Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aiheena pimppi

elisa14w

Olen tyttö 14 vuotta.minua askarruttaa pimppi.kertokaa kiltit jotain esim masturboinnista ja hyväilystä.

kiitos jo etukäteen

6

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja pysy siel

      JUma!! mee puhuu pimpistäs isin kaa.

    • seksuaalisuudesta

      http://www.tohtori.fi/seksiklinikka/

      Sieltä linkistä varamaan löydät muitakin linkkejä ja neuvoja nuorten seuksuaalisuudesta. On ihan normaalia että seksuaalisuus alkaa kiinnostaa murrosiässä. Täytyy vaan yrittää löytää tälläistä asiallista tietoa. Goooglesta voit yrittää hakea murrosikä sanalla lisää tietoa.

    • mikkelin muija

      voisin muuten kertoa mutta olet vasta noin nuori niin en kerro
      jos olisit ollut vanhempi olisin muuten kertonut
      sori

      • Tyttö92Hyvinkää

        HAH! Nuori! Olen nyt 13,tiedän kaiken mitä tarvitseekin masturboinnista ja seksistä,ja olen tyydyttänyt itseäni 10 vuotiaasta saakka ja saanut orgasmeja aina tyydyttäessä.Älä sulje silmiäsi todellusuudelta,lähes kaikki tytöt tyydyttävät viitos luokalta lähtien,ainakin.


      • jns. vetää täysillä
        Tyttö92Hyvinkää kirjoitti:

        HAH! Nuori! Olen nyt 13,tiedän kaiken mitä tarvitseekin masturboinnista ja seksistä,ja olen tyydyttänyt itseäni 10 vuotiaasta saakka ja saanut orgasmeja aina tyydyttäessä.Älä sulje silmiäsi todellusuudelta,lähes kaikki tytöt tyydyttävät viitos luokalta lähtien,ainakin.

        siis hei please... eh..eh.. no on siinä kyllä aihe mistä kerrot avoimesti ihan noin niinkuin internetissä josta kaikki siis KAIKKI voivat nähdä nämä jutut etc.

        joo minä voin vain sanoa...

        kiitos...


        eläkää pitkään.


      • Anonyymi
        jns. vetää täysillä kirjoitti:

        siis hei please... eh..eh.. no on siinä kyllä aihe mistä kerrot avoimesti ihan noin niinkuin internetissä josta kaikki siis KAIKKI voivat nähdä nämä jutut etc.

        joo minä voin vain sanoa...

        kiitos...


        eläkää pitkään.

        Tainnu saada tuokin alottaja tyttö jo munaa ja kovaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe