johtotähti jatkuvan valvonnan ansiosta. Jos olet sosiopaattinen exhibitionisti tämä on sinun juttusi. Extrabonuksena "saat" ehkä jäädä maahan koko loppuelämäksesi.
- Pyongyang
Soita suoraan Kimille se vastaa kaikesta siina maassa, myos kidnappauksista.
- Aka Teemikko
ja yllät, ole hyvä ja potkaise itseäsi p*****lle.
- pang nuixing
huono juttu.
ja feikki. - lentoyhteys
kyllä pohjois-koreaankin pääsee. en muista mistä maasta sinne lennetään, mutta ota selvää. varmaan ko. maasta saat myös lisätietoja. tai sitten markkinoi itseäsi vasta paikanpäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851947- 431540
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!581216- 761100
- 721084
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon251015- 591001
- 34940
- 37829
- 39804