Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Baotian 125

repe

Moro...Tietääks joku miten saa baotian 125 kulkee vähän paremmin malli ois 2006, ei ota kun 80 hikisesti

14

4294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkis

      mulla on 50cc kulkee jo sen 75 ja kaveril kulkee 95 viritettynä!! et kannataa vaihtaa pienempää!!

    • pollo

      Joku viisas sano et kannattas katella sitä pakoputkee sieltä saattaas löytyy apua.

    • polkky

      Minäkin haluisin tietää, miten sais lisää puhtia koneeseen. Oletko saanut selville mitää hyviä konsteja?
      Mitäs öljyä käytät kun täytys vaihtaa, mutta kun hävis toi ohjekirja samantien.

      • S Hessu

        On vain yksi keino saada Baotian 125 cc kulkemaan, Vaihda 180 cc Sylinteri ja isompi ventiilinen kansi ja jyrkempi nokka-akseli sekä 30 mm kaasari ja vielä pakoputken alkukäyrä 32 mm putkesta pakoaukosta äänenvaimentimeen ja vielä äänenvaimennin pitää vaihtaa jonkin 250 cc tai suuremman nelitahti koneessa ollut, tämän lisäksi harvempi perä välitys niin jo kulkee 120km/h.
        Voit rauhassa tehdä pakoputken avarruksia ja vaihtaa isompaa kaasutinta ja muuta niin ei kulje kun 80 km/h kiihtyvyys ehkä paranee mutta ei voima riitä lisänopeuteen ja vaikka vaitaa perävälityksen harvemmaksi voima lopuu, pittä olla isompi kuutiotilavuus niin jo kulkee, itse olen sen tehnyt ja kun olen alan ammati mies ei oma työ maksanut mutta osiin paloi 800€


      • S Hessu kirjoitti:

        On vain yksi keino saada Baotian 125 cc kulkemaan, Vaihda 180 cc Sylinteri ja isompi ventiilinen kansi ja jyrkempi nokka-akseli sekä 30 mm kaasari ja vielä pakoputken alkukäyrä 32 mm putkesta pakoaukosta äänenvaimentimeen ja vielä äänenvaimennin pitää vaihtaa jonkin 250 cc tai suuremman nelitahti koneessa ollut, tämän lisäksi harvempi perä välitys niin jo kulkee 120km/h.
        Voit rauhassa tehdä pakoputken avarruksia ja vaihtaa isompaa kaasutinta ja muuta niin ei kulje kun 80 km/h kiihtyvyys ehkä paranee mutta ei voima riitä lisänopeuteen ja vaikka vaitaa perävälityksen harvemmaksi voima lopuu, pittä olla isompi kuutiotilavuus niin jo kulkee, itse olen sen tehnyt ja kun olen alan ammati mies ei oma työ maksanut mutta osiin paloi 800€

        joskus tulee miettineeksi kannattaako 125cc skootteria viritellä ja laittaa siihen esim 800€ osiin työ kun ostamalla suoraan isompi eli vaikka 250cc niin saisi varmaankin toimivamman laitteen joka jo alkuaankin on suunniteltu toimimaan sellaisena??

        ymmärrän että mopopojat virittelee mopojaan... tai en oikeastaa sitäkään ymmärrä mutta että aikuiset laittaa moottoripyörää rahaa puolet lisää hankintahintaan jotta se menisi "kovempaa" kun saman rahan panostamalla jo alkuaankin "isompaan" saataisiin sama hyöty...

        no toiset tekee ja toiset ei, eläköön vapaus valita...


      • S Hessu
        PappaSkootteri kirjoitti:

        joskus tulee miettineeksi kannattaako 125cc skootteria viritellä ja laittaa siihen esim 800€ osiin työ kun ostamalla suoraan isompi eli vaikka 250cc niin saisi varmaankin toimivamman laitteen joka jo alkuaankin on suunniteltu toimimaan sellaisena??

        ymmärrän että mopopojat virittelee mopojaan... tai en oikeastaa sitäkään ymmärrä mutta että aikuiset laittaa moottoripyörää rahaa puolet lisää hankintahintaan jotta se menisi "kovempaa" kun saman rahan panostamalla jo alkuaankin "isompaan" saataisiin sama hyöty...

        no toiset tekee ja toiset ei, eläköön vapaus valita...

        Olet oikeassa että kannattaako 125 cc virittää, no olen eläkkeelä oleva ikäni kakspyöräisiä korjannut niin sain hankittua 600€ Fuden millä ajettu 1699 km ja oli tosi tehoton niin päätin uhrata sen 800€ osiin ja koko talven rakentelin ja nyt pelittää, mutta tää onkin harrastus ja eihän harrastus mitään maksa, katsos eläkeläisellä pitää olla tekemistä ettei tule aika pitkäksi, nyt ostin Jonwein 125 cc ja 1270 km ajettu on taas ensitalveksi harrastamista ja hinakin oli vaan 500€
        näitä tehottomia GY6 koneella varustettuja Skodeja saa halvalla kun joku ostaa uutena ja kyllästyy kun ei kulje kun 80 km/h mutta jokainen taaplaa tyylillään.


      • S Hessu kirjoitti:

        Olet oikeassa että kannattaako 125 cc virittää, no olen eläkkeelä oleva ikäni kakspyöräisiä korjannut niin sain hankittua 600€ Fuden millä ajettu 1699 km ja oli tosi tehoton niin päätin uhrata sen 800€ osiin ja koko talven rakentelin ja nyt pelittää, mutta tää onkin harrastus ja eihän harrastus mitään maksa, katsos eläkeläisellä pitää olla tekemistä ettei tule aika pitkäksi, nyt ostin Jonwein 125 cc ja 1270 km ajettu on taas ensitalveksi harrastamista ja hinakin oli vaan 500€
        näitä tehottomia GY6 koneella varustettuja Skodeja saa halvalla kun joku ostaa uutena ja kyllästyy kun ei kulje kun 80 km/h mutta jokainen taaplaa tyylillään.

        pointtini olikin että "joku" ostaa uuden ja lähtee sitä virittelemään... miksi ei lue teknisistä tiedoista jotta huippunopeus on 85km/h vaan ostaisi suoraan isomman niin välttyisi "virittelyltä"... ja saisi laitteen jossa takuu on voimassa...


      • miettikää tehoja.minulla on 2009 vuosimallin baotian bt125t-t ja kulkee hyvin se mitä luvataan. jos kortti riittää ja haluaa ajaa skootterilla osta 400 kuutionen suzuki burgman, ei tartte inistä kulkee 160km/h. ottakaa järki siihen pieneen kätöseen ja katsokaa sitä rekisteriotetta ja siinä olevia tehoja. tämä teidän vuruttely on syvältä sieltä


      • otek
        S Hessu kirjoitti:

        Olet oikeassa että kannattaako 125 cc virittää, no olen eläkkeelä oleva ikäni kakspyöräisiä korjannut niin sain hankittua 600€ Fuden millä ajettu 1699 km ja oli tosi tehoton niin päätin uhrata sen 800€ osiin ja koko talven rakentelin ja nyt pelittää, mutta tää onkin harrastus ja eihän harrastus mitään maksa, katsos eläkeläisellä pitää olla tekemistä ettei tule aika pitkäksi, nyt ostin Jonwein 125 cc ja 1270 km ajettu on taas ensitalveksi harrastamista ja hinakin oli vaan 500€
        näitä tehottomia GY6 koneella varustettuja Skodeja saa halvalla kun joku ostaa uutena ja kyllästyy kun ei kulje kun 80 km/h mutta jokainen taaplaa tyylillään.

        taidoistasi niin olisit saannut kesäkuun ensimmäisellä viikolla 125 cc Jonwain satasella. Ajettu oli 414 km. No nykyinen omistaja on kyllä saannut sen toimimaan 85 km/h.


      • Kootteri
        mopotossu kirjoitti:

        miettikää tehoja.minulla on 2009 vuosimallin baotian bt125t-t ja kulkee hyvin se mitä luvataan. jos kortti riittää ja haluaa ajaa skootterilla osta 400 kuutionen suzuki burgman, ei tartte inistä kulkee 160km/h. ottakaa järki siihen pieneen kätöseen ja katsokaa sitä rekisteriotetta ja siinä olevia tehoja. tämä teidän vuruttely on syvältä sieltä

        Ei kule purmanni ku 125.....


      • jopettaja661
        otek kirjoitti:

        taidoistasi niin olisit saannut kesäkuun ensimmäisellä viikolla 125 cc Jonwain satasella. Ajettu oli 414 km. No nykyinen omistaja on kyllä saannut sen toimimaan 85 km/h.

        Hei
        Olen yrittänyt selvittää minkä mittainen varin hihna on tuohon Johnwayhyn, mutta tarkkaa tietoa ei tahdo löytää. malli on 125 ja vuodelta 2007. Ei taida olla paljoa liikenteessä kun ei ole tietoa.
        [email protected]


    • Tomppa4

      Voisko joku selvittää miten paljon pitää avata Paotian 125 käynnistyslaitetta ko tartti kyllä pyörii mut ei nappaa moottoria pyörimään.

    • narukäynnistys

      Poutiaisella on erilaisia piikkejä.

      Polkukäynnisteisissä on startin kytkin kuten mopoissa, variaattorikopan sisällä.
      Kuivuttuaan se takertelee. Öljysumua sprypurkista.
      Voinee kiemurtautua irti ilman etuvarin avausta. Voi upottaa öljyyn.
      (Kytkimen lankasokan avaaminen, eli sen hypättyä etsiminen on työlästä.)
      (Käynnistinpoljinta voi nostaa pari pykälää ylemmäs, jolloin lähtee paremmin.)

      Ilman varakäynnistintä oleville joutunee uusimaan öljytilassa olevan kytkimen.
      Niissä startti menee koneen oikealle puolelle.

      Googlen kuvahaulla: GY6 125 starter

      Tai sitten akku on menettänyt jonkun kennon, ja startti ei kiihdy riittävästi.

    • Anonyymi

      200 pytty, iso kaasari, pakopuolelta kaikki hilppeet uusiksi, elä osta kalliita viriputkia. Youtubessa on asiantuntija skoden virittäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe