Mikä tyyppi Voitto Viro on (oli)? Sieltä täältä olen saanut tiedonmurusia, että hän on kirkkoherra, joka tutkii parapsykologisia ilmiöitä. Osaisiko joku kertoa tarkemmin Voitto Virosta?
Voitto Viro?
15
7884
Vastaukset
- Nimetön
...lentokoneellisen verran Filippiineillä jonkinlaisten puoskarien hoidettavina.
En tiedä uskoiko kirkkoherra aidosti puoskareihin vai kusettiko hän näitä toivonsa menettäneitä syöpäsairaita.
Perästäpäin puoskarit osoittautuivat huijareiksi.
O.Velin - to...
hän on jo kuollut. Oli kiinnostunut monista asioista ja kuten tuossa jo joku kertoi, mm vei suomalaisia Filippiineille henkiparannettaviksi.
- AlpoAhola
Lauttasaaren kirkkoherra, toisinajattelija Voitto Viro (1914-99), jolla oli musta keskikokoinen villakoira Toni, oli saarnassaan toivonut, että tämä pieni veli (koira) olisi häntä vastassa taivaan portilla, kun se aika koittaisi. Eräiden keskustelutietojen mukaan Voitto Viro ei kuitenkaan ollut omasta taivasosuudestaan niin vakuuttunut, kuin uskolliseksi osoittautuneen koiransa.
- Helppo voitto
Viisas mies ainakin oli. Lue kirjat "Totuuden sanakirja" ja "Matkalla ajassa ja ikuisuudessa".
- jasso
..Viro kirjoittaa jatkoa "matkalla ajassa ja ikuisuudessa" kirjalleen? Ainakin suunnitteilla oli kokonainen kirjasarja.
- augusto
jasso kirjoitti:
..Viro kirjoittaa jatkoa "matkalla ajassa ja ikuisuudessa" kirjalleen? Ainakin suunnitteilla oli kokonainen kirjasarja.
Hän on myös kirjoittanut sotakokemuksistaan kirjan Korsupappina Syvärillä.
- paitsi
Voitto Viro suomensi monta hyvää ja mielenkiintoista kirjaa, kuten esimerkiksi Paul Bruntonin "Salaista Intiaa etsimässä", "Egyptin salaisuuksien jäljillä", "Totuuden jäljillä" jne.
- Anonyymi
jasso kirjoitti:
Bisnes kansalaisia, vakiintunut palkka seurakunnista, kaikkea muuta sen ohessa, vähintään kahdet rattaat oli kirkkoherran näpeissä
- mumma
hän oli mies,joka yritti olla rehellinen,avoin ja muita tuomitsematon,koska koki itse olevansa "harjoittelija"elämässä.hyvä ihminen.
- virolainen2
Kannattaa myös lukea Voitto Viron "Kirjeitä niille jotka ehkä elävät". Meille hautausmaafriikeille Viro on kirjoittanut myös "Vanha hautausmaa" -oppaan Helsingin Hietaniemen hautausmaasta. - Ja salatieteitä harrastava tietysti tutkii mikä piiri kokoontui aikanaan Lauttasaaren kirkolla, kun Aino Kassinenkin oli paikalla. "Aino Kassinen kertoo" on hänen elämästään tehty kirja.
- avarakatseinenmies
Tilasin juuri antikvariaatista - onneksi löytyi! - Voitto Viron kirjoittaman kirjan Sielu on suunnaton ihme. Aivan ihana kirja, ja sisältää paljon tietoa - myös PSI-ilmiöistä. On kirjoitettu vuonna 1981, mutta harvinaisen hyvin hän oli jyvällä tieteestä, joka pitää tänä päivänäkin paikkansa. Harva tavis tietää tänäkään päivänä sitä mitä hän jo tiesi silloin! Olisipa mielenkiintoita tietää nyt, että miten hän sovittaisi pohdintoihinsa tietokoneen.
- jäi-vaivaamaan
Luin erään Viron kirjan, jossa annettiin ymmärtää, että hänen toisen vaimonsa toinen etunimi oli jotenkin hassu tai ruma. Nimeä ei kuitenkaan mainittu. Tietääkö joku, mikä nimi on kyseessä? Wikipediasta tietoa ei löytynyt.
- Anonyymi
Hänellä oli vain yksi vaimo, mutta vaimolla kaksi etunimeä, joita toinen oli Eufrosyyne
- Anonyymi
Jossain kirjassaan Voitto kertoi, että joku pariskunta halusi antaa tyttärelleen nimeksi Hoosianna. Voitto käytti oveluutta hyväkseen ja sanoi, että ei onnistu, koska Hoosianna on pojan nimi. Lauletaanhan virressäkin, että Hoosianna, Daavidin poika...
- Anonyymi
Olen Voitto Viron kastama Lauttasaaren kirkossa. Hengellisyyteni on ollut aina kyselevää. Olen syvästi ev. lut. kirkkokristitty eivätkä mitkään New age- liikkeet ole minua milloinkaan vetäneet puoleensa. Mutta olen aina keskustellut eri tavoin uskovien kanssa. Olen keskustellut steinerilaisten, ( Kristiyhteisöläisten), buddhalaisten, hindujen, Jehovan todistajien, jne. jne. kanssa. Toisten kanssa voi keskustella. On ollut ilo tutustua moniin täysin eri tavoin uskoviin. Se on rikkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778