Todella huono esitys, sitä samaa huonoa humppaa ja renkutusmusaa mitä aina, on heillä ollut parenpikin ohjelmisto.
Riutalla oli parasta tummapitkähiuksinen nainen, joka sai sydämeni syttymään, kuka tuntee? ps. siniset farkut jalassa!
Finlanders oli huono
8
777
Vastaukset
- nojes
Mikä menetys.
- Oikeesti
Miks sit menit sinne?Ei ois ollu mikään pakko...
Itse kyl tykkään Finkkujen musasta:)- FinlandersFan
Tykkään erittäin paljon Finlandersin musasta ja he soittavat erittäin hyvin,varsinkin Kunu.Kunu on muutenkin erittäin suloinen ja mukava mies,kun juttelin hänen kanssaan Kuopion Rauhalahden keikalla:-)Häntä on mukava kattella,on niin komia mies että;-)
- Anonyymi
Huono huono
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono huono
Tulee juuri TV:sta. Aivan täyttä p;tä. Kauheaa ininää mollissa ja täysin innotonta soittamista . Eikö tanssikansalla ole mitään kriittisyyttä ?
- Anonyymi
Todella huono.
- Anonyymi
Hiipuneet tähdet.
- Anonyymi
Nyt kun porukka jakautui kahtia,mikä mahtaa olla meininki,onko joku käynyt katsomassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810