Vyöhyketerapiasta

Äiti kahdelle

Toinen uskoo ,toinen ei.Mutta ei se olekaan uskon asia.Jos tietäisi ja viitsisi opiskella vähänkin anatomiaa ja ihmisen toimintaa niin huomaisi että ihmisen hermoradat päättyvät jalkateriin ,sormiiin,päälakeen,korviin,siis ääriosiin ihmiskehossa.ja näitä hermonpäitä käsittelemällä aukaistaan tavallaan ihmisen hermoratoja ja yritetään viestit saada kulkemaan hermoratoja pitkin ..Vyöhyketerapia on lähtöisin intiaaneilta,jotka käyttivät sitä kun muita hoitoja ei juuri ollut.Elimistön vaivat heijastuvat monesti esim.jalkapohjiin.Meidän perhe on käyttänyt 5 vuotta vyöhyketerapiaa ja monet vaivat on saatu rauhoittumaan sillä.Ei riitä että käy hätäisesti kerran terapiassa ja sanoo että olen kokeillut vyöhyketerapiaa.Vyöhyketerapia on kuin lääkekuuri,eli ei riitä että syöt tabletin vaan kuuri on otettava loppuun enenkuin tehoja voi odottaa..Ja mikä ihmeellisintä yleensä ne arvostelevat vyöhyketerapiaa tehottomiksi jotka eivät ole käyneet kertaakaan tai ovat jättäneet käynnit kesken.Mutta jokaisella on mielipiteensä ja saakin olla mutta meidän perheessä jatketaan edelleen vyöhyketerapiaa.Lapset pyytävät usein "hieroisitko pisteitä"Ja minähän hieron,halpaa kun sitä voi tehdä myös itse kotona,kun vaan viitsii ottamaan asioista selkoa ja opiskella.

3

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuku

      Kaikki lääketieteen asiantuntijat ovat yksimielisiä siitä, että vyöhyketerapia on humpuukia.

      Ihmeen sitkeää taikauskoa. Jos tosiaan vaivaudut opiskelemaan ihmisen anatomiaa ja fysiologiaa, niin hyvin pian sinulle selviää, että eivät ne elimistön vaivat jalkapohjiin heijastu.

      Lapset tietenkin nauttivat koskettelusta, jatka vain sitä. Mutta jos lapsesi sairastuvat, niin viethän heidät oikeaan hoitoon!

      • äiti kahdelle

        Niinkuin sanoin jokaisella mielipiteensä.Itse kuitenkin käytän vyöhyketerapiaa edelleen,mutta myös käytän lapsiani lääkärissä.Viimeksi piti käydä tikit laittamassa otsaan kun en terapialla saanut umpeen.No vitsi vitsinä.Yhdessä lääketiedettä ja vyöhyketerapiaa meillä käytetään.Emme ole tiukkapipoisia missään suhteessa.Ja hyvin menee meillä...Ja todellakin olen opiskellut aika pitkälle..Ja tiedän monta lääkäriäkin jotka suosittelevat vyöhyketerapiaa,usko tai älä... Joten KAIKKIl lääketieteen asiantuntijat eivät ole sitä mieltä,mistä lie ajatuksesi olet tempaissut???


    • Kokeiltu on

      Meillä on 3 lasta. KAIKILLA OLLUT KOLIIKKI. Tunnollisesti käytetty kaikkia vauvoja vyöhyketerapiassa, eikä vain yhdellä ja samalla vyöhyketerapeutilla..vaan koitettu useita. Ei auttanut.
      Esikoinen lopetti huutamisen kun lopetin imettämisen. Että ehkä se huuto olikin jostain mitä minä söin?? Vaikkakin kokeilin kaikkea jättää pois moneen otteeseen..niin ei löytynyt apua ennenkuin tosiaan lopetin imettämisen.
      Tää esikoinen itki n.3h illassa täyttä huutoa.

      Toinen lapsista aloitti 4vkon iässä huutamisen ja huusi 5-6h illassa kurkku suorana. Imetystä en lopettanut koska lapsi ei alkanut syömään pullosta. Tää lapsi huusi 4.5kk ikään saakka.

      Kolmas huusi 4h illassa. Huomasin että sipuli,ruisleipä ja suklaa aiheuttivat myös päivälle vatsanväänteitä...joten pyrin niitä välttämään. Mutta iltojen itkuun ei auttanut tälläkään kertaa vyöhyketerapiat tms.

      Joillekin on auttanut. Miksi ei meille -en tiedä.
      mutta en ole menettänyt uskoani vyöhyketerapiaan. Vaikkei se ole auttanut koliikkiin, se on auttanut korvatulehduksiin. Mieluummin käytän vyöhyketerapiassa kun syötän lääkekuurin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe