nni eli tossa yritettiin kaveri porukan kanssa pelata kyseistä pelii,mutta säännöistä ja tavoista vaan ei oikeen ollu mitään tietoo?eli voisko joku keroo kaiken mitä tietää spiritismistä?
spiritismistä tietoo???
8
728
Vastaukset
- Jokuvaan
Että et vittu pelaa sitä jos haluat järjissäs pysyä...
- minä
älä vaan koske siihen peliin jos haluut elää vielä monta vuotta!
- Näre
Itse olen kokeillut ihan leivinpaperista tehdyllä "laudalla" ja lasilla, jotain tietoa on, mutten ala selostamaan kun aina tulee joku ns. tietävämpi kertomaan ettei se niin mene. Ihmettelen kovasti sitä, että nuo kaksi vastannutta edelleen ovat hengissä, jos "peliä" noin pahana pitävät, ja toisekseen, jos eivät ole kokeilleen, kuinka voivat tietää millaista se on? Kuulopuheiden perusteella ei pitkälle pötkitä. Itse en ottaisi koko hommaa niin vakavasti, että siitä pitäisi seota.
- Mokkatakki
...ehkä veivät tuon äärimmäisyyksiin, mutta eikö asiaan pitäisi suhtautua tietyllä vakavuudella. Tässähän ollaan tekemisissä henkien kanssa joiden intresseistä tai alkuperästä ei välttämättä tiedetä mitään.
Ehkä olisi paikallaan perehtyä asiaan hieman paremmin ennen kuin kaivetaan lauta esiin?
- Varjo
En nyt voi sanoa olevani varma asiasta, mutta minun tietääkseni spiritismiä ei todellakaan "pelata", kuten pökiöt wanna-be-bad-nuoret (kuten sinä?) tekevät, vaan ouija-lautaan liittyy ihan oma usko- ja oppijärjestelmänsä.
Tai näin siis muistelisin kuulleeni, mitään varmuutta asiasta minulla ei ole. - Hese
Taitaapa Hesekin lusikkansa sopassa uittaa.
Jos voi spiritismiä peliksi sanoa nii johan on. Ehkäpä kutsuisin sitä keskusteluksi.
Ja jos jos tämä lyhentää ikää nii oho...
Joitain sääntöjä joita olen kuullut ja noudattanut:
1. Älä "pelaa" vihreässä vessassa (kyllä, nauroin tämän kuullessani.
2. Älä kysy "missä olet" tai "milloin kuolen"
Ja lisää tietoa http:\www.spellsandmagic.com ja ouji kohta.
http:\www.occultopedi.com ja spiritism hakusanakaksi. Ja tuolat Occultopediaastä löytyy paljon...kannattaa tsekata. Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis Alice Crowleyn kopio kirjasta Book of the Dead names - Ohikulkija
Kyseinen "peli" tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on minulle varsin tuttu. Enpä ole vielä kuullut että siitä olisi aiheutunut suurta haittaa tai vahinkoa kenellekään. Huhupuheita tietysti riittää kaikista maailman asioista.
Kyse on todellakin keskustelusta henkien kanssa, ja ainakin minä olen ollut hyvin tarkka siitä, kenen kanssa jutustelen. Jos henki vaikuttaa jotenkin aggressiiviselta tai juttelee omiaan, lopetan keskustelun siihen.
Kaikenlaisia sääntöjä on olemassa, mutta olen vuosien varrella hylännyt niistä suurimman osa, eikä siitä ole seurannut mitään sen kummempaa.
Suosittelen kuitenkin tarkkaa harkintaa ennenkuin alkaa puuhastelemaan sellaisten asioiden kanssa, joista ei ole paljoakaan tietoa, kaikessa on omat vaaransa ja riskinsä.- ???
pelissä oikein on? Siis en usko että tuolla tavalla saa ainakaan luotettavaa tietoa tulevaisuudesta tai muusta. Ja lisäksi olen kuullut tuota "peliä" pelanneiden näkeneen pirunsarvia ja muuta jonka näkemisestä voi hyvin seota jos uskoo silmiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042