Onko raadilla kokemuksia ja tietoa Halvarssonin, Jofaman ja Lindstrandsin vermeistä. Nahkat / goret ?
Halvarssons-kokemuksia?
9
8986
Vastaukset
- toki.
Älä jauha paskaa.Taas tämä VERME-tyyppi haluaa läsyttää nahka-asuista ja tällä kertaa merkkinä on Halvarsson.Viimeksi taisi olla Skype jne jne....Henkilö on tunnetusti se läski linja-autokuski Espoosta.Että se siitä ja sun takkihuolista.Kysy suoraan valmistajalta tai mene kauppaan kokeilemaan Halvarssoneja jne jne....se on mitä järkevä ihminen tekee.
- Takiton
Yllättävän luettavaa tekstiä avohoidossa olevalta kroonikolta.
Nyt kyllä haukut aivan väärää puuta. Kehoittaisin katsomaan peiliin ja etsimään ongelmaasi sieltä.
Jos et keksi mikä näkemässä kuvassasi on vikana, niin älä pura aggressioitasi näissä foorumeissa epäasiallisuuksiin.
Sattuu nyt vain olemaan sillä tavalla, että meikäläinen laittoi toisen kommentin täällä mopofoorumissa ja ensimmäisen tähän varustekategoriaan.
Edelleen, jos et vielä tajunnut, kevyet 99% kaikista näistä mopofoorumiviesteistä yleensä koskee joitain vermeitä tai pyöriä, joten pliis... jätä huutosi huutamatta.
Viimeiseksi, koko foorumin ideahan on kysyä mielipiteitä käyttäjiltä. Olen katsonut katalogit läpi ja kokeillut rotseja liikkeessä sekä jutellut myyjän kanssa. Jos olet niin sokea, että aina luotat myyjän sanomaan, niin toivotan sinut tervetulleeksi kauppaani ostoksille. Löydät sieltä f-a-n-t-a-s-t-i-s-i-a diilejä, takaan sen. Me muut yritämme sinä aikana keskustella täällä rauhassa ja keksiä voiko myyjien propagandaan luottaa. - puolustaa
Takiton kirjoitti:
Yllättävän luettavaa tekstiä avohoidossa olevalta kroonikolta.
Nyt kyllä haukut aivan väärää puuta. Kehoittaisin katsomaan peiliin ja etsimään ongelmaasi sieltä.
Jos et keksi mikä näkemässä kuvassasi on vikana, niin älä pura aggressioitasi näissä foorumeissa epäasiallisuuksiin.
Sattuu nyt vain olemaan sillä tavalla, että meikäläinen laittoi toisen kommentin täällä mopofoorumissa ja ensimmäisen tähän varustekategoriaan.
Edelleen, jos et vielä tajunnut, kevyet 99% kaikista näistä mopofoorumiviesteistä yleensä koskee joitain vermeitä tai pyöriä, joten pliis... jätä huutosi huutamatta.
Viimeiseksi, koko foorumin ideahan on kysyä mielipiteitä käyttäjiltä. Olen katsonut katalogit läpi ja kokeillut rotseja liikkeessä sekä jutellut myyjän kanssa. Jos olet niin sokea, että aina luotat myyjän sanomaan, niin toivotan sinut tervetulleeksi kauppaani ostoksille. Löydät sieltä f-a-n-t-a-s-t-i-s-i-a diilejä, takaan sen. Me muut yritämme sinä aikana keskustella täällä rauhassa ja keksiä voiko myyjien propagandaan luottaa.sitä ensimmäistä kirjoittajaa....kyllä vaikutat itse täysin ääliöltä ja luulosairaalta jne jne ....että takiton olet mutta myös aivoton.
- mutta...
Mulla on halvarssonin nahkahanskat..hyvin on kestänyt,vähän kankeet eikä pidä vettä ja on ihmeen kylmät silti. Mutta kyllä niillä kahvaa kääntää.
- alkup.kysymykseen
Minulla käytössäni:
Halvarssonsilta:
nahkainen Mandan -takki
kankaiset Cobra -housut
nahkaiset käsineet.
Lindstrandsilta:
kankaiset camoväriset cityhousut.
Kaikki hyviä varusteita.
Istuvuus hyvä.
Pitävät vettä, myös nahkatakki.
Takki on myös lämmin.
Vertailukohtana mm. mp-asun ja Dainesen asuja.
Oma mielipiteeni on että ovat parempia kuin mp-asun varusteet. Myös suojukset (ostettava erikseen) ovat Jofaman malleissa huomattavasti asiallisempia. Dainese on ehkä joiltakin osin vielä laadukkaamman oloinen. Kuitenkin jotenkin enemmän racing-henkisempit kuin Halvarssonsit.
Minusta ainakin hyvää vastinetta rahalle.- Takiton
Kiitos vastauksestasi.
Itse olen ajatellut mm. tuota mainitsemaasi takkimallia. En ole päässyt hypistelemään sitä, kauppiaalla kun ei taida olla ihan koko repertoaaria hyllyssään.
Lindstrandsin city-camohousut istuvat mulle ihan hyvin. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen myös käytössä.
:-) - lisää
Takiton kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Itse olen ajatellut mm. tuota mainitsemaasi takkimallia. En ole päässyt hypistelemään sitä, kauppiaalla kun ei taida olla ihan koko repertoaaria hyllyssään.
Lindstrandsin city-camohousut istuvat mulle ihan hyvin. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen myös käytössä.
:-)Joo, harvoin on kauppiaalla montaa mallia ainakaan sitten kaikissa tarvittavissa koossa.
Mutta mp-näyttelyssä Halvarssonsin Ruotsalaisperäinen esittelijä kyllä vakuutti, että valtuutettujen myyjien tulee asiakkaan pyynnöstä tilata halutut varusteet ja koot sovitettaviksi!
Nahkatakista sen verran, että sehän venyy sitten käytön alkuvaiheessa huomattavasti, joten varo ostamasta liian isoa.
Mandan takkiin päädyin mp-näyttelyssä koska se oli ainoa kaikista kokeilemistani joka kävi ruumiiinrakenteelleni (178cm, 75kg, leveäköt hartiat ja erittäin pitkät kädet)
Koko lopputalven kuljin jo se päällä. Öljysin noin kerran viikossa tai kahdessa. Venyi ja pehmeni jo sitten ennen ajokautta.
Niin, omat varusteeni valitsin mp-näyttelyssä ja tilasin lähimpään valtuutettuun myyjään (Kuvan mp:hen Jyväskylään). Tulivat kolmessa päivässä ja hintakin soviteltiin mielestäni riittävän asiakasystävälliseksi.
ps. www.jofama.fi sivuilla on näistä ruotsin ja englannin kielistä infoa (olet tainnut kyllä jo tietääkin)
- Takiton
Ostin sitten Lindstrandsin nahkatakin ja kangas camo-housut.
Piti mahtua alle farkut, joten kangashousut oli ainoa vaihtoehto.
Får se hur dom funkar i pratiken ;-)- kahvakuume
Hiukan offtopic mutta halvarssons tekee parhaat ajohanskat, sopii väriin ku väriin ja tuntuu kädessä paremmalta ku mikää muu mitä sovitin :o
Kengurunnahka 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658