* Kuka on lukenut kirjat Eragon ja Eldest *

The Eldest

Niin tuli tossa mieleen että kuin moni on lukenut kirjat? Itse kuten jo aiemassani ilmoitin olen lukenut ekan osan eli Eragonin.Haluaisin että joku vois kertoa millanen se toka-osa eli Eldest
on ja onko jossain mahdollisuus lukee sen kirjan eli Eldest taka-kansi.(En etsi pelkästään ylistäviä vastauksia risut kirjoistakin kelpaa)
(Itse tosin pidin ekasta osasta)

4

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      tässä takansi esikoisesta: ( suomennos eldestistä, kirja sillä nimellä kaupoissa)




      perillinen trilogian toisessa osassa pimeys laskeutuu alagaesiaan

      eragon ja lohikäärme saphira ovat juuri kukistaneetkääpiöiden ja muiden kapinallisten kanssa kuningas galbatorixin joukot, jotka olivat hyökänneet heidän turvapaikkansa ferthen duriin. vaikka vardenien kapinallisryhmiä repivät pian sisäiset valta taistelut, eragonin on määrä lähteä arya-neidon johdattamana ellesme´raan, haltioiden maahan, jotta hänen lohikäärmeratsastajan koulutuksensa saataisiin päätökseen.

      niin jatkuu eragonin ja saphiran uskomaton matka halki yhä uusien maiden ja vaarojen. kaaos ja petos vaanivat joka puolella ja eragonin on oltava varuillaan. hänen on myös omistettava kaikki trmonsamagiaan ja muiden tärkeiden taitojen opetteluun. onneksi eragonin rinnalla on koko ajan korvaamaton ystävä saphira.

      puritaako kuningas galbatoriksin säälimätön koura eri puolilla alagaesiaa puhjennen vastarinnan lopulta hengettömäksi?
      entä kasvaako eragon oikean lohikäärmeratsastajan mittoihin?

      siinäpä takakansi, toivottavasti oli jotain hyötyä... kandee lukee.

    • Oromis
    • Maybelline85

      Luettu on, ja aivan mahtavia on molemmat kaksi kirjaa, kolmatta osaa odotan todella innolla ja senkin hankin varmaan heti kun ilmestyy, niinkuin nuo aiemmatkin, ja elokuvakin tulossa just 15.12 teattereihin, parempaa en voisi toivoa;)

    • duuduumwn

      oon lukenunen ja oli hyviä mutta koska tulee kolmas ja mikä sen nimi on tietääkö kukkaan sillä haluaisin ostaa senkin tai lukea Apuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe