volkkareiden hinnat perusvarusteltuina, varusteet yksilöityinä, sekä lisävarusteiden hinnat, varusteet yksilöityinä, löytyvät volkkarisivulta: www.volkswagen.fi
volkkareiden varustelu
6
713
Vastaukset
- Nettohinta on reilu
Opelissa kaikki vakiona Nettohintaan
Jos pelkkää varustelua seuraa
niin niin vectrassa esim vakiona
ilmastointi,cd-radio yms,samalla
hinnalla saa vain golfin
Kesko vetää rankasti välistä,
VW-myyntiorganisaatio kustannustehoton
esim maahantuontihinnoiltaan vastaavat
opelin ja volkkarin mallit kuluttaja
hinnoissa huimat erot !
Nettohintaan...- Lepo
Ensinnäkin Opelin vakio radio on aivan pydelistä! Eikä nuo muutkaan varusteet luotettavuudella ja toimivuudella loista.
- ooppelistien huijausta
Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.
- FF
ooppelistien huijausta kirjoitti:
Opel nosti ensin hintoja 10000 mk että pysty sitten tiputtamaan niitä 10100 alaspäin, että se niistä nettohinnoista. Se on hyvä vaan, että saa vielä autoja missä ei ole ylimääräisiä sähköhimmeleitä varusteina temppuilemassa vaan jokainen voi valita mitä haluaa. Jokaisella uuden auton ostajalla on varmasti varaa valita tänäpäivänä ne varusteet mitä haluaa, raha kun on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla.
Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin.... - ooppelistien huijausta
FF kirjoitti:
Tuo on taas sitä samaa jauhamista.... Joo, kaikki varusteet ovat huonoja, koska niihin voi tulla vikoja, ja vaikka uudet moottori tekniikat, mitä ei löydy volskista, on huonoja, ja turhia......??!?!?!?
Sinäkin hyppisit riemusta, jos kaikki nuo "turhat" lisävarusteet tulisivatkin vakiona sun volskiisi, kuten monet niistä tulevat vakiona moniin muihin merkkeihin....Ei kaikki varusteet ole turhia kuten ristiselän tuki, mutta se ei toimikkaan sähköllä vaan manuaalisesti. Ei se ole kiva jos ikkunat lävähtää itsestään auki -30 asteen pakkasella esim. Tämä oli vaan yksi tiedetyistä esimerkeistä, joten mekaanisesti toimivat varusteet ovat tervetulleita tai jos on sähkön lisäksi mekaaninen hätävaratoiminta.
- ***
Juupa juu, mun toyossa on vakiona vitusti enemmän ruostetta ja vikoja kun yhdessäkään Volsuistanne ja mun toyomoponi on monta kertaa arvottomampikin kuin vanhat Volsunne.
Ryömin nöyrästi lattian rakoon ja poistun foorumistanne. Pyydän anteeksi, että julkesin esittää mielipiteeni kanavallanne, muuten voinut pitää sitä enään sisälläni.
A N T E E K S I !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html180837- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541