Ajattelin aloittaa tälläisen keskustelun, koska mielestäni tarvittaisiin yksi selkeä keskustelu harry potter elokuvista. Mielestäni HP ja viisasten kivi oli hyvä aloitueslokuva sarjalle. Toinen ja kolmas olivat ihan hyviä. Neljäs elokuva on ollut mielestäni paras tähän mennessä tehdyistä elokuvista. Joten mielipiteitä elokuvista tänne.
HP Elokuvat
15
1106
Vastaukset
- The_Angel_Eye
Mutta kun uusia keskustelun aloituksia tulee koko ajan kohta tämä keskustelu ei ole enää edes etusivulla ja vaipuu unholaan.
En pidä Potter elokuvista, kirjoista kyllä. - ...........
Huonoja ne elokuvat on. Potterit ei yksinkertaisesti sovi elokuviin.
Tuskin edes 10%:a kirjasta on mahdutettu yhteen elokuvaan.- ...
Mun mielestä kaikki on ihan OK, mutta kolmonen vähän epäonnistu. Elokuva oli aika tylsä. Siis siinnä kyllä tapahtu paljon, mutta se ei ollu yhtään hauska. Niin kuin joku sanokin jo et ykkönen oli hyvä alotus tälle sarjalle. Tähän mennessä ehdoton ykkönen on nelonen ja sitten kakkosesna tulee tietysti kakkonen
Elokuvat ovat kyllä ihan ok, mutta niissä on yksi ärsyttävä juttu. Käsikijoitusta on muunneltu 50% ja joitakin kohtia jätettiin kokonaan pois. Esim. Viisasten Kiven kirjassa Dursleyn perheestä kerrottiin paljon. McGarmiva oli ollut Likusteritiellä vakoilemassa Dursleyn perhettä ja Dumbledore oli alkanut riemuta Vernonille Voldemortin tuhon takia. Elokuvassa Hagrid kertoi Voldemortista siellä baarissa, kun taas kirjassa hän kertois siellä pienessä mörskässä, mikä oli valtameren keskellä. Niin, että sellain...
Liekehtivä Pikari on parhain tähän menneessä HP-leffa. Sitten tulee maybe Viisasten Kivi. Luulenpa, että Puoliverinen Prinssi on todella hyvä, koska kirjakin oli aivan mahtava. Odotan sitä innolla, kunhan Radcliffe olisi siinä mukana. Ei ole kivaa, jos joku näyttelijä on vetänyt jo yli puolet jostakin elokuva-trilogiasta, ja sitten yhtäkkiä hän lähtee pois ja uusi tulee tilalle. :/- ms.granger
Kirjat on tosi hyviä, mutta jään aina odottamaan milloin seuraava HP elokuva tulee elokuvateattereihin. Vaikka elokuvissa on useita kohtia muutettu ja poistettu, ne ovat silti tosi hyviä.
näyttelijät ovat hyviä, ja juoni toimii, joten uskallan sanoa että potter- leffat ovat parhaita elokuvia mitä olen nähnyt.
- Raidaaja
Nii, eli ihan hyviä ne on, mutta kirjat on kuitenkin monella tavalla moniulotteisempia. Elokuvien pitäis olla paljon pitempiä, että niihin saatais mahdutettua enemmän kaikkkea tärkeää. Mutta kuka nyt jaksais kattoo jotain 10 h filmiä...
- jaksaisin
minä jaksaisin kattoo vaikka 24 tuntii jos leffat menis pilkulleen kirjojen mukaan.
paras niistä kaikista elokuvista on ollut se ensimmäinen, muista en osaa päättää. Viisasten kivessä avutui koko uusi maailma, joka muissa osissa alkaa olla jo tutumpaa. Ensimmäisessä osassa oli pakko ihmetellä, kuinka uskomaton velhojen maailma on.
Neljäs osa pyörii minun mielestäni ihan liikaa kolmivelhoturnajaisten ympärillä. Elokuvasta puuttuu niin paljon asiaa, kuten esimerkiiksi S.Y.L.K.Y. Olisin niin halunnut nähdä Hermionen tekevän myssyjä tontuille!- Velma
Kyllä mä sen ymmärrän, että kaikkea kirjoista ei voi leffoihin saada, mutta.... Kirjat nyt vaan on paaljon parempia. Mun mielestä nelosleffa oli huonoin ja kolmas oli visuaalisesti hienoin.
- :-:Tahmatassu:-:
Mun mielestä viisasten kivi leffa oli huonompi kuin salaisuuksien kammio. Ja Azkabanin vanki taas aika tylsä joissain kohdissa mutta perjaatteessa iha hyvä. Liekehtivä pikari on munkin mielestä paras näistä neljästä. Vitosta odottaa varmaan aika suuret joukot koska niinkuin Harry Potteria näyttelevä henkilö Daniel Radcliffe on sanonut odottavansa suutelukohtausta
Katie Leungin kanssa, niin myös yleisökin sitä' sit odottaa...vaiikka mitä ihmeelistä yhessä suutelukohtauksessa sitten on? Mutta ihan ymmärrettävää näyttelijän puolesta mutta siis yleisön. Eikö se ole loppujenlopuksi kuitenkin aika normaalia?- --.-.
Meikäläinen odottaa ainakin Voldua miljardi kertaa enemmän kuin jotain suutelua. Tai siis tarkemmin sanottuna plus 1 ja se kerrotaan miljardilla.
- :-:Tahmatassu:-:
--.-. kirjoitti:
Meikäläinen odottaa ainakin Voldua miljardi kertaa enemmän kuin jotain suutelua. Tai siis tarkemmin sanottuna plus 1 ja se kerrotaan miljardilla.
No en mäkään niinkää sitä oota ehkä Voldemortia kans....
- HP Fani
Minä odotan vitosta, kutosta ja seiskaa leffoiks!
- §§§§§§§§§§§§§
Potter-elokuvat on latinaksi sanottuna "de culo" ja "magna merda". Kirjat on ihan hyviä.
Viissten kivi on hyvä ekaks leffaksi. Salaisuuksien kammio on himen parempi, kuin eka.
Azkabanin vanki on parempi, ku kakkonen.
Liekehtivä pikari on kaikkein paras Potter leffoista. Elokuvat on kyllä parempia, kuin kirjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637778Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896486Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315410Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213888Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663032Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532700Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612151En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182061Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921979