Onko kukaan ollut koskaan häissä, jossa morsian olisi karannut alttarilta?
Alttarilta karannut?
2
1934
Vastaukset
- tuo tapahtui
Olin suuren lestadiolaissuvun häissä ja siellä naitettiin nuorta tyttöä hieman vanhemmalle miehelle. Ilmeisesti uskon omatunto hävisi maallisille peloille, kun hän hysteerisesti itkien lähti juoksemaan ristikirkon sivukäytävää ja jäi itkemään eteiseen. Suvun miehet yrittivät "hoitaa" hänen likaista sielua, mutta tyttö pakeni ulos Herran huoneesta. Hänet sidottiin ulos suvusta.
Lestadiolainen pappi sanoi jotenkin tällä lailla:
- Arvoisat sisaret ja veljet, annamme aikaa ja tukea tälle nuorelle seurakuntamme jäsenelle. Toivon sukulaisten olevan hänen tykö ja turvana tällä vaikeana, sielunvihollisen hetkenä.- immpu:
miten toi päätty??mitä suku teki morsiamelle??elääkö vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574