ja onko moldovassa edes siedettäviä hotelleja eli suht hyvässä kunnossa, torakat eivät pahemmin juokse sisällä, vessa ja suihku kunnossa ja ruuasta ei tule ripulia?
onko moldova turvallinen?
4
5384
Vastaukset
- tje bjest
Kohtuullisen hotellin saa 60-80$.
Ei turvallinen iltaisin varsinkaan chisinaun ulkopuolella.Sairaalahoito olematon.
Ravintoloita paikat pullollaan.
Ruokailu hotellissa aina poskettoman kallis.
Lazy feet pay more.
Pakasteliha ulkomailta ja paljon virtakatkoja saattavat koetella vatsaa. mutta ei Moldova mitenkään vaarallinen maa ole. Hotellin sijaan itse vuokraan asuntoja. Niitä saa nettihaulla. Venäjää/Romaniaa osaamattomille on englanninkielisiä sivustoja ja jos paikallisia osaa voi selata paikallisen nettilehden asuntoilmoituksia, siellä 15-30 USD/yö saa kohtuullisia kämppiä. Mioellyttävä hotelli alle 50 €/yö voi olla vaikea löytää. Ruoka ei ongelma jos syö suunnilleen sitä mitä paikallisetkin ja muistaa huuhdella alas vaikkapa paikallisella Rachiulla, joka kevyemmät pöpöt kyllä nujertaa....
- Tellustelilja
Onko mummoja kämppiä kauppaamassa juna-asemilla niinkuin Venäjällä on tapana. Se on ihan ok majoituskeino satunnaiselle matkaililjalle...
T:Tellustelija - mirzzza
Tellustelilja kirjoitti:
Onko mummoja kämppiä kauppaamassa juna-asemilla niinkuin Venäjällä on tapana. Se on ihan ok majoituskeino satunnaiselle matkaililjalle...
T:TellustelijaKannattaa olla aina varuilla. Itse kävin Moldovassa monta kertaa eikä ole mitään paha sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522