Oltiin mieheni kans Playa del inglesissä ja siellähän on se kilometrien pituinen nakuranta.Meitä tosiaan aluksi nauratti ne saksalaiset ukit yli 50v ,jotka ilman housuja kikkeleitänsä esittelivät.Lopulta nakuilu alkoi tuntua ihan normaalilta.Yks kerta siinä sit otettiin aurinkoa kun yks kikolo tuli paikalle mulkku pystyssä.Mieheni sanoi et meijän lähelle ei oo tulemista,mut itseäni vähän kiihotti se kaheli,sanoimme et katsoa saa muttei koskea. ja niin siinä kävi,se mies katseli minua kiihottuneena ja runkkasi.Kun toimitus oli ohi se lähti ja vähän äkkiä,mikähän kylähullu lie ollukaan.Meitä mieheni kans tämä tapaus vaan nauratti ja kieltämättä itseäni vähän kiihotti.tiedän kyllä olevani melkoinen seksipommi,mutta tämä oli kaiken huippu...
seksiä kanarialla
8
14273
Vastaukset
- yöks ja yöks
Kanarian rannoilla löytyy runkkareita joka puskasta.
Turha kuvitella että sinun ulkonäkö siihen vaikuttaa
runkailevat, koska ovat päästänsä vialla.
Pahinta on kun runkailevat yleisillä rannoilla
jossa on myös lapsia näköetäisyydellä! - rantarunkkari
minäkin olisin halunnut runkata sua katsellessani
- been there, won't go back!
Playa del Inglesissä käyneenä voin todeta, että se paikka kuhisee PERVERSSEJÄ ja KIEROUTUNEITA ihmisiä kuin muurahaiskeko muurahaisia! Pervoja on joka kulman takana kieli pitkänä. Ällöttävä turistirysä, ihan kivan lämmin on mutta kun muuten ihan perseestä.
- asshole4you
Nox blastia ! Vierailepa http://www.sport24.fi
- runkkareita
löytyy joka nurkasta, ja jos sinun matkasi huippukohta
oli tässä ns. runkkauksessa
niin eipä paljon ole matkoilta koettu?
Jos matkakokemus kehkeytyy siihen että nakurannalla
maataan viikko
ja paikallinen tai ulkomainen paljastelija
käy runkaamassa edessäsi, on
matkailu kokemuksesi aika vähissä.
Katsele vaikka pornovideota kotona ja
pyydä naapurin isäntää runkaamaan, ei tuo
sen kummempaa ole, kotimaassa kuin ulkomailla? - riina1978
Ihana meininki... Tollasta avoimuutta ja ihmisten luonnillisuutta sopii ihailla:)
Luin miehelleni kirjoituksesi,me taidetaan matkustaa ens talvena juuri sinne :)
Kerrotko tarkemmin missäpäin olitte ja oliko esim hotellikin hyvä??- rantaa riittää
Hotellejä siellä on vieri vieressä,kuhan ei oo pitkä matka rantaan.Me tosiaan rentouduttiin ja nautittiin elämästä ja auringosta.Mitäs meitä kenenkin seksi elämä kiinnostaa,kuhan meillä oli hauskaa.Pitäköön kukin huolta omasta tyydytyksestään...:-)
- el reino
...mikä ego!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558