volkkareiden hinnat perusvarusteltuina, varusteet yksilöityinä, sekä lisävarusteiden hinnat, varusteet yksilöityinä, löytyvät volkkarisivulta: www.volkswagen.fi
volkkareiden varustelu
6
712
Vastaukset
- Nettohinta on reilu
Opelissa kaikki vakiona Nettohintaan
Jos pelkkää varustelua seuraa
niin niin vectrassa esim vakiona
ilmastointi,cd-radio yms,samalla
hinnalla saa vain golfin
Kesko vetää rankasti välistä,
VW-myyntiorganisaatio kustannustehoton
esim maahantuontihinnoiltaan vastaavat
opelin ja volkkarin mallit kuluttaja
hinnoissa huimat erot !
Nettohintaan...- Lepo
Ensinnäkin Opelin vakio radio on aivan pydelistä! Eikä nuo muutkaan varusteet luotettavuudella ja toimivuudella loista.
- ooppelistien huijausta
Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.
- FF
ooppelistien huijausta kirjoitti:
Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.
Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin.... - ooppelistien huijausta
FF kirjoitti:
Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin....Ei kaikki varusteet ole turhia kuten ristiselän tuki, mutta se ei toimikkaan sähköllä vaan manuaalisesti. Ei se ole kiva jos ikkunat lävähtää itsestään auki -30 asteen pakkasella esim. Tämä oli vaan yksi tiedetyistä esimerkeistä, joten mekaanisesti toimivat varusteet ovat tervetulleita tai jos on sähkön lisäksi mekaaninen hätävaratoiminta.
- ***
Juupa juu, mun toyossa on vakiona vitusti enemmän ruostetta ja vikoja kun yhdessäkään Volsuistanne ja mun toyomoponi on monta kertaa arvottomampikin kuin vanhat Volsunne.
Ryömin nöyrästi lattian rakoon ja poistun foorumistanne. Pyydän anteeksi, että julkesin esittää mielipiteeni kanavallanne, muuten voinut pitää sitä enään sisälläni.
A N T E E K S I !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864