kenellä on samurai tulee tänne

cross man

snaokaa te mieli piteitä jolla on samurai 110cc tai 200cc

22

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      kuten aikaisemmin olen jo kirjoittanutkin...:


      ei vielä ole päässyt kokeilemaan....pettymys jo ennen tyyppejä...
      tilasin myllymäen nettikaupasta semmosen ritsan jo tammikuun lopulla, enkä vieläkään ole saanut sitä!
      rahat ovat heille kyllä kelvanneet....mutta jatkuvia selityksiä osaavat antaa, mitä milloinkin on syynä kun ei vieläkään tullut.


      senttiäkään eivät hyvitä hinnasta, peruvat mielummin kaupan, sillä "ne viedään kuitenkin heti käsistä"....

      myyjä sanoi "ettei ymmärrä kun mokomasta moposta ja sen myöhästymisestä nostetaan niin iso haloo", "sehän on vaan semmoinen hupilaite, lelu"

      ...ei näytä asiakkaat kiinnostavan....

      Joten en suosittelisi...tai tilaa nyt ja nauti ensivuonna... ;)

      TT    

      • vaan...

        ...että kirjoituksesi on provo ja vieläpä ihan rikosilmoituksen arvoinen.


    • ralli-rami

      ihan hyvii ne on mutta täytyy vain kiristää pakoputki ja muita osia aika usein.

    • samurai-m

      mulla on samurai ja voin sanoo että se on täysin hanurista. hajos melkein heti

      • METSÄLÄ

        samurai on paljon parempi kun yamaha ja honda ja suzukin ym ruikut, KYLLÄ KIINALAISET KESTÄÄ kun vaan tekee perus huollot heti alkuun esim vaihtaa öljyt kiristää pultit ym ihan turha haukkua kiinalaisia jos ei ole omaa kokemusta vaan kuullut huhuja, tehkää perus huollot ja kokeilkaa!!!!!! sillä itsellä on kokemusta koska aika paljon ollut itsellä kiinalaisia!!!


      • METSÄLÄ kirjoitti:

        samurai on paljon parempi kun yamaha ja honda ja suzukin ym ruikut, KYLLÄ KIINALAISET KESTÄÄ kun vaan tekee perus huollot heti alkuun esim vaihtaa öljyt kiristää pultit ym ihan turha haukkua kiinalaisia jos ei ole omaa kokemusta vaan kuullut huhuja, tehkää perus huollot ja kokeilkaa!!!!!! sillä itsellä on kokemusta koska aika paljon ollut itsellä kiinalaisia!!!

        Olet aivan oikeassa olen nimmittäin omistanut samurai 110cc mopedin ja kaverilla oli joskus orion.Hyvä vehje hän ekin oli kuunes pamautti jadan kylkeen mutkassa...pisti sen täysin kuntoon mutta ei käynnistynyt moneen kymmeneen minuuttiin ja tulppa kastui koko ajan..Minun ninja samurai on olut loistokunnessa vaikka ostettiin se vanhana..nytkin se makoilee tuolla tallissa oottamassa huomista :))


    • oli kesä oli mopo

      on se ihan hyvä samurai 110cc siis

    • -.-

      täysin perseestä. jarrukahva katkes heti, kytkin ja kytkin kahva hajosivat heti, takalokari katkes heti ku 2v systerin jalka osu siihen, runkoo on hitsattu nyt varmaan 3 kertaa ku on katkeillu...

      • koessi

        Mun GTX 150cc(samurai) on ollut ajossa muutaman kerran.. eka rundilla noi crossi mestarit testas ja onnistui taka keskijön ruuvit repasemaan keskiön paskavaluraudasta palat irti ja taka ratas siten irtosi.. no uus vanne vaan ja OIKEAT pultit kaupasta niin toimii.
        taka iskari lahosi heti(ylläri ku painan yli 80kg), tilalle vain pitpron iskari 160e ja pelittää ja säädötkin on hyvät.
        Tänään lahosi eka oikean puolen jalkatuen ripustus, metalli rasittui ja katkesi, sit viel perään takarenkaan sisäkumi räjähti tasaisessa ajossa:(

        nyt koitan metsästää sitä jalkatramppia ja polkimia siihen, jos sulla on niin myy ihmees [email protected] sovitaan kaupat.

        takakume uusiksi tieten ja sit taas rankkaa ajoa, sellaisessa tuppaa kiinapaskat hajoamaan, mut uutta osaa ja vahvike turauksia(hitsejä) niin alkaa kestämään.. ja noiden varaosa ostoksien jälkeenkin on halvempi kuin joku pittis tai vastaava mini crossi.
        Jos ei ole aktiivi harrastaja niin kannata ostaa mitään pitproota ym.
        ite käyn vain välis taka metsän hookerin radal vähän ruvettaan.


      • ostitko uutena vai vanhana ja mistä'?


    • ihmiset ostako

      mitään Kiinan laitteita, ensin ne vie Suomesta työpaikat sinne ja sitten alkavat työntää sekundaa tänne.

      • crossi125

        Kaikki puhuu ,että kiinalaiset ei kestä mutta hei kertokaas yksikin mopo tai mikä vaan kulkupeli ,joka ei ikinä hajoa. Mikä tahansa mopo onkaan joutuu sitäkin korjaamaan mutta en kyllä väitä että kiinalaiset kestäisi yhtä hyvin kuin esim japanilaiset eihän ne kiero silmät voi osatakkaan tehä mitään kun toisissa krosseissa on runko kierossa. Itselläni on wanda125cc crossi heti ostettua kiristettiin kaikki ruuvit ja mutterit. Viikon päästä koppa halkes pohjasta luultavasti polkaisu laitteen aksellissa oleva osa löi siihen reiän onneksi meni takuuseen korjaaja sanoi ,että moottorissa on ollut jo valmistuksessa virhe . Nyt pitää korjata hammas rattaan ruuvien reikiä ku kiristäessä katkesivat sisään. Jos ostatte jonkun kiinalaisen kulkupelin kannattaa kaikki tärkeimmät ruuvit ja mutterit kiristää.


    • Zofêr

      moi! joo me ostettiin viime kesänä samurai 125 ja 200 (minulle) toi samurai 125 on kyl aika lelu se on mennyt rikki jo muutamaan kertaan ja on vielkin tuolla varastossa siin on jotain männässä ku se kääntyy aina mut tota samurai 200cc voi vaan kehua :) siin ei oo ollut mitään vikaa paitti ketjut katkesi muuten lähtee melkeen ykkösellä käyntiin vaikeinakin päivinä ja kulkee sopivasti mut mä maalasin sen mustaks ja vaihoin pari osaa (ne oli rumia) mut sitä mä suosittelen vaikka siitä on täällä juttua et hajoo heti mut kannata niitä kuunnella ei ne ees oo ajannu sellasella..

    • GoronzzimiezzZZ!!

      Saumurai on widdu BARAZZZ!!

    • qweertyasd123

      Pikkuveli sai vuosi sitten ja on vielä kunnossa. Se on asenteesta kiinni kestääkö kiinan peli käytössä. Jotkut rynkyttää ja oikein yrittävät hajottaa vehettä todistaakseen, että ei se kiinan romu kestä. Jos huollat usein ja kiristelet pultteja niin hyvin toimii!!

    • METSÄLÄ

      samurait on kaikki todella hyviä suosittelen todellakin!!!!!! sillä itsellä on kiinalaisista tod paljon kokemusta

      • 110cc

        Mulla on samurai, ostin käytettynä. Kyllä se samurai kestää jossei sitä rääkkää, mutta ei se mitään hyppyjä kestä että se hajoo sitten jos hyppii. Mulla on joutunu pistään uuden taka vanteen, sisä ja ulkokumin, un sisäkumin venttiili lähti irti. Hinnaksi tuli asennettuna 59€ pirttilässä ja nyt pitäis ostaa uus tulppa, kun ei pysy käynnissä. Onko kellään käynyt samoin kannattaako tulppa vaihtaa vai jotain muuta?


      • 110cc kirjoitti:

        Mulla on samurai, ostin käytettynä. Kyllä se samurai kestää jossei sitä rääkkää, mutta ei se mitään hyppyjä kestä että se hajoo sitten jos hyppii. Mulla on joutunu pistään uuden taka vanteen, sisä ja ulkokumin, un sisäkumin venttiili lähti irti. Hinnaksi tuli asennettuna 59€ pirttilässä ja nyt pitäis ostaa uus tulppa, kun ei pysy käynnissä. Onko kellään käynyt samoin kannattaako tulppa vaihtaa vai jotain muuta?

        Saattaa olla kaasarin kohokammiossa jottai paskaa, puhista kaasari nii ehk pelittää.. :)


    • 150cc

      mistä saa sisäkumeja? 14"

    • tee se itse

      mullaki samurai kestäny aika kaua ja kyllä on aika pirteäki ku tein siihe ite männän alumiinista ja viilasin pyttyä vähä... ja putkenki tein ite ja kunnon paisarilla ku noishan ei vakiona sellasta oo.. kulkee nytte sellasen sataviiskyt km/h ja kyseessä siis 110cc samurai

    • Nobo-00jonnet

      Oikeesti ette oo tosissanne noista Kiinan paskoista?! Kyllä ne SAATTAA kestää jos ajellaan 100m mökkitietä edestakas mut läheppä radalle tai kunnolla ajamaan nii kyllä rupee pultit ja osat lentelee:)) samurai eei kuulu LAADUKKAISIIN crosseihin. Jos tosissaan meinaatte rueta crossaamaan nii ostakaa yamaha,honda,suzuki tms... Ihan naurattaa :DD

    • samuraionparas

      samurai kannattaa itellä on vaihoin viritetyn vaihdekepin ja nyt kulkee noin 250 tasasella ja 6 tahti 2 heppaa

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe