Minulle tuli kännykkään puhelu numerosta: 584400...ja numero perään. En ehtinyt vastata. Suomessa kännykässä näkyy alkunumerona tuon 584 tilalla 358. Soitin kyseiseen numeroon ja siellä automaatti vastasi, ettei numero ole käytössä?? Laiton tekstiviestin Soneran "Kenen numero-palveluun" ja sieltä vastaus, ettei haulle löydy henkilöä.
Jos tietokoneelta soittaa kännykkään niin millainen numero kännykkään jää?
Mistä puhelu tulee
4
2784
Vastaukset 4
- anttu-t
Skype ym VoIP-softapuhelimet eivät yleensä lähetä numeroa lainkaan, tai sitten näkyy esim. 12345..
Kansainväliseksi "VoIP-suuntanumeroksi" on sovittu 878.
Suomen VoIP-numeroiksi viestintävirasto määrittää tavalliset alueelliset eli 09, 02 tms tai yritysnumerot 010, 020 tms. Lisäksi henk koht tavoitettavuusetuliite 073 voisi tulla kysymykseen.
Ei siis mätsää oikein mikään, joten jäljelle jää Venezuelan suuntanumero 58. :-)
Kerro ihmeessä, jos selviää.- sanoivat
Ei löydy kyseisellä numrolla henkilöä. Sanoivat myös, että jos on Venutzuelan suuntanumero niin takaisin ei kannata soittaa. Näitä puheluista soitetaan kuulemma ihmisten numeroihin rahastustarkoituksessa. Tällaista on kuulemma liikkeillä. Luulin, että huijausjutut tulevat sähköpostitse mutta, että kännykän?
- anttu-t
sanoivat kirjoitti:
Ei löydy kyseisellä numrolla henkilöä. Sanoivat myös, että jos on Venutzuelan suuntanumero niin takaisin ei kannata soittaa. Näitä puheluista soitetaan kuulemma ihmisten numeroihin rahastustarkoituksessa. Tällaista on kuulemma liikkeillä. Luulin, että huijausjutut tulevat sähköpostitse mutta, että kännykän?
VoIP on uusin työkalu:
http://www5.sys-con.com/read/214090.htm
- Anonyymi
48 573 374 065
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391217Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841051Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s297896Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25879Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte192649- 61575
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine90513Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59477