hei!
saaako itseruskettavan voiteen millään pois ihosta?
laitoin sitä, oli semmonen liina, levitin tasaisesti. mutta silti tuli rajat.
hirveät laikut käsissä! en luota enää yhteenkään tuotteeseeen.. miten ne rajat saa pois?
auttakaa!!!
auttakaa! itseruskettava!
16
10888
Vastaukset
- tuttu tunne
Voi ei... Mullekin käynyt noin ja pari päivää joutui odotteleen että raidat häviää. Saako kysyä merkkiä (veikkaan garnier)?
Voithan kokeilla sitruunaa, ihon kuorintaa ja cosmopolitan lehden mukaan kynsilakanpoistoainettakin! tai hammastahnaa.. - joo44
laita kuorinta voidetta ja hankaa..
- kyllä se siitä
paras on laittaa ainetta käsin, kuoritulle ja kosteutetulle iholle. Ja vain vähän kerrallaan,
huolellisesti jokainen alue käsitellen.
Jos ainetta lotraa paksulti TULEE RAJOJA.
Rajojen kohdat pitäisi hieroa mieluimmin vähän aineen kanssa tai sitten jopa ilman ainetta levittäen jo olemassa olevaa ainetta iholla.
kuori nyt ihoa ja kosteuta, niin väri tasoittuu.
Sitten uusiksi ja rauhallisesti...- 2006
saunaan ku menet niin lähtee,ainakin dove summer glow lähti heti saunas
- coolgirl
2006 kirjoitti:
saunaan ku menet niin lähtee,ainakin dove summer glow lähti heti saunas
Ei se Dove ees oo mitään itseruskettavaa! Kai se ny saunas lähtee.
- Typerä keski-ikäinen
coolgirl kirjoitti:
Ei se Dove ees oo mitään itseruskettavaa! Kai se ny saunas lähtee.
Itselleni sattui "pieni"moka. Ostaessani Dove-pullon en "tajunnut", että se oli itseruskettavaa voidetta. Käytin sitä käsivoiteen tapaan eli levitin käsiini paksun kerroksen. Käteni muuttuivat tumman ruskeiksi. Tätä väriä yritin poistaa asetoonilla, vodkalla ja permanenttiaineella (luulin värin irronneen hiuksistani). Tänään (viikon päästä eka voitelusta)tajusin tutkia pulloa tarkemmin ja totuus valkeni minulle. Olen viikon verran päivittäin voidellut käteni tällä ruskettavalla voiteella. Kynsinauhani ovat myös mustat.Olen saunonut, mutta väriä on kai niin tolkuttomasti, ettei se lähde saunassa yhtään vaaleammaksi. Kauankohan kestää, ennenkuin olen taas käsistäni vaalea suomalainen? Osaako joku sanoa, kestääkö viikko. kaksi vai kuukausikaupalla?
- biatchforever89
Typerä keski-ikäinen kirjoitti:
Itselleni sattui "pieni"moka. Ostaessani Dove-pullon en "tajunnut", että se oli itseruskettavaa voidetta. Käytin sitä käsivoiteen tapaan eli levitin käsiini paksun kerroksen. Käteni muuttuivat tumman ruskeiksi. Tätä väriä yritin poistaa asetoonilla, vodkalla ja permanenttiaineella (luulin värin irronneen hiuksistani). Tänään (viikon päästä eka voitelusta)tajusin tutkia pulloa tarkemmin ja totuus valkeni minulle. Olen viikon verran päivittäin voidellut käteni tällä ruskettavalla voiteella. Kynsinauhani ovat myös mustat.Olen saunonut, mutta väriä on kai niin tolkuttomasti, ettei se lähde saunassa yhtään vaaleammaksi. Kauankohan kestää, ennenkuin olen taas käsistäni vaalea suomalainen? Osaako joku sanoa, kestääkö viikko. kaksi vai kuukausikaupalla?
Kantsis vähän lukee mitä tuubeissa sanotaa,niin säästyy tuoltakin mokalta.
- mmillir
biatchforever89 kirjoitti:
Kantsis vähän lukee mitä tuubeissa sanotaa,niin säästyy tuoltakin mokalta.
Ja paljon tällainen jälkiviisauskin auttaa. Minkä sille nyt enää voi, ettei lukenut? Taitoi saada kirjoittaja sellaisen opetuksen muutenkin, että jatkossa lukee. :)
- Pitkät piuhat?
mmillir kirjoitti:
Ja paljon tällainen jälkiviisauskin auttaa. Minkä sille nyt enää voi, ettei lukenut? Taitoi saada kirjoittaja sellaisen opetuksen muutenkin, että jatkossa lukee. :)
ja paljonhan auttaa sun kommentointikin puolitoista vuotta myöhemmin..
- ..............
Voiko vuoden vanhaa itseruskettavaa käyttää vielä?
- lartdsukaka
joo voi, mä käytin ainakin ei alkanut kutittaa/ tai allergisoitumaan. :) kyl se vähän oudolta haisi hah:D
- gphenpnpjå
Mulla on ihan sama tilanne. Ostin Lorealin sublime bronzea ja nyt on reisien kohdalla kauheen iso tahra, niinkun olisin mutapainissa käynyt :( Myös käsissä on vmäiset tahrat. Kiva kun just nyt alkaa ilmat lämpenemään ja olisi mukava pukeuta vähempiin vaatteisiin :( Olisi pitänyt arvata, että jää kauheet laikut. Hohhoijaa. En ikinä enää kokeile itseruskettavaa.
- vaatteet ja lakanat
mä haluaisin kokeilla, mutta pilaako kaikki vaatteet ja lakanat? Lähteekö pesussa noi värjäymät??
Siis kertokaa, jos käytätte jotain itseruskettavaa, joka ei tartu vaatteisiin ja lakanoihin tai ainakin lähtee pesussa.
- suihkurusketus
Eikö olisi helpompaa mennä suihkurusketukseen ammattilaiselle kuin säätää itse onnettomilla, oransseiksi tekevillä aineilla?
- tanned 80
voih, pitäisi perehtyä kunnolla ennekuin alkaa levitteleen mitä sattuu aineita. Niitä ohjeitahan tursuaa suorastaan joka puolelta. Seuraavassa minun mielestä aikas kattavat ohjeet. Lue ne ja kokeile uudestaan
http://www.hyvaolo.com/2012/02/rusketus-ilman-aurinkoa.html - paras tuote?
Onko suositella hyvää ruskettavaa tuotetta??? Tarjontaa on paljon??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794