PPT;n alasvetovalikkoon linkit

JAR

Osaisikohan kukaan auttaa?

Onko kellään osaamista sille, miten PP,hen lisätään alasvetovalikkoon, esityksen sisään, alasvetovalikko, jossa olisi otsikkonimien alla hyperlinkit?

6

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintotunnisteiden

      käyttäminen - eli kokoaisit vaikkapa viimeiselle dialle kaikki hyperlinkit ja sinne toimintotunniste joka palauttaa takaisin edelliselle katsotulle dialle, muihin dioihin tunniste joka vie hyperlinkkisivulle. Lomakekenttiä PP:hen (esim. valintaruutukenttiä) ei taida voida tehdä.

      • dioihin

        toimintotunniste joka vie hyperlinkkidiaan.


      • JAR

        Voit olla oikeassa, ettei onnistu mutta miksi alasvedot ovat koko Power Pointissa....?

        Olen yleensä rakentanut netin kaltaisia valikkopuita vasurin reinaan, joka toistuu eri esityksissä ja osioissa. Toimii hienosti ja tetee vaikutuksen yleisöön. Ainut ongelma on siinä, että kyseinen valikko vie riivatusti tilaa ja alasvetovalikko, joka seuraisi mukana olisi loistava. Sen voisi samoin keinoin sijoittaa masteritasoon....

        Olen koittanut ratkoa tätä monien kanssa. Ammattilaiset ovat mieltä että onnistuu... ja että hyvä idea mutta.....


      • VBa-nero osaa auttaa
        JAR kirjoitti:

        Voit olla oikeassa, ettei onnistu mutta miksi alasvedot ovat koko Power Pointissa....?

        Olen yleensä rakentanut netin kaltaisia valikkopuita vasurin reinaan, joka toistuu eri esityksissä ja osioissa. Toimii hienosti ja tetee vaikutuksen yleisöön. Ainut ongelma on siinä, että kyseinen valikko vie riivatusti tilaa ja alasvetovalikko, joka seuraisi mukana olisi loistava. Sen voisi samoin keinoin sijoittaa masteritasoon....

        Olen koittanut ratkoa tätä monien kanssa. Ammattilaiset ovat mieltä että onnistuu... ja että hyvä idea mutta.....

        Onnistuisiko esim. perustyyliin lisätty makronappula joka avaa jonkinlaisen suosikit-listan jossa on haluamasi hyperlinkit.


      • JAR
        VBa-nero osaa auttaa kirjoitti:

        Onnistuisiko esim. perustyyliin lisätty makronappula joka avaa jonkinlaisen suosikit-listan jossa on haluamasi hyperlinkit.

        koska valikko pitäisi seurata mukana aina kaikkialla eri käyttäjienkin koneissa ja olen vahvasti epäileväinen niiden toimivuudesta.

        On myönnettävä, että tästä on tullut lähes pakkomielle, koska VBa-kalikathan löytyvät. Toteutusmalli vain puuttuu.

        Olin yhteydessä Microsoftiinkin mutta vastausta lienee turha edes toistaa....


    • ohjausobjekteissa

      olevat esim. yhdistelmäruutu toimii. Siinähän on aukeava tietoruutu. Hoksaisi vaan miten sinne laitetaan teksti ja miten se muutetaan hyperlinkiksi siinä laatikossa. Jossakin olen pari kertaa törmännyt ja jotain harjoituksia tästä tehnyt, mutta kun ei jaksa muistaa!
      Kirjoittelen ihan muuten vaan ajankuluksi :)) En ole tosiaankaan välkky tämän(kään) jutun suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe