motoristikirkko

miklu

Kaikki mukaan Liedon motoristikirkkoon La 13.5, Lähtö kupittaan kentältä klo. 15:00

12

3596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari

Jotakuinkin kymmenen kertaa olen ollut mukana. Vaan koskaan kuulemma niinä kahtenakymmenenä vuonna, kun tapahtuma on järjestetty, ei ole satanut. Onko nyt odotettavissa tilastotappio?

• kaikenlaista kokenut

Viime vuonna tuli vettä kun esterinpe*seestä. (Siis meno/tulomatka paraati, ei kirkolla onneksi enään satanut)
        Toivottavasti tänä vuonna olis parempi keli...

• Matkan varrelle kuvaamaan

Liedon valtakunnallinen motoristikirkko kutsuu motoristeja Liedon kirkon kentälle 13.5.2006 klo 15 pidettävään motoristimessuun. Pyörillä ajetaan suoraan kirkkoon

• miklu

Totta tosiaan, tuo paraati ei siis lähde kupittaan kentältä klo. 15:00 vaan tuo lähtöaika tais olla 13:30, tämäkään ei ole 100% oikea lähtöaika, mutta paikalle kannattaa silti tulla ajoissa.

• miklu kirjoitti:

Totta tosiaan, tuo paraati ei siis lähde kupittaan kentältä klo. 15:00 vaan tuo lähtöaika tais olla 13:30, tämäkään ei ole 100% oikea lähtöaika, mutta paikalle kannattaa silti tulla ajoissa.

heihou KOKOONTUMINEN kupittaalle klo12 ja messutilaisuus liedossa klo15.

ja viimevuonna sato, toivottavasti ei tänävuonna:P

• Turun Sanomat

Valtakunnallinen 26. motoristikirkko kutsuu motoristeja Liedon kirkon kentälle jälleen lauantaina 13.5. kello 15 pidettävään motoristimessuun. Messua edeltää kello 12 alkava kokoontuminen paraatia varten Turun Kupittaalla. Moottoripyöräparaati Turusta Lietoon lähtee kello 13.30. Paraati on ristikulkue, jonka edellä ajaa Lieto MC 2000 -kerhon moottoripyörä.

http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2006-05-10,104:7:377489,1:0:0:0:0:0:

• nik

Onko kellään tietoa paljonko oli kävijöitä tänä vuonna?

• eskom

mukaan n. 2000.

• olla yli 1000 vähemmän ku vuosi sitten

• mitään linkkiä...

missä olisi kuvia tän vuoden motoristikirkosta??

• Paukku HD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe