Bulgariaan

BIG MAN BOSS

Olen kesällä menossa Bulgariaan miten kieltäytyä sikäläisten ilotyttöjen tarjouksista kohteliaasti saamatta sutenöörin veitsestä?Olen ikäisekseni kookas olen vasta kuusitoista vuotias mutta minua luullaan yleensä täysi ikäiseksi.Kielitaitoni englannin kohdalta on varsin kehno joten en osaa muutakuin niitä rumia pois menemis pyyntöjä

9

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garia

      ostapa älykääpiö-bulgaria-älykääpiö sanakirja, niin ongelmat selkiävät

      • Ope

        Jos joku nuori poika asiallisesti kysyy jotakin, eikö siihen voisi saada asiallisen vastauksen.Sinä joka haukuit älykääpiöksi poikaa millainen mahdat olla itse.Jätähän moiset vastaukset pois kiitos.


      • niin hirveää
        Ope kirjoitti:

        Jos joku nuori poika asiallisesti kysyy jotakin, eikö siihen voisi saada asiallisen vastauksen.Sinä joka haukuit älykääpiöksi poikaa millainen mahdat olla itse.Jätähän moiset vastaukset pois kiitos.

        Kyllä peruskoulun täytyisi kantaa kasvatusvastuunsa myös Bulgarian rannoilla.


    • tappavat

      mukiloivat vain

    • Jake

      Voit sanoa vaikka ystävälliseen sävyyn, että
      Sorry but I´m here with my girlfriend. Itse kävin Bulgariassa lomalla vuosi sitten, eikä ilotytöistä harmia ollut, kun kävelin vain ohi, enkä noteerannut heitä lainkaan. Tosin jos illalla lähtee baarikierrokselle, niin saattaa törmätä "aktiivisemmin" asiakkaita hakeviin ilotyttöihin, mutta kyllä ennen klo 21 illalla saa melko rauhassa vielä kaduilla kävellä.

      • Aatu

        Moi!
        Olen käynyt Bulgariassa, ja ilotytöistä ei ollut harmia))) Sen kun sanoo - ei oo rahaa, anteeks))) Heti heijan mielenkiinto sinun kohtaan sammuu. Voi sanoo bulgariaks "Nema grosej, zvinäite"(jos minä muistan oikein) tai sitten venäjäks "net deneg, izvinite". Siellä ne kaikki venäjä ymmärtää. tai sitten englantti Sorry, i'm not have a money.
        ennen 21 ihan tosissa voi olla melko rauhassa kaduilla, ja myöhemmin voi niitä kävellä ohitse vaan... eikä vastata mitään, mutta luulen että kävelet ohitse muutenkin))) en ole nähnyt yhtään kauniita ilotyttöja!!! Kaikki on rumat kun apinat)))en pystyy sanoa miksi))) On Bulgariassa kauniita tyttöja! Olen tutustunut itse kahteen kanssa... Kauniit kun missit! mutta ei oo lähelläkään ilotyttöihin! työskentelevat ravintoloissa, hirmu mukavia nuoria naisia.
        Siis, jos olet humalassa ja marssit baari diskosta klo 24-3 hotelliin... niin on mahdollisuus että törmäät niitä rumiluksia))) Ei mitään agressia - sano vaan niitä mun tai Jaken vinkkiä, ja pidä huoltaa omista taskuista.


    • bulgarian matkaaja

      Anteeksi vaan mutta nyt kyllä...Itse olen käynyt joka vuosi bulgariassa jo monen vuoden ajan ja useissa eri paikoissa. Missään en ole kohdannut ilotyttöjä jotka väkisin tunkevat seuraan ja muutenkin ilotyttöjä on bulgariassa moneen muuhun maahan verrattuna HYVIN VÄHÄN...Jos matkustat vaikkapa Sunny Beachille tai Kultahietikolle niin ilotyttöjä saat kyllä etsimällä etsiä.En väitä että niitä ei siellä olisi mutta eivät kyllä väkisin seuraan tuppaudu.

    • .........

      ei sun tartte huolehtia, kyllä niillä riittää asiakkaita ilman suakin, joten kävelet ohi vaan...

    • tsuhna

      Siis venäjäksi nie djengi tai djengi nietu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe