Tommosen otin hajoamispisteessä olevan Nokialaisen tilalle ku aattelin että ihan kätsän näkönen vehje ja sisältää ne perusjutut (puhe tekstari) mitä vaan lähinnä tarvii.
Pisti kuitenki kiinnostaan ku netistä lueskelin, onko jossaki rapakon takana näissä oma softansa joka sisältää 3 peliä ja soittoäänten sävellysohjelman? Tässä ei ole kuin 1 peli (jota tuskin kukaan koskaan pelaa) eikä sitä composeriakaan näytä olevan. Että eihän ne eurooppalaiset tämmösiä tarvi, vai?
Toiseks muuten mainio perusluuri pilattu aivan käsittämättömän surkeesti tehdyllä tekstaripuolella. Mistään ei nää monesko tekstari siinä 335 merkissä on menossa ja pitää ite laskee että meniskö yks viesti ny siihen 160 merkin sisälle. Ja heti huomas että tekstaria kiireesti näpyttäessä on turhan helppo osua vahingossa puhelun katkaisunamiskaan, josta tekstari häviää välittömästi. Eikä tietenkään edes viestinvälitys-ominaisuutta.
Missähän ne Motorolan laadunvalvojat ja testaajat kuppaa ku tämmösiä emämokia luureihinsa päästävät.
C115
Paavo
1
383
Vastaukset
- puhelinmiess
Motorolan C115 on todella halpa, lähemmäs 29,90e voitko kuvitella!
Kahden vuoden takuulla! Eli se käy soittamiseen ja viestittelyyn. Se onkin riisuttu malli, tarkoitettu halvaksi. Sen käytettävyys ei ole Nokialaisten luokkaa, ja voiko sellaista tuon hintaiselta luurilta edes odottaa!
Käytettävyys ei tosissaan ole ihan luksusta, mutta tämä onkin mutsille, joka jättää lankapuhelimen pois. Osaa jo vastata ja soittaa. Eipä sitä muuta tarvitsekaan. Tekstiviestit ovat vain ärsyttäviä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165