volkkareiden varustelu

Golf TDI 6/99

volkkareiden hinnat perusvarusteltuina, varusteet yksilöityinä, sekä lisävarusteiden hinnat, varusteet yksilöityinä, löytyvät volkkarisivulta: www.volkswagen.fi

6

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettohinta on reilu

      Opelissa kaikki vakiona Nettohintaan
      Jos pelkkää varustelua seuraa
      niin niin vectrassa esim vakiona
      ilmastointi,cd-radio yms,samalla
      hinnalla saa vain golfin
      Kesko vetää rankasti välistä,
      VW-myyntiorganisaatio kustannustehoton
      esim maahantuontihinnoiltaan vastaavat
      opelin ja volkkarin mallit kuluttaja
      hinnoissa huimat erot !

      Nettohintaan...

      • Lepo

        Ensinnäkin Opelin vakio radio on aivan pydelistä! Eikä nuo muutkaan varusteet luotettavuudella ja toimivuudella loista.


      • ooppelistien huijausta

        Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.


      • FF
        ooppelistien huijausta kirjoitti:

        Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.

        Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
        Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin....


      • ooppelistien huijausta
        FF kirjoitti:

        Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
        Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin....

        Ei kaikki varusteet ole turhia kuten ristiselän tuki, mutta se ei toimikkaan sähköllä vaan manuaalisesti. Ei se ole kiva jos ikkunat lävähtää itsestään auki -30 asteen pakkasella esim. Tämä oli vaan yksi tiedetyistä esimerkeistä, joten mekaanisesti toimivat varusteet ovat tervetulleita tai jos on sähkön lisäksi mekaaninen hätävaratoiminta.


    • ***

      Juupa juu, mun toyossa on vakiona vitusti enemmän ruostetta ja vikoja kun yhdessäkään Volsuistanne ja mun toyomoponi on monta kertaa arvottomampikin kuin vanhat Volsunne.
      Ryömin nöyrästi lattian rakoon ja poistun foorumistanne. Pyydän anteeksi, että julkesin esittää mielipiteeni kanavallanne, muuten voinut pitää sitä enään sisälläni.
      A N T E E K S I !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe