seksiä kanarialla

kiihkeä runkkari

Oltiin mieheni kans Playa del inglesissä ja siellähän on se kilometrien pituinen nakuranta.Meitä tosiaan aluksi nauratti ne saksalaiset ukit yli 50v ,jotka ilman housuja kikkeleitänsä esittelivät.Lopulta nakuilu alkoi tuntua ihan normaalilta.Yks kerta siinä sit otettiin aurinkoa kun yks kikolo tuli paikalle mulkku pystyssä.Mieheni sanoi et meijän lähelle ei oo tulemista,mut itseäni vähän kiihotti se kaheli,sanoimme et katsoa saa muttei koskea. ja niin siinä kävi,se mies katseli minua kiihottuneena ja runkkasi.Kun toimitus oli ohi se lähti ja vähän äkkiä,mikähän kylähullu lie ollukaan.Meitä mieheni kans tämä tapaus vaan nauratti ja kieltämättä itseäni vähän kiihotti.tiedän kyllä olevani melkoinen seksipommi,mutta tämä oli kaiken huippu...

8

14273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöks ja yöks

      Kanarian rannoilla löytyy runkkareita joka puskasta.
      Turha kuvitella että sinun ulkonäkö siihen vaikuttaa
      runkailevat, koska ovat päästänsä vialla.

      Pahinta on kun runkailevat yleisillä rannoilla
      jossa on myös lapsia näköetäisyydellä!

    • rantarunkkari

      minäkin olisin halunnut runkata sua katsellessani

      • been there, won't go back!

        Playa del Inglesissä käyneenä voin todeta, että se paikka kuhisee PERVERSSEJÄ ja KIEROUTUNEITA ihmisiä kuin muurahaiskeko muurahaisia! Pervoja on joka kulman takana kieli pitkänä. Ällöttävä turistirysä, ihan kivan lämmin on mutta kun muuten ihan perseestä.


    • asshole4you
    • runkkareita

      löytyy joka nurkasta, ja jos sinun matkasi huippukohta
      oli tässä ns. runkkauksessa
      niin eipä paljon ole matkoilta koettu?

      Jos matkakokemus kehkeytyy siihen että nakurannalla
      maataan viikko
      ja paikallinen tai ulkomainen paljastelija
      käy runkaamassa edessäsi, on
      matkailu kokemuksesi aika vähissä.
      Katsele vaikka pornovideota kotona ja
      pyydä naapurin isäntää runkaamaan, ei tuo
      sen kummempaa ole, kotimaassa kuin ulkomailla?

    • riina1978

      Ihana meininki... Tollasta avoimuutta ja ihmisten luonnillisuutta sopii ihailla:)
      Luin miehelleni kirjoituksesi,me taidetaan matkustaa ens talvena juuri sinne :)
      Kerrotko tarkemmin missäpäin olitte ja oliko esim hotellikin hyvä??

      • rantaa riittää

        Hotellejä siellä on vieri vieressä,kuhan ei oo pitkä matka rantaan.Me tosiaan rentouduttiin ja nautittiin elämästä ja auringosta.Mitäs meitä kenenkin seksi elämä kiinnostaa,kuhan meillä oli hauskaa.Pitäköön kukin huolta omasta tyydytyksestään...:-)


    • el reino

      ...mikä ego!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe