spiritismistä tietoo???

kiinnostunut

nni eli tossa yritettiin kaveri porukan kanssa pelata kyseistä pelii,mutta säännöistä ja tavoista vaan ei oikeen ollu mitään tietoo?eli voisko joku keroo kaiken mitä tietää spiritismistä?

8

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaan

      Että et vittu pelaa sitä jos haluat järjissäs pysyä...

      • minä

        älä vaan koske siihen peliin jos haluut elää vielä monta vuotta!


    • Näre

      Itse olen kokeillut ihan leivinpaperista tehdyllä "laudalla" ja lasilla, jotain tietoa on, mutten ala selostamaan kun aina tulee joku ns. tietävämpi kertomaan ettei se niin mene. Ihmettelen kovasti sitä, että nuo kaksi vastannutta edelleen ovat hengissä, jos "peliä" noin pahana pitävät, ja toisekseen, jos eivät ole kokeilleen, kuinka voivat tietää millaista se on? Kuulopuheiden perusteella ei pitkälle pötkitä. Itse en ottaisi koko hommaa niin vakavasti, että siitä pitäisi seota.

      • Mokkatakki

        ...ehkä veivät tuon äärimmäisyyksiin, mutta eikö asiaan pitäisi suhtautua tietyllä vakavuudella. Tässähän ollaan tekemisissä henkien kanssa joiden intresseistä tai alkuperästä ei välttämättä tiedetä mitään.

        Ehkä olisi paikallaan perehtyä asiaan hieman paremmin ennen kuin kaivetaan lauta esiin?


    • Varjo

      En nyt voi sanoa olevani varma asiasta, mutta minun tietääkseni spiritismiä ei todellakaan "pelata", kuten pökiöt wanna-be-bad-nuoret (kuten sinä?) tekevät, vaan ouija-lautaan liittyy ihan oma usko- ja oppijärjestelmänsä.

      Tai näin siis muistelisin kuulleeni, mitään varmuutta asiasta minulla ei ole.

    • Hese

      Taitaapa Hesekin lusikkansa sopassa uittaa.
      Jos voi spiritismiä peliksi sanoa nii johan on. Ehkäpä kutsuisin sitä keskusteluksi.
      Ja jos jos tämä lyhentää ikää nii oho...
      Joitain sääntöjä joita olen kuullut ja noudattanut:
      1. Älä "pelaa" vihreässä vessassa (kyllä, nauroin tämän kuullessani.
      2. Älä kysy "missä olet" tai "milloin kuolen"

      Ja lisää tietoa http:\www.spellsandmagic.com ja ouji kohta.
      http:\www.occultopedi.com ja spiritism hakusanakaksi. Ja tuolat Occultopediaastä löytyy paljon...kannattaa tsekata. Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis Alice Crowleyn kopio kirjasta Book of the Dead names

    • Ohikulkija

      Kyseinen "peli" tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on minulle varsin tuttu. Enpä ole vielä kuullut että siitä olisi aiheutunut suurta haittaa tai vahinkoa kenellekään. Huhupuheita tietysti riittää kaikista maailman asioista.
      Kyse on todellakin keskustelusta henkien kanssa, ja ainakin minä olen ollut hyvin tarkka siitä, kenen kanssa jutustelen. Jos henki vaikuttaa jotenkin aggressiiviselta tai juttelee omiaan, lopetan keskustelun siihen.
      Kaikenlaisia sääntöjä on olemassa, mutta olen vuosien varrella hylännyt niistä suurimman osa, eikä siitä ole seurannut mitään sen kummempaa.
      Suosittelen kuitenkin tarkkaa harkintaa ennenkuin alkaa puuhastelemaan sellaisten asioiden kanssa, joista ei ole paljoakaan tietoa, kaikessa on omat vaaransa ja riskinsä.

      • ???

        pelissä oikein on? Siis en usko että tuolla tavalla saa ainakaan luotettavaa tietoa tulevaisuudesta tai muusta. Ja lisäksi olen kuullut tuota "peliä" pelanneiden näkeneen pirunsarvia ja muuta jonka näkemisestä voi hyvin seota jos uskoo silmiään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe