kotipizza

Heppo K

kotipizzan kuittitakuu ei oikeen toiminut. söin 29.4 kotipizzassa pizzaa ja huomasin, että laatikossa lukee kuittitakuu: saat tilaamasi tuotteen veloituksetta jos sinulle ei annettu/tarjottu kuittia. ei annettu/tarjottu. syötyäni ilmoitin asiasta, niin 2 pizzan tekijää ja 3 asiakasta nauroivat minulle ja toinen paistaja sanoi että, hän antaa kuitin nyt. sanoin että ei onnistu, laatikossa lukee näköjään paskaa. huijareita. huusivat perään, että soita palvelunumeroon. soitin ja oli jo kiinni. enää ei kiinnosta soitella.
paska paikka. ei koskaan enää pazzka pizzzzalle.

33

11291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaute asiasta
      • KYSÄSTÄ

        et minkä paikkakunnan kotipizza oli kyseessä?
        Todella väärin toimittu!
        Ehdottomasti olisi pitänyt saada ilmainen tuote,
        ja ärsyttävää että naureskelivat jne.
        Huom!
        Älä mustamaalaa kaikkia kotipizzoja tuosta!
        Työhönsä tympiintyneitä työntekijöitä vaan!


      • ..asiakas..

        31.8. ostin pizzan ko. ketjun liikkeestä, ulos mennessäni huomasin, että en ollut saanut kuittia, kääntyessäni takaisin myyjä oli tiputtamassa kuittia roskiin. Sain myyjältä rutatun kuitin ja selityksen ,että jos he kieltäytyvät antamasta kuittia olen oikeutettu ilmaisiin ostoksiin .....

        Kotipizzan palaute laittamaani reklamaatioon oli seuraava :

        Kiitos arvokkaasta palautteestasi.

        Ketjun periaate ja ohje on, että jokainen asiakas saa ostoksistaan
        kuitin. Valitettavasti 200 yrittäjän ketjussa, jossa myydään noin yli
        20.000 pizzaa päivässä, kiireessä sattuu erehdyksiä. Jokainen
        yrittäjä kuitenkin vastaa toiminnastaan itse ja on velvollinen toimiman
        ketjun antamien ohjeiden mukaan.

        Kuittitakuu tarkoittaa käytännössä sitä, että jokainen asiakas saa
        ostoksistaan kuitin. Kuittitakuu perustuu rehellisyyteen asiakkaan ja
        myyjän välillä.
        Kuitti annetaan normaalisti kassatapahtuman tai kuljetustoiminnan
        yhteydessä. Pankkikorttikuitti täyttää kuittitakuun vaatimuksen kuitista.

        Jos maksutapahtumassa tapahtuu inhimillinen erehdys tai unohdus
        myyjän osalta, on myyjälle myös annettava mahdollisuus korjata asiansa ja
        antaa kuitti myöhemmin tai kuljetustoiminnassa toimittaa kuitti.
        Jos myyjä kieltäytyy antamasta kuittia, on kysymyksessä
        kuittitakuun laiminlyönti.

        Ketjumme yrittäjät ovat takuuseen sitoutuneita. Tulemme edelleen
        panostamaan kuittitakuuasiaan yrittäjiä ja heidän työntekijöitään
        kouluttaessamme.

        Ystävällisin terveisin


        Eli, ei kuittitakuu toimi kuten esim. Tradekan tms. tuoreustakuu, joissa asiakas saa välittömästi hyvityksen.

        Ymmärrän kyllä, että ketju ei toimi samalla periaatteella, koska jokainen yksikkö on yksityisyrittäjä , mutta eikö kyseessä ole virheellinen mainonta.

        Ps. Mitä jos olisin tullut takaisin tunnin päästä, olisinko saanut roskalaatikon käteeni ja käsketty etsiä sieltä. (Olisihan kuittini siellä ollut.)


      • juu-uh...
        ..asiakas.. kirjoitti:

        31.8. ostin pizzan ko. ketjun liikkeestä, ulos mennessäni huomasin, että en ollut saanut kuittia, kääntyessäni takaisin myyjä oli tiputtamassa kuittia roskiin. Sain myyjältä rutatun kuitin ja selityksen ,että jos he kieltäytyvät antamasta kuittia olen oikeutettu ilmaisiin ostoksiin .....

        Kotipizzan palaute laittamaani reklamaatioon oli seuraava :

        Kiitos arvokkaasta palautteestasi.

        Ketjun periaate ja ohje on, että jokainen asiakas saa ostoksistaan
        kuitin. Valitettavasti 200 yrittäjän ketjussa, jossa myydään noin yli
        20.000 pizzaa päivässä, kiireessä sattuu erehdyksiä. Jokainen
        yrittäjä kuitenkin vastaa toiminnastaan itse ja on velvollinen toimiman
        ketjun antamien ohjeiden mukaan.

        Kuittitakuu tarkoittaa käytännössä sitä, että jokainen asiakas saa
        ostoksistaan kuitin. Kuittitakuu perustuu rehellisyyteen asiakkaan ja
        myyjän välillä.
        Kuitti annetaan normaalisti kassatapahtuman tai kuljetustoiminnan
        yhteydessä. Pankkikorttikuitti täyttää kuittitakuun vaatimuksen kuitista.

        Jos maksutapahtumassa tapahtuu inhimillinen erehdys tai unohdus
        myyjän osalta, on myyjälle myös annettava mahdollisuus korjata asiansa ja
        antaa kuitti myöhemmin tai kuljetustoiminnassa toimittaa kuitti.
        Jos myyjä kieltäytyy antamasta kuittia, on kysymyksessä
        kuittitakuun laiminlyönti.

        Ketjumme yrittäjät ovat takuuseen sitoutuneita. Tulemme edelleen
        panostamaan kuittitakuuasiaan yrittäjiä ja heidän työntekijöitään
        kouluttaessamme.

        Ystävällisin terveisin


        Eli, ei kuittitakuu toimi kuten esim. Tradekan tms. tuoreustakuu, joissa asiakas saa välittömästi hyvityksen.

        Ymmärrän kyllä, että ketju ei toimi samalla periaatteella, koska jokainen yksikkö on yksityisyrittäjä , mutta eikö kyseessä ole virheellinen mainonta.

        Ps. Mitä jos olisin tullut takaisin tunnin päästä, olisinko saanut roskalaatikon käteeni ja käsketty etsiä sieltä. (Olisihan kuittini siellä ollut.)

        "Ps. Mitä jos olisin tullut takaisin tunnin päästä, olisinko saanut roskalaatikon käteeni ja käsketty etsiä sieltä. (Olisihan kuittini siellä ollut.)"

        Iteselleni kävi juuri samallalailla eilen kankaanpäässä.
        Sain kyllä kuitista kopion sitä pyydettyäni ja saman vastauksen kotipizzan asiakaspalvelusta s.postina kuin sinäkin.
        Olisi tosiaan ilmeisesti pitänyt painella kotiin, vetää pizza kitusiinsa ja palata kyselemään sitä kuittitakuuta...

        "hyvää asiakaspalvelua".


      • Anonyymi
        ..asiakas.. kirjoitti:

        31.8. ostin pizzan ko. ketjun liikkeestä, ulos mennessäni huomasin, että en ollut saanut kuittia, kääntyessäni takaisin myyjä oli tiputtamassa kuittia roskiin. Sain myyjältä rutatun kuitin ja selityksen ,että jos he kieltäytyvät antamasta kuittia olen oikeutettu ilmaisiin ostoksiin .....

        Kotipizzan palaute laittamaani reklamaatioon oli seuraava :

        Kiitos arvokkaasta palautteestasi.

        Ketjun periaate ja ohje on, että jokainen asiakas saa ostoksistaan
        kuitin. Valitettavasti 200 yrittäjän ketjussa, jossa myydään noin yli
        20.000 pizzaa päivässä, kiireessä sattuu erehdyksiä. Jokainen
        yrittäjä kuitenkin vastaa toiminnastaan itse ja on velvollinen toimiman
        ketjun antamien ohjeiden mukaan.

        Kuittitakuu tarkoittaa käytännössä sitä, että jokainen asiakas saa
        ostoksistaan kuitin. Kuittitakuu perustuu rehellisyyteen asiakkaan ja
        myyjän välillä.
        Kuitti annetaan normaalisti kassatapahtuman tai kuljetustoiminnan
        yhteydessä. Pankkikorttikuitti täyttää kuittitakuun vaatimuksen kuitista.

        Jos maksutapahtumassa tapahtuu inhimillinen erehdys tai unohdus
        myyjän osalta, on myyjälle myös annettava mahdollisuus korjata asiansa ja
        antaa kuitti myöhemmin tai kuljetustoiminnassa toimittaa kuitti.
        Jos myyjä kieltäytyy antamasta kuittia, on kysymyksessä
        kuittitakuun laiminlyönti.

        Ketjumme yrittäjät ovat takuuseen sitoutuneita. Tulemme edelleen
        panostamaan kuittitakuuasiaan yrittäjiä ja heidän työntekijöitään
        kouluttaessamme.

        Ystävällisin terveisin


        Eli, ei kuittitakuu toimi kuten esim. Tradekan tms. tuoreustakuu, joissa asiakas saa välittömästi hyvityksen.

        Ymmärrän kyllä, että ketju ei toimi samalla periaatteella, koska jokainen yksikkö on yksityisyrittäjä , mutta eikö kyseessä ole virheellinen mainonta.

        Ps. Mitä jos olisin tullut takaisin tunnin päästä, olisinko saanut roskalaatikon käteeni ja käsketty etsiä sieltä. (Olisihan kuittini siellä ollut.)

        No sait edes kunnon vastauksen! Meidän reklamaation laittoivat roskaputseriaan ” terve kiitos palautusta”😁


    • hiemanfff

      kummastuttaa ylipäätänsä viestisi, puhutko edes totta
      vai oletko joku N***eri joka haluaa kebab puljuunsa kotipizzan asiakkaita jos sanot näin:
      Söin kotipizzassa pizzaa ja huomasin LAATIKOSSA kuitti takuu mainoksen!
      Kotipizzoissa ei kyllä tarjota pizzaa laatikossa ellei vie kotiin!

    • Jukkis111

      Lisäksi tuon kirjoittaja ei ole huomannut, että palautepuhelin on Kotipizzalla auki 24H eikä kuten "heillä" paikalla ollessa... ;-)

    • huijari kotipizza

      Joo mekin ostettiin kotipizza eikä saatu kuittia. ei tullut ilmaista pizzaa vaikka kotelossa lukee että jos ei anneta/tarjota kuittia saa ostaman tuotteen veloituksetta!!!

    • dsd

      En saanut minäkään kuittia kälviän kotipizzasta. Olen yrittänyt soittaa ja laittaa sähköpostia.

      • paap

        Minä en myöskään saanut Tampereen Tammelan kotipizzasta kuittia. Otin yhteyttä Kotipizzaan ja sanoivat, että ei sitä aina tarjota. Tämän jälkeen soitin aluepäällikölle ja hekään eivät tehneet asialle mitään.
        Huijareita kaikki!!!


      • ggggr3r

        kotipizza on naurettava paska paikka... olin tänään kauppakeskus elon kotipitsasta, minulta meni vatsa sekaisin ja kaverilla on paha ruokamyrkytys.


      • antti Vuorinen
        ggggr3r kirjoitti:

        kotipizza on naurettava paska paikka... olin tänään kauppakeskus elon kotipitsasta, minulta meni vatsa sekaisin ja kaverilla on paha ruokamyrkytys.

        tässä on vähän eri käsitys eri yrittäjillä. Käytiin kavereitten kanssa hakemassa kotipizzasta pizzat mukaan ja huomattiin, ettei saatu kuittia. Kaveri oli joskus lukenu pizzalaatikon kuittitakuusta ja marssittiin takas tiskille. Siinä myyjä sopertaa että `mainos´ ei ole enään voimassa, mutta jatkoi kuitenkin että tarkoittaa että vaikka kuittia ei saisi, voi kuitin saada pyydettäessä. WHAAT. ME saatiin kyllä kuitti, jonka myyjä kirjoitti kysyttyään mitä olimme ostaneet.

        Jäi todella ikävä maku palvelutilanteesta ja kun pistimme palautetta asiakaspalveluun, saimme takaisin kirjaimelleen saman vastauksen kuin ´kotipizan vastaus´ - viesti aiemmin.

        Ihemtyttää vaan että kun kotipizza haluaa erottautua ulkomaalaistaustaiseista pizzerioista, jotka surruutta jättää tilittämättä veronsa, niin ainakin mun silmiin vaikuttaa juuri samalta touhulta, muissa turkkilaisissa yms. pizzerioissa kun kuitin saa kanssa sitä pyydettäessä, niin mikä erottaa kotipizzat muista.

        Tuo että kotipizeroissa on eroja, niin poikkesin uudessa juuri aloittaneessa kotipizzassa ja he ymmärsivät kuittitakuun niinkuin sen tavis ymmärtää, sanoivat vielä että heillä on tiskillä lappu, jossa sanotaan ´muista kuitti´. Paikoissa eroja mutta ketju tuntuu olevan latvastaan laho...

        Jää vaan fiilis, "Ei se tarkoita, että jos pizzat on pieniä ja maksaa 7-9€ että niistä verot maksetaan, jää vaan enemmänkäteen"


    • Paska paikka

      Olin eilen kotipitsassa ja eivät antaneet kuittia olin jo syöny pitsan menin takas ja sanoivat "ei meillä sellaista tarjousta anneta" vitun homot

    • barbecue lover

      Ehkä 5 vuodessa on laatikot ja mainokset uusittu, ketju on aloitettu v. 2006. Itse en ole moista mainosta laatikoissa huomannut, kuitin olen aina saanut, useimmiten en sitä ota jos maksan käteisellä mutta silloin otan kun maksan kortilla.

    • niiiiiiiiiiiiiiiiiin

      1987 on ketju aloitettu, barbecue lover..

    • Siiiiiiiiiiinä sulle

      TÄMÄ KESKUSTELUKETJU on aloitettu 29.4.2006 eli hieman yli 5 vuotta sitten!
      v. 1985 ei ollut tämmöistä nettiä, ei suoli24-palstaa eikä näin tyhmiä keskustelijoita!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kotipizzaonpeestä

      Tänään kävin itse paikallisessa kotipizzassa ja huomasin että kuittia en saanut kun olin menossa jo autolle. No kävelin takaisin tiskille ja sanoin että tässä lukee että saan rahat takasin kun en saanut kuittia. Myyjä sanoi vain että "joo varmaan sitten saa rahat takasin jos ei oo saanu kuittia JA siinä pizzassa on jotain vikaa"!! Saatana kun ottaa pattiin tuollanen, jos siinä paketissa lukee että saa rahat takasin niin sillon ne pitäs myös saada takasin eikä vaan sitten jos myös pizzassa on vikaa! Kyllähän nyt muutenkin saa rahat takasin jos pizzassa on jotain vialla kun vaan jos siinä paketissa lukee se kuittitakuu.

    • ljej1975

      fooobaaar

    • noooo,,,

      Kotirasvapizza sen läskin suomalaisen Rabbe mikä lie- tyypin paikka ei ole minunkaan erityissuosikkini ruokailuun: kauhean kitsaita täytteissä ja pikkiriikkisiä normaalikokoiset pizzat. Mutta en miesmuistiin ole syönyt Koti-Pizzassa, että sikäli en osaa sanoa. Maultaan ja laadultaan hyviä ne Koti-Pizzatuotteet kyllä yleensä ovat, mutta melko kalliita ja pieniä ja aika laimeastikin maustettuja monet, minusta.

      Enemmän kuin koti-pizzat, ärsyttää minua henkilökohtaisesti suomalaisten läskiperseiden kasvattaminen kaiken maailman sämpyläpaikoilla... Jos mä haluan nopeasti ruokaa vaikkapa kotikaupunkini keskustassa esim. klo. 22:n jälkeen tai ylipäätään nopeasti päivällä, niin ei ole mitään muuta, kuin kuvottavia hampurilaisbaareja. Jos menen asemalle, siellä on R- kioski tai joku oksettava ketjuluontoinen vehnäsämpyläpaikka, joita ja mitkä löytyy samanlaiset varmaan viidestäkymmenestä muusta samanlaisesta suomalaisesta kaupungista sijoitettuna samanlaisille paikoille.

      Missä on suomalaiset salaattiketjumyymäläruokapaikat? Mä itkisin onnesta, jos joku varakas perustaisi ruokapaikkaketjun ( itselläni ei innovaatiooni vaitettavasti ole varaa, mutta tämä on vain ajatus), jossa asiakas saisi ruokaisan salaatin vaikka lähijuna-asemalta valitsemillaan täytteillä suoraan tiskistä nopeapalvelulla. Olisi ihanaa, kun kysyttäisiin, että "mikä salaattipohja, rucolaa, jääsaattia ja vai mitä?" tuoresalaateista ja itse saisi sen valita luomuista salaateista jotka kaikki näytillä, että jos siihen sitten kysyttäisiin "kuinka paljon herkkusieniä sä haluat salaattiisi?", " haluatko paljon kinkkua tai katkarapuja vaiko mitä?"..ja niin edelleen. Etelä- Euroopasssa ihmiset nauttivat sellaisesta ruokakulttuurista, ajatelkaa! Ja lisäksi kaipaisin lähileipomoita - olis nastaa, jos jokaikisessä suomalaisesa ruokakaupassa saisi käteensä tirisevän kuuman patongin tai että jos edes olisi katuleipomot, mistä ostaa juuri paistossa olevaa leipää. Ravintoloissa myöskään ei pitäisi olla vaikeaa myydä ruokaviinia, mutta kaljan myyntiä saisi rajoittaa, jos ei ole ruokamyyntiä.

    • hdfgjffdgyryrt

      kaikille vinkiksi: kuittitakuussa on madonreikä. takuussa ei määritellä koska kuitti tulee antaa. eli jos saat kuitin 15 vuoden päästä, on kotipizza pitänyt lupauksensa. kysykää lakimieheltä jos epäilette, itse olen sen jo tehnyt. ja teidän ahneudestannehan tässä on kyse eikä kotipizza-yrittäjän rehellisyydestä...

    • Snowangel

      Kävimme tänään mieheni kanssa kotipizzassa. Maksoin ostokset, ja jäin kuittia odottelemaan, vaan ei sitä näkynyt ei kuulunut, joten menin pöytään istumaan mieheni perässä. Kerroin hänelle kuittitakuusta. Syötyämme pizzat mieheni meni kassalle ja kysyi onko kuittitakuu voimassa, kun kuittia emme olleet saaneet. Olihan se ja saimme rahat takaisin :)) Keski-Suomessa kuittitakuu siis ainakin toimii! Yleensä olemme kuitin automaattisesti aina saaneet, ihan pyytämättä.

    • Muille maille

      Toissa viikolla tuli käytyä kotipizzassa. En ollut entuudestaan tietoinen kuittitakuusta ja huomasin sen myös laatikon kyljestä pizzaa pakatessa. Kuittia ei oltu tarjottu ja kysyin takuusta ja minulle kaivettiin joku satunnainen kuitti, jossa summat täsmäsi. Asiakaspalveluun soitto ja sieltä myös tuo sama 200 toimipistettä -litania, mitä jo kaksi kertaa kerrottu täällä aiemmin.

      Ei enää kotipizzaa meille kiitos.

    • enää vain pizzataksi

      Toinen asia mikä Kotipizzerioissa ottaa päähän, on palvelun tason yleinen heikkous. Esimerkiksi se, että jonotat kassalle. Edessäsi oleva asias saa tilauksensa tehtyä ja tulee sinun vuorosi. Melkein poikkeuksetta kassamyyjä/pizzanpaistaja kääntyy selin sinuun ja alkaa ottamaan pizzoja pois uunista. Ymmärrän kyllä ettei niiden voi antaa palaa, mutta kyllä asiakasta kuuluu tervehtiä ja sanoa vaikka "anteeksi, otan pizzat pois uunista tässä välissä".

      Tuon kaltaista "asiakkaisiin kyllästynyttä" palveluasennetta on todella monessa Kotipizzassa. Tai jos tilaat pizzan kotiin vähän ennen sulkemisaikaa, niin vastauksena on usein ollut "ei me enää toimiteta tänään". Siis mitä h*lvettiä?! Jos mainoksessa sanotaan, että viimeiset tilaukset 20min ennen sulkemisaikaa, niin kyllä pizza pitää toimittaa jos soitan 25min ennen sulkemisaikaa. Ymmärrän kyllä, että pizzapoikaa harmittaa, kun töistä ei pääsekään minuutilleen silloin kun on ajatellut... mutta jos työ kyllästyttää, niin sitten kannattaa vaihtaa töitä.

      Ja tuo kuittitakuu jos se todellakin on tuollainen, mitä täällä kirjoitetaan, niin pelkkää kusetusta. Mitä toisaalta en taas yhtään pidä ihmeellisena kyllä Kotipizzan suunnalta. Jos kuitti on oikeasti unohtunut, niin eikö olisi hyvää PR:ää toimia kuten mainoksessa on luvattu. Eli antaa nyt yksi pizza sitten ilmaiseksi... ei varmasti mene talo konkurssiin sen takia. Mutta ei... pitää venkoilla tässäkin asiassa.

    • Menetetty asiakas

      Siis aivan tajutonta huijausta toi kotipizzan hinnoittelu. Melkein saa maksaa 30e kahdesta pizzasta kotiinkuljetettuna! Pizzan koko on mielettömän pieni eikä täytä millään tavalla nälkää. Hieman ihmetytttää miten koko lafka pyörii vielä, ostakaa nyt kunnon kebuilta sitä pizzaa!

      Kotipizza, never again!

    • amulis

      Joo ei mitään käytös tapoja semmosessa paikassa ku heinolan gujaus tilasin pizzaa niin tuli semmosta äyrijäistä huusin siinä kurkku suorana tais pärähtää tarjoilijalta paskat housuun (ps kävin eilen kalassa puzza joella )

    • Pizzeristi

      Kuitista ei enää 1.1.2014 jälkeen saa edes kysyä jotta haluatko. Laki kieltää sen. Kuitti on ANNETTAVA ILMAN MUUTA ilman kyselyjä. Tämä tosin ei näytä olevan vielä ainakaan muutamien pääkaupunkiseudun Kotipizzojen henkilöstön tiedossa. Hohhoijakkaata!!! Amatööritouhua, tosin lätyt on hyviä.

    • Raivona

      Mulle naurettiin riihimäessä äsken päin naamaa kun en tajunnut niiden sekavasta seinälistasta yhtään mitään. Pidän henkilökohtaisesti aivan varmasti huolen,että toi v....mainen nauraja ei jatka jatkossa ..tolla asenteella. Sunnuntaina otan yhteyttä frassi omistajaan ja maanantaina konsernin johtoon. Tää ei jää tähän.

      • Anonyymi

        No miten kävi?


    • Anonyymi

      Meillä meni maku ennen niin varmaan, tasalaatuiseen Kotipitsaan Mäntän Kotipitsan myötä ( ala-arvoiset), mutta myös tuohon ” anna palaute”. Ei mitään kyselyä, miksi. Mitä voimme tehdä toisin jne. Eikä siitä ole mitään hyötyä, että jostain keskuspisteestä ohjaavat vastaamaan siitä surkupaikasta ” terve kiitos palautusta….”
      Onneksi on muuta ja tasokkaita pitserioita! Eikä se niin maailmoja vaadi tehdä tuo läykä itsekään😉

    • Anonyymi

      Olin Kotipizzassa 27.6. meidän pizzassa kesti 60min. Olin ihan raivona.
      2 tähteä

      • Anonyymi

        Meinasitko kuolla nälkään !


    • Anonyymi

      ihan kusinen tuo kajaanin kasarmi kotipitzan mäyräkorneri, muutenkin näyttää joltain kääpiön runkkukornerilta ja valkosipulidipin kun tilaat saat valkosipulia pitsaan ämpärillisen ja dipistä ei hajuakaan? termos miten paska pizeria 0/5

    • Anonyymi

      Kotipizza Oulu kastelli boikottiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe