Oon miettinyt jiirisahan ostoa. Kertokaa, "halpissahojen" ostajat/haltijat, kokemuksianne niistä. Useita satoja en kuitenkaan tule tähän laittamaan eli vaihtoehtona olisivat halpa malli tai ei mitään... kommentteja, kiitosh!
Halpa jiirisaha?
10
28692
Vastaukset
- Kake
En itse omista, mutta olen joutunut sahaamaan sellaisella Glaes Ohlssonilta hankitulla sahalla jalkalistoja ja yllätyin sen mekaniikasta. Kone tuntui todella järeältä ja sahasi täsmällisen tarkasti. Esivalitut asteet, johon kone käännettäessä loksahti, pitivät todella hyvin paikkansa. Hintaa kerrottiin olevan satasen pintaan. Olisiko tämä etsimäsi laite? Saattaisin itsekkin harkita tuota kapistusta, jos olisi tarvetta.
- kerralla hyvä
Köyhän ei kannata ostaa halpaa...Se on siis Dewald tai Milwaukee..
- on tai
Joo näin on tai paremminkin köyhän ei kannata ostaa halpaa vaan huonoa. Myöskään kallista ei kannata ostaa jos ei saa rahalle vastinetta. Dewalt on arvokas mutta parempiakin samaan hintaan on.
- ammattimies
on tai kirjoitti:
Joo näin on tai paremminkin köyhän ei kannata ostaa halpaa vaan huonoa. Myöskään kallista ei kannata ostaa jos ei saa rahalle vastinetta. Dewalt on arvokas mutta parempiakin samaan hintaan on.
Dewald on ainoa oikea. Se kannattaa pojat muistaa, jos haluatte että homma sgulaa.
- Gern
Ostin joskus tarjouksesta Gernin muovirunkosen jiirin. Hintaa oli 26€.
Onhan se aika rimpula , mutta toimeen olen sen kanssa tullut.
Olen sahannut sen kanssa sillä mielellä , että kohta kärähtää , mutta ei ole vielä kärynnyt.
Kannattaa ostaa kyllä parempi , ei noi Gernit yleensä ole noin kestäviä.
Sauna remontti sillä on tehty ja muutamia pattinkeja poikkastu.
Kannattaa muuten kattoa jos meinaat halvan hankkia , että sillä pystyy katkasemaan pattinngin ongelmitta myös kulmassa. - on kestänyt
Mulla on ollut Gelbin jiirisaha (teleskooppi) 3 vuotta ja olen rakentanut yhden ison varaston tehnyt muuta remonttia ko. laitteella ja olen erittäin tyytyväinen tuohon sahaan. Kun valitse jiirisahan, niin ota se teleskooppimallinen, jotta esim 2*6 katkeaa kerralla tai vaikkapa laminaatti. Ja katso että sahassa on metallirunko, iso terä (halkasija) ja tiheä hammastus, jotta leikkausjälki on siistiä. Tuollaisia saa n. 120 eurolla jalustoineen.
- Geo27
Minä käytän tälläistä työmaalla ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
http://www.tyokalumyynti.fi/catalog/product_info.php?cPath=39_154&products_id=629- esra
Minulla oli tuommonen v2005 ostettu hyrrä. Sanoi sopimuksensa irti juuri äsken. Oli moottorin ja sahanterän kulmahammasrattaiden hampaat kadonneet eikä enää terä pyörinyt. Ja varsin vähän oli käytetty.
Saman näköisiä on vähän joka halpaputiikissa (jopa rautakaupoissakin) myytävänä vaihtelevin hinnoin.
Että ei kannata noihin halpiksiin sotkeutua. Merkki koneita saa n. 100- 600 eculla ja ovat oletettavasti huomattavasti kestävämpiä ja tarkempia sahauksessa. esim. Boch, Makita, De Walt jne ammattilaismerkit. - Tupe-_^<>*
Kuinka sattuikin sopivasti, että kyseinen tuote oli lisätty sivustolle juuri samana päivänä kuin tämä "suositus" ilmestyi nettiin...
Silkka mainos siis.
- tollopölhö
Just kärvähti 30 egen powergrafti. Ehdin sahaamaan sillä 14 kappaletta listoja ja siinä se sitten oli! Jos haluut hyvän ja halvan, niin osta kaksi, hyvä ja halpa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743