Minulle tuli kännykkään puhelu numerosta: 584400...ja numero perään. En ehtinyt vastata. Suomessa kännykässä näkyy alkunumerona tuon 584 tilalla 358. Soitin kyseiseen numeroon ja siellä automaatti vastasi, ettei numero ole käytössä?? Laiton tekstiviestin Soneran "Kenen numero-palveluun" ja sieltä vastaus, ettei haulle löydy henkilöä.
Jos tietokoneelta soittaa kännykkään niin millainen numero kännykkään jää?
Mistä puhelu tulee
4
2777
Vastaukset
- anttu-t
Skype ym VoIP-softapuhelimet eivät yleensä lähetä numeroa lainkaan, tai sitten näkyy esim. 12345..
Kansainväliseksi "VoIP-suuntanumeroksi" on sovittu 878.
Suomen VoIP-numeroiksi viestintävirasto määrittää tavalliset alueelliset eli 09, 02 tms tai yritysnumerot 010, 020 tms. Lisäksi henk koht tavoitettavuusetuliite 073 voisi tulla kysymykseen.
Ei siis mätsää oikein mikään, joten jäljelle jää Venezuelan suuntanumero 58. :-)
Kerro ihmeessä, jos selviää.- sanoivat
Ei löydy kyseisellä numrolla henkilöä. Sanoivat myös, että jos on Venutzuelan suuntanumero niin takaisin ei kannata soittaa. Näitä puheluista soitetaan kuulemma ihmisten numeroihin rahastustarkoituksessa. Tällaista on kuulemma liikkeillä. Luulin, että huijausjutut tulevat sähköpostitse mutta, että kännykän?
- anttu-t
sanoivat kirjoitti:
Ei löydy kyseisellä numrolla henkilöä. Sanoivat myös, että jos on Venutzuelan suuntanumero niin takaisin ei kannata soittaa. Näitä puheluista soitetaan kuulemma ihmisten numeroihin rahastustarkoituksessa. Tällaista on kuulemma liikkeillä. Luulin, että huijausjutut tulevat sähköpostitse mutta, että kännykän?
VoIP on uusin työkalu:
http://www5.sys-con.com/read/214090.htm
- Anonyymi
48 573 374 065
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406