Onko kellään ylhäällä humorillista "vironkielistä"-hääpuhetta...
hääpuhe "vironkielinen"
7
8295
Vastaukset
- Charles
Se on jo kulunut vitsi, joten sitä ei kannata häissä enää lukea.
- Juulia
oletko tutustunut www.amoriinit.com ja www.naimisiin.info -sivustojen keskustelupalstoille? Siellä on asiallisempaa keskustelua häistä ja vinkeistä. Ne toimivat minulla ainakin häiden suunnittelun suurena apuna, joten uskon että sieltä löytynee sinulle etsimäsi.
- jarnake
tätä on pakko kompata.
mietintämyssyä vaan ja uusia pirteitä ideoita; se viropuhe on ollut jo reilu 10 vuotta sitten "hääleikkikirjaan" painettuna, tuskin paikalla on ketään, joka ei olisi juttua kuullut! - Johkis
Juulia kirjoitti:
oletko tutustunut www.amoriinit.com ja www.naimisiin.info -sivustojen keskustelupalstoille? Siellä on asiallisempaa keskustelua häistä ja vinkeistä. Ne toimivat minulla ainakin häiden suunnittelun suurena apuna, joten uskon että sieltä löytynee sinulle etsimäsi.
Käys kattoon tuolta:
http://www.cc.jyu.fi/~jlammas/etc/etcfiles/Documents/suomalaisvirolainenhaapuhe.txt
- häävieras
Juu sellaisen puheen kuulin viime heinäkuussa tuttavani häissä. Eipä ollut erityisen onnistunut ohjelmanumero, vieraita ei naurattanut ollenkaan. Jostain netistä se kai oli löytynyt.
- susu
On se puhe sitten minkälainen huumoripuhe tahansa, sen hauskuus riippuu täysin siitä, miten se esitetään!!
Jos joku sellaisen haluaa, ei sitä pidä muiden arvostella.
- Mirtzu
http://awhuumori.cjb.net/
tuossa on tuo perinteinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970