Honda XL 125V Varadero

sape

onko kellään kokemusta Honda XL 125V Varaderosta?
paljonko kulkee?

16

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalu

      mielestäni loistava valinta kevariksi! Ajettavuus on huippuluokkaa verrattuna joihinki pikku kyykkyihin. Ei mielestäni kulkukaan lopu kesken. n.120 pääsee. Vähän alle. Olis muuten myynnissä :) sininen -04 vuosimalli, vajaa 11000km ajettu. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected]

    • Köriläs .

      Eikös tuo kuulu mopoihin?

    • Minna

      Itse olen ollut kyseisen pyörän kyydissä, koska poikaystävälläni on sellainen. Ja pidän todella paljon. Nyt pyörä on kuitenkin myynnissä.

      http://www.mototalli.net/17810

    • joujou

      Menin itteki ostamaa varaderon ja hyvihä toimii vaikka jäähdtys mittari sekoilee välil tai sit on vaa vaikee lukune :P Muuten iha jees mun kulkee tasan 100. kiihtyy ihan hyvin kuitenkin ja välityksii muutettu siis. Huippui kuitenki epätasasella hehe 115. Ja uudet o vitu kalliita, mikäs siinä jos on varaa. et kantsii löytää hyvä.

    • kokemust on

      Huippu nelari! ekaks pyöräks hyvä mutta ei kulje eikä kiihdy. Kakspäällä aika tuskaa. Matka-ajo on varren paras ominaisuus kulutuksen lisäks. Oon aina ajanu varrel alle 4,1l mutta paras kulutus ollut sellanen 2.7l! Kulkee 127km/h mutta joutuu odotelee mutta normaalisti sen 110-115km/h, riippuu niin monest asiast esim onko vastatuuli ja onko kaveri kyydis jne....Pyörällä oli ajettu sellanen 40000km. Huono ominaisuus on ketjut koska ne oli aina löysät vaikka vaihdettiin ketjut ja rattaat..

    • juippi!

      ostin viime syksynä kans varren ja oon tosi tyytyväinen ostoksee... nauran vaa kaikille kotka kuskeille niitten kulutuksest! mul o laitettu tarkempi mittari kiinni ja se näytti tasasel n.115km/h mut onha siinki pientä heittoo mut ei niin suurta ku alkuperäses jossa saatto olla lähemmäs 10km/h heittoa. jos jotai kiinnostaa vuoden 2004 ja hiukan yli 50 000km ajettu varre päijät-hämeestä ottaa yhteyttä! :) myyn vasta kyllä kesän jälkeen auton alta pois... jos varat riittäisi ostaisin isomman varren auton lisäksi!!!

      [email protected]

    • j.talvela

      onks kukaan viritelly semmosta?

      • Ex varre 22v

        Ei ole tarvetta ,ainoastaan vanhemmissa kaasutipeleissä hiukan saamaan suuttimiltaan bensaa enmmän niin jo vetää pehmeästi kautta linjan. Kunnon mp heti alkuunsa. Voi ajaa vaikka 400km siivuja ja nopeutta voi pitää helposti 110km/h matkanaopeutena kone jaksaa.


    • Tuleva omistaja

      hei onko kellään mitään tietoo mikä putki on paras äänten kannalalta, tossa oon tiiraillu devilin putkee mut on hilkun verran kallis... Toisena vaihto ehtona ois et tekis ite putken...

    • jt

      onko kukaan ottanut etukatetta pois että voisikko siitä tehdä ns.nakupyörän jos laittaa vaikka tarvikevalon ka sigman mittarin?

    • varre hienoks

      Oon miettiny iha samaa et ois nätti ku ottais etumaskin pois. Aika paljon siin on kyl miettimist mittari ym kaa. ja toi jäähdytysneste säiliöki o ikävästi siel. Oon ajatellu ostaa devili putke mut ei tunnu löytyvä käytettynä ja uus maksaa reippaasti yli 300e. Jos joku tietäis millane putki ois paras ja mistä tilata ni kertokaa!!

    • Rubber.

      Miten vaihdetaan Varren ilmanputsari ?

    • -

      otat vanhan putsarin pois ja laitat uuden tilalle

    • varreen tyytyväinen

      jos meinaa tehoputken laittaa ilman nois killerii on tuskaa ajaa 100 km n.90 km/h huutaa kone nii paljko ett korvissa soi... muuten kylläö vähän piristää noi silpari :) huimat 1kw. suosittelen varren ostoa kesällä n.5000 ajanut

    • Warre Smigge

      Varren ilmanputsari vaihtuu kun otat tankin pois ja avaat muutaman ruuvin, Itellä on leovince ja kyl on mahtavat äänet ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe