samurai on laadukas hintaan nähden 200cc saa vähä yli tonnil ja se on aik raketti sillä ku alottaaa crossaamisen nii hyvä tullee....
voisiko joku kertoa samurai 200cc kiihtyvyydestä tai om,ia mielipiteitä
samurai cross 200cc
87
65377
Vastaukset
- EI KUKAAN..
Haluu niitä ostaa muutaman vuoden kuluttua käytettynä. Nillä ajellaan vähän aikaa..kun kestää ja sitten taitaa olla kilohinnalla eteenpäin... Siis näin se menee silloin kun ostaja tietää mitä ostaa, valitettavasti.
- Tumppi-82
Samurait yms. kiinan ihmeet eivät ole suunniteltu crossi käyttöön, vaan lähinnä hiljaisiksi mökkimopoiksi.
Kiinancrossien alusta ei ole todellakaan sitä luokkaa mitä crossissa tarvitaan ja moottorissa ei ole voimaa nimeksikään.
Kävin koe ajamassa Rally 150cc pyörän ja pettymys oli suuri. Kiihtyvyys oli samaa luokkaa kuin vakio mopolla.
Eli älä osta noita kiinan romuja vaan mielummin käytetty oikea-crossi.- kawasaki mies
jos tajuut et rally on kiinan huonoin ja samurai kiinan parhain, samurai 200cc on hyvä ja eikä mikään iha pieni ääninen ehkei sitä voi verrata kawaan tai suzukiin mutta hyvä se on aikuiselle aloittelialle tai nuorelle
- Tumppi-82
kawasaki mies kirjoitti:
jos tajuut et rally on kiinan huonoin ja samurai kiinan parhain, samurai 200cc on hyvä ja eikä mikään iha pieni ääninen ehkei sitä voi verrata kawaan tai suzukiin mutta hyvä se on aikuiselle aloittelialle tai nuorelle
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista? - smyygi
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista?ensinäkin siinä on säädettävä alusta ja sen takia siin on 10.8kw kosk se on 4 tahti siin ei tarvii olla kilowattei ku nelitahti vääntää paljo enemmä ku 2-tahti ja jos on 9-16 vuotias nii se on loistava sille
- kawa man
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista?mun kaveril on 80 kybäne kisa koneel eli aik tykki mut kyl samurai vetää vertoja ja pysyy hyvinki mukana en sano sitä et se ois hyvä löllös paikois ja muis vastaavis mut sannalla ja vastaavassa ihan jees peli!!!
- jioo
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista?ootko koe ajannu samurai 200cc ku koe ajat niin yllätyt mite hyvä se on kiinan vehkeeks
- Tumppi-82
smyygi kirjoitti:
ensinäkin siinä on säädettävä alusta ja sen takia siin on 10.8kw kosk se on 4 tahti siin ei tarvii olla kilowattei ku nelitahti vääntää paljo enemmä ku 2-tahti ja jos on 9-16 vuotias nii se on loistava sille
Joo mainoksessa lukee että etujousituksen paine on säädettävä. Crossipyörien etujouset ovat jo kauan aikaa toimineet normaali-ilmanpaineella, eli ne eivät ole paineistettuja. Eli olen 99% varma että samuraissa ei ole täyssäädettävää alustaa kuten oikeassa Crossissa. Ja täyssäädettävää alustaa todella tarvitaan radalla
Itselläni on 250cc Yamahan nelari-crossi ja siinä on
~30kw. Ja 9vuotiaalle noi kiinan paskat ovat ihan ookoo metsäteillä ja mökillä, mutta ei radalla. Ja 16vuotias ei Samuraihin koske sen jälkeen kun on kokeillut oikeaa crossia.
"mut sannalla ja vastaavassa ihan jees peli!!!"
Varmasti 99kg/10kw ei ole hiekalla mistään kotoisin.
Piikkinen kakstahti menee hiekalla juuri ja juuri kun pitää kierrokset korkealla, joten miten 3x tehottomampi ja 10kg painavampi voi mennä hiekalla hyvin.
" ootko koe ajannu samurai 200cc ku koe ajat niin yllätyt mite hyvä se on kiinan vehkeeks"
Samuraita en ole koe ajanut, mutta samalla kopiokoneella olevan Rallyn ajoin. ja voiman puute vaivaa. Ja luultavasti Samurai on huonoista kiinalaisista vähiten huono. Mutta Crossipyöräksi siitä ei ole.
Suosittelen kokeilemaan jossai radalla samuraita ja sen jälkeen vaikka Hondan piikkistä. - mrcrossi
Tumppi-82 kirjoitti:
Joo mainoksessa lukee että etujousituksen paine on säädettävä. Crossipyörien etujouset ovat jo kauan aikaa toimineet normaali-ilmanpaineella, eli ne eivät ole paineistettuja. Eli olen 99% varma että samuraissa ei ole täyssäädettävää alustaa kuten oikeassa Crossissa. Ja täyssäädettävää alustaa todella tarvitaan radalla
Itselläni on 250cc Yamahan nelari-crossi ja siinä on
~30kw. Ja 9vuotiaalle noi kiinan paskat ovat ihan ookoo metsäteillä ja mökillä, mutta ei radalla. Ja 16vuotias ei Samuraihin koske sen jälkeen kun on kokeillut oikeaa crossia.
"mut sannalla ja vastaavassa ihan jees peli!!!"
Varmasti 99kg/10kw ei ole hiekalla mistään kotoisin.
Piikkinen kakstahti menee hiekalla juuri ja juuri kun pitää kierrokset korkealla, joten miten 3x tehottomampi ja 10kg painavampi voi mennä hiekalla hyvin.
" ootko koe ajannu samurai 200cc ku koe ajat niin yllätyt mite hyvä se on kiinan vehkeeks"
Samuraita en ole koe ajanut, mutta samalla kopiokoneella olevan Rallyn ajoin. ja voiman puute vaivaa. Ja luultavasti Samurai on huonoista kiinalaisista vähiten huono. Mutta Crossipyöräksi siitä ei ole.
Suosittelen kokeilemaan jossai radalla samuraita ja sen jälkeen vaikka Hondan piikkistä.Noinhan se on. Kiinalainen halpavaihtoehto ei ole koskaan hyvä valinta.
- Sanonpahan vaan.....
mrcrossi kirjoitti:
Noinhan se on. Kiinalainen halpavaihtoehto ei ole koskaan hyvä valinta.
Miten voit sanoa, että Samurai ei ole koskaan hyvä vaihtoehto?
Itse ostaisin pelto/mökki käyttöön samurain ennemmin kuin samalla hinnalla 6v käytetyn 2-tahtisen Honda CR:n.
Kaikki eivät tarvitse huippu tehoja. Luulisin, että huoltokin tulee Samurailla halvemmaksi. Nelitahtikone kestänee ajoa pidempää kuin 2-tahtisen 20h ja mäntä vaihtoon. - mrcrossi
Sanonpahan vaan..... kirjoitti:
Miten voit sanoa, että Samurai ei ole koskaan hyvä vaihtoehto?
Itse ostaisin pelto/mökki käyttöön samurain ennemmin kuin samalla hinnalla 6v käytetyn 2-tahtisen Honda CR:n.
Kaikki eivät tarvitse huippu tehoja. Luulisin, että huoltokin tulee Samurailla halvemmaksi. Nelitahtikone kestänee ajoa pidempää kuin 2-tahtisen 20h ja mäntä vaihtoon.myönnetään ehkä sanoin vähän turhan tylysti.
Mökkikäytössä Samurai saattanee olla käypä vaihtoehto oikealle crossille juurikin huoltovälien takia.
Ja 4tahdista sen verran että crossinelareihin pitää vaihtaa öljyt 1-5tunnin välein ja mäntä yhtä usein kuin 2tahtisiin, jonka päälle vielä venttiilit yms.. Samurai on sen verran matala viritteinen ettei mäntää tarvi vaihtaa varmaan ikinä koska silloin kun mäntä on lopussa niin koko moottori on jo varmasti tiensä päässä.
Eli nuorelle pojalle Samurai kelpaa mökille varmaan niin kauan kunnes naapurin poika hommaa 80cc crossin ja kiusaa sillä Samurai kuskia. - propaganda-koneisto
jioo kirjoitti:
ootko koe ajannu samurai 200cc ku koe ajat niin yllätyt mite hyvä se on kiinan vehkeeks
käynnissä! Turha yrittää hypettää niillä paskoilla. Se on fakta, että muutama idiootti niitä ostaa, mutta ei kukaan täysjärkinen.
- järjen ääni
smyygi kirjoitti:
ensinäkin siinä on säädettävä alusta ja sen takia siin on 10.8kw kosk se on 4 tahti siin ei tarvii olla kilowattei ku nelitahti vääntää paljo enemmä ku 2-tahti ja jos on 9-16 vuotias nii se on loistava sille
löyty. Onkos 4T:n kilowatit erilaisia kuin 2T:n? :)
- mm.
Sanonpahan vaan..... kirjoitti:
Miten voit sanoa, että Samurai ei ole koskaan hyvä vaihtoehto?
Itse ostaisin pelto/mökki käyttöön samurain ennemmin kuin samalla hinnalla 6v käytetyn 2-tahtisen Honda CR:n.
Kaikki eivät tarvitse huippu tehoja. Luulisin, että huoltokin tulee Samurailla halvemmaksi. Nelitahtikone kestänee ajoa pidempää kuin 2-tahtisen 20h ja mäntä vaihtoon.Luuletko löytäväsi 6vuotta vanhan kilpa crossin 1400€:lla ??? hintoja katsellessa ne on ollut melkein 15-20 vuotta vanhoja ja valmiita uudelleen rakennettavaksi ja se maksaa aivan maltaita. Eli onko sillä merkitystä ostaako kiinalaisen"paskan" vai loppuun ajetun crossin missä lyö kädet vanhaan paskaan kyyner päitä myöten joka tapauksessa kädet on paskassa. ps. uudenpaa paskaa on kivempi laittaa.
- jhgjhg
propaganda-koneisto kirjoitti:
käynnissä! Turha yrittää hypettää niillä paskoilla. Se on fakta, että muutama idiootti niitä ostaa, mutta ei kukaan täysjärkinen.
kaveri hyppäs tommosella 30 kertaa pienestä hyppyristä sen jälkeen meni rikki
- juna 96
jhgjhg kirjoitti:
kaveri hyppäs tommosella 30 kertaa pienestä hyppyristä sen jälkeen meni rikki
Ei ne sun kaverit ihan pieniä sit ollutkaan ?
Miten niiden kroppa(lue maha kestää hyppimistä vatsa peitteet revenneinä). - bf 2142
No joo kyl samurai hintaan nähden aika lahna...
oon ajanu samurai 200cc:llä jo 2 vuotta ei mitää vikaa oo ollu , no ehkä sulake on palanut pari kertaa. Nii et suoisittelen
P.S. NEE KETKÄ TULEE TÄNNE HAUKKUU CROSSEI NIIL ON ITE SELLANEN !!!!!!!!!!!!! - 200cc
Sanonpahan vaan..... kirjoitti:
Miten voit sanoa, että Samurai ei ole koskaan hyvä vaihtoehto?
Itse ostaisin pelto/mökki käyttöön samurain ennemmin kuin samalla hinnalla 6v käytetyn 2-tahtisen Honda CR:n.
Kaikki eivät tarvitse huippu tehoja. Luulisin, että huoltokin tulee Samurailla halvemmaksi. Nelitahtikone kestänee ajoa pidempää kuin 2-tahtisen 20h ja mäntä vaihtoon.mitä öljyjä samuraihin kannattaa pistää??
sisää ajossa on bensan seas öljyä vähäse vai onks iha turhaa? kohta uusi omistaja!! - aöjgfdnb
kawasaki mies kirjoitti:
jos tajuut et rally on kiinan huonoin ja samurai kiinan parhain, samurai 200cc on hyvä ja eikä mikään iha pieni ääninen ehkei sitä voi verrata kawaan tai suzukiin mutta hyvä se on aikuiselle aloittelialle tai nuorelle
olen rassannu ja laittanu kauan aikaaa tätä samurai crossii 200cc mutta suurin vika on ollu että tarrat irtoilee ja ruuvvit löystyy mutta korjasin kierreliimalla (ruuvit ja mutterit en tarroja):D
- hemppa123
Tumppi-82 kirjoitti:
Joo mainoksessa lukee että etujousituksen paine on säädettävä. Crossipyörien etujouset ovat jo kauan aikaa toimineet normaali-ilmanpaineella, eli ne eivät ole paineistettuja. Eli olen 99% varma että samuraissa ei ole täyssäädettävää alustaa kuten oikeassa Crossissa. Ja täyssäädettävää alustaa todella tarvitaan radalla
Itselläni on 250cc Yamahan nelari-crossi ja siinä on
~30kw. Ja 9vuotiaalle noi kiinan paskat ovat ihan ookoo metsäteillä ja mökillä, mutta ei radalla. Ja 16vuotias ei Samuraihin koske sen jälkeen kun on kokeillut oikeaa crossia.
"mut sannalla ja vastaavassa ihan jees peli!!!"
Varmasti 99kg/10kw ei ole hiekalla mistään kotoisin.
Piikkinen kakstahti menee hiekalla juuri ja juuri kun pitää kierrokset korkealla, joten miten 3x tehottomampi ja 10kg painavampi voi mennä hiekalla hyvin.
" ootko koe ajannu samurai 200cc ku koe ajat niin yllätyt mite hyvä se on kiinan vehkeeks"
Samuraita en ole koe ajanut, mutta samalla kopiokoneella olevan Rallyn ajoin. ja voiman puute vaivaa. Ja luultavasti Samurai on huonoista kiinalaisista vähiten huono. Mutta Crossipyöräksi siitä ei ole.
Suosittelen kokeilemaan jossai radalla samuraita ja sen jälkeen vaikka Hondan piikkistä.toi samurai 200cc ei ole enää mikää leikki vehje kun olen ajanut 150cc kawaa uja nyt ajan samurailla pakko kyllä myöntää että kawa oli parempi mutta samuraikin menee ihan kiitettävästi soralla jos on oikeat renkaat eikä mitkään muta renkaa mitkä tulee alussa kun ostaa sen samuraihin kun laittaa enduro renkaat mitä on tarkoitettu kovalle sora pinnalle samurai on kova
- asddas
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista?200cc samurai on kuristettu ja alustaa voi säätää.
- mato97
mrcrossi kirjoitti:
Noinhan se on. Kiinalainen halpavaihtoehto ei ole koskaan hyvä valinta.
te samuain haukkujat, ootte vaan kateellisii koska teillä ei oo mopoo. suosittelen ekaks mopoks samuraita.
- sab110
juna 96 kirjoitti:
Ei ne sun kaverit ihan pieniä sit ollutkaan ?
Miten niiden kroppa(lue maha kestää hyppimistä vatsa peitteet revenneinä).mulla on samurai 200cc vm2007 myynnissä, ostakee pois. toimii hyvin. hajoitin jalkani niin myyn.
700e
[email protected] - kössi
asddas kirjoitti:
200cc samurai on kuristettu ja alustaa voi säätää.
kellään tietoa mitä kuristuksia samurai 200cc:ssa on? totesin et ainoa paikka mis sil ihan mielellää ajaa ni on metäs, ku huiput on 70kmh ja tehot 10kw ni ei oo radalle mitää asiaa.
- *aStar
bf 2142 kirjoitti:
No joo kyl samurai hintaan nähden aika lahna...
oon ajanu samurai 200cc:llä jo 2 vuotta ei mitää vikaa oo ollu , no ehkä sulake on palanut pari kertaa. Nii et suoisittelen
P.S. NEE KETKÄ TULEE TÄNNE HAUKKUU CROSSEI NIIL ON ITE SELLANEN !!!!!!!!!!!!!Täällähän kehutaan kiinan crosseja. Voi hyvän tähen ipanat. Jokainen crossi varmasti kestää sen 2vuotta, mutta kestääkö ne 15 vuotta? Netissä myydään paljon vanhoja crosseja jotka on todella hyvässä kunnossa mutta eipä nuita vanhempia made in hevosenpaska crosseja myydäkkään?
- ehee
hemppa123 kirjoitti:
toi samurai 200cc ei ole enää mikää leikki vehje kun olen ajanut 150cc kawaa uja nyt ajan samurailla pakko kyllä myöntää että kawa oli parempi mutta samuraikin menee ihan kiitettävästi soralla jos on oikeat renkaat eikä mitkään muta renkaa mitkä tulee alussa kun ostaa sen samuraihin kun laittaa enduro renkaat mitä on tarkoitettu kovalle sora pinnalle samurai on kova
jaa a pojat kyl tost samurai 200cc:stä saa melko tykin vehkeen ku viittii vähä tehdä. Se ei tosiaan mee vakiona ku 72km/h mut ku ostaa netistä 17 piikkisen etu rattaan ja taakse semmonen 45 piikkii ni kul kulkee. Sellaset vähä päälle 90km/h ja se riittää ainaki mulle, enemmänki tietenki saa menemään välityksillä. Lisäks kandee porata äänen vaimentimen ulostulo reikää isommaks ni johan lähtee se meinaan kuristaa vehjettä. Paljon muutaki on tehtävissä mutta sit tosta alkaaki tulla jo tappovehje. Kaks tahtisten ja nelarien välillä on suuri ero sillä nelareissa on reippaasti enemmän potkuu ku (papereiden mukaan)saman tehoses kaks tahtises. Kaks tahdeista ku vaan saa paljo enempi tehoo irti pienemmällä kuutio määrällä. Kaks tahdit on vaa järkyttäviä bensa syöppöja ja jopa 50cc kaks tahti syö jo enempi ku toi samurai. Te jotka tääl haukutte samuraita te luultavasti vaan pelkäätte et noi jotka ostaa samurain tulee ohi tein paljon kalliimasta vehkeestä ja siks toivotte ettei kukaan ostais niitä.
- mummofffffff
hemppa123 kirjoitti:
toi samurai 200cc ei ole enää mikää leikki vehje kun olen ajanut 150cc kawaa uja nyt ajan samurailla pakko kyllä myöntää että kawa oli parempi mutta samuraikin menee ihan kiitettävästi soralla jos on oikeat renkaat eikä mitkään muta renkaa mitkä tulee alussa kun ostaa sen samuraihin kun laittaa enduro renkaat mitä on tarkoitettu kovalle sora pinnalle samurai on kova
vitun pellet samurai hakkaa kaikki honda paskanne!!! hahahahahhahaha
- joku
saatana noilla kiinalaisillakin ajaa jos niitä huoltaa.... ja ne su kaveris rally ei kiihykkää mihkää ku siin o polkumoottori!! iha hyvä sun harjoitella sellasel..
- weqwq
mato97 kirjoitti:
te samuain haukkujat, ootte vaan kateellisii koska teillä ei oo mopoo. suosittelen ekaks mopoks samuraita.
Ehkä meillä ei ole mopoa vaan moottoripyörät.. Ainakaan minun pyörässä ei ole 50 cc:tä.
- juhis967678
mm. kirjoitti:
Luuletko löytäväsi 6vuotta vanhan kilpa crossin 1400€:lla ??? hintoja katsellessa ne on ollut melkein 15-20 vuotta vanhoja ja valmiita uudelleen rakennettavaksi ja se maksaa aivan maltaita. Eli onko sillä merkitystä ostaako kiinalaisen"paskan" vai loppuun ajetun crossin missä lyö kädet vanhaan paskaan kyyner päitä myöten joka tapauksessa kädet on paskassa. ps. uudenpaa paskaa on kivempi laittaa.
joo, siis jos ostaa samaan hintaan kunnon crossin tai kiinan krossin, niin se "kunnon krossi on jo valmis kaatikselle!
- samurai cross
Tumppi-82 kirjoitti:
Mitä hyvää Samuraissa on paitsi hinta?
Onko siinä edes täys-säädettävä alusta?
Ei näytä olevan, eli sisä- ja paluuvaimennusta ei voi säätää radan mukaan.
Eli voit unohtaa heti muut paitsi pelto ja mökki ajot.
10kw ei todellakaan riitä crossiradalle. Pehmeillä radoilla voimaa todella tarvitaan jotta pyörä pysyy pinnalla ja jaksaa lähteä kurvista.
Ei aloittelevan aikuisen kannata kiusata itseään huonolla pyörällä. Vaativa laji muuttuu paljon vaikeammaksi kun kalusto on rihkamaa.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa jotakin oikeaa crossia ja sitten Samuraita. Sen jälkeen huomaat sanani todeksi.
Eli kerrohan nyt että mikä tekee Samuraista paremman valinnan kuin käytetystä oikeasta crossista?samurai on paljon parempi kun yamaha ja honda ja suzukin ym ruikut, KYLLÄ KIINALAISET KESTÄÄ kun vaan tekee perus huollot heti alkuun esim vaihtaa öljyt kiristää pultit ym ihan turha haukkua kiinalaisia jos ei ole omaa kokemusta vaan kuullut huhuja, tehkää perus huollot ja kokeilkaa!!!!!! sillä itsellä on kokemusta koska aika paljon ollut itsellä kiinalaisia!!!
- MXÄ
ehee kirjoitti:
jaa a pojat kyl tost samurai 200cc:stä saa melko tykin vehkeen ku viittii vähä tehdä. Se ei tosiaan mee vakiona ku 72km/h mut ku ostaa netistä 17 piikkisen etu rattaan ja taakse semmonen 45 piikkii ni kul kulkee. Sellaset vähä päälle 90km/h ja se riittää ainaki mulle, enemmänki tietenki saa menemään välityksillä. Lisäks kandee porata äänen vaimentimen ulostulo reikää isommaks ni johan lähtee se meinaan kuristaa vehjettä. Paljon muutaki on tehtävissä mutta sit tosta alkaaki tulla jo tappovehje. Kaks tahtisten ja nelarien välillä on suuri ero sillä nelareissa on reippaasti enemmän potkuu ku (papereiden mukaan)saman tehoses kaks tahtises. Kaks tahdeista ku vaan saa paljo enempi tehoo irti pienemmällä kuutio määrällä. Kaks tahdit on vaa järkyttäviä bensa syöppöja ja jopa 50cc kaks tahti syö jo enempi ku toi samurai. Te jotka tääl haukutte samuraita te luultavasti vaan pelkäätte et noi jotka ostaa samurain tulee ohi tein paljon kalliimasta vehkeestä ja siks toivotte ettei kukaan ostais niitä.
"Kaks tahtisten ja nelarien välillä on suuri ero sillä nelareissa on reippaasti enemmän potkuu ku (papereiden mukaan) saman tehoses kaks tahtises".
....joops, miten voi olla reippaasti enemmän potkua, jos tehot on samat? ..hah.. juu...
4T on huomattavasti helpompi käsitellä ja antaa kuskin virheet paremmin anteeksi. 2T onkin sitten enemmän On/Off peli, eli sillä ei hirveästi "tiruutella" ja tämän vuoksi ei mielestäni ole niin hyvä esim. Endurossa. Tehoissahan saman kokoinen 2T lyö 4T pyörän mennen tullen, tosin noista kiinanihmeitä ei näissä vertailuissa kannata edes mainita.
Toiseksi miksi ostaa crossi, jos sillä ei ole varaa ajella, eli yks hailee miten paljon se ryystää bensaa sieluihinsa... - addadda
hemppa123 kirjoitti:
toi samurai 200cc ei ole enää mikää leikki vehje kun olen ajanut 150cc kawaa uja nyt ajan samurailla pakko kyllä myöntää että kawa oli parempi mutta samuraikin menee ihan kiitettävästi soralla jos on oikeat renkaat eikä mitkään muta renkaa mitkä tulee alussa kun ostaa sen samuraihin kun laittaa enduro renkaat mitä on tarkoitettu kovalle sora pinnalle samurai on kova
No mutta mistä lähtien Kawasakilla on ollut 150cc?
- kolli_81
samurai cross kirjoitti:
samurai on paljon parempi kun yamaha ja honda ja suzukin ym ruikut, KYLLÄ KIINALAISET KESTÄÄ kun vaan tekee perus huollot heti alkuun esim vaihtaa öljyt kiristää pultit ym ihan turha haukkua kiinalaisia jos ei ole omaa kokemusta vaan kuullut huhuja, tehkää perus huollot ja kokeilkaa!!!!!! sillä itsellä on kokemusta koska aika paljon ollut itsellä kiinalaisia!!!
mitä selität.oon omistanu samurai 200 kolme kuukautta ja siitä o runko menny penkin alta poikki,moottorikiinnikkeet revenny irt ja hitsannu ne nii monta kertaa kii etten ees muista.pultit siitä o katkeillu ne mitä en oo vaihtanu.viimeks siitä repes takajarrulevy irti..sitä ennen pakoputken kaula katkes...runko on jo vääntyny..kaks kertaa oon sillä kaatunu eikä kovasta vauhdista,.se mun samurai on kiinalainen eikä se oikein kyllä mua kestä..ainoo mikä siinä on kestäny on moottori mutta en tiiä kauanko se enä kestää.THANK GOD että kohta on rahat kasassa että saan kunnon 250ccenduron/crossin mikä EI OO kiinalainen....
- hateme123456
200cc kirjoitti:
mitä öljyjä samuraihin kannattaa pistää??
sisää ajossa on bensan seas öljyä vähäse vai onks iha turhaa? kohta uusi omistaja!!castrol gps:ää
- samppa200
kolli_81 kirjoitti:
mitä selität.oon omistanu samurai 200 kolme kuukautta ja siitä o runko menny penkin alta poikki,moottorikiinnikkeet revenny irt ja hitsannu ne nii monta kertaa kii etten ees muista.pultit siitä o katkeillu ne mitä en oo vaihtanu.viimeks siitä repes takajarrulevy irti..sitä ennen pakoputken kaula katkes...runko on jo vääntyny..kaks kertaa oon sillä kaatunu eikä kovasta vauhdista,.se mun samurai on kiinalainen eikä se oikein kyllä mua kestä..ainoo mikä siinä on kestäny on moottori mutta en tiiä kauanko se enä kestää.THANK GOD että kohta on rahat kasassa että saan kunnon 250ccenduron/crossin mikä EI OO kiinalainen....
kölli mul on ollu samu 200cc 4 vuot ja ei oo menny mikkää paskaks vaiks olen kaatunu pohjist montakertaa eli n. 70km/h vain kate on haljennut
- sappa200
bf 2142 kirjoitti:
No joo kyl samurai hintaan nähden aika lahna...
oon ajanu samurai 200cc:llä jo 2 vuotta ei mitää vikaa oo ollu , no ehkä sulake on palanut pari kertaa. Nii et suoisittelen
P.S. NEE KETKÄ TULEE TÄNNE HAUKKUU CROSSEI NIIL ON ITE SELLANEN !!!!!!!!!!!!!sulake vitut sii mittää sulaket on
- ostakaa pois heti?
mummofffffff kirjoitti:
vitun pellet samurai hakkaa kaikki honda paskanne!!! hahahahahhahaha
miks kukaa ei sitte halua ostaa tuota mun samuraita jos se kerran on niin hyvä?
- tontsa1
smyygi kirjoitti:
ensinäkin siinä on säädettävä alusta ja sen takia siin on 10.8kw kosk se on 4 tahti siin ei tarvii olla kilowattei ku nelitahti vääntää paljo enemmä ku 2-tahti ja jos on 9-16 vuotias nii se on loistava sille
4-tahti kyllä jaksaa,mutta 2-tahti kiihtyy paremmin
- DURO
Tässä on linkki: www.myllymaki.fi/videos/crossi_200cc.wmv
- jestas teiän kanssa
Ajakaapa vaikka jotain 85cc uutta ja sit sen jälkeen samuraita , niin kertokaa kummasta piditte ? Niin tietenkin jos ei tykkää tehoista , laadusta , jousista , ajettavuudesta niin tietenkin toi samurai on parempi ! Mutta en tietenkään väitä etteikö samurai olisi parempi mökkitieajeluun , tuskin vie bensaa paljon yms .
- bruce lee
jestas teiän kanssa kirjoitti:
Ajakaapa vaikka jotain 85cc uutta ja sit sen jälkeen samuraita , niin kertokaa kummasta piditte ? Niin tietenkin jos ei tykkää tehoista , laadusta , jousista , ajettavuudesta niin tietenkin toi samurai on parempi ! Mutta en tietenkään väitä etteikö samurai olisi parempi mökkitieajeluun , tuskin vie bensaa paljon yms .
ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno.
- ekku89
Saako siihen Samurai 200cc:seen mistään vara osia jos saa niin mistä ??
- kawa man
jep kyl saa motorista pakoputkicentteristä ja tietty maahan tuojalt
- menomopo
keväällä tuli hankittua baotian kiina skootteri ja nyt syksyllä samurai 110 crossi, kumpikin on tehtävänsä suorittanut aivan täydellisesti, joka ikinen kerta kun starttia painaa kone käy ja vie moitteetta perille tai antaa pari mukavaa tuntia soramontulla. kokemusta myös kawa kx 125 ja honda cr 80 kiina vehkeiden kanssa ei ole sormet paskassa.
mutta jos kilpaa ajetaan niin kyllähän se on selvä että silloin ei kiina mopolla enään pääse.- joku
kiinan mopoissa kone pettää, koska niitä ei huolleta. esim ostin kesällä 200cc samurain eikä siinä ollut valmiina edes öljyjä. ei ihmekkään vaikka koneet pettää.
- tuleva samurain omistaja?
joku kirjoitti:
kiinan mopoissa kone pettää, koska niitä ei huolleta. esim ostin kesällä 200cc samurain eikä siinä ollut valmiina edes öljyjä. ei ihmekkään vaikka koneet pettää.
Haluaisn tietää Samurai 110 kuutioisesta
(niiltä kenellä tällänen on/ollut)
Ostaisin tän piha/mökki käyttöön, EN RADALLE
Mitä vikoja tossa piha/mökki käytössö(jos on)
Onko vaarallinen?
Käynistyykö pakkasellakin
Saako osia?
Pettääkö runko tai jokin muu helposti?
ja saa myös kertoa muista jutuista/vikoista!!! - crossi 110cc man
tuleva samurain omistaja? kirjoitti:
Haluaisn tietää Samurai 110 kuutioisesta
(niiltä kenellä tällänen on/ollut)
Ostaisin tän piha/mökki käyttöön, EN RADALLE
Mitä vikoja tossa piha/mökki käytössö(jos on)
Onko vaarallinen?
Käynistyykö pakkasellakin
Saako osia?
Pettääkö runko tai jokin muu helposti?
ja saa myös kertoa muista jutuista/vikoista!!!mulla on ollut kaksi vuotta samurai sata 110cc ei ole ollu mitää vikaa ollenkaan. paitsi nyt vaihoin uudet ketjut ja rattaa kun on 26 pakkasta nii lähti tokalla polkasulla käyntiin..että hyvin ne toimii.
- ktm repesin
crossi 110cc man kirjoitti:
mulla on ollut kaksi vuotta samurai sata 110cc ei ole ollu mitää vikaa ollenkaan. paitsi nyt vaihoin uudet ketjut ja rattaa kun on 26 pakkasta nii lähti tokalla polkasulla käyntiin..että hyvin ne toimii.
kaverin ktm ei käynnistyny kun oli 18 astetta pakkasta ja samu lähti ekalla =D
- Joku tyyppi
tuleva samurain omistaja? kirjoitti:
Haluaisn tietää Samurai 110 kuutioisesta
(niiltä kenellä tällänen on/ollut)
Ostaisin tän piha/mökki käyttöön, EN RADALLE
Mitä vikoja tossa piha/mökki käytössö(jos on)
Onko vaarallinen?
Käynistyykö pakkasellakin
Saako osia?
Pettääkö runko tai jokin muu helposti?
ja saa myös kertoa muista jutuista/vikoista!!!Kyllähän nuo ihan hyviä on mökki käyttöön mutta tuo putki monilla tippuu huonojen liitoksien takia, itselläni on tuo ollut jo vuoden ja parin kk sisällä siintä se 3 kertaa putki tippui mutta sitten pistin rauta palan viel siihen vahvikkeeks ja nyt pelaa ku unelma, ite aioin ostaa tollasen 150cc samurain kohta, koska hyvinhä ne kulkee, ja pakkasessa lähtee kyllä käyntii itse ajelin talvella aika usein ja kyllähän noissa kaikissa mopoissa aina se kaatumisen vaara on. Kun lukitteella pistät ruuvit ja mutterit kiinni niin kyllä pysyy, ja kyllähän tuo vähän vastaan potkasee mutta ei se kauhean paljoa satu. Ja jos pelkäät että se siinä olis pojallesi liikaa tehoja niin voihan siihen pistää kuristetun putken
- 17v Kuski
Joku tyyppi kirjoitti:
Kyllähän nuo ihan hyviä on mökki käyttöön mutta tuo putki monilla tippuu huonojen liitoksien takia, itselläni on tuo ollut jo vuoden ja parin kk sisällä siintä se 3 kertaa putki tippui mutta sitten pistin rauta palan viel siihen vahvikkeeks ja nyt pelaa ku unelma, ite aioin ostaa tollasen 150cc samurain kohta, koska hyvinhä ne kulkee, ja pakkasessa lähtee kyllä käyntii itse ajelin talvella aika usein ja kyllähän noissa kaikissa mopoissa aina se kaatumisen vaara on. Kun lukitteella pistät ruuvit ja mutterit kiinni niin kyllä pysyy, ja kyllähän tuo vähän vastaan potkasee mutta ei se kauhean paljoa satu. Ja jos pelkäät että se siinä olis pojallesi liikaa tehoja niin voihan siihen pistää kuristetun putken
Joo, tottahan se on että nämä "aidot" crossit, eli esimerkiksi Honda, Yamaha, KTM jne. ovat suorastaan mahtavia pelejä kaikkeen ajoon.
Itse omistan Samurai 200cc, omistanut 2 vuotta kyseisen pyörän, vikoja ei ole ollut minkäänlaisia. Takarenkaan olen kerran vaihtanut ja sulakkeen kerran. Kyllä tuo Samurai tuo mulle ihan tarpeeks iloo mettäteillä, enduropoluilla, montuilla. Vaikka on paljon hiekkaa, ei se menoa haittaa :) Mahtava pyörä. Ja sekin on kyllä totta niinkuin joku jo mainitsi, että kun ensimmäisen kerran koeajaa Samu 200cc niin yllättyy totaalisesti..
Tehoista sen verran, että omasta mielestäni ihan tarpeeksi riittää tehoa, jaksaa sutia sen verran mitä pitää, keulia, vääntää. En kiistä edelleenkään etteikö "aidot" crossit olisi tätä pyörää parempia, mutta Samurai 200cc riittää kyllä crossiksi pitkäksi aikaa. - Tretan
17v Kuski kirjoitti:
Joo, tottahan se on että nämä "aidot" crossit, eli esimerkiksi Honda, Yamaha, KTM jne. ovat suorastaan mahtavia pelejä kaikkeen ajoon.
Itse omistan Samurai 200cc, omistanut 2 vuotta kyseisen pyörän, vikoja ei ole ollut minkäänlaisia. Takarenkaan olen kerran vaihtanut ja sulakkeen kerran. Kyllä tuo Samurai tuo mulle ihan tarpeeks iloo mettäteillä, enduropoluilla, montuilla. Vaikka on paljon hiekkaa, ei se menoa haittaa :) Mahtava pyörä. Ja sekin on kyllä totta niinkuin joku jo mainitsi, että kun ensimmäisen kerran koeajaa Samu 200cc niin yllättyy totaalisesti..
Tehoista sen verran, että omasta mielestäni ihan tarpeeksi riittää tehoa, jaksaa sutia sen verran mitä pitää, keulia, vääntää. En kiistä edelleenkään etteikö "aidot" crossit olisi tätä pyörää parempia, mutta Samurai 200cc riittää kyllä crossiksi pitkäksi aikaa.Noh, kyllähän minulla on samurain 110cc crossi, mutta kävin koeajamassa kawan 80cc kxn, ja kulki kyllä paljon kovempaa. Ostaisin kyllä heti, mutta pitää päästä ensin vanhasta eroon (eli samuraista)
- Tretan
Tretan kirjoitti:
Noh, kyllähän minulla on samurain 110cc crossi, mutta kävin koeajamassa kawan 80cc kxn, ja kulki kyllä paljon kovempaa. Ostaisin kyllä heti, mutta pitää päästä ensin vanhasta eroon (eli samuraista)
Käyhän samurai mökkimopoksi, pellolle ja pihalle. Jollain pienellä radalla saattaisi toimia, mutta ei kovin isolla. Itselläni samuraissa ei ole ollut vikaa mutta osia on joutunut laittamaan. Pakoputkesta on irronut hitsaukset (hyvin yleistä samurai 110cc) Pakoputken yksi ruuvi irronut (joka pitää pakoputken kiinni) ja myös kytkinlevyjen suojasta on ruuvi irronut.) 200cc pitäisi kokeilla joskus, että tietäisi mitä se tuo.
- kotari rulettaa
Tretan kirjoitti:
Noh, kyllähän minulla on samurain 110cc crossi, mutta kävin koeajamassa kawan 80cc kxn, ja kulki kyllä paljon kovempaa. Ostaisin kyllä heti, mutta pitää päästä ensin vanhasta eroon (eli samuraista)
ei ole kawasakin 80cc on vain 85cc että...mihnä olit koeajamas?mulla itselläni on ktm 85cc ja kawasaki 65cc meinaan vaihtaa kawan 50cc kotariin kun siinä on enemmän vääntöä ja tehoja melkein 10 heppaa
- 125cc
kotari rulettaa kirjoitti:
ei ole kawasakin 80cc on vain 85cc että...mihnä olit koeajamas?mulla itselläni on ktm 85cc ja kawasaki 65cc meinaan vaihtaa kawan 50cc kotariin kun siinä on enemmän vääntöä ja tehoja melkein 10 heppaa
nii... ite omistan 125 honda.... onhan se selvää että 200 samppa ja 125 honda pyörii ihan eri luokissa mutta kyll tuo sanppakin vie ihan hyvin ja muutenkin ihan ok pyörä (kaverin 200cc samppaa kokeillut)... mutta esim. 110cc samurai on ihan hyvä vaikka mökille mutta ei mistään samuraista radalle ole (ainakaan kilpailemis tarkoitukseen)...ja sitten on vielä näitä 50cc samuraita... nehän on ihan leluja... voi olla halpoja (120-160e uutena) mutta laatukin on sitä luokkaa... voihan tollanen mennä jollekkin 5w taaperolle mut ei muuten...
- Henttaan hullu
Joku tyyppi kirjoitti:
Kyllähän nuo ihan hyviä on mökki käyttöön mutta tuo putki monilla tippuu huonojen liitoksien takia, itselläni on tuo ollut jo vuoden ja parin kk sisällä siintä se 3 kertaa putki tippui mutta sitten pistin rauta palan viel siihen vahvikkeeks ja nyt pelaa ku unelma, ite aioin ostaa tollasen 150cc samurain kohta, koska hyvinhä ne kulkee, ja pakkasessa lähtee kyllä käyntii itse ajelin talvella aika usein ja kyllähän noissa kaikissa mopoissa aina se kaatumisen vaara on. Kun lukitteella pistät ruuvit ja mutterit kiinni niin kyllä pysyy, ja kyllähän tuo vähän vastaan potkasee mutta ei se kauhean paljoa satu. Ja jos pelkäät että se siinä olis pojallesi liikaa tehoja niin voihan siihen pistää kuristetun putken
Kyllä toi samurai on ihan luotettava peli on kuhan korvaa sytky anturin tapit, katkee kerralla ku ketjut napsahtaa poikki. Ite tein 2mm teräs levystä ja pulteista semmosen, ja aina ku menee paskaks ni uus levy oottaa hyllyllä. Putkesta repee änkän alkuhitsaukset tosi herkästi, mutta senki saa korjattuu helposti. Samurain etupumppujen kruunut halkee tosi helposti kolarissa, yhet pumput on menny jo. moottoris ei oo mitään suurta vikaa ollu luotettavasti toiminu mäntä vaihettu kerra, venttiilin välyksii laitettu ja jäteöljyllä pyörii moitteettomasti :D
- crossi hullu
kotari rulettaa kirjoitti:
ei ole kawasakin 80cc on vain 85cc että...mihnä olit koeajamas?mulla itselläni on ktm 85cc ja kawasaki 65cc meinaan vaihtaa kawan 50cc kotariin kun siinä on enemmän vääntöä ja tehoja melkein 10 heppaa
paljol myöt kawakakin?
- aisiantuntia
tuleva samurain omistaja? kirjoitti:
Haluaisn tietää Samurai 110 kuutioisesta
(niiltä kenellä tällänen on/ollut)
Ostaisin tän piha/mökki käyttöön, EN RADALLE
Mitä vikoja tossa piha/mökki käytössö(jos on)
Onko vaarallinen?
Käynistyykö pakkasellakin
Saako osia?
Pettääkö runko tai jokin muu helposti?
ja saa myös kertoa muista jutuista/vikoista!!!helvetinpaska runko menee heti paskaks varaosii eisaa mistää pitää olla 500astet lämmint et lähtee käyntii runko pitää vahvistaa heti ennen ku alottaaa
- skorppar
tuleva samurain omistaja? kirjoitti:
Haluaisn tietää Samurai 110 kuutioisesta
(niiltä kenellä tällänen on/ollut)
Ostaisin tän piha/mökki käyttöön, EN RADALLE
Mitä vikoja tossa piha/mökki käytössö(jos on)
Onko vaarallinen?
Käynistyykö pakkasellakin
Saako osia?
Pettääkö runko tai jokin muu helposti?
ja saa myös kertoa muista jutuista/vikoista!!!minulla ei ole muuta vikaa ollut kuin cdi-boxi on kastunut (paikkaa tässä mietin saa antaa vinkkejä) ja mutterit löysääntyy korjasin sen kierreliimalla. kovaakin ajoa kestää jos ei hirveesti hypi
- Skeet
Ostettu on samurai. Purin heti palasiksi.
Putkesta otettiin ahdistukset pois, kaasariin ruuvattiin paremmat säädöt, kaasari kohdistettiin imuputkeen (oli muuten tiiviste väärinpäin imusarjassa -> teki hirveän pykälän ), runko vahvistettiin hitsaamalla, muttereita / pultteja vaihdettiin laadukkaimpiin, sähköt suojattiin paremmin ja vielä pitäs takajousitus puslittaa uudelleen. Suurinpirtein tässä oli tähänastiset toimenpiteet. Kiina on kiina, mutta halvempi kuin japani. Potkua löytyy ihan tarpaaksi nyt!- omistan
itselläni on samurain 150cc ja 200cc crossit ja aika kivasti kulkee. tuo 150cc voittaan 125cc yamahan piikin kun vaihtaa vaan pelkät rattaat. 200cc on aika tasoissa (vakio) hussen 125cc kanssa jos vaihtaa välkät tohon 200cc. itse olen pitänyt molemmista ja kyllä noilla karkuun pääsee poliisii jos vain osaa ajaa :P
- tomtom
omistan kirjoitti:
itselläni on samurain 150cc ja 200cc crossit ja aika kivasti kulkee. tuo 150cc voittaan 125cc yamahan piikin kun vaihtaa vaan pelkät rattaat. 200cc on aika tasoissa (vakio) hussen 125cc kanssa jos vaihtaa välkät tohon 200cc. itse olen pitänyt molemmista ja kyllä noilla karkuun pääsee poliisii jos vain osaa ajaa :P
jos jollain on myynnissä samurai 200cc niin ottakaa yhteyttä! [email protected]
- gxt jätkä
itselläni on Gxt 150cc tutkaan olen ajanut 115kmh. kaverillani on 150 ja 200 samurai eikä kumpikaan pysyny perässä. mitään muuta vikaa ei ole ollut kuin katteet paskana kun on könähdellyt ja alkuperänen äänen vaimennin ei kestänyt mitään ku pop-niitit ei vät kestäneet alkuunkaan ja tein itse siihen nopeampi vetoisen äänen vaimentimen. käytössä on ollut nyt vuoden eikä oo ollu mitään teknistä vikaa
- samurai man
Onko kellään tietoo minkä välitykset käy samurai 200cc:een?
- Jugeeeeeeeeeeee
Kyllähän jokainen tietää, ettei samurai cross ole suunniteltu crossaamiseen.. Kuka sen ostaisi radalle? Mitä täällä riidellään siitä kuinka hyvä samurai on crossaamiseen? Oletteko urpoja! Samurain ostajat ajavat lähinnä mökkiteillä ja poluilla.. Ja itse olen kyseistä pyörää ajanut 110 kuutioisena, ja ihan kivasti se vääntää.. Ja jos te haluatte kunnon pyörän, ostakaa vaikka lc4!
- kyllä :D
Jugeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Kyllähän jokainen tietää, ettei samurai cross ole suunniteltu crossaamiseen.. Kuka sen ostaisi radalle? Mitä täällä riidellään siitä kuinka hyvä samurai on crossaamiseen? Oletteko urpoja! Samurain ostajat ajavat lähinnä mökkiteillä ja poluilla.. Ja itse olen kyseistä pyörää ajanut 110 kuutioisena, ja ihan kivasti se vääntää.. Ja jos te haluatte kunnon pyörän, ostakaa vaikka lc4!
mä oon vaihtamas tollasta 80cc suzuki rm -93 tollaseen 200cc samuraihin,ja ihan siitä syystä että tota rm pitää korjata ihan kokoajan elikkäs kannatasko mun laittaa toi rm kuntoo,vai vaihtaa tohon 200cc samuraihin,vai yrittää myyä hyvällä hinnalla ja ostaa joku "oikee" crossi
- Makre94
Motomauritsilta saa samurai 200:seen käyvät välitykset. Välitykset on mönkijän Shineray stixen. eturatas käy suoraan mutta taka rattaan keskireikää täytyy suurentaa[sorvaamalla]. etunen on 17 piikkinen ja taka on 21 piikkiä vähemmän kuin alkuperäisissä [eli 2 ja -12] ite hommasin myös samuraihini sellaiset ja hyvin jaksaa kulkea.
- ktm hintti
Makre94 kirjoitti:
Motomauritsilta saa samurai 200:seen käyvät välitykset. Välitykset on mönkijän Shineray stixen. eturatas käy suoraan mutta taka rattaan keskireikää täytyy suurentaa[sorvaamalla]. etunen on 17 piikkinen ja taka on 21 piikkiä vähemmän kuin alkuperäisissä [eli 2 ja -12] ite hommasin myös samuraihini sellaiset ja hyvin jaksaa kulkea.
joo elikkä kävin tossa kokeilee kaverin samuraita 200cc ja kun sitä ennen olin ajanut vain tehari derbejä ja jtn vakiokevareita tuntui vääntö ja kiihtyvyys ihan kohtalaisen kovalta,noin 2 kuukautta myöhemmin faijan kaveri sai 80cc ktm jossa oli viilattu sylkkä ja jtn pientä virii voin sanoo ,että jättäis ton samurain hevonvittuuun !!!!!!! tossa ktm:ssä sen kaverin mukaan irtos 24heppaa vaikka olikin 80cc ja jousitukset iha eriluokkaa ku samuraissa vaikka siinä onkin kaasu/öljy iskarit.Neuvoks jos ekaa rossii hankitte nii ostakaa ihmeessä samurai koska siiitä on kiva aloittaa huom älkää ostako uutta sillä kun ostatte uuden tänään huomenna se hinta on jo puolet ostakaa käytetty minkä voitte myydä sitten samalla hinnalla.Sitten ku tehot jäävät pieniksi ostakaa kunnon rossi kuten kx,yamaha tai suzuki
- pojjaat
Asiawing LX 450, kyllä lähtee.
- sampan omistaja
sampastani kytkin ei palautunu alussa mut laitoin kuminauhan niin kyl se nyt pelaa
ja kyl samppa on better kun fude- paskaaaaaa
kummatkin aivan samaa paskaa,erona vain nimi.
- KTM 200
Ajoin KTM:n 200-kuutioisella kakstahdilla eikä tehoa tosiaankaan ollut yhtään liikaa. Eniten kyllä otti aivoon onneton vääntö ala- ja keskialueella, vaikka kyseessä oli endurokone. :(
Kolmosella jaksoi viedä metsäpolulla, mutta keulaa ei pystynyt nostamaan kaasulla alakierroksilla ollenkaan. Keskialueellakin keulan nousu oli pehmeän epävarmaa.
Pitkää suoraa edeltävässä mutkassa sai vääntää kaasun pohjaan ja kone puhui vasta suoralla... Tietysti ykkösellä vinguttamalla tai kytkimellä liipaisemalla olisi saanut pyörän poikittain.
Ei ole mun makuun sellainen kaikki tai ei mitään -moottori. Nelarin ostan, jos pyörän ostan. - Barazz on!
Vidu koWa!
- Jianshe '' life of power ''
Unohtakaa nämä: Samurait ja muut made in china merkkiset '' parhaat crossit. '' kaikkein laadukkain moottoriltaan, alustaltaan ja monelta muulta on Jianshe Yahama ® - tuottamat mönkijät, mopot, skootterit, crossit ja monet muut vuodesta 1881 tuoneet eurooppaan moottori-pyöriä ja kaikkea muuta.
Ensimmäisen 4 vuoden aikana Jianshe Yahaman JS malli möi 4 vuodessa miljoona kappaletta eurooppaan.
Jianshe Yahaman kovimpia tuotteita on. Jianshe JS90PY - laadukas 4-tahtinen sähköstartilla ja valopuolilla varusteltu 90 kuutioinen hiljainen ja yksi kiinan kovimmista. Kokemus: (4 vuotta ollut ilman rikkoontumisia/vikoja.) Hinta vain: 1550 euroa. Takuu 2 vuotta. Myöskin Jianshen 200 kuutioinen crossi on yksi kovimmista mm: kaasujouset, 200cc kestävä ja huoltovapaa 4-tahtinen kone. Sähköstartti ja valopuolat.
Hinta vain: 3000 euroa.
www.jianshe.fi
Terveisin: Re: Jianshe power - erkki twistaa
Jianshe '' life of power '' kirjoitti:
Unohtakaa nämä: Samurait ja muut made in china merkkiset '' parhaat crossit. '' kaikkein laadukkain moottoriltaan, alustaltaan ja monelta muulta on Jianshe Yahama ® - tuottamat mönkijät, mopot, skootterit, crossit ja monet muut vuodesta 1881 tuoneet eurooppaan moottori-pyöriä ja kaikkea muuta.
Ensimmäisen 4 vuoden aikana Jianshe Yahaman JS malli möi 4 vuodessa miljoona kappaletta eurooppaan.
Jianshe Yahaman kovimpia tuotteita on. Jianshe JS90PY - laadukas 4-tahtinen sähköstartilla ja valopuolilla varusteltu 90 kuutioinen hiljainen ja yksi kiinan kovimmista. Kokemus: (4 vuotta ollut ilman rikkoontumisia/vikoja.) Hinta vain: 1550 euroa. Takuu 2 vuotta. Myöskin Jianshen 200 kuutioinen crossi on yksi kovimmista mm: kaasujouset, 200cc kestävä ja huoltovapaa 4-tahtinen kone. Sähköstartti ja valopuolat.
Hinta vain: 3000 euroa.
www.jianshe.fi
Terveisin: Re: Jianshe powersamurai, aw ja jiashe ovat aika huimia pelejä. varikolla kuiskitaan että ko. tehtaat lähtee v. 2010 mukaan crossin MM sarjaan tehdas teamilla !! vapise ktm ja suzuki.
ps. huuuutonaurua hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaa - totuudentorvi 1.0
erkki twistaa kirjoitti:
samurai, aw ja jiashe ovat aika huimia pelejä. varikolla kuiskitaan että ko. tehtaat lähtee v. 2010 mukaan crossin MM sarjaan tehdas teamilla !! vapise ktm ja suzuki.
ps. huuuutonaurua hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaasillä o seisonu tallissa se 4 vuotta. millään maailman crossi/enduro pyörällä ei voi ajaa 4 vuotta ilman että siitä jotain rikkoontuu. Kokemus,4 vuotta olet ollut myymässä lue valehtelemassa päin naamaa ihmisille.
mikään ei yksinkertaisesti niin kauan rikkoontumatta kestä,ainakaan minulla.
- Metsälä
TERVE KAIKILLE Äläkää ennemmin puhuko mitään kiinalaisista krosseista kun olette itse omistanut sellaisen,koska kaikenlaista huhua niistä kuulee esim:että kaverilla oli sellainen ja moottori hajos, koska on otettu heti ajoon kun ostettu ELI EI NÄIN VAAN VAIHTAKAA HETI ALKUUN KUNNON ÖLJYT ,mutta ottakaa ennakko luulot pois ja ostakaa kiinan krossi ja tehkää heti aluksi perus huolto eli nämä samat:öljyn vaihto kunnollisiin ja kiristäkää kaikkia paikkoja ja rasvatkaa vaijerit niin sitten on huoletonta ajoa eli nämä HUOLLOT ON TEHTÄVÄ ENNEN AJOA!!! ja hepat kuullostaa tosi pieneltä paperilla vaikka esim:samurai 250cc eli heppoja tässä vajaat 20hv, mutta todellisessa ajossa ovat todella tehokkaita eli se on pelkkää tekstiä paperilla se 20hv ja muutenkin tämä uusi samurai 250 todella tukeva ajoltaan ja etupää on tukevan oloinen JA KOKEMUSTA ON KIINALAISISTA, KOSKA KOKO ELÄMÄN RASSANNUT NIITÄ JA HARRASTANUT NIITTEN KANSSA!!
ELI ÄLKÄÄ USKOKO NÄITÄ PERUS JUTTUJA ETTÄ KAVERILLA OLI JA HETI HAJOS NÄITÄ TÄLLÄISIÄ PUHEITA RIITTÄÄ JA NE JOTKA TÄLLÄISTÄ STOORIA KERTOO NIIN AIKA VARMASTI SANON ETTÄ VIKA ON MYÖS OMISTAJASSA!!! ELI EI VIITSITÄ TEHDÄ PERUSHUOLTOA! - Jäähdytys..
250-kuutioinen vesijäähdytteinen ole tehokkaampi?
- plädy
jos häirihtee vaan se et samurai on kiinalainen ni ottakaa laikka ja vetäkää sileeks se ''made in china kohta'' älkääkä verratko koneellisesti samuraita hondaan koska koneet teknisesti samanlaisia eli samuraissa on hondan kopio kone!!!!!!!!
- kokemusta on!
samurait on pelkkiä paskaläjiä. ne käy mökkimopoiksi ja leluiksi. ei kannata ostaa ensi CROSSIPYÖRÄKSI ei kestä hyppimistä ja spooriin lahoo. älkää tulko urputtamaan et samppa kannattaa ostaa ensi crossiksi, ostakaa vaikka vesijäähdytteinen 50cc senior ktm. oon ajanut crossia 4 vuotiaast, ja voin kertoo et 200cc samppa menee isoimmalla vaihteel saman verran ku mun 85cc ktm sx tai 85cc kawasaki kx menee kolmosella, kokeiltu on... urusvuoren isolla radalla kokeilin kyseistä samuraita, eikä ahosta meinannu päästä ylös. eli unohtakaa samurait crossi mielessä!
- k
Lasten kokoamia romuja, pakkotyöllä..
- Romusaista samurai
http://www.youtube.com/watch?v=L6-VQfuGQSM
Siinä teille jotka väittää että on laiskoja että niitä ei saa kulkemaan eikä niillä oo asiaa muutaku tielle.
T: Romusain omistaja. Mutta silti ostin hondan. - likotpi
Se kiihtyy tykisti. Tirraa rajusti, tippe perruutti tiistaina, naamallen lensi sitte ku kurvasi..
Mielipide on sellainen, jotta tahallan laitan takarenkaaseen seipään ja jarrutan takarenkaalla lampun puhki? - mikk4
Itelläni on 200cc samurai ollu jo pitkän aikaa. Pahaa sanottavaa ei ole ja toiminut muutekin ihan kaikin puolin. Kone teho ei riitä radalle mutta mettä rossaamiseen kyllä. Koittakaapa te kovaan ääneen haukkujat ajaa itse metässä vaikka sen 100km/h saa olla aikamoinen tarkkala ku noin kovaa uskaltaa puiden välissä taiteilla. Vääntöä on riittämiin ja osiakin saa lähes joka liikkeestä. Mainio vehje lajia aloitelevalle.
- Happy motocross man
Ei sitä samuraita kannata ostaa, suosittelen ,että ennemmin ostaa vaikka vanhan crossipyörän siis jonkun merkki crossin (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha,..) , ja laittaa siihen rahaa. Noissa samuraissa kun eivät meinaa osat oikein kestää ja varaosia saa odottaa kauan.
- ei löydy
mistä sais hommatuu 200cc samuraihin öljypumpun rattaan ku ei netistä taho löytyä...linkkejä tulemaan kiitos.
- löytyy jtn
wandamotorilta ja tuontitukusta löytyy kaikenmoisia varaosia mutta öljypumpun rattaat pitää varmaan ostaa purkukoneesta tai tilata suomen ulkopuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389