Luku 1
Titta istui Sannin huoneessa ja odotti, kun Sanni kävi hyvästelemässä viimeiset rippijuhlavieraansa. Sanni oli Titan paras ystävä. Tytöt olivat tunteneet toisensa jo hiekkalaatikkoajoilta saakka. Vaikka he olivat kasvaneet yhdessä, olivat he luonteeltaan hyvin erilaisia: Sanni oli puhelias ja sosiaalinen, vuotta nuorempi Titta oli hiljaisempi ja arempi. Kaverukset tulivat silti hyvin toimeen keskenään – vastakohdat täydensivät toisiaan. Ulkonäöltään heitä sen sijaan luultiin usein siskoksiksi, kumpikin oli tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Titta oli hieman muodokasta Sannia laihempi ja pienirintaisempi.
Sanni palasi huoneeseen ja istui sängylle Titan viereen.
-Ei enää ikinä mitään juhlia...Vähän mä oon kyllästyny sukulaisiin.
-Joko sä laskit kuinka paljon sait rahaa? Titta kysyi.
-Jep, mä sain yli 500 euroo! Ihan hyvin...No, ens vuonna on sit sun vuoro saada rippilahjoja.
Titta oli ostanut Sannille lahjaksi J.R.R. Tolkienin Hobbitin, koska halusi Sanninkin ymmärtävän kunnolla mistä ihmeen Keskimaasta Titta aina puhui. Taru Sormusten Herrasta –kirja olisi saattanut olla liian raskasta luettavaa Sannille, vaikka Sanni oli Sormusten Ritarit –leffasta pitänytkin.
Tänä iltana Sannin vanhemmat veisivät tytöt kesämökilleen. Tytöt saisivat olla kaksin mökillä koko juhannusviikon alun. Keskiviikkoiltana molempien vanhemmat tulisivat mukaan juhannusta juhlimaan. Titta yllättyi, että vanhemmat päästivät hänet kaksin Sannin kanssa mökille. Oli todella kivaa päästä uimaan ja ottamaan aurinkoa, olla kerrankin poissa vanhempien valvovien silmien alta.
Sannin isä koputti ovelle.
-Eiköhän likat lähdetä sitten, ettei pimeys yllätä.
Mökki sijaitsi Taipalsaaressa, Saimaalla. Lahdesta oli sinne muutaman tunnin automatka. Sannin isä ajoi tytöt moottoriveneellä saareen ja äiti jäi odottamaan laiturille. Veneessä Sannin isä sanoi jättäneensä liiteriin tytöille saunajuomaksi vähän siideriä. Jääkaapissa olisi ruokaa keskiviikkoon asti. Sannin isä tuntui Titasta tosi mukavalta, Titan oma isä ei ikinä tarjoaisi siideriä alaikäisille. Ilta-aurinko punersi veden pinnan, kello läheni jo yhtätoista. Vene kolahti mökkilaituriin. Tytöt hyppäsivät veneestä laiturille ja isä heitti tytöille heidän reppunsa.
-Olkaa tytöt sitten kiltisti. Me tullaan takaisin keskiviikkona. Soittakaa kännykällä, jos tulee jotain hätää. Hauskaa lomaa, moi moi.
-Moi vaan.
Tytöt heiluttivat vielä hetken veneen perään.
-Nyt ollaan vapaita! Sanni kiljui.
-Hih, vapaita saaressa, josta ei pääse pois kuin uimalla.
Raskas päivä väsytti molempia tyttöjä, mutta nukkumaan ei vielä kumpikaan halunnut. He kävivät ensimmäisenä katsomassa liiteriä, josta löytyi kuusi pulloa päärynäsiideriä.
-Juodaanko jo?, kysyi Sanni.
-Mennään mieluummin yöuinnille.
Tytöt vaihtoivat bikinit ylleen. Titalla oli mustat bikinit ja Sannilla keltaiset, joiden läpi Titta näki tumman häpykarvoituksen kuultavan. Näky oli Titasta kiihottava, vaikka hän oli nähnyt Sannin alasti saunassa kymmeniä kertoja. Tittaa pelotti heidän ystävyytensä tulevaisuus, sillä Sannia olivat pojat alkaneet kiinnostaa koko ajan enemmän ja enemmän. Titta ei halunnut vielä pitkään aikaan poikaystävää, paitsi jos Elijah Wood tulisi ehdottamaan seurustelua.
Vesi oli mukavan lämmintä. Tytöt sukeltelivat laiturilta ja suunnittelivat jo seuraavaa päivää.
-Huomenna mä alan ottaa rajatonta rusketusta, Sanni sanoi.
-Siis ihan alasti?
-Ei kun yläosattomana vaan. Tää on ainoo mökki tässä saaressa, ei oo pelkoo, että kukaan näkis.
-Mä en kyllä kehtaa yläosattomissa. Mennänkö jo nukkumaan?
Luku 2
Tytöt menivät sisälle ja vaihtoivat yöpaidat ylleen. Sanni kävi hakemassa vintiltä vanhoja Reginoita iltalukemiseksi tai paremminkin yölukemiseksi. Kello alkoi lähestyä jo kahta yöllä. Tytöt menivät sänkyihinsä ja jättivät lampun palamaan. Kumpikin tyttö luki lehdistä vuorotellen lukijoiden sinne lähettämiä seksitarinoita. Tytöt nauroivat katketakseen lukijoiden uskomattomille tapahtumille.
-Onkohan nää tosijuttuja?
-En tiedä, mut tosi naurettavia ainaskin.
Kummallakin heistä oli vielä neitsyys tallella. Vaikka Reginan tarinat olivat Titasta naurettavia olivat ne silti myös kiihottavia. Hän hyväili toisella kädellä itseään vaivihkaa peiton alla. Sanninkin käsi näytti olevan peiton alla. Titta kuvitteli oman sormensa Sannin sormeksi ja häpesi itseään. Sanni lopetti lukemisen ja sammutti valon. Pimeys valtasi huoneen.
-Titta, kiihotutko sä Reginan jutuista?
-No, en todellakaan! Entä sä?
-En, ne on tosi lapsellisia. Jos sun olis pakko antaa jollekin, niin kelle antaisit?
Titta vastasi välittömästi.
-Elijah Woodille!
-No niin tietysti. Mä antaisin Ville Valolle. Sano joku suomalainen.
Titta ei voinut kertoa totuutta, että hän oli ihastunut Sannin isään. Aivan kuin Mena Suvari ihastui Kevin Spaceyyn Titan lempielokuvassa American Beauty. Titta mietti kauan mitä voisi vastata, ettei Sanni nauraisi.
-Varmaan sit Harri Haataiselle.
-Kuka se on?
-Yks keihäänheittäjä, tosi söpö.
-Ai jaa. Hyvää yötä!
-Hyvää yötä!
Titta jatkoi vielä hyväilyään pimeässä huoneessa. Hän oli aivan märkänä. Titan oli vaikea olla voihkimatta. Hän kastoi keskisormen suussaan ja hinkkasi klitoristaan, välillä sormi pyörähti pillunreiässäkin. Orgasmin hyökyaalto vyöryi Titan ylitse ja hiljainen voihkaisu kuului huoneessa.
-Titta, sanoitko sä jotain?
-En. Nuku vaan.
Aamiaiseksi tytöt söivät pari paahtoleipää ja joivat teetä. He kävivät uimassa ja sitten he päättivät ottaa hieman aurinkoa. Aurinko oli jo noussut korkealle, mutta suuret kuuset varjostivat pihaa, eikä hyvää auringonottopaikkaa näkynyt.
-Kävellään saaren läpi toiselle puolelle, siellä on hyvä kallio, jonne aurinko ainakin paistaa, Sanni ehdotti.
-Mennään vaan. Otetaanko siiderit messiin?
-Of course!
Tytöt pakkasivat reppuun aurinkorasvan, matkaradion, pyyhkeet ja siideripullot. Metsäpolku kulki saaren läpi. Tytöt kirosivat metsässä asustavaa hyttysarmeijaa. Saaren vastakkainen ranta oli loistava paikka auringon palvonnalle. Tytöt levittivät pyyhkeensä rantakalliolle, Sanni bikinien yläosan pois. Titta katsoi kateellisena Sannin uhkeita rintoja. Hän kaivoi aurinkorasvan repusta ja levitti rasvaa itse iholleen. Sitten hän pyysi Sannia auttamaan rasvaamaan selkäänsä. Sanni pursotti rasvaa kämmenelleen ja alkoi hieroa sitä Titan selkään.
-Ota nyt sinäkin yläosa pois, ei kukaan näe.
-Okei sitten, avaa sä se solmu. Mä kyl sit makaan vaan mahallani.
Sanni avasi Titan yläosan ja jatkoi rasvan levitystä. Titta nautti Sannin kosketuksesta. Sitten oli Titan vuoro rasvata Sannin selkä. Hän levitti rasvan huolellisesti ja piti itsensä kurissa vaikka mieli teki sipaista rasvaa hieman Sannin pystyille rinnoillekin.
Seuraavat pari tuntia he makasivat kalliolla puhumatta mitään, kuuntelivat radiota ja siemailivat siidereitä.
Luku 3
Samaan aikaan kolmen kilometrin päässä toisessa saaressa Valtteri työnsi kanoottiaan vesille. Hän oli saanut sen viikkoa aikaisemmin 17-vuotislahjaksi. Tänään hän aikoi meloa pitkän reitin ja otti sen vuoksi mukaansa myös eväät. Melominen oli Valtterista mukavaa, lihakset kasvoivat ja samalla näki paljon kauniita maisemia. Valtteri meloi rivakkaa tahtia. Järvi oli peilityyni, joten matka edistyi nopeasti. Hän kuuli moottoriveneen lähestyvän takaapäin. Valtteri katsoi taakseen, tuntematon mieskolmikko lähestyi häntä tulipunaisella muskeliveneellä. Muskelivene väisti kanoottia vain paria metriä ennen törmäystä, sitten vene ajoi pari kierrosta kanootin ympäri. Suuret aallot kaatoivat Valtterin kanootin. Onnekseen hänellä oli pelastusliivit yllään. Muskelivene kiersi vielä kerran Valtterin ympäri. Miehet nauroivat kovaan ääneen.
-Ui tonne saareen kuivatteleen, hinttari!
Muskelivene jatkoi matkaansa.
-Vitun pellet, Valtteri huusi veneen perään.
Valtteri ui lähimmän saaren rantaan työntäen kanoottia edellään. Matkaa oli kuitenkin yli kilometri ja rantaan päästyään Valtteri oli läkähtymäisillään. Hän ripusti kaikki vaatteensa kuivumaan rantakoivun oksille ja meni itse lepäämään alasti rantakalliolle. Melominen ja uiminen olivat käyneet Valtterin voimille siinä määrin, että hän vaipui syvään uneen saman tien. Hän näki unta erään kaverinsa suuririntaisesta äitipuolesta, Pirjosta, jota hän aina ajatteli runkatessaan. Valtterin penis alkoi kovettua.
Luku 4
Siideripullot makasivat tyhjinä tyttöjen vierellä. Kumpikaan tyttö ei ollut ennen juonut yhtä pulloa enempää. Kolme siideriä aiheutti lievän nousuhumalan.
-Näähän meni päähän, Sanni totesi.
-Niin meni, hih. Mun on kauhee nälkä. Mennään syömään!
-Joo, mut kierretään saari, metsässä oli kauheesti hyttysiä.
Tytöt eivät vaivautuneet pukeutumaan vaan kävelivät rinnat paljaina rantakalliolla. Titta kantoi reppua toisella olallaan. Sanni huomasi jonkin matkan päässä oksilla riippuvat märät vaatteet. Sitten he näkivät kanootin ja kiven takaa pilkottavat jalat. He kävelivät hiljaa lähemmäksi. Tytöt tajusivat jonkun kaatuneen kanootilla ja uineen rantaan kuivattelemaan.
-Onkohan se ihan alasti? Hihitti Sanni.
-Hiivitään katsomaan...
Tytöt hiipivät suuren siirtolohkareen taakse, jonka takaa haaksirikkoisen jalat pilkottivat. Sanni katsoi ensin kiven taakse ja pidätteli nauruaan.
-Se on joku jätkä. Se nukkuu ja sillä SEISOO!
-Väistä, mäkin haluun nähdä.
Titta kurkisti ja näki erektiossa olevan kullin ensimmäistä kertaa elämässään. Se näytti Titasta pelottavan suurelta, mutta silti se houkutti melkein koskettamaan.
-Jätkä taitaa ajatella sua, Sanni kiusasi Tittaa.
-Sua se ajattelee, kun sulla on isommat tissitkin.
Titta punastui puheistaan. Ei kai Sanni luule häntä nyt lesboksi.
-Haetaanko mökiltä kamera? Sanni kysyi. –Vähän lomakuvia...
-Ei viitsi, haluutko sä vielä katsoa?
Sannin siiderin sumentama pää keksi ajatuksen. Titta katsoi kuinka Sanni kiersi kiven ja meni hajareisin seisomaan pojan kullin yläpuolelle.
-Sä oot ihan hullu! Titta kuiskasi kiven takaa.
Titan sydän pamppaili jännityksestä ja kiihotuksesta. Titta vei kätensä bikiniensä sisäpuolelle ja sormeili taas itseään. Sanni näytti tekevän nyt jotain aivan hullua.
Sanni veti bikiniensä alaosaa pois pimppinsä edestä ja kyykistyi vain parin sentin päähän nukkuvan Valtterin kullista. Titta kurkki kiven takaa Sannin tummaa karvoitusta ja sen alapuolella jököttävää elintä.
-Varo, se jätkä voi vaikka herätä!
Sanni nousi ylös ja palasi kiven taakse.
-Jätkä ei tiedä mitä meinas saada, Sanni kikatti.
-Sä oot ihan pimee. Se olis voinut vaikka raiskata sut, Titta sanoi.
-Kiihottiko toi sua? Sä taidat olla jo ihan märkänä.
-Enkä ole, älä kiusaa. Ite oot!
-Anna mä koitan!
-Enkä anna!
-Haluutko sä koittaa mua?
Sannin ääni ei kuulostanut enää kiusanteolta. Titta katsoi Sannia silmiin.
-Ootko sä tosissas?
Sanni oli hetken hiljaa ja veti syvään henkeä.
-Kyllä mä oon. En mä mikään lesbo oo, mut olis kiva vähän leikkiä, niin kuin joskus lapsena naapurin Mikan kanssa. Sun rinnatkin on niin kauniit, mulla on liian isot.
-Musta sun rinnat on just sopivan kokoset, mä oon ihan lauta. Juostaan mökille, toi kundi voi herätä ihan koska vaan.
Tyttöjen lähdettyä Valtteri heräsi. Hän huomasi erektionsa ja katsoi äkkiä ympärilleen.
-Huh, onneks kukaan ei nähnyt, Valtteri mutisi itsekseen.
Vaatteet olivat jo lähes kuivat. Hän pukeutui ja lähti melomaan hitaasti kohti kotimökkiä.
Luku 5
Tytöt juoksivat paljaat rinnat heiluen mökille. Mökin ulko-ovella he pysähtyivät halaamaan. Titta painoi kätensä vasten Sanni suuria rintoja ja tunsi nännin kovettuvan. He menivät Sannin vanhempien sängylle vierekkäin makaamaan. Kumpikaan ei oikein tiennyt mitä pitäisi tehdä. Tytöt suukottelivat toisiaan ja puristelivat varovasti toistensa rintoja. Sanni suuteli Titan kaulaa, kieli piirsi kostean vanan kohti Titan rintoja. Sanni otti Titan törröttävän nännin suuhunsa ja näykkäsi sitä hellästi. Titta vei kätensä Sannin reidelle ja hivellen reittä siirsi kättä kohti jalkoväliä. Sanni levitti jalkojaan. Titta tunsi bikinien läpi Sannin pillun kosteuden.
-Ota ne pois, Sanni pyysi.
Titta veti housut Sannin jalasta. Pimppi kiilteli märkänä, häpyhuulet olivat hieman auki. Titta työnsi sormeaan häpyhuulten väliin. Sanni liikahti ja pani kätensä Titan jalkoväliin. Titta siirsi Sannin käden pois.
-Odota, mäkin riisun alasti.
Tytöt makasivat aivan lähekkäin. Suukot muuttuivat kiihkeiksi kielisuudelmiksi. Kumpikin tyydytti toistaan kädellään. Huone täyttyi nuorten neitsyiden huohotuksesta. Sanni työnsi varovasti kahta sormea Titan mahlaiseen reikään. Titta pyöritti lantiotaan kiiman vallassa ja hinkkasi Sannin paisunutta klitorista yhä rajummin.
-Aah...Mä haluun..ooh... nuolla...sua sieltä!
Titta ilahtui, että Sanni ehdotti sitä mitä hän itse ei kehdannut.
-Ihanaa, just sitä mä haluun!
Sanni työnsi päänsä Titan reisien väliin ja lipaisi nesteitä valuvaa vakoa.
-Odota, käännytään kuusysiin.
Sanni pyörähti ympäri Titan päälle. Titta laittoi tyynyn päänsä alle, että sai nuoltua Sannia paremmin. Suolainen pillu maistui ihanan syntiseltä. Titta painoi kieltään Sannin pillunreikään ja hyväili samalla peukalollaan ystävänä häpykieltä. Se näytti turvonneelta. Titta otti klitoriksen huuliensa väliin ja pyöritteli kieltään sitä vasten. Sanni painoi pyllyään tiukasti vasten Titan kasvoja. Titta tunsi saavansa orgasmin tuota pikaa. Sanni oli tosi hyvä nuolija. Näppärät sormet ja kieli tiesivät mitä tekivät Titan alapäässä. Sanni tunsi sormissaan Titan orgasmin ja tieto siitä sai hänetkin laukeamaan. Sanni kiehnäsi pilluaan Titan suuta vasten vielä muutaman minuutin orgasmin jälkeenkin. Sitten hän nousi pois Titan päältä.
Tytöt makasivat silmät suljettuina sängyllä ja pitivät toisiaan kädestä kiinni. Kumpikaan ei halunnut päästää irti ystävästään.
LOPPU
Titta, Sanni ja Valtteri
8
4649
Vastaukset
- NN
..oli tämäkin tarina. Mistä lie ammennat näitä aiheita...?
- Hienoa
Hyvä Väiski! Jatka samaan malliin! Kiitos. =)
- Daneon
Tämä oli hyvä tarina. Yksi parhaista.
- (True) Daneon
Anteeksi edellinen, väärä daneon. Ei tämä ihan huonokaan ollut, juoni vaan vähän keskeneräinen, mutta kehittele ideaa, kyllä se siitä
- J
(True) Daneon kirjoitti:
Anteeksi edellinen, väärä daneon. Ei tämä ihan huonokaan ollut, juoni vaan vähän keskeneräinen, mutta kehittele ideaa, kyllä se siitä
Tää oli loistava. Jatka samaa rataa.
- matti
(True) Daneon kirjoitti:
Keksisit oman nikkisi, pelle. surkea kirjoitusasusi valitettavasti paljastaa SUT paskanjauhajaksi. No, kaikilla ei mitenkään voi olla omaa elämää...
Minusta tämä tarina oli hieno. Näitä lisää!
- ape
...et varmaan ole Lappeenrannan suunnalta, koska tekstissä ei mennä TaipalsaareLLE vaan Taipalsaareen. Tuo hieno kunta Saimaan syleilyssä kuuluu taivuttaa ulkopaikallissijoilla. Pikkujuttu, mutta täkäläisenä se särähti silmään.
Muuten juttu on laatukamaa. Jatka samaan malliin!!- Anonyymi00008
Siis TAIPALSAARELLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248