Onko kenelläkään kokemuksia näistä ilmalämpöpumpuista? Kumman näistä valitsisit ja miksi?
Toshiba vai IVT Nordic ilmalämpöpumppu
13
31926
Vastaukset
- säästöäkö
Mulla on 2.5v vanha toshiba multikone.on vaihdettu piirikorttia ja 3 sisäyksikön moottoria ja aina se uusin parannettu versio,ja myyjäkään ei enää myy näitä kun huolto ja takuu tökkii.nyt jo olen odotellut monta kuukautta korjaajaa mutta soiteltuani luvataan ja luvataan.eli olis kone edullisesti niin saan ivt:seinälleni.
- Osku.
Alta aukeavaa foorumia luettuasi et ole varma kumman ilmalämpöpumpunpumpun omistajat ovat tyytyväisempiä, Toshiban vai IVT:n.
Itselläni on 2003 ostettu IVT/Sharp Nordic Inverter,
josta on tullut uusittu painos IVT:n nimellä.
Pumppuun olen tyytyväinen mutta IVT:n jälkimarkkinointiin en.
Pumppuni pelaa hyvin.
Mutta jälkihuolto ei pelaa lainkaan!
Alustavat pumppukaupat tein Hgin IVT kautta, mutta loppukaupat tein Nokian IVT: ltä,
josta myös tuli asennus Pirkanmaalle 21.1.2003.
H:gin ja Nokian IVT:stä ei anneta mitään tietoja, kysymykseeni?
Useampaan kertaan,
ensimmäisen kerran 22.11.2004 olen yrittänyt saada sähköpostilla tietoa pumppuani koskeviin teknisiin kysymyksiin, koskien mm. sulatustoimintaa ym.
( pyysin myös tarjousta ko. pumpusta pojalleni ) myös Hgin IVT: ltä,
saamatta kummastakaan vastausta, puhelintiedusteluuni vastattiin,
että ei ole ollut aikaa vastata?
Ei edes Jussi Hirvosella! eikä myöskään tarjouksen pumpusta tehneellä Aivar Paabolla,
joka lupauksista huolimatta ei ole lähettänyt kunnollista käyttöohjekirjaa ( manuaalia )
Jäi sellainen tunne, että kun pumppu on saatu myytyä,
asian voi jättää siihen.
Luulisin pienen aivan kuin isommankin asiakkaan olevan yhtä tärkeän,
mutta myynti menee varmaan niin lujaa, että viis asiakkaista!
Toivottavasti pumppuni kestää 21.1.2008 saakka ajatellen takuuta,
jos sieltä silloinkaan mitään apua heltiää, jos pumppuni hajoaa!
En ole kuitenkaan jäänyt sormi suussa odottamaan asiantuntijan apua,
vaan olen oma-aloitteisesti ottanut asioista selvää "SuhKoht" hyvin tuloksin.
Edellä mainittujen seikkojen takia suosittelen lämpimästi Toshibaa,
jonka huolto/jälkimarkkinointi pelaa.
Käyppä lukemassa täältä niin huomaat, että tieto jopa lisää tuskaa
http://www.lampopumput.info
Suomessa ensimmäisen testin Ilmalämpöpumpuista tekee Tekniikan Maailma syksyllä.
TM Rakennusmaailma numerossa 5, joka ilmestyy 11.10.- on omat asiakkaat
Eiköhän se ole niin että Nokian liikkeen palvelu on ala-arvoista. IVT Hki on maahantuoja ja mielestäni jälleenmyyjän huono palvelu on sen liikkeen ongelma. Maahantuojalta varmasti jälleenmyyjä saa niin paljon materiaalia ja tietoa kun jaksaa vaivautua asiakkaalle hankkimaan. On vain tämän päivän kummajainen että palvelua eitahdo liikkeistä saada. Varsinkin vielä jos on palkkatyöntekijä niin pieninkin palveluhalu katoaa ...
- jv
Ota yhteyttä Ilmalämpöcenteriin mikäli haluat tarjouksen IVT tai muista kiinnostavista pumpuista sivulta.
- hilta
Moi!
Viime vuonna lokakuussa jätin webin kautta tarjouspyynnön muutamalle asennusfirmalle. IVT Nordic oli ainoa, joka ei vastannut tarjouspyyntöön mitenkään. Kaikki muut vastasi, jos ei muuten niin, että olemme keskittyneet isompiin kokonaisuuksiin kuin omakotitalot.
Ilmeisesti IVT Nordicilla asiakkaita sitten riittää.
Meille tuli sitten Toshihan ILP, molemmat Toshiban ILP asennuksia tekevää firmaa vastasi tarjoukseen. meillä asennuksen hoiti Kylmäkeskus Pirkanmaalla. - Hyvä
Terve, Meille asennettiin viimekuussa Toshiba ja hyvin on toiminut. Valintaperusteena oli tarjouksen saamisen lisäksi (muualta ei kyselyihin vastattu??) kylmäkeskuksen asiallinen palvelu(hoiti asennuksen), sopiva hinta ja kuullut jutut eli Toshiba toimisi laajemmalla lämpötilaskaalalla kuin kilpailijansa. Voin sanoa että kuukauden käyttökokemuksen perustellaa sähkölasku on jo pienempi ja käyttömukavuus nousi 100%, meille tuli siis mökille. On tosi hiljainen sisäyksikkö jos ei saunaa sisälle halua ja ulkoyksiköstä ei kuulu pihaustakaan
- linkki vertailuun
- tyytyväinen käyttäjä
ostin ivt nordig pumpun marraskuussa ja ilman laatu parani heti. nyt saatiin sähkön tasauslasku ja tuli hyvitystä 2700 euroa eli viidessä kuukaudessa tuli tämä säästö talo on harakanpesä ja tuhlaa kovasti lämpöä joten minulla säästö on tuntuva
- miranda87
Suosittelen http://kylmalaitelaakkonen.fi/ reilua ja ammattitaitoista palvelua hyvillä hinnoilla
- Kallis
Tosi hyvillä hinnoilla! Yli 200 euroa olisi Laakkonen nypännyt enemmän hintaa kuin kilpailijat.
- Brändi4
Toshiba:n jälleenmyyjä yrittää rakentaa ko. laitteesta jotakin brändiä laadukkaasta laitteesta ja asennuksen laadusta. Mielestäni ylihinnoiteltu tuote sekä ainakaan Lämpöykkösten palvelu ei tyydyttänyt. Lisäksi käyttöohjeet ovat ala-arvoiset.
- tomitalonmies
Mitsubishi ilmalämpöpumppuja asennan erittäin mielelläni.
Koska tiedän asiakkaan olevan aidosti pumppuun tyytyväinen.
Olen asentanut ilmalämpöpumppuja 2004 vuodesta asti, ja voin kokemuksesta kertoa, että vielä ei ole mitsubishi pumpun voittanutta tullut asennettua.
Asennan pumppuja Uudenmaan alueella.
Lämpöpumppupojat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789