onks tää hyvä subbari

Yamaha, Yst-sw515ch subwoofer

* Advanced Yamaha Active ServoTechnology
* BASS (Bass Action Selector System)
* QD-Bass (Quatre Dispersion Bass)-Technology
* Output: Speaker Terminals
* Inputs: Line in & Speaker in
* High Cut Filter: 40-140Hz
* Auto Standby
* Phase Control (Normal or Reverse)
* Output Power: 250W
* Frequency Response: 20-160Hz
* Power Consumption: 80W
* Standby Power Consumption: 0,5W
* Woofer: 25 cm Cone
* Magnetic Shielding
* Accessories: Manual, anti-skid pads
* Dimensions (W x H x D): 350x430x382mm
* Weight: 19kg

369,00 €

5

2743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

?????

• voimalaitos

Tuohan on parempi kuin ikiliikkuja. Tehon kulutus 80 w ja ulostuloteho 250 W eli nettotuotto 170 W!
      Enpä ostaisi moista kapistusta kuuntelematta.

• omistan sellaisen

omistan 250w tehoisen yamahan yst:n kans ja hyvä on ja toimii niinkuin pitää.
      Kyllä Yamaha tietää ettei laita mitään pilipali tuotetta markkinoille.
      Kyllä siinä sohva täräjää joten ei tarvi kyllä säätää läheskään puoliväliinkään

• poSEIDON

ÄLÄ OSTA!!!!!!!!!!!!!

• tietoa hifistä

hei ! itselläni kokemusta samaisesta peerless xls 12 elementistä. Paras kotelo kyseiselle elementeille ei ole mikään refleksi tai passiivilla toteutettu ratkaisu.

Ehdottomasti parasta ääntä musiikille sekä elokuville haluavalle on rakentaa dipolina tai pelkästään sellaisenaan asennettuna ilman koteloita. Itse olen päätynyt hyvään ja helppoon ratkaisuun rakentamalla subille lattialle neliön mallisen kehikon joka on väljempi kuin itse elementti, kehikon koolla ei ole merkitystä. Sen jälkeen kehikon voi joko pultata lattiaan kiinni tai laittaa 50 kg painoja kehikon päälle. Tämän jälkeen elementti tiputetaan kehikon sisälle vapaasti makaamaan kartio lattiaan päin, siis kartio lattiassa kiinni ja johdot tietysti liitettynä valmiiksi elementtiin. Nyt elementti makaa lattialla kehikon sisällä väljästi kolisten musiikin tahdissa tai elokuvien temmellyksessä kuitenkaan karkaamatta vaeltelemaan pitkin huonetta. Sen takia kehikko rakennetaan kyseiselle elementille hieman väljäksi, jotta elementillä on hieman tilaa vaellella kehikon sisällä ja myös tuuletus pelaa paremmin.

Tälläisellä asennuksella on myös muita etuja, joista tärkein on ettei elementtiä tarvitse ruuvata kiinni mitenkään ja toisekseen elementti pääsee jäähtymään isommassakin luukutuksessa avonaisen kotelorakenteensa ansiosta. Myös matalan kotelon toteutus on yksi etu koska kehikosta ei tarvitse tehdä kuin n. 250 mm korkea. Ratkaisuna myös tälläinen kotelorakenne on luova ja ei aivan jokaisella tule vastaan samanlaista koteloratkaisua. Myös elementillä on tilaa liikkua.

Joten ehdottomasti kannattaa harkita kyseisen kehikkorakenteella olevan subbarin käyttöa musiikille sekä elokuville. Sointia ei voi paremmin kuvailla kuin sanoilla ilmava ja eksoottinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73