Ikäero

Toivoton(ko)?

Olen ihastunut poikaan joka on minua 2 vuotta vanhempi. Olemme samassa koulussa (ylä-asteella). Olen siis 7 ja hän 9. Haluaisis tutustua häneen, mutta pelkään, että häntä ei kiinnosta näin nuoret tytöt. Miten saisin hänen kiinnostumaan minusta? ja mitä minun pitäisi sanoa hänelle? haluaisin oppia tuntemaan hänet ennen kesälomaa, koska silloin hän vaihtaa koulua : \

19

1255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoton(ko)?

Siis tarkoitin viestissä tietenkin että olen 7-luokalla ja hän 9-luokalla.

• jamassa

Elikkäs itse olen 9-luokalla oleva poika ja olen itse vähän ihastunut vissiin erääseen tyttöön 7-luokalla, mutta ei mulla oo mitään "iskemis" ongelmia tai mitään vaan se että olen hieman ujo ja en oikein uskalla pyytää edes mese ossua. Tosin nyt yritän keräillä tässä viel huomisen ihteäni ja sitten kysyä edes jotain. :) Minusta sinun pitäisi aluksi yrittää ottaa katsekontaktia ja jos hän kahtoo suoraan silmiin jonkun aikaa niin eiköhän sillä jotain tunteita ole sinua kohtaan, mutta sinun varmaan pitäisisi käydä kysymässä jotain mese osoitetta tai pyytää kahville ni eiköhän se siitä. Voihan se olla, että poika on vähän samassa asemassa kuin sinä ja olettaa aikalailla samaa kuin sinä, mutta mene ja tiedä. Onnea yrityksiin :)

• jamassa
        jamassa kirjoitti:

Elikkäs itse olen 9-luokalla oleva poika ja olen itse vähän ihastunut vissiin erääseen tyttöön 7-luokalla, mutta ei mulla oo mitään "iskemis" ongelmia tai mitään vaan se että olen hieman ujo ja en oikein uskalla pyytää edes mese ossua. Tosin nyt yritän keräillä tässä viel huomisen ihteäni ja sitten kysyä edes jotain. :) Minusta sinun pitäisi aluksi yrittää ottaa katsekontaktia ja jos hän kahtoo suoraan silmiin jonkun aikaa niin eiköhän sillä jotain tunteita ole sinua kohtaan, mutta sinun varmaan pitäisisi käydä kysymässä jotain mese osoitetta tai pyytää kahville ni eiköhän se siitä. Voihan se olla, että poika on vähän samassa asemassa kuin sinä ja olettaa aikalailla samaa kuin sinä, mutta mene ja tiedä. Onnea yrityksiin :)

Ja tosiaan ikäero ei ole mikään ongelma jos se pohdituttaa sinua. Ja tosiaan olisi minustakin mukava tutustua siihen tyttöön ennen kuin lähen pois yläasteelta.

• Toivoton(ko)?
        jamassa kirjoitti:

Kiitos tuostanut sai vähän apua : >...nyt vaan rohkeutta peliin olen varma, että lähes jokainen 7-luokkalainen tyttö haluaisi, että joku 9-luokkalainen poika tulisi juttelemaan. Olen lähes varma, että hän kertoo sinulle osoitteensa jos kysyt ja jos ei kerro hän on varmasti aika tyhmä : >

• jamassa
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

Kiitos tuostanut sai vähän apua : >...nyt vaan rohkeutta peliin olen varma, että lähes jokainen 7-luokkalainen tyttö haluaisi, että joku 9-luokkalainen poika tulisi juttelemaan. Olen lähes varma, että hän kertoo sinulle osoitteensa jos kysyt ja jos ei kerro hän on varmasti aika tyhmä : >

Hyvä että sait vähän rohkeutta ja silleen, mutta tosiaan itsekkin pitäs saada sitä rohkeutta. Mut eiku onnee matkaan vaan ja hyvää elämää sulle. :) Enkä nyt tiedä onko hän niinkään tyhmä, häntä ei vaan kiinnosta sillon ja eihän sille voi mitään.

• jamassa

Tosiaan ku yritin udella yhdeltä kaverilta sen mese ossua niin sain heti kommenttia kaverilta, että "voi helvetti mihin oot menossa ku 2 vuotta nuoremman ossia haluut" Mä vaan sanoin että en mä kyl ihan sitä niin ajatellut ja annoin vaan olla ku ei se 2 vuotta ole mitään, ku ei kaikki edes halua olla saman ikäisen kanssa. Eli ei siinä mitään. :)

• Toivoton(ko)?

Älä siltä kaverilta sitä osotetta kysy vaan tytöltä itseltään : >

• jamassa
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

Älä siltä kaverilta sitä osotetta kysy vaan tytöltä itseltään : >

Olet täysin oikeassa, mutta minkäs sille ujoudelleen mahtaa ja kun on eka kerta :). Mut eiköhän tää tästä. Ainakin toivon, että saisin ainakin tutustan häneen. :)

• adsafgsd
        jamassa kirjoitti:

Olet täysin oikeassa, mutta minkäs sille ujoudelleen mahtaa ja kun on eka kerta :). Mut eiköhän tää tästä. Ainakin toivon, että saisin ainakin tutustan häneen. :)

Oletteko kumpikaan puhuneet ihastuksellenne koskaan? tietääkö hän edes sua nimeltä? jos ei kumpaankin älkää heti hyökätkö pyytämään kahville tai ymym. Ai miksi? siksi että tuollainen käytös voi tuntua vastapuolesta aggressiiviselta ja säikäyttää. Jos joku kaverinne tuntee ihastuksenne yrittäkää urkkia sitä meseä vaikka sitä kautta tai yritä päästä juttelemaan tämän kaverin kautta. Vaikka sitä suoraa toimintaa aina kannustetaan ei se musta aina toimi. Yleensä tuloksena on vain itsensä nolaaminen. Nimim. kokemusta on
        Yrittäkää alkuun jotain silmäpeliä. Huomaatte ainakin toisen kiinnostuksen, jos lähtee mukaan. Muistakaa vielä, ettei yhdeksäs- ja seiskaluokkalainen aina ole henkisesti samalla tasolla, mutta poikkeuksiakin löytyy :)

• Toivoton(ko)?
        adsafgsd kirjoitti:

Oletteko kumpikaan puhuneet ihastuksellenne koskaan? tietääkö hän edes sua nimeltä? jos ei kumpaankin älkää heti hyökätkö pyytämään kahville tai ymym. Ai miksi? siksi että tuollainen käytös voi tuntua vastapuolesta aggressiiviselta ja säikäyttää. Jos joku kaverinne tuntee ihastuksenne yrittäkää urkkia sitä meseä vaikka sitä kautta tai yritä päästä juttelemaan tämän kaverin kautta. Vaikka sitä suoraa toimintaa aina kannustetaan ei se musta aina toimi. Yleensä tuloksena on vain itsensä nolaaminen. Nimim. kokemusta on
        Yrittäkää alkuun jotain silmäpeliä. Huomaatte ainakin toisen kiinnostuksen, jos lähtee mukaan. Muistakaa vielä, ettei yhdeksäs- ja seiskaluokkalainen aina ole henkisesti samalla tasolla, mutta poikkeuksiakin löytyy :)

Oon mä sen pojan kanssa vähän puhunut, mutta se tapahtui irc-galleriassa ja se vaan oli jotain small talkia tyyliin : Moi mitäs kuuluu?? : >>

• asdsdafd
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

Oon mä sen pojan kanssa vähän puhunut, mutta se tapahtui irc-galleriassa ja se vaan oli jotain small talkia tyyliin : Moi mitäs kuuluu?? : >>

Millainen oli pojan vastaus? oliko kiinnostunut vai vastasiko vaan yhdellä sanalla?

• Toivoton(ko)?
        asdsdafd kirjoitti:

Millainen oli pojan vastaus? oliko kiinnostunut vai vastasiko vaan yhdellä sanalla?

Hän vastasi suht kiinnostuneesti ja laittoi vasta kysymyksen (jos tajuut) Ja laittoi hymiön perään...hän vastaa jokaiselle niin :D

• asdsdafd
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

Hän vastasi suht kiinnostuneesti ja laittoi vasta kysymyksen (jos tajuut) Ja laittoi hymiön perään...hän vastaa jokaiselle niin :D

no kysyitkös sitten tänään sitä meseä vai odotteletko vielä?

• Toivoton(ko)?
        asdsdafd kirjoitti:

no kysyitkös sitten tänään sitä meseä vai odotteletko vielä?

No kai sitten pitäisi...Mutta mitä sitten siellä mesessä sanon sille??...en oo kato mikään kauhee puhelias tyyppi ni sit se on aika noloo jos oon vaa hiljaa : >

• asdsdaf
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

No kai sitten pitäisi...Mutta mitä sitten siellä mesessä sanon sille??...en oo kato mikään kauhee puhelias tyyppi ni sit se on aika noloo jos oon vaa hiljaa : >

Jos haluat tutustua poikaan, tää taitaa olla kaikkein helpoin keino?
        Olet vaan oma ittes ja jos poika ei susta kiinnostu, ei vika ole sussa, vaan ihan siinä ettei kaikilla yksinkertaisesti synkkaa. Kannattaisiko kuitenkin kokeilla? :) tiedän itsekin millaista oli olla seiskalla ja ihastunut vanhempiin poikiin. Nyt tilanne on kuitenkin helpompi ja olen oppinut virheistä.

• Ihastunut tyttö
        asdsdaf kirjoitti:

Jos haluat tutustua poikaan, tää taitaa olla kaikkein helpoin keino?
        Olet vaan oma ittes ja jos poika ei susta kiinnostu, ei vika ole sussa, vaan ihan siinä ettei kaikilla yksinkertaisesti synkkaa. Kannattaisiko kuitenkin kokeilla? :) tiedän itsekin millaista oli olla seiskalla ja ihastunut vanhempiin poikiin. Nyt tilanne on kuitenkin helpompi ja olen oppinut virheistä.

HEIII täähän on coolia :D Ihastunut poika,ihastunut tyttö,ja sekaantunut parinvälittäjä.Toivoton(ko) ja jamassa,oletteko varmoja ettette TE ole juuri ne toistenne unelma prinssi ja prinsessa? xD

• Toivoton(ko)?
        Ihastunut tyttö kirjoitti:

HEIII täähän on coolia :D Ihastunut poika,ihastunut tyttö,ja sekaantunut parinvälittäjä.Toivoton(ko) ja jamassa,oletteko varmoja ettette TE ole juuri ne toistenne unelma prinssi ja prinsessa? xD

Voihan se olla, mutta en nyt ihan usko : D
        Mut jos se nyt on ni missä päin suomee sä asut jamassa?? : >>...olis aika hianoo jos se olis se ketä ajattelen : D

• jamassa
        Toivoton(ko)? kirjoitti:

Voihan se olla, mutta en nyt ihan usko : D
        Mut jos se nyt on ni missä päin suomee sä asut jamassa?? : >>...olis aika hianoo jos se olis se ketä ajattelen : D

Noh en voi olla sun "unelmas" koska mä sain jo oman tyttöni

• Toivoton(ko)?
        jamassa kirjoitti:

Noh en voi olla sun "unelmas" koska mä sain jo oman tyttöni

Onnee sulle..mä en oo viel ees kehdannu sanoo sille mitään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3497
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      139
      1911
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      301
      1641
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      88
      1524
    5. 80
      1499
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1186
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      72
      1081
    9. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      288
      1050
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1031
    Aihe