Olen jo kolmannen polven maagikko ja sukumme on erikoistunut yliluonnollisiin ilmiöihin. Lapsissamme näkyy ihmeellisiä kykyjä jo varhain, samaan aikaan kun muiden lapset opettelevat lukemaan, pienen sukumme nuorimmaiset opettelevat levitaatiota, ennustusmenetemiä, telepatiaa sekä keskustelemista henkiolentojen kanssa. Suvustamme löytyy myös jokunen avaruuteen siepattu henkilö, jotka ovat pystyneet hämmästyttävän selvästi kuvailemaan kohtaamisensa vieraan sivilisaation kanssa.
Haluaisinkin tietää, onko täällä muita henkistyneiden sukujen jäseniä, jotta voisimme vertailla kokemuksiamme?
Ihmeellisiä kokemuksia...
42
2006
Vastaukset
- Marcel
Yhteyksiä avaruustovereihin löytyy, ynnä muita luonnollisia kokemuksia.
Minkäs näköisiä teilläpäin on ollut? (siis tämä ei ole vitsi).- Pålle
Haluaisin kuulla ensin hiukan lähemmin avaruuskokemuksistasi? Minun kokemukseni liittyvät vain sukulaisten kertomiin tapauksiin.
- Marcel
Pålle kirjoitti:
Haluaisin kuulla ensin hiukan lähemmin avaruuskokemuksistasi? Minun kokemukseni liittyvät vain sukulaisten kertomiin tapauksiin.
Jep. Olen siis vieraillut aluksissa ja planeetoilla. Kyseessä on "henkisen kehoni" siirtyminen sinne ja valitettavasti perinteinen tutkimuspöydällä makaaminen ja kokeiden teko tai muu ohjelmointi kuuluu tähänkin juttuun. Varsinainen fyysisen kehoni käynti, ainakin kerran, on todennäköistä. Kehooni jäi myös fyysisiä jälkiä. Muistijäljen pyyhkiminen kuuluu myös asiaan. Muistipätkiä vain on säilynyt. Tämän jälkeen olen myös saanut heiltä tietoa operaation tuloksista ja vähän muustakin.
Eri planeetoilla olen ollut ns. universaalissa koulutuksessa, kuten aika moni muukin.
Mitenkäs teilläpäin? - Pålle
Marcel kirjoitti:
Jep. Olen siis vieraillut aluksissa ja planeetoilla. Kyseessä on "henkisen kehoni" siirtyminen sinne ja valitettavasti perinteinen tutkimuspöydällä makaaminen ja kokeiden teko tai muu ohjelmointi kuuluu tähänkin juttuun. Varsinainen fyysisen kehoni käynti, ainakin kerran, on todennäköistä. Kehooni jäi myös fyysisiä jälkiä. Muistijäljen pyyhkiminen kuuluu myös asiaan. Muistipätkiä vain on säilynyt. Tämän jälkeen olen myös saanut heiltä tietoa operaation tuloksista ja vähän muustakin.
Eri planeetoilla olen ollut ns. universaalissa koulutuksessa, kuten aika moni muukin.
Mitenkäs teilläpäin?Aika samanlaiselta tuo kuulostaa, kun nekin havainnot joista minulle on kerrottu.Tämä tapahtui jo yli kolmekymmentä vuotta sitten, ja asianosainen henkilö kertoi tapauksen vasta kymmenen vuotta sitten, joten joitain yksityiskohtia on saattanut mielessä muuttua tai unohtua, mutta tietenkin tällaisista asioista onkin parempi olla hiljaa...
Setäni oli kävelemässä syrjäisellä tiellä iltahämärissä, hän oli palaamassa kesämökiltään (joka oli sijainniltaan tuolla Pohjois-Suomessa, enempää en halua paljastaa). Äkkiä hän näki omituisen valtavan kirkkaan ja voimakkaan valon lähestyvän suurella nopeudella n. pohjois-koillisesta ja sitten hän muistaa ainoastaan voimakkaan lämmön tunteen...tätä seuraa aukko hänen muistikuvissaan. Ilmeisesti hänet siepattiin alukseen jonkinlaisella atomihajottimella, ja siitä nuo oudot tuntemukset. Hän kertoi, että hänellä on johkinlaisia hämäriä muistikuvia erilaisista kokeista, joita avaruusoliot hänen keholleen tekivät, ja hän muistaa jonkinlaista kommunikaatiota ja erityisesti mielestä ovat nousseet unenomaiset kuvat suurista silmistä, jotenkin omituisista tuijottavista silmistä...
No mikä ikävintä, sieppaus kesti ilmeisesti noin kaksi vuorokautta, sillä setä heräsi sieltä tienposkesta sitten vasta maanantaina, vaikka oli palaamassa kotiinsa jo lauantaina! Ja vielä, hänen hartiastaan löytyi tämän kokemuksen jälkeen n. 10cm pitkä arpi, ei mitenkään syvä, mutta selkeäsi näkyvä. Kyllä siinä oli setäparalla selittämistä, kun vihdoin pääsi kotiin, vieläkin vaimo kuuluu epäilevän, että missä oikein kaksi vuorokautta luuhasit!! Mutta tietenkin se arpi selässä, muistutti kuulemma hiukan kynnenjälkeä, samantapainen mutta arpimainen. Että tällainen tapaus...
Haluaisin todella kuulla saamastasi koulutuksesta, minkälaista informaatiota sinulle on annettu? - Marcel
Pålle kirjoitti:
Aika samanlaiselta tuo kuulostaa, kun nekin havainnot joista minulle on kerrottu.Tämä tapahtui jo yli kolmekymmentä vuotta sitten, ja asianosainen henkilö kertoi tapauksen vasta kymmenen vuotta sitten, joten joitain yksityiskohtia on saattanut mielessä muuttua tai unohtua, mutta tietenkin tällaisista asioista onkin parempi olla hiljaa...
Setäni oli kävelemässä syrjäisellä tiellä iltahämärissä, hän oli palaamassa kesämökiltään (joka oli sijainniltaan tuolla Pohjois-Suomessa, enempää en halua paljastaa). Äkkiä hän näki omituisen valtavan kirkkaan ja voimakkaan valon lähestyvän suurella nopeudella n. pohjois-koillisesta ja sitten hän muistaa ainoastaan voimakkaan lämmön tunteen...tätä seuraa aukko hänen muistikuvissaan. Ilmeisesti hänet siepattiin alukseen jonkinlaisella atomihajottimella, ja siitä nuo oudot tuntemukset. Hän kertoi, että hänellä on johkinlaisia hämäriä muistikuvia erilaisista kokeista, joita avaruusoliot hänen keholleen tekivät, ja hän muistaa jonkinlaista kommunikaatiota ja erityisesti mielestä ovat nousseet unenomaiset kuvat suurista silmistä, jotenkin omituisista tuijottavista silmistä...
No mikä ikävintä, sieppaus kesti ilmeisesti noin kaksi vuorokautta, sillä setä heräsi sieltä tienposkesta sitten vasta maanantaina, vaikka oli palaamassa kotiinsa jo lauantaina! Ja vielä, hänen hartiastaan löytyi tämän kokemuksen jälkeen n. 10cm pitkä arpi, ei mitenkään syvä, mutta selkeäsi näkyvä. Kyllä siinä oli setäparalla selittämistä, kun vihdoin pääsi kotiin, vieläkin vaimo kuuluu epäilevän, että missä oikein kaksi vuorokautta luuhasit!! Mutta tietenkin se arpi selässä, muistutti kuulemma hiukan kynnenjälkeä, samantapainen mutta arpimainen. Että tällainen tapaus...
Haluaisin todella kuulla saamastasi koulutuksesta, minkälaista informaatiota sinulle on annettu?Hienolta kuullostava tapahtumaketju tuo setäsi juttu ja oikeastaan melko perinteisentyyppinen kertomus. Itselleni tutulta kuullostaa myös kertomus
silmistä jotka jäävät mieleen. Niin minullekin jäivät. Se rotu ei ollut näitä
harmaita suurisilmäisiä, vaan ihon pinta oli tumma ja muistutti tuollaista
männyn kylkeä, eli ruskehtava ja rosoinen. Silmät hieman ihmisen silmää
kookkaammat ja suu kuin ohut viilto ihossa. Ei siis paljon huulia. Mitään
pelkoa tai epämiellyttävää en tuntenut.
Myöhemmissä astraalitason kontakteissa olen tavannut humanoideja,
joiden ulkonäkö muistuttaa matelijaa, lähinnä liskoa. Ulkonäkö hieman
pelottava, mutta muuten ystävällinen rotu.
Fyysisessä kontaktissa sain pari pistohaavaa alavatsaan, joista ei ollut
muuta haittaa kuin lievää kutinaa ja hävisivät vuoden kuluessa. Myöhemmin
sain ilmoituksen joka kuului: "Sinulla on kaksimetrinen poika". Silloin tajusin
mitä sieltä miehen alavatsasta oli otettu. Huh... melko huikeaa!
Se koulutus jota kehosta irtautuneena saan liittyy maapallon tuleviin tapahtumiin.
Meitä koulutetaan olemaan ikäänkuin linkkeinä heidän ja maan asukkaiden välillä.
Kaikki koulutuksen tieto ei meilläkään vielä ole n.s päivätajunnassa, vaan se akti-
voituu sitten kerralla kun aika on.
No niin. Nythän se on teksti mennytkin jo melko hurjaksi, mutta kaikkein hauskinta
on se, että tämä kaikki on täyttä totta. - Pålle
Marcel kirjoitti:
Hienolta kuullostava tapahtumaketju tuo setäsi juttu ja oikeastaan melko perinteisentyyppinen kertomus. Itselleni tutulta kuullostaa myös kertomus
silmistä jotka jäävät mieleen. Niin minullekin jäivät. Se rotu ei ollut näitä
harmaita suurisilmäisiä, vaan ihon pinta oli tumma ja muistutti tuollaista
männyn kylkeä, eli ruskehtava ja rosoinen. Silmät hieman ihmisen silmää
kookkaammat ja suu kuin ohut viilto ihossa. Ei siis paljon huulia. Mitään
pelkoa tai epämiellyttävää en tuntenut.
Myöhemmissä astraalitason kontakteissa olen tavannut humanoideja,
joiden ulkonäkö muistuttaa matelijaa, lähinnä liskoa. Ulkonäkö hieman
pelottava, mutta muuten ystävällinen rotu.
Fyysisessä kontaktissa sain pari pistohaavaa alavatsaan, joista ei ollut
muuta haittaa kuin lievää kutinaa ja hävisivät vuoden kuluessa. Myöhemmin
sain ilmoituksen joka kuului: "Sinulla on kaksimetrinen poika". Silloin tajusin
mitä sieltä miehen alavatsasta oli otettu. Huh... melko huikeaa!
Se koulutus jota kehosta irtautuneena saan liittyy maapallon tuleviin tapahtumiin.
Meitä koulutetaan olemaan ikäänkuin linkkeinä heidän ja maan asukkaiden välillä.
Kaikki koulutuksen tieto ei meilläkään vielä ole n.s päivätajunnassa, vaan se akti-
voituu sitten kerralla kun aika on.
No niin. Nythän se on teksti mennytkin jo melko hurjaksi, mutta kaikkein hauskinta
on se, että tämä kaikki on täyttä totta.Oletpa saanut vastuullisen tehtävän ja mikä vielä erikoisempaa, että sinulla on sitten jo jälkikasvua tulossa... Ja jos kokoluokka on tuollainen, niin perillisesi eivät sitten ihan pienoisia ole...Olisin vielä halunnutm tietää missäpäin sitä koulutusta saa, niin että jos saisi vielä tuollaiselle etäkurssille osallistu, vai otetaanko sinne ihmisistä vain kaikkein älykkäimmät ja parhaimmat geenit omaava porukka?
Ja sitten vielä niistä liskoavaruusolioista, mistäpäin he löytyvät ja millaisella aluksella liikkuvat? Olisi todella mielenkiintoista tietää myös heistä.
Toinen tapaaminen avaruushenkilöiden kanssa sattui sitten tädilleni, ja haluatko kuulla siitä...se onkin hiukan omitusempi kertomus.
Osaatko ennustaa, näetkö tulevaisuuteen? - Marcel
Pålle kirjoitti:
Oletpa saanut vastuullisen tehtävän ja mikä vielä erikoisempaa, että sinulla on sitten jo jälkikasvua tulossa... Ja jos kokoluokka on tuollainen, niin perillisesi eivät sitten ihan pienoisia ole...Olisin vielä halunnutm tietää missäpäin sitä koulutusta saa, niin että jos saisi vielä tuollaiselle etäkurssille osallistu, vai otetaanko sinne ihmisistä vain kaikkein älykkäimmät ja parhaimmat geenit omaava porukka?
Ja sitten vielä niistä liskoavaruusolioista, mistäpäin he löytyvät ja millaisella aluksella liikkuvat? Olisi todella mielenkiintoista tietää myös heistä.
Toinen tapaaminen avaruushenkilöiden kanssa sattui sitten tädilleni, ja haluatko kuulla siitä...se onkin hiukan omitusempi kertomus.
Osaatko ennustaa, näetkö tulevaisuuteen?Tiedän että on paljon muita henkilöitä jotka ovat koulutuksessa. En ole mitenkään spesiaali tapaus. Mielestäni kontaktiin täytyy olla tietynlainen halukkuus. Siellä on myös paljon porukkaa jotka eivät päivätajunnassaan muista mitään niistä asioista. Ehkä vain jonkinlainen outo tunne joka vähän vaivaa. Tämä nyt on sitä ihmiskunnan herättelyä ja vähän muutakin.
Enpäs todellakaan tiedä mistä päin liskorotu on kotoisin. Joidenkin mielestä Seulasten tähtikuviossa asustaa tuota rotua. Alus jossa vierailin oli puoliksi orgaaninen (siis elävä) ja puoliksi kone. Sillä oli siis oma "äly" mutta mekaanisen laitteen kestävyys. Samoin sen rakenne oli jotenkin elastinen. Sisältä katsottuna seinämien rakennekuvio näytti samalta kuin pesusienen rakenne. Siis sen oikean sienen, jota merestä tuotetaan. Todella hämmästyttävä ilmestys.
Tiedän että tulevaisuuteen on mahdollista nähdä ja vierailla myös siellä. En itse ole mikään ennustelija sinänsä, mutta olen kerran saanut siirtyä käväisemään tulevaisuudessani. Erittäin vaikuttava ja käsityksiä avartava kokemus.
No... tulipahan heitetyksi omakohtaista kokemusta näillekin palstoille ja helppoahan näitä on sitten muiden ryhtyä luokittelemaan ja myös minua lokeroimaan. Ei haittaa, sillä aion pysyä totuudessa vastakin. Toivon rohkeutta muiltakin.
Olen edelleen kiinnostunut kuulemaan myös muiden kokemuksista... esimerkiksi tätisi tapauksesta. (mikäli se ei ole vitsi). - Pålle
Marcel kirjoitti:
Tiedän että on paljon muita henkilöitä jotka ovat koulutuksessa. En ole mitenkään spesiaali tapaus. Mielestäni kontaktiin täytyy olla tietynlainen halukkuus. Siellä on myös paljon porukkaa jotka eivät päivätajunnassaan muista mitään niistä asioista. Ehkä vain jonkinlainen outo tunne joka vähän vaivaa. Tämä nyt on sitä ihmiskunnan herättelyä ja vähän muutakin.
Enpäs todellakaan tiedä mistä päin liskorotu on kotoisin. Joidenkin mielestä Seulasten tähtikuviossa asustaa tuota rotua. Alus jossa vierailin oli puoliksi orgaaninen (siis elävä) ja puoliksi kone. Sillä oli siis oma "äly" mutta mekaanisen laitteen kestävyys. Samoin sen rakenne oli jotenkin elastinen. Sisältä katsottuna seinämien rakennekuvio näytti samalta kuin pesusienen rakenne. Siis sen oikean sienen, jota merestä tuotetaan. Todella hämmästyttävä ilmestys.
Tiedän että tulevaisuuteen on mahdollista nähdä ja vierailla myös siellä. En itse ole mikään ennustelija sinänsä, mutta olen kerran saanut siirtyä käväisemään tulevaisuudessani. Erittäin vaikuttava ja käsityksiä avartava kokemus.
No... tulipahan heitetyksi omakohtaista kokemusta näillekin palstoille ja helppoahan näitä on sitten muiden ryhtyä luokittelemaan ja myös minua lokeroimaan. Ei haittaa, sillä aion pysyä totuudessa vastakin. Toivon rohkeutta muiltakin.
Olen edelleen kiinnostunut kuulemaan myös muiden kokemuksista... esimerkiksi tätisi tapauksesta. (mikäli se ei ole vitsi).Etten siinä tapauksessa kerro tätistäni, jos haluat olla varma niistä havainnoista, joita on tehty...Tätini nimittäin oli hyvin erikoinen persoonallisuus, ja jotkut pelkäsivät häntä kovasti, sillä hän saattoi valvetilassa ollessaa aivan äkisti jäädä tuijottelemaan kuin hypnotisoituna yhteen kohti, ja näillä astraalimatkoillaan hän myös koki omituiset tapaamisensa ulkoplaneettojen asuijamiston kanssa... Hänen tapansa ja elämänsä oli sen verran legendaarista omalla kotiseudullaan, että hänet saattaisi joku tunnistaa ja sitä kautta myös minut...
Mutta sen verran voin paljastaa, että tätillä oli salainen ihailija nimenomaan Seulasilta ja tämä ihailija ja täti viettivät monta rattoisaa iltahetkeä rupatellen...ja täytyy sanoa, että joskus epäilin siinä olevan myös muuta, mutta luultavasti he olivat vain ystäviä. Tätini hävisi säännöllisin väliajoin viikoiksi, mutta yksinäinen naishenkilö korven kätköistä saattoikin löytää lohtua kaukaisen tutkimusmatkailijan syleilystä...minusta siinä ei ollut mitään pahaa, kun kuulin asiasta ensimmäisen kerran, mutta jotkut sukulaiseni ovat todella puritaanista joukkoa, ja niinpä tätiparkani joutui hoitolaitokseen. Mutta kauaa hän ei siellä joutunut kitumaan, ei mennyt viikkoakaan, kun hän yhtenä tähtikirkkaan yönä sitten hävisi, ja näin muut hoidokit kertoivat, tätiä tultiin hakemaan valtavalla aluksella, vaan kukapa senkin hoitolaitoksen hoidokkeja uskoisi? Minä taas olen varma siitä, että jossain tuolla tähtien takana tätini on mitä onnellisin uuden siirtokunnan jäsen, ja olen tietenkin siitä hyvin onnellinen...toista se on minulla...
- Täällä
On niin henkistynyt kaveri, että tiedän sinusta kaiken ja sinun olevan feikki jolle ei kannata korvaansa lotkauttaa.
- Pålle
Näen henkisen kehityksesi olevan vielä sen verran alkutekijöissään, että suosittelisin sinulle joitakin harjoituksia vireystilasi palauttamiseksi:
1.Aamuvarhaisella ennen auringonnousua tee telepatiaharjoituksia, joissa yrität ottaa yhteyttä minun astraalitasolla liikkuvaan henkeeni. Neuvon sinua lisää kun saat yhteyden.
2.Esineiden liikuttaminen pelkän ajatuksen voimalla, voit aloittaa höyhenestä, kun se liikkuu, palataan asiaan
3.Anteeksiantoharjoitukset mielen puhdistamiseksi. Jos olet vihainen jollekulle henkilölle, niin yritä puhdistaa ajatuksesi ja mielesi vahingollisista ja energiaasi syövistä ajatuksista. Näen sisälläsi liikkuvaa negatiivista energiaa, joka patouttaa energiavirtoja, ja aiheuttaa sinulle harmillisia vaivoja lähinnä selkä-niska-hartianseutu...kenties alaraajat. Vain mielesi vakauttamalla ja ajatuksessi puhdistamalla vahingollisista katkerista ilkeistä ajatuksista kehosi löytää tasapainotilan.
Toivottavasti noudatat ohjeitani, jotta mustana näkyvä energiakenttäsi voisi taas puhdistua. - ja kylmällä kipeää
Pålle kirjoitti:
Näen henkisen kehityksesi olevan vielä sen verran alkutekijöissään, että suosittelisin sinulle joitakin harjoituksia vireystilasi palauttamiseksi:
1.Aamuvarhaisella ennen auringonnousua tee telepatiaharjoituksia, joissa yrität ottaa yhteyttä minun astraalitasolla liikkuvaan henkeeni. Neuvon sinua lisää kun saat yhteyden.
2.Esineiden liikuttaminen pelkän ajatuksen voimalla, voit aloittaa höyhenestä, kun se liikkuu, palataan asiaan
3.Anteeksiantoharjoitukset mielen puhdistamiseksi. Jos olet vihainen jollekulle henkilölle, niin yritä puhdistaa ajatuksesi ja mielesi vahingollisista ja energiaasi syövistä ajatuksista. Näen sisälläsi liikkuvaa negatiivista energiaa, joka patouttaa energiavirtoja, ja aiheuttaa sinulle harmillisia vaivoja lähinnä selkä-niska-hartianseutu...kenties alaraajat. Vain mielesi vakauttamalla ja ajatuksessi puhdistamalla vahingollisista katkerista ilkeistä ajatuksista kehosi löytää tasapainotilan.
Toivottavasti noudatat ohjeitani, jotta mustana näkyvä energiakenttäsi voisi taas puhdistua.Me Suomalaiset olemme juuri tuota suurin osa. Ja selkä oikuttelee kahdella kolmesta. Nyt ei vain veikkaus ihan oikeaan mennyt...
Veikkailehan lisää, niin annan palautetta.
Minä muuten liikuttelen ilmapalloja, en höyheniä. - Pålle
ja kylmällä kipeää kirjoitti:
Me Suomalaiset olemme juuri tuota suurin osa. Ja selkä oikuttelee kahdella kolmesta. Nyt ei vain veikkaus ihan oikeaan mennyt...
Veikkailehan lisää, niin annan palautetta.
Minä muuten liikuttelen ilmapalloja, en höyheniä.Todellakin, vaikuttaa siltä, että mikrokosmoksesi on parantumaan päin, olet ilmeisesti päättänyt luopua katkeruudesta ja sisälläsi kalvavasta vihasta, mikä on tietenkin pelkästään auraasi puhdistava, olen todella onnellinen näistä tervehdyttävistä valinnoistasi. Edelleen olen hiukan huolestunut vasemman lapaluusi tilasta, oletko aivan varma, ettei siellä vielä tunnu minkäänlaista kipua? Toisaalta joitakin ongelmia pehmytkudoksessasi on havaittavissa, mutta toisaalta saattaa olla, että jos kehosi pystyy puskuroimaan kivun, pelkään pahinta; psyykke joutuu seuraavaksi kuormitukselle...ja maksa ei näytä kaikkein puhtaimmalta.
Tunsin aamuvarhaisella, että yritit ottaa yhteyttä, ehkä osittain tiedostamattomalla tasolla, mutta valitettavasti kykysi ovat vielä sen verran heikot, että en saanut kunnollista ajatusyhteyttä. Mutta ehkä jatkamme parantamistasi nyt sitten etäparannuksena, lähetän sinulle parantavia ajatuksia tänään, niin voit ehkä jo huomenna kertoa, tuntuuko olo puhdistuneemmalta.
Oletpa valinnut omituisen kohteen kun ilmapallot, no, liikkuvatko ne jo vaakatasossa? - Pålle
Pålle kirjoitti:
Todellakin, vaikuttaa siltä, että mikrokosmoksesi on parantumaan päin, olet ilmeisesti päättänyt luopua katkeruudesta ja sisälläsi kalvavasta vihasta, mikä on tietenkin pelkästään auraasi puhdistava, olen todella onnellinen näistä tervehdyttävistä valinnoistasi. Edelleen olen hiukan huolestunut vasemman lapaluusi tilasta, oletko aivan varma, ettei siellä vielä tunnu minkäänlaista kipua? Toisaalta joitakin ongelmia pehmytkudoksessasi on havaittavissa, mutta toisaalta saattaa olla, että jos kehosi pystyy puskuroimaan kivun, pelkään pahinta; psyykke joutuu seuraavaksi kuormitukselle...ja maksa ei näytä kaikkein puhtaimmalta.
Tunsin aamuvarhaisella, että yritit ottaa yhteyttä, ehkä osittain tiedostamattomalla tasolla, mutta valitettavasti kykysi ovat vielä sen verran heikot, että en saanut kunnollista ajatusyhteyttä. Mutta ehkä jatkamme parantamistasi nyt sitten etäparannuksena, lähetän sinulle parantavia ajatuksia tänään, niin voit ehkä jo huomenna kertoa, tuntuuko olo puhdistuneemmalta.
Oletpa valinnut omituisen kohteen kun ilmapallot, no, liikkuvatko ne jo vaakatasossa?Joko napsahti :DDDD
- kyllä
Pålle kirjoitti:
Joko napsahti :DDDD
kun ei niin ei ;(
- Pålle
kyllä kirjoitti:
kun ei niin ei ;(
Niih...än...se... o...n.....*myös ikävissään*
- Pålle
Pålle kirjoitti:
Niih...än...se... o...n.....*myös ikävissään*
MS, niin kaik on hyvin :)
- Vesa
Olen samaa mieltä kuin: http://gamma.nic.fi/~shn/tekstit/ufot.htm
- h=pakkasräme
Tässä kirjoituksen väitteitä, jotka ovat 101% valhetta ja vain tomppeli ja asiaan vihkiytymätön voi kirjoittaa tuollaista:
Erich Von Daniken on kirjoittanut useita suosittuja kirjoja, joissa hän on mm. yhdistellyt Raamatun kertomuksia Ufo-ideologiaansa.
Tämä on totta! Kirjat olivat oman aikansa myyntimenestyksiä.
väite: "Von Daniken kääntyi kristinuskosta "Ufo-uskoon" tiettävästi Ufo-kohtaamisen myötä."
täyttä potaskaa, Däniken ei ole koskaan nähnyt yhtäkään ufoa itse, ja oli niiden nykyaikaisiin havaintoihin sangen kriittinen, vähintäänkin kantaaottamaton.
Playboy ja Rolling Stone -lehti ovat julkaisseet varsin kriittistä materiaalia Von Danikenista. Kyseisissä lehdissä olleiden artikkelin ja haastattelun mukaan Von Daniken oli tuomittu petoksista Sveitsissä ja tuomioistuimen nimittämä psykiatri oli antanut Von Danikenista lausunnon, jonka mukaan tämä on patologinen valehtelija ja psykopaatti.Playboy sai Von Danikenin myös myöntämään, että hänen väittämänsä Ecuadorin valtavat kultatunnelit, joissa hän oli väittänyt vierailleensa olivat valhetta.
Kaikki tuo edellä valhetta ja panettelua, ilmeisesti nuo lehtijututkaan eivät koskaan ole todellisuudessa ilmestyneet. Kyseisestä Playboy jutusta ei löytynyt ilmestymisvutta tai muuta vastaavaa. Kuitenkin kirjassaan "Olen oikeassa" saksaksi julkaistu vuonna 1978 siis kolme vuotta tuon Rollings Stonen jutun jälkeen! Dänikein edelleen vahvistaa väitteensä kultaluolista, EDänikein ei ole ollut syytteessä tai tuomittu mistään petoksista, ei koskaan! Psykiatrisia tutkimuksia ei myöskään ole tehty. Tämähän täyttää jo aikatavalla kunnianloukkauksen kriteerit! Ja sivun tekijän nimi on päällä!
Vaikka sukunimi väärin onkin kirjoitettu, ei jää epäseväksi ketä kirjoituksessa tarkoitetaan ja juridinen vastuu säilyy!
Juuri Blayboyn tai Rolling Stone lehdille on tyypillistä tuollainen sensaatiohakuinen lööpitys ja valehtelu, jos ei sitten kyseisiä kirjoituksia ole tehty sinne novelli muotoon? Seksillä, valheilla jne... Siinäpä sitä on vakuuttavaa faktaa.
väite:
Kristilliseltä kannalta kaikkein paljastavinta Von Danikenin teorioissa on niiden alkuperä. Hän sai nimittäin kaikki varhaiset ideansa okkultistisin keinoin.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa, Dänikein ei ollut okultisti, spiritisti tai mitään muutakaan tuosta.
No uskovaishullut tekevät näköjään mitä tahansa mustamaalatakseen jonkin asian joka ei vastaa heidän oman "kirkkonsa" oppeja, jopa valehtelevat ja lukevat pornolehtiä!
Oletko lukenut Eric von Dänikeinin "Ilmestysten Arvoitusta?" Sieltä hänen uskonsa juuria on ehkä hyvä lähteä tonkimaan, jos se puoli hänen motiiveistaan kiinnostaa.
Mutta kyllä kaikki tuo muukin tuolla sivustolla on sellaiselle joka on kahlannut samat tiedot läpi kuin herra Dänikein TÄYTTÄ KUKKUA!
Enkelit raamatussa ja juutalaiskirjallisuudessa laskeutuivat ylhäältä alas ja kohosivat ylös, ukkosenjyrinän tulen ja savun keskellä. Herätys!
Eikö kaiken luoja ja hänen sanansaattajansa voi vain ilmestyä? Miksi suuri väri, valo ja savushow?
Mutta Jehovantodistajilla alkaa olla ne viimeiset ajat, johtaa ihmisiä harhaan.
Tutki hyvä vesa itse, tutustu kirjoihin itse ja muodosta sitten mielipiteesi. Ei Dänikein mikään messias ollut, teki jopa virheitä ja vääriäkin johtopäätöksiä, muttei mikään ANTIKRISTUSKAAN tai patologinen psyykkisesti sairas valehtelija. Saatika tuomittu rikollinen.
Dänikein ylläpiti hotellia ja majataloa, ilmeisesti ovat pystyssä vieläkin, mutta se oli hänen leipätyönsä ennen kirjallista uraa, johon hän sai kimmokkeen useiden hänen majatalossaan vierailleiden tutkijoiden kanssa käymiensä keskustelujen pohjalta. Siis ei yksikään noista todisteista ole edes Dänikeinin itsensä löytämä, vaan muut ovat häntä informoineet, asia joka myös selviää jos noita kirjoja itse lukee. Joka ikisellä väitteellä jonka Dänikein kirjoissaan esittää, löyttyy aina vähintään kahden asiantuntian tukeva mielipide joiden pohjalta asiaa esitetään. Myös heidän nimensä löytyvät aina kirjoista.
Vasta ensimmäisen kirjan julkaisemisen jälkeen Dänikeinillä itsellään oli vara vierailla paikoilla ja kuvata kohteita. Jolloin kirjojen taso huomattavasti parani, ainakin kuvien osalta. - Steiger
Tässä on sitten sivun tekijän, yksi faktahenkilö joka vahvistaa lausunnollaan, Ufojen demonisen alkukodin. Eli hän kertoo ufojen kidnapanneen, raiskanneen ja tappaneen ihmisiä pilvin pimein!
Pikku haku kertoi hänen kirjoittavan kirjoja jatkuvalla syötöllä, hengistä, kummituksista, jouluihmeistä, tontuista jne...
Yli 150 julkaistua kirjaa jo!
Yhden kirjan esittely tässä:
You Will Live Again( kokonimi oli (raports of reinkarnation, you haw lived befor, and you live, and you live again
With the vigor of a true explorer, Brad Steiger investigates many of the baffling cases of people who have had past-life memories or who have been aware of places or events that should have been totally unfamiliar to them. From his own experiences, researching other documented cases, and interviewing well-known past-life researchers, he shares his findings:
Sometimes other explanations are possible, but sometimes reincarnation makes the most sense.
With very careful exploration, it is possible to find themes that continue from lifetime to lifetime, suggesting karma at work.
Recognizing lessons that need to be learned from a past incarnation can begin to make the present life more workable.
Be very careful about identifying your soulmate. Your connection may not be what you expected.
"Brad Steiger uses exciting case histories to show how past lives are influencing the present - sometimes for the better, sometimes for the worse - but always for growth. You'll read this book in one sitting!" Dick Sutphen, You Were Born Again to Be Together
Jotta tällainen todistaja tälläkertaa!
Haetaanko lisää?
Minä kun en tiedä muuta kuin yhden henkilön joka on nähnyt aluksen maassa asti, jopa kaksi olentoa vieressä. No havaitsija on edelleen hengissä, ei ole sairastellut tai mennyt muutenkaan piloille. - Olikin
Tulikohan Vesalla edes oikea sivu linkitettyä? Olisi siellä parempiakin aiheeseen liittyen löytynyt.
Ja lähde tuolla sivustolla on "Suomen Helluntainuoret" eli http://gamma.nic.fi/~shn/ .
Näkyy helluntainuoret kääntää tekstejä mutta lähteistä sitten joilla asiaa perustellaan ei otetakkaan selvää.
Unohtuu valheessa ei ole mitään totuutta! Kuitenkin valheen vakuudeksi otetaaan uusia valheita.
Helluntaiseurakunta ja Jehovantodistajat ovat jenkkiuskontoja joista valuutta virtaa tuonne Jenkkilään. Nuotti ja tyyli on itseasiassa täysin sama molemmissa. Verensyöntikielto ja muut mukaanlukien, mutta yksi ero on Jehovantodistajat eivät tee ihmeitä ja heillä ei ole "virallista" papistoa, eli kaikki seurakuntalaiset ovat tasa-arvoisia. Helluntailaislla on papisto ja tarkka hierargia ja tehtävä. Victor Glimenkko ei saanut julistaa, hänen tehtävänsä oli laulaa. No Vici teki kirjan ja profetoi suuressa Hellutaiuskossaan maailmanloppua poikansa unikertomusten pohjalta, jonka olisi jo pitänyt tulla?
Joten eiköhän tällaiset sivustot ja kirjoitukset ja linkitykset kuulukkin tuonne muiden otsikoiden alle? Kerro ihmeistä vesa jos haluat kertoa jotain, niitä uskosi Niilokin parempina kausinaan teki. Opit haki jostain leiriltä, tuolta Afrikasta kuten kaikki muutkin Helluntaiherätyksen suuret Ihmeidentekijät.
Mutta jätä tuo saarnaaminen ja tuomitseminen Herralle! - Perhonen
Joka väärällä mitalla mittaa, jne...
Rakentaa valheelle, ja se rakennus puretaan!
Älä mittaa väärällä mitalla köyhälle ja saata häntä ahdinkoon.... - däniken
h=pakkasräme kirjoitti:
Tässä kirjoituksen väitteitä, jotka ovat 101% valhetta ja vain tomppeli ja asiaan vihkiytymätön voi kirjoittaa tuollaista:
Erich Von Daniken on kirjoittanut useita suosittuja kirjoja, joissa hän on mm. yhdistellyt Raamatun kertomuksia Ufo-ideologiaansa.
väite: "Von Daniken kääntyi kristinuskosta "Ufo-uskoon" tiettävästi Ufo-kohtaamisen myötä."
täyttä potaskaa, Däniken ei ole koskaan nähnyt yhtäkään ufoa itse, ja oli niiden nykyaikaisiin havaintoihin sangen kriittinen, vähintäänkin kantaaottamaton.
Playboy ja Rolling Stone -lehti ovat julkaisseet varsin kriittistä materiaalia Von Danikenista. Kyseisissä lehdissä olleiden artikkelin ja haastattelun mukaan Von Daniken oli tuomittu petoksista Sveitsissä ja tuomioistuimen nimittämä psykiatri oli antanut Von Danikenista lausunnon, jonka mukaan tämä on patologinen valehtelija ja psykopaatti.Playboy sai Von Danikenin myös myöntämään, että hänen väittämänsä Ecuadorin valtavat kultatunnelit, joissa hän oli väittänyt vierailleensa olivat valhetta.
Kaikki tuo edellä valhetta ja panettelua, ilmeisesti nuo lehtijututkaan eivät koskaan ole todellisuudessa ilmestyneet. Kyseisestä Playboy jutusta ei löytynyt ilmestymisvutta tai muuta vastaavaa. Kuitenkin kirjassaan "Olen oikeassa" saksaksi julkaistu vuonna 1978 siis kolme vuotta tuon Rollings Stonen jutun jälkeen! Dänikein edelleen vahvistaa väitteensä kultaluolista, EDänikein ei ole ollut syytteessä tai tuomittu mistään petoksista, ei koskaan! Psykiatrisia tutkimuksia ei myöskään ole tehty. Tämähän täyttää jo aikatavalla kunnianloukkauksen kriteerit! Ja sivun tekijän nimi on päällä!
Vaikka sukunimi väärin onkin kirjoitettu, ei jää epäseväksi ketä kirjoituksessa tarkoitetaan ja juridinen vastuu säilyy!
Juuri Blayboyn tai Rolling Stone lehdille on tyypillistä tuollainen sensaatiohakuinen lööpitys ja valehtelu, jos ei sitten kyseisiä kirjoituksia ole tehty sinne novelli muotoon? Seksillä, valheilla jne... Siinäpä sitä on vakuuttavaa faktaa.
väite:
Kristilliseltä kannalta kaikkein paljastavinta Von Danikenin teorioissa on niiden alkuperä. Hän sai nimittäin kaikki varhaiset ideansa okkultistisin keinoin.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa, Dänikein ei ollut okultisti, spiritisti tai mitään muutakaan tuosta.
No uskovaishullut tekevät näköjään mitä tahansa mustamaalatakseen jonkin asian joka ei vastaa heidän oman "kirkkonsa" oppeja, jopa valehtelevat ja lukevat pornolehtiä!
Oletko lukenut Eric von Dänikeinin "Ilmestysten Arvoitusta?" Sieltä hänen uskonsa juuria on ehkä hyvä lähteä tonkimaan, jos se puoli hänen motiiveistaan kiinnostaa.
Mutta kyllä kaikki tuo muukin tuolla sivustolla on sellaiselle joka on kahlannut samat tiedot läpi kuin herra Dänikein TÄYTTÄ KUKKUA!
Enkelit raamatussa ja juutalaiskirjallisuudessa laskeutuivat ylhäältä alas ja kohosivat ylös, ukkosenjyrinän tulen ja savun keskellä. Herätys!
Eikö kaiken luoja ja hänen sanansaattajansa voi vain ilmestyä? Miksi suuri väri, valo ja savushow?
Tutki hyvä vesa itse, tutustu kirjoihin itse ja muodosta sitten mielipiteesi. Ei Dänikein mikään messias ollut, teki jopa virheitä ja vääriäkin johtopäätöksiä, muttei mikään ANTIKRISTUSKAAN tai patologinen psyykkisesti sairas valehtelija. Saatika tuomittu rikollinen.
Dänikein ylläpiti hotellia ja majataloa, ilmeisesti ovat pystyssä vieläkin, mutta se oli hänen leipätyönsä ennen kirjallista uraa, johon hän sai kimmokkeen useiden hänen majatalossaan vierailleiden tutkijoiden kanssa käymiensä keskustelujen pohjalta. Siis ei yksikään noista todisteista ole edes Dänikeinin itsensä löytämä, vaan muut ovat häntä informoineet, asia joka myös selviää jos noita kirjoja itse lukee. Joka ikisellä väitteellä jonka Dänikein kirjoissaan esittää, löyttyy aina vähintään kahden asiantuntian tukeva mielipide joiden pohjalta asiaa esitetään. Myös heidän nimensä löytyvät aina kirjoista.
Vasta ensimmäisen kirjan julkaisemisen jälkeen Dänikeinillä itsellään oli vara vierailla paikoilla ja kuvata kohteita. Jolloin kirjojen taso huomattavasti parani, ainakin kuvien osalta.Täällä on muuten sen sielunvihollisen, mielisairaan, patologisen valehtelijan kotisivu. Kuvia jne...
Uudempia kirjoja joita ei valitettavasti ole suomennettu.
http://www.daniken.com/e/index.html
Kannattaa lukaista vaikkapa pornolehtien välissä, ennen reinkarnaatiota. - 60-lukulainen
h=pakkasräme kirjoitti:
väite:
Vasta ensimmäisen kirjan julkaisemisen jälkeen Dänikeinillä itsellään oli vara vierailla paikoilla ja kuvata kohteita. Jolloin kirjojen taso huomattavasti parani, ainakin kuvien osalta.Ollaanpa Dänikenistä ja hänen kirjojensa tasosta mitä mieltä tahansa, hän sai valtavan määrän ihmisiä kiinnostumaan rajatiedosta yleensä ja se on jo arvo sinänsä.
- Utelias
60-lukulainen kirjoitti:
Ollaanpa Dänikenistä ja hänen kirjojensa tasosta mitä mieltä tahansa, hän sai valtavan määrän ihmisiä kiinnostumaan rajatiedosta yleensä ja se on jo arvo sinänsä.
Näimpä, on ihan kiva lueskella niitä uusiksi näin aikojen takaa. Sain hankittua viisi kirjaa itselleni eli miltei kaikki suomeksi käännetyt.
Mielenkiintoista tässä on se, miten Däniken rinnastaa jotkin kuvat 60 ja 70 lukujen tekniikkaan. Eli jotkut johtopäätökset aiheuttavat hullunkurisen vaikutelman siitä, että mahdolliset vierailijat käyttäisivät armottoman vanhentunutta tekniikkaa. Jos asioita tarkastelee tämän päivän tietämyksellä. Toisaalta jotkut hänen johtopäätöksensä ja olettamuksensa taas ovat saaneet jopa uutta vahvistusta ja moni hänen "ennustamansa" eli olettamansa asia on toteutunut jopa nopeammalla aikataululla kuin Dänikein uskalsi itse toivoa.
Piri Reis kartat joista täällä paljon väännetään kättä ja väitetään Dänikeinin valehdelleen, ovat saaneet uutta todistusaineistoa nyt vuosien saatossa. Dänikein itse ei esimerkiksi väittänyt karttoja alkuperäisiksi vaan kopion, kopion kopioiksi, eli nuo paperi ja mustekokeet eivät sinällään tee Dänikeinistä missään nimessä valehtelijaa. Mutta se on totuus ja fakta mitä hän sanoo, että niissä näkyy maanosia ja mantereen osia jotka on kartoitettu vasta 1957, eli paljon myöhemmällä ajalla kuin miltä nuo kopiotkin ovat. Uudet satelliittikuvat ja muut ovat löytäneet tämän jälkeenkin saarekkeita jotka kyseisissä kartoissa ovat saarina, mutta ovat nykyään veden alla.
Eli nykyään leimataan Dänikeinin puheet hyvin herkästi valheiksi vaikkei olla edes luettu kirjoja, tai mitä hän niissä on sanonut.
Surkeinta tässä on se, ettei ilmeisesti millään Suomalaisella kustantamolla ole halua kääntää ja julkaista hänen uudempia kirjojaan:(
Josta juuri johtuu tällainen perätön kirjoittelu ja jopa mytologian asteelle muuntunut henkilökuva.
Elämme todellisessa takapajulassa, onneksi kuitenkin on tämä Internet, joka ei tunne rajoja.
Mutta minä ainakin ostaisin taatusti jokaisen uudenkin kirjan kirjahyllyyni. Pelkästään sen takia, mitä hän aikanaan suomalaisessa ajattelussa sai aikaan.
Myös nuo uskovaiset ja muuten Juutalaiskulttuurista kiinnostuneet saivat Dänikeinin kirjojen kautta käännöksiä Heenokista ja muista kuolleenmeren ja Etiopian kirjoista, joita ei vielä tänäkään päivänä ole kirjaksi asti ole muuta kautta käännetty, tosin nyt löytyy jo netin kautta nekin, ihan suomeksi ja kokonaisuudessaan, mutta reippaasti yli 30 vuotta myöhässä!
Toista faktaa Dänikeinin tämän päivän toimista kertoo se, ettei kukaan täällä tiedä hänen yhteyksistään SETI projektiin!
Myös tuo puistohanke kertoo jotain muustakin kuin pelkästä rahanhimosta ja tarpeesta valehdella.
Yli 40 vuotta hän on aktiivisesti ja asiaan sitoutuen yrittänyt herättää ajatuksia ja kysymyksiä, mitä me olemme ja mistä me tulemme. - Lilith
Utelias kirjoitti:
Näimpä, on ihan kiva lueskella niitä uusiksi näin aikojen takaa. Sain hankittua viisi kirjaa itselleni eli miltei kaikki suomeksi käännetyt.
Mielenkiintoista tässä on se, miten Däniken rinnastaa jotkin kuvat 60 ja 70 lukujen tekniikkaan. Eli jotkut johtopäätökset aiheuttavat hullunkurisen vaikutelman siitä, että mahdolliset vierailijat käyttäisivät armottoman vanhentunutta tekniikkaa. Jos asioita tarkastelee tämän päivän tietämyksellä. Toisaalta jotkut hänen johtopäätöksensä ja olettamuksensa taas ovat saaneet jopa uutta vahvistusta ja moni hänen "ennustamansa" eli olettamansa asia on toteutunut jopa nopeammalla aikataululla kuin Dänikein uskalsi itse toivoa.
Piri Reis kartat joista täällä paljon väännetään kättä ja väitetään Dänikeinin valehdelleen, ovat saaneet uutta todistusaineistoa nyt vuosien saatossa. Dänikein itse ei esimerkiksi väittänyt karttoja alkuperäisiksi vaan kopion, kopion kopioiksi, eli nuo paperi ja mustekokeet eivät sinällään tee Dänikeinistä missään nimessä valehtelijaa. Mutta se on totuus ja fakta mitä hän sanoo, että niissä näkyy maanosia ja mantereen osia jotka on kartoitettu vasta 1957, eli paljon myöhemmällä ajalla kuin miltä nuo kopiotkin ovat. Uudet satelliittikuvat ja muut ovat löytäneet tämän jälkeenkin saarekkeita jotka kyseisissä kartoissa ovat saarina, mutta ovat nykyään veden alla.
Eli nykyään leimataan Dänikeinin puheet hyvin herkästi valheiksi vaikkei olla edes luettu kirjoja, tai mitä hän niissä on sanonut.
Surkeinta tässä on se, ettei ilmeisesti millään Suomalaisella kustantamolla ole halua kääntää ja julkaista hänen uudempia kirjojaan:(
Josta juuri johtuu tällainen perätön kirjoittelu ja jopa mytologian asteelle muuntunut henkilökuva.
Elämme todellisessa takapajulassa, onneksi kuitenkin on tämä Internet, joka ei tunne rajoja.
Mutta minä ainakin ostaisin taatusti jokaisen uudenkin kirjan kirjahyllyyni. Pelkästään sen takia, mitä hän aikanaan suomalaisessa ajattelussa sai aikaan.
Myös nuo uskovaiset ja muuten Juutalaiskulttuurista kiinnostuneet saivat Dänikeinin kirjojen kautta käännöksiä Heenokista ja muista kuolleenmeren ja Etiopian kirjoista, joita ei vielä tänäkään päivänä ole kirjaksi asti ole muuta kautta käännetty, tosin nyt löytyy jo netin kautta nekin, ihan suomeksi ja kokonaisuudessaan, mutta reippaasti yli 30 vuotta myöhässä!
Toista faktaa Dänikeinin tämän päivän toimista kertoo se, ettei kukaan täällä tiedä hänen yhteyksistään SETI projektiin!
Myös tuo puistohanke kertoo jotain muustakin kuin pelkästä rahanhimosta ja tarpeesta valehdella.
Yli 40 vuotta hän on aktiivisesti ja asiaan sitoutuen yrittänyt herättää ajatuksia ja kysymyksiä, mitä me olemme ja mistä me tulemme.Joko tuli ikävä?
Siis sinne mistä olemme kotoisin...:DDD - Utelias
Lilith kirjoitti:
Joko tuli ikävä?
Siis sinne mistä olemme kotoisin...:DDDMaasta me olemme tulleet, mitään muuta ei Dänikeinkään väittänyt, tai mikään muukaan vanha kulttuuri. Se kuka sen maamöykyn muovasi ja jalosti se on jo toinen juttu. . .
Kain oli muuten Lilithin lapsi, ei Eevan.
Toisaalta jos tämä luojakansa joskus palaa, kuten kirjoitukset povaavat, kannattaisi olla teknisesti ja muutenkin, niin hyvin valmistautunut, kuin se vain suinkin on mahdollista. Saattaahan olla ettei pelkästään, apinoiden auttamisesta ollutkaan kysymys, vaan meille olisikin joku tarkoitus, kuten ilmestyskirjassa kerrotaan, saatavan ravintoa ja nestettä jalokiviä ja metalleja vastaan. . . - Lilith
Utelias kirjoitti:
Maasta me olemme tulleet, mitään muuta ei Dänikeinkään väittänyt, tai mikään muukaan vanha kulttuuri. Se kuka sen maamöykyn muovasi ja jalosti se on jo toinen juttu. . .
Kain oli muuten Lilithin lapsi, ei Eevan.
Toisaalta jos tämä luojakansa joskus palaa, kuten kirjoitukset povaavat, kannattaisi olla teknisesti ja muutenkin, niin hyvin valmistautunut, kuin se vain suinkin on mahdollista. Saattaahan olla ettei pelkästään, apinoiden auttamisesta ollutkaan kysymys, vaan meille olisikin joku tarkoitus, kuten ilmestyskirjassa kerrotaan, saatavan ravintoa ja nestettä jalokiviä ja metalleja vastaan. . .Montakohan vaimoa Aatamilla mielestäsi oli Eevan lisäksi? Aikaisemmissa jutuissasi täällä vilahtaa jo kaksikin nimeä, oliko niitä vaikkapa puolitusinaa tai vielä enemmän? Raamatussa mielestäni on aika yksioikoisesti kerrottu vain yhdestä; Eevasta jolle sitten syntyi lapsia...
Ei pahalla mutta lisääntyvät Aatamin vaimot kuullostavat lähinnä miehiseltä toiveajattelulta... - Utelias
Lilith kirjoitti:
Montakohan vaimoa Aatamilla mielestäsi oli Eevan lisäksi? Aikaisemmissa jutuissasi täällä vilahtaa jo kaksikin nimeä, oliko niitä vaikkapa puolitusinaa tai vielä enemmän? Raamatussa mielestäni on aika yksioikoisesti kerrottu vain yhdestä; Eevasta jolle sitten syntyi lapsia...
Ei pahalla mutta lisääntyvät Aatamin vaimot kuullostavat lähinnä miehiseltä toiveajattelulta...Mistä raamattu on kotoisin? Juutalaisista alkuteksteistä! Sieltä on sitten valittu mieluisimmat tuonne raamattuun. Mutta meneppä vaikka tuonne Juutalaiskeskusteluun ja kysy Juutalaisuskoisilta, miten he asian kertovat . . .
Kaksi vaimoa Aatamilla oli Eeva tehtiin kun Lilith lähti kävelemään. Siis Jumala teki uskollisemman ei tasa-arvoisen vaimon Aatamin luusta. Ensimmäinen vaimo tehtiin maan tomusta kuten Aatamikin ja oli tästä syystä omasta mielestään tasa-arvoinen Aatamin kanssa. Aatami ei kuitenkaan suostunut olemaan samaa mieltä. Tämän Eevan sitten kuuluukin olla alempi koska hänet on tehty Aatamista. Ilmeisesti prosessi oli näin nopeampi,siis kloonaamalla, sillä ihmisen luontiin kului todellisuudessa tomuasteelta tuhatkunta vuotta, ja Aatami ei Eevastaan olisi paljon päässyt eläessään nauttimaan . . .
Kahta vaimoa yhtäaikaa ei Aatamilla ole ollut, mutta siihen Kainiinhan olisi koko ihmiskunta päättynyt jos ei uutta parittelukumppania olisi jostakin äkkiä kekattu!
Mutta kyllä Jumala ihmisen tasa-arvoiseksi tarkoitti, se on ihan selvä.
No tuon tiesit jo varmasti ennestään, kunhan vain haluat kiusata. Minun puolestani tämä keskustelu sinun kanssasi päättyy tähän.
Minä en voi sinua auttaa. Enkä pidä täällä keskusteluja sinun takiasi, kuvittelit sitten mitä tahansa, ne ovat vain sinun oman mielikuvituksesi tuotetta. - Lilith
Utelias kirjoitti:
Mistä raamattu on kotoisin? Juutalaisista alkuteksteistä! Sieltä on sitten valittu mieluisimmat tuonne raamattuun. Mutta meneppä vaikka tuonne Juutalaiskeskusteluun ja kysy Juutalaisuskoisilta, miten he asian kertovat . . .
Kaksi vaimoa Aatamilla oli Eeva tehtiin kun Lilith lähti kävelemään. Siis Jumala teki uskollisemman ei tasa-arvoisen vaimon Aatamin luusta. Ensimmäinen vaimo tehtiin maan tomusta kuten Aatamikin ja oli tästä syystä omasta mielestään tasa-arvoinen Aatamin kanssa. Aatami ei kuitenkaan suostunut olemaan samaa mieltä. Tämän Eevan sitten kuuluukin olla alempi koska hänet on tehty Aatamista. Ilmeisesti prosessi oli näin nopeampi,siis kloonaamalla, sillä ihmisen luontiin kului todellisuudessa tomuasteelta tuhatkunta vuotta, ja Aatami ei Eevastaan olisi paljon päässyt eläessään nauttimaan . . .
Kahta vaimoa yhtäaikaa ei Aatamilla ole ollut, mutta siihen Kainiinhan olisi koko ihmiskunta päättynyt jos ei uutta parittelukumppania olisi jostakin äkkiä kekattu!
No tuon tiesit jo varmasti ennestään, kunhan vain haluat kiusata. Minun puolestani tämä keskustelu sinun kanssasi päättyy tähän.
Minä en voi sinua auttaa. Enkä pidä täällä keskusteluja sinun takiasi, kuvittelit sitten mitä tahansa, ne ovat vain sinun oman mielikuvituksesi tuotetta.Sinua on helppo kiusata...:))
Muistaakseni minä aloitin tämän keskustelun...ja sinun piti ängetä tännekin...? - Lilith
Lilith kirjoitti:
Sinua on helppo kiusata...:))
Muistaakseni minä aloitin tämän keskustelun...ja sinun piti ängetä tännekin...?SÄ olet vihaisena *SÖPÖ* pikku pullistelija...
ja mikä se id on ????
t. Sama - Pålle
Lilith kirjoitti:
SÄ olet vihaisena *SÖPÖ* pikku pullistelija...
ja mikä se id on ????
t. SamaVäkeä tänne oikein tuleekaan...ei henkisyyttä, ei lainkaan...Lilith ja Utelias...tuollaista riitaa vaan ja epäsopua...
Meidän henkistyneessä suvussa ei ole kuuteen sukupolveen riidelty lainkaan, tuollaista riitaa saa aikaan, jos ajatukset eivät keskity yleviin asioihin...Yritän kaukoparantaa teitä molempia, niin että löytäisitte sisäisen rauhan ja ilon sekä onnen elämäänne.
Valmistautukaa ...telepaattinen yhteys valmiina iltahämärissä, riitapukarit! - Utelias
Pålle kirjoitti:
Väkeä tänne oikein tuleekaan...ei henkisyyttä, ei lainkaan...Lilith ja Utelias...tuollaista riitaa vaan ja epäsopua...
Meidän henkistyneessä suvussa ei ole kuuteen sukupolveen riidelty lainkaan, tuollaista riitaa saa aikaan, jos ajatukset eivät keskity yleviin asioihin...Yritän kaukoparantaa teitä molempia, niin että löytäisitte sisäisen rauhan ja ilon sekä onnen elämäänne.
Valmistautukaa ...telepaattinen yhteys valmiina iltahämärissä, riitapukarit!Viimeinen sana =DDD
- Enzio
Utelias kirjoitti:
Mistä raamattu on kotoisin? Juutalaisista alkuteksteistä! Sieltä on sitten valittu mieluisimmat tuonne raamattuun. Mutta meneppä vaikka tuonne Juutalaiskeskusteluun ja kysy Juutalaisuskoisilta, miten he asian kertovat . . .
Minä en voi sinua auttaa. Enkä pidä täällä keskusteluja sinun takiasi, kuvittelit sitten mitä tahansa, ne ovat vain sinun oman mielikuvituksesi tuotetta.Näkemystä Aatamin ja Eevan tehtävästä kannattaa laajentaa lukemalla Urantia-kirjaa. Siinä raamattukin ja varjoon.
- abi male zego
Enzio kirjoitti:
Näkemystä Aatamin ja Eevan tehtävästä kannattaa laajentaa lukemalla Urantia-kirjaa. Siinä raamattukin ja varjoon.
Ja paskat! Sieltä totuus viimeisenä löytyy.
Urantia kirjoilla ei ole mitään todellista historiallista merkitystä, tai lähdettä mistä jonkin väitteen voisi tarkistaa. Täysin harhaanjohtavaa sekohöpinää, jolla nyhdetään hyväuskoisten rahat. Taso ja tyyli apinoitu suoraan mormoonien kirjasta. Tosin uffet sotkettu mukaan, ei pelkästään urim ja tumim. Kyllä noissa vanhoissakin kirjoituksissa joihin on mm. kirjattu kivet jotka ovat tietyn tapauksen muistoksi pystytetty ja voidaan tarkistaa tänäkin päivänä. Mene muualle humpuukiasi kauppaamaan. - Lammas
Lilith kirjoitti:
Joko tuli ikävä?
Siis sinne mistä olemme kotoisin...:DDDMiksi kukaan ei ole kiinnostunut siitä, mistä minä olen kotoisin ?
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ - Eläinkuoro
Lammas kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole kiinnostunut siitä, mistä minä olen kotoisin ?
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRotta: niin juuri, kaikki aina vaan ihmettelevät tuota ihmistä!
Jänis: Minä haluaisin tietää, mistä ketut on kotoisin. Saisivat mennä sinne takaisin!
Muurahainen : Me ollaan kaikki keosta kotoisin. Ja meitä on paljon...me valloitimme maailman, mutta kukaan ei huomannut! SNIF.
Hiiri : Minusta kyllä kissat ei ole mistään kotoisin!
Ahven : Ja minä en kyllä tullut maasta, näkeehän sen jo suomuistakin!
Apina : Ugu ugu gugug gugug
Koko kuoro yhdessä : Niin, mistä me ollaan kotoisin !!!! - Enzio
abi male zego kirjoitti:
Ja paskat! Sieltä totuus viimeisenä löytyy.
Urantia kirjoilla ei ole mitään todellista historiallista merkitystä, tai lähdettä mistä jonkin väitteen voisi tarkistaa. Täysin harhaanjohtavaa sekohöpinää, jolla nyhdetään hyväuskoisten rahat. Taso ja tyyli apinoitu suoraan mormoonien kirjasta. Tosin uffet sotkettu mukaan, ei pelkästään urim ja tumim. Kyllä noissa vanhoissakin kirjoituksissa joihin on mm. kirjattu kivet jotka ovat tietyn tapauksen muistoksi pystytetty ja voidaan tarkistaa tänäkin päivänä. Mene muualle humpuukiasi kauppaamaan.Ei ole mitään pelättävää. Mikään ei uhkaa Sinua.
- Minäkin
Enzio kirjoitti:
Ei ole mitään pelättävää. Mikään ei uhkaa Sinua.
huh huh helpotti! Kiitos =)
- Jeesus pelastaa
Luopukaa saatananpalvonnasta ja tehkää parannus, etsikää elävää Jumalaa ja pyytäkää syntejä anteeksi Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.Amen.
- saatana
.
- Xtian
>>Luopukaa saatananpalvonnasta ja tehkää parannus, etsikää elävää Jumalaa ja pyytäkää syntejä anteeksi Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.Amen.
- Pålle
Xtian kirjoitti:
>>Luopukaa saatananpalvonnasta ja tehkää parannus, etsikää elävää Jumalaa ja pyytäkää syntejä anteeksi Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.Amen.
*Pålle on kauhuissaan* -liitetäänkö Pålle nyt saatanallisiin sotajoukkoihin, vaikka Pålle on joka ilta muistanut iltarukouksensa...
Onko uteliaisuus ja kyseleminen sekä etsintä vielä nykyisinkin näin vaarallista...auts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847