C-malliin vm-98, verrattuna -02 s80 on ainakin hiljaisempi. Mersu oli jousitukseltaan napakampi, eikä kuulunut kovemmissa joustoissa vieterien pompsahtavaa ääntä. Muuten volvon alusta pehmoisenakin on lupsakan tuntuinen. Se vain ihmetyttää kun kojetaulun ilmasuuttimet heijastuvat tuulilasin sisäpintaan sopivalla auringonpaisteella. Se on häiritsevää. Muuten auto vaikuttaa sellaiselta että sitä voisi pitää sen kahdeksan vuotta kuten mersuakin. Puolinahkaverhoilu ja automaatti lisäävät viihtyisyyttä, nyt ei sammu valoissa niinkun joskus manuaalilla kävi. Huonona autoiliana voi myös keskittyä paremmin ajamiseen kun ei tarvi kytistää milloin vaihtaa. Katsellaan nyt volvolla miten käy. Mersu ei jättänyt tielle. Ilma-anturi ja tuulilasinpyyhk.moottori oli ylimääräisiä osia huoltojen lisäksi.Tietysti auttoi kun mersu oli uutena ostettu, ei ollut heti vikoja. Tilaa on volvossa, se on yksi syy vaihtoon,mersussa ei takapenkki käänny. Volvo on enemmän tavallisille ihmisille tehty.
Vaidoin MB c180 /s 80 volvoon
4
1067
Vastaukset
- kiinnostava
tämä sinun autokauppasi - että oikein mersu vaihdettiin Volvoon!!
- mikä pönttöpää
>> sinä olet kertakaikkiaan älykäs ja fiksu ihminen, pistä sinä kuule pääsi vessanpönttöön ja vedä lujaa !
mikä pönttöpää kirjoitti:
>> sinä olet kertakaikkiaan älykäs ja fiksu ihminen, pistä sinä kuule pääsi vessanpönttöön ja vedä lujaa !
>>pistä sinä kuule pääsi vessanpönttöön ja vedä
>>lujaa
Vaikuttaako veden määrään tai virtauksen voimakkuuteen se, kuinka kovaa pytyn hanikasta vetää?
Master Eq
- Putte
Mielestäni teit oikean ratkaisun, jos olet itse tyytyväinen.
Tilaa tosiaan on riittävästi, ja ajo-ominaisuudetkin kohdallaan, joten miellyttäviä kilometrejä.
Itellä -00 malli, ja kohtuu tyytyväinen olen.
Ps. Varaudu tosi koviin provoihin, sillä tällä palstalla niitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807